English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Norrköping
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste?
Pavel Londak
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Jørgen Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Jonas Svensson
2%
 2%  [ 3 ]
Holmar Örn Eyjolfsson
7%
 7%  [ 8 ]
Mike Jensen
3%
 3%  [ 4 ]
Anders Konradsen
13%
 13%  [ 15 ]
Fredrik Midtsjø
49%
 49%  [ 56 ]
Pål André Helland
16%
 16%  [ 19 ]
Christian Gytkjær
0%
 0%  [ 0 ]
Yann-Erik de Lanlay*
7%
 7%  [ 8 ]
Total Votes : 113

Author Message
Pokie
Veteran

PostPosted: 12.07.2016 23:50    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
Fin utvikling på billettsalget. Det jo bli så å si utsolgt på nedre HENT? Dessverre er det meldt dritvær, så jeg tør ikke satse på mange spontankjøp i morgen ettermiddag. Blir nok ikke bruk for noen flere tribuner.

Hvis HENT nærmer seg utsolgt kommer de til å åpne en ny før det blir helt utsolgt. De kommer ikke til å selge enkeltseter på HENT uten å åpne ny tribune. Det ville vært som å skyte seg selv i foten.

Kanskje noen kan spørre Stenseth om de kommer til å åpne ny tribune snart?

Jeg tror mange har bestemt seg for å gå på kamp, og at været har svært lite å si for det i morgen. Jeg tipper vi selger 1000-2000 i morgen, og at vi med sesongkort-holdere når ca 10-12000. Som i og for seg er et lavt tall, men likevel greit nok.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
toki
Veteran

PostPosted: 12.07.2016 23:52    Post subject: Reply with quote

For en som er på feil plass til feil tid;
Er det noen steder i Oslo som viser kampen?
MkBerg
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 00:00    Post subject: Reply with quote

Er ca. 495 ledige billetter på nedre HENT, derav rundt 20 enkeltseter. Må nok snu i min mening og at det kommer til å være en større etterspørsel enn dette.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 00:03    Post subject: Reply with quote

Hva blir neste tribune som blir åpnet? Mest logiske er vel nedre Adressa? Har et lite håp på nedre SB1, men det skal vel mye til. Øvre Rema er vel utelukket mtp sikkerhet?

Er i praksis bare de to helt ytterste feltene igjen på Nedre Hent nå. Ingen som har vært i nærheten av å se på værmeldingen for i morgen kommer til å kjøpe på rad 5 og nedover. Og det er bare der det er ledig på de to nest ytterste. Og da stort sett bare på siden mot Rema.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 00:40    Post subject: Reply with quote

Fucking hell, grugleder meg til kampen her. Skulle ønske jeg fikk sett den på Lerkendal. 2-0 hadde smakt veldig godt før returoppgjøret.

Odds:
Kampen i morgen (Pinnacle): 1.61-4.16-5.56
Avansement (Bet365): 1.62-2.20
Back to top
MkBerg
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 02:23    Post subject: Reply with quote

RBK klare favoritter hos bettingselskapene. Betsson tilbyr 1.61 - 3.85 - 4.85. Er vi mye bedre enn Norrköping, da?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 02:32    Post subject: Reply with quote

På hjemmebane er vi selvsagt favoritter. Jeg synes oddsen på avansement er mer riktig hvis man skal måle styrkeforskjell. Tror kanskje den er vel optimistisk på vår vegne, men at vi er favoritter er utvilsomt.
Back to top
gucci
Rutinert

PostPosted: 13.07.2016 04:50    Post subject: Reply with quote

toki wrote:
For en som er på feil plass til feil tid;
Er det noen steder i Oslo som viser kampen?

Kickoff Sportsbar på Kiellands Plass viser alltid Rosenborg. Hyggelig betjening og like hyggelige priser kommer selvsagt godt med . Tommel'n opp!
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 06:36    Post subject: Reply with quote

Skandinaviske lag har vi alltid grei kontroll på. Kun mega Bakenga-miss som hindret oss fra akkurat det samme mot FCK for 6 år siden.

Og det er kun noe lignende som kan hindre oss fra å vinne kveldens kamp med 2-3-4 mål.

Null nervøsitet å spore.
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 06:53    Post subject: Reply with quote

Ser på billettservice at de har lagt inn Nedre Adressa som en valgmulighet, men at alle setene er "opptatt". Regner derfor med at de etter hvert også kommer til å åpne nedre adressa for salg.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PerO
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 07:40    Post subject: Reply with quote

MkBerg wrote:
RBK klare favoritter hos bettingselskapene. Betsson tilbyr 1.61 - 3.85 - 4.85. Er vi mye bedre enn Norrköping, da?

Nei, Bettingselskapene forventer at det spilles så mye mer på RBK enn Norrköping.

Bettingselskapenes oddssetting har som målsetning at de skal sitte igjen med sin prosentsats, uavhengig av resultat, og relekterer både hva de tror resultatet blir (som uavhengige tippere spiller på) og hvor stor fanbasen til det enkelte lag er. For supporterne spiller som oftest på eget lag uansett.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 08:28    Post subject: Reply with quote

Nå er du på tynn grunn, PerO Smile

Det er riktig (men krever litt kreativ tolkning, for oddsen er i så tilfelle ikke satt "fordi det forventes at det spilles så mye mer", men den er satt slik at det blir spilt like mye på alle utfalll) at mange bookies ikke ønsker å i for stor grad ta sider, siden det betyr risiko, med andre ord ønsker de ofte nokså jevn fordeling av innsatser og oddsen justeres deretter.

Dette er dog ikke hele sannheten, men det får være, men uansett så må en være klar over at dette handler om prediksjonsmarkeder med mange aktører, slik at en bookie som skiller seg ut med høy odds på et utfall vil tiltrekke seg spill fra hele markedet. Bookiene og exchangene følger derfor hverandre nokså likt, og når man deretter skal forklare likevekten i markedet, nytter det rett og slett ikke å komme kun med ting som fanbasen og "oddsen reflekterer kun hva spillere tror - det har ingen egentlig betydning". Prediksjonsmarkeder som er ute av styring vil bli satt på rett kurs av smarte penger. Enkelte, store markeder som NFL og EPL er særdeles effektive ved kampstart, selv om fanbase og slikt varierer stort.

Med andre ord, oddsen gir nok den beste, "objektive" informasjonen om sannsynligheten. Men det er sant at i små markeder kan mange spesielle forhold ha noe å si, men ubrukelig som prediksjonsverktøy er det svært sjeldent, nettopp fordi oddsen reflekterer informasjonen i markedet; det er ikke antall spillere som avgjør, men pengene. Akkurat slik markeder er flinke til å avgjøre verdier av selskaper, er markedet flink til å definere sannsynligheter. Ekspert-meninger kan være verdt mer i enkelttilfeller, men det må i så fall understøttes av en record innenfor området.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 09:28    Post subject: Reply with quote

Må si at kultiverte, reflekterte og nyanserte innlegg er viktige for dette forumet. Det er nok både spillteori, Monte-carlo metoden, students-t og mye annet råsmart involvert.

Dette er en høytidsdag for alle som ønsket opprydding i økonomien, opprydding i sportslig ledelse, og satsing på 11'ern for å utløse threshold-effekten og winner-takes-it-all-effekten. Da er det greit for de som ønsket administrasjons-satsing og Perry-fotball å ligge litt lavt i terrenget tenker jeg.

Last edited by Konesseur on 13.07.2016 09:34; edited 1 time in total
Back to top
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 13.07.2016 09:32    Post subject: Reply with quote

Pokie wrote:
Ser på billettservice at de har lagt inn Nedre Adressa som en valgmulighet, men at alle setene er "opptatt". Regner derfor med at de etter hvert også kommer til å åpne nedre adressa for salg.

Er åpnet for salg nå.
Back to top
Indreløper
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 10:40    Post subject: Reply with quote

Hadde litt løs mage når jeg la meg i går, men har tatt meg en kaffe og lest meg opp litt på styrkeforholdet til frokosten så nå føler jeg meg tryggere på at vi kan få med oss et godt resultat inn mot returoppgjøret.
vegran
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 11:14    Post subject: Reply with quote

Og avføringen er bedre i dag eller?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 11:15    Post subject: Reply with quote

Har rbkweb slått seg sammen med Lommelegen eller?
Back to top
möllenbergs
Senior

PostPosted: 13.07.2016 11:23    Post subject: Reply with quote

Men om det skulle gå åt pipan, räkna med att en och annan Rosenborg-supportrar kommer muttra:

”Det var bättre på Eggens tid”.

Fotbollskanalen lader opp til kamp: Rosenborg - från identitetskris till drömmar om ny storhetstid
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 12:01    Post subject: Reply with quote

Klarer nesten ikke å vente på at denne kampen skal starte!

Må gå fra jobben og komme meg på en pub for å roe nervene.
Noen som vet hvor det ev kan sitte noen RBK-fans så tidlig på dagen? Antar at ikke supporterpuben på Lerkendal er åpnet nå.

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 12:20    Post subject: Reply with quote

Den åpner nok ikke før 3 timer før kampstart nei. Men three lions har nok åpnet

Last edited by xMegafonmannen on 13.07.2016 12:24; edited 1 time in total
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 12:24    Post subject: Reply with quote

Gleder meg!! Synd at det ikke kommer til å være fullt trøkk på stadion, men det var ikke noe jeg forventet heller.
Back to top
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 13.07.2016 12:30    Post subject: Reply with quote

Skal ikke se bort fra at trøkket kan bli bra selv om stadion ikke er full. Sjelden ØØ har lagd så mye lyd som i den siste (?) kvalikkampen forrige sesong.
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 12:55    Post subject: Reply with quote

Eller som mot Legia, når hundrevis av gale polakker kom på besøk. Gikk jo bra det stemningsmessig det, på tross av glisne tribuner utenom ØØ.
Back to top
Vegard2711
Veteran

PostPosted: 13.07.2016 13:07    Post subject: Reply with quote

Har fortsatt en god følelse før disse to kampene. Har troa på at RBK skal ta seg greit av Norrköping over to kamper.

Satser på en 2-0 seier i dag, selv om en hver seier er greit så lenge RBK ikke slipper inn mål.
Back to top
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 13.07.2016 13:08    Post subject: Reply with quote

For oss som ikke bor i Trondheim: Er virkelig billigste alternativ for å se kampen på viaplay, å betale 299kr for månedsabonnement?? Så vidt jeg skjønte ingen mulighet til å kjøpe en enkeltkamp, da blir det dyrt.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 34, 35, 36  Next
Page 14 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb