| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var RBKs beste mot Austria Wien? |
| Adam Larsen Kwarasey |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
2% |
[ 1 ] |
| Holmar Eyolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Anders Konradsen |
|
20% |
[ 9 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Christian Gytkjær |
|
4% |
[ 2 ] |
| Elba Rashani |
|
62% |
[ 27 ] |
| Alex Gersbach |
|
2% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 43 |
|
| Author |
Message |
MkBerg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 24.08.2016 19:10 Post subject: |
|
|
| Burde frykte de raske spissene deres. Skjelvik som midtstopper for Holmar, takk. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 24.08.2016 19:58 Post subject: |
|
|
| Nok en kjempeide, Mikkelsen. Innfør en ny konstellasjon til sesongens viktigste kamp i vår viktigste lagdel (ja, jeg veit at komboen ikke er helt uprøvd men læll). |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Proff

|
Posted: 24.08.2016 20:06 Post subject: |
|
|
Synd de ikke velger å gjøre som i andre dårlig besøkte kamper og kun fylle opp HENT og Kjernen tribunen. Deretter åpne flere seksjoner etter behov. Ser så mye bedre ut.[/list] _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.08.2016 22:55 Post subject: |
|
|
| media wrote: | | Nok en kjempeide, Mikkelsen. Innfør en ny konstellasjon til sesongens viktigste kamp i vår viktigste lagdel (ja, jeg veit at komboen ikke er helt uprøvd men læll). |
I kamper hvor vi er nødt til å stå høyt har da allid Skjelvik vært en suksess. Jeg vil gå så langt som at det er en risiko å ikke spille med Skjelvik som stopper i morra. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 25.08.2016 07:21 Post subject: |
|
|
Perfekt fotballvær i dag!
Sol og opphold, men ikke så varmt at folk heller vil bade eller grille.
Spent på hvor mange tusen vi selger på kampdagen. STAut viser temmelig nøyaktig 10 000 nå på morran. Kan vi håpe at den viser 14 000 kl 19 ?
Kom igjen Troillan!!
 _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 25.08.2016 07:33 Post subject: |
|
|
Bare for å få det bekreftet: gjenkjøpet ligger på sesongkortet ja? Ikke egen papirbillett? _________________ Dahls. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.08.2016 07:33 Post subject: |
|
|
| Ja. Bare å bruke sesongkortet som vanlig i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 25.08.2016 07:50 Post subject: |
|
|
| Krisetall så langt. Flaut. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 25.08.2016 07:54 Post subject: |
|
|
Vi trenger minimum 3 mål her i dag for å gå vidre.
Kjenner på meg at jeg syns det virker i overkant mye.
Vil være positivt overrasket om vi tar denne  _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.08.2016 07:57 Post subject: |
|
|
Hadde vi vært like trygge defensivt som vi var tidligere i sesongen hadde jeg hatt trua, men tanken på at vi garantert slipper inn mål legger en demper på den ellers gode følelsen.
Tror vi må nøye oss med serie og cup i år. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 25.08.2016 08:38 Post subject: |
|
|
Kommer til å bli oppriktig forbannet om det ikke blir EL. Klubben trenger det, ikke bare for pengene, men for statusen, treningen det er å spille på et høyere nivå og rankingpoengene for de kommende år.
Hvis vi skulle ryke, så kommer det garantert til å bli en del klaging på trenerteamet. |
|
| Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 25.08.2016 08:40 Post subject: |
|
|
Enig vingback.
For å si det slik, hadde glatt droppet pengene om det var garantert at vi fikk spille i EL. Pengene er bare en bonus. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.08.2016 08:41 Post subject: |
|
|
| Da får de bare klage. Vi kommer ikke til å være i europa hvert år, sånn er det bare. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 25.08.2016 08:46 Post subject: |
|
|
Det er jo riktig det, men som supporter så er det som om noen sier "Vi kommer ikke til å vinne hver eneste kamp vi spiller" - jeg VET jo det, men jeg reserverer retten til å bli grinete når det går på trynet allikevel.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.08.2016 09:12 Post subject: |
|
|
| Bananskrue wrote: | Hadde vi vært like trygge defensivt som vi var tidligere i sesongen hadde jeg hatt trua, men tanken på at vi garantert slipper inn mål legger en demper på den ellers gode følelsen.
Tror vi må nøye oss med serie og cup i år. |
Nå er det vel sånn at alle resultatene våre på hjemmebane i år vil være bra nok til å gå videre eller få ekstraomganger (kun Apoel ville gitt ekstraomganger).
Jeg tror ikke vi skal grave oss ned enda. Få fram smilet, kom på Lerkendal og ta med mange venner! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.08.2016 09:22 Post subject: |
|
|
| vingback wrote: | Kommer til å bli oppriktig forbannet om det ikke blir EL. Klubben trenger det, ikke bare for pengene, men for statusen, treningen det er å spille på et høyere nivå og rankingpoengene for de kommende år.
Hvis vi skulle ryke, så kommer det garantert til å bli en del klaging på trenerteamet. |
Dette er så sant. Det er viktig for spillerne å møte bedre spillere og lag. Det er viktig for Kåre å bryne seg på folk med mere taktisk kløkt enn hva han møter i Norge. CL eller EL, Europa er essensielt for at RBK skal bli et bedre fotballag. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 25.08.2016 09:24 Post subject: |
|
|
| vingback wrote: | Kommer til å bli oppriktig forbannet om det ikke blir EL. Klubben trenger det, ikke bare for pengene, men for statusen, treningen det er å spille på et høyere nivå og rankingpoengene for de kommende år.
Kanskje ikke så rart. Vi var det dårligste laget av samtlige i gruppespillet i fjor (alle avdelinger), og har vist at vi er svake mot god motsand. Hadde ikke vi vært i en av europas svakeste ligaer, ville vi heller ikke vært i nærheten av seriegull. Men, vet at det snudde for Sir Eggen, etterhvert. Men, Sir Eggen var en mye bedre trener UNDER kampene, her gjør Kåre mye rart. Men, dette kan læres hvis han innser det selv. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 25.08.2016 10:02 Post subject: |
|
|
Fra samme artikkel:
| Quote: | | I tillegg til Helland trekker Fink frem Christian Gytkjær, Mike Jensen og Fredrik Midtsjø som Rosenborgs farligste spillere. | Midtsjø?? Der ha du spiller som faller gjennom hver eneste kamp i e-cup. Vært horribelt svak et par måneder nå.
Jeg har uansett trua på at vi tar dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 25.08.2016 10:06 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Det er jo riktig det, men som supporter så er det som om noen sier "Vi kommer ikke til å vinne hver eneste kamp vi spiller" - jeg VET jo det, men jeg reserverer retten til å bli grinete når det går på trynet allikevel.  |
OrionPax
Det er en supporters plikt å bli grinete og si ifra når ting ikke holder mål. Dette er jo ikke Schientologikirka eller en mormonerkult heller. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 25.08.2016 10:19 Post subject: |
|
|
En supporters plikt å bli grinete faktisk  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.08.2016 10:28 Post subject: |
|
|
Der falt noen brikker på plass. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 25.08.2016 10:45 Post subject: |
|
|
Kampen minner meg litt om Djurgården for noen år siden. Et unødvendig tap borte og så knuste vi dem på Lerkendal. Jeg har trua, dette skal gå bra  |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 25.08.2016 11:05 Post subject: |
|
|
Austria er nok et par-tre hakk over DIF. Herregud så dårlige de var. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 25.08.2016 11:22 Post subject: |
|
|
Måtte forlate forelesningen to ganger i dag for å lette på trykket. Det kjennes i hele kroppen at det skal spilles for noe mer enn tre poeng og surmuling fra Fagermo i kveld. Vi skal ha 15 000 på stadion i dag! _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
|