English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kristoffer Haraldseid
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 31.03.2016 09:38    Post subject: Kristoffer Haraldseid Reply with quote

http://www.h-avis.no/spor...-62-239047

Haraldseid er ønsket av Rosenborg, men det blir ikke overgang før vindunet stenger.

For øvrig Jim Solbakken som er agent og dermed blir det vel ikke noen overgang.
Back to top
View user's profile Send private message
WegHard
Veteran


Joined: 02 Apr 2005
Posts: 1261
Location: København

PostPosted: 31.03.2016 09:47    Post subject: Reply with quote

Ser umiddelbart ikke ut som "SPILLEREN SOM TAR OSS TIL CL". Noen som kan kaste lys over hans kvaliteter?
_________________
Sparken så'n bli still.
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 31.03.2016 09:51    Post subject: Reply with quote

Litt seint å melde ifra på den sperrede nettsiden deres nå kjære Haugesunds Avis?

Litt transfermarktdata:
Born/age:: Jan 17, 1994 (22)
Current market value: £525k (6.26MNOK)
Main position: Central Midfield
Side position: Right-Back, Left Midfield
Contract until: 31.12.2016
Player's agent: Jim Solbakken......

På papiret ganske perfekt med unntak av agenten. Ung, norsk, primært SM med mulighet for å være backup på HB. Skal ikke uttale meg for bastant, men vil ikke starte protestaksjon mot SIB om denne spilleren signeres enten i dag eller til sommern.

Kan legge til litt av hvordan jeg har erfaring med fødselsdatoer. Ikke fordi det har noe relevans, men fordi jeg kjeder meg mens jeg venter på fly hjem. Har vært kjempeforelsket tre ganger. Alle de jentene var født 29. april. Kjenner 4 personer født 4. oktober, de har alle tunge diagnoser eller burde gå til en psykolog for å få en. De mest interessante og lojale personene jeg kjenner er født 17. jan...


Last edited by kris0stby on 31.03.2016 09:56; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 31.03.2016 09:51    Post subject: Reply with quote

Nok en tidligere Skjoldspiller - fra fotballbygda Vats. Vats leverer proffspillere på løpende bånd, med Håvard Nordtveit som mest kjente. Vatsbuer er kvalitet Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 31.03.2016 10:19    Post subject: Reply with quote

Må si denne kom fra blå himmel for min del. Kan ikke si jeg har merket meg spilleren i det hele tatt, og kjenner kun navnet. Måtte søke opp trynet på google.com/bilder, og ble ikke mye klokere.

Uansett er det fornuftig å hente backup/utfordrere i posisjoner med tynn dekning også. Dog vil jeg kanskje tro det kommer en og annen slengbemerkning om "tapping av kvalitetsspillere" fra en og annen haugalending etterhvert..
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Bartmainj
Senior


Joined: 01 Aug 2008
Posts: 175
Location: Haugesund

PostPosted: 31.03.2016 10:33    Post subject: Reply with quote

Dette må være et mer langsiktig prospekt?
Haraldseid i RBK vil vel først og fremst være back-up til HB. Jeg synes også han er best på HB, evt. som ving mot lag som ligger lavt. Ikke veldig rask spiller.
_________________
"TrønderShop" - Tøffe T-skjorter o.l. med trønderske motiv!
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 22 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 31.03.2016 10:38    Post subject: Reply with quote

Kan også vikariere som sentral midtbanespiller. For oss går han nok inn i kategorien stallspiller med utviklingspotensial.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 31.03.2016 10:41    Post subject: Reply with quote

Er han god?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 31.03.2016 10:44    Post subject: Reply with quote

Brukbar. Ikke fantastisk, men solid.
Har Prestert bra de siste sesongene, men skjønner ikke at vi skal hente ham for 6m (transfermark) når vi garantert finner bedre rollespillere for den summen ute i verden, spesielt om det er snakk om back.

Kan absolutt bli, men ikke noen klar forsterkning.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
ricko11
Rutinert


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 994
Location: Nidaros

PostPosted: 31.03.2016 10:50    Post subject: Reply with quote

Transfermarkt er ikke som en prislapp i butikken.
Han er på utgående kontrakt og uten ny signatur må nok Haugesund selge denne spilleren for langt mindre ila sommeren. Maks 2-3 mill kanskje mindre hvis det ikke er RBK som byr.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 31.03.2016 10:50    Post subject: Reply with quote

De gangene jeg har sett han spille har han ikke akkurat gitt noen varme følelser i buksa. Mannen har liksom aldri virkelig imponert meg selv om han vel har vært regna som et brukbart talent. Husker veldig godt da vi spilte mot FKH i fjor og duellen i duellen var mellom han og Selnæs. Etter kampen var det vel bare Drillo som skrøt av han fordi han bare blei løpende imellom mens pasningene gikk rundt ham.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 31.03.2016 10:54    Post subject: Reply with quote

Kontrakt ut sesongen. Vi kommer aldri i verden til å betale 6 mill for han.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 31.03.2016 11:18    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Har Prestert bra de siste sesongene, men skjønner ikke at vi skal hente ham for 6m (transfermark) når vi garantert finner bedre rollespillere for den summen ute i verden, spesielt om det er snakk om back.

Fantastisk at det finnes folk som faktisk er på nippet til å konkludere overgangssum pga noe som står på Transfermarkt. Dette er ikke et dataspill. Han har kontrakt ut året, og om han kommer i sommer er det for lommerusk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 31.03.2016 11:23    Post subject: Reply with quote

Var skeptisk til å legge ut TM-info av flere grunner, men er godt å ta litt konkrete verdier. Verdien som står der er en indikasjon på hvor god han anses å være, ikke på hva man faktisk må betale. 6 mill er hva han er verdt siden han er en dugelig midtbanespiller på 22 med et anstendig nummer av TL- og U-landskamper. Det kritiske punktet er kontraktslengden. Husk også at transfermarkt er notorisk svakt på det norske markedet.
Back to top
View user's profile Send private message
ricko11
Rutinert


Joined: 03 Aug 2012
Posts: 994
Location: Nidaros

PostPosted: 31.03.2016 11:33    Post subject: Reply with quote

kris0stby: Mitt og sikkert Hedons innlegg var rettet mot påstanden om at det er galskap å betale 6 mill for denne spilleren. (tror det var moomoo)
Back to top
View user's profile Send private message
MariusV
Veteran


Joined: 15 Feb 2012
Posts: 1045
Location: Norge

PostPosted: 31.03.2016 12:04    Post subject: Reply with quote

Nettavisen wrote:
Sportssjef i Rosenborg, Stig Inge Bjørnebye, forteller til Nettavisen at det ikke er noe hold i ryktene om at Kristoffer Haraldseid er aktuell for Rosenborg.


Fra live-feeden deres.
Back to top
View user's profile Send private message
BanensVerste
Proff


Joined: 15 Apr 2015
Posts: 351
Location: Munkholmen

PostPosted: 31.03.2016 12:09    Post subject: Reply with quote

Takke faen. Her plinger alarmklokken så det runger. Jeg vet nada om spilleren, men agenten forteller meg mer enn nok. Trenger ikke slikt luskende rundt på Lerkendal. Hadde nok med fader Mix.
_________________
Dahls.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 31.03.2016 12:13    Post subject: Reply with quote

Husker han vagt fra kampene mellom fkh i rbk i fjor. Han ble satt fullstendig i skyggen av Senæs
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 31.03.2016 12:18    Post subject: Reply with quote

Håp for fremtiden: Solbakken får samme status hos RBK som Rune Hauge en gang hadde. Ikke velkommen. Kombinert med at vi etablerer oss som en stormakt igjen og dermed som det beste utstillingsvinduet til omverdenen. Så vil spillere med ambisjoner se at skal de komme noen vei, må de holde seg unna krim-Jim. Til slutt har ikke Skurkbakken noe annet alternativ enn å lyve i andre markeder.

Jada, jeg vet jeg er blåøyd.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1515

PostPosted: 31.03.2016 13:47    Post subject: Reply with quote

Quote:
Sportssjef i Rosenborg, Stig Inge Bjørnebye, forteller til Nettavisen at det ikke er noe hold i ryktene om at Kristoffer Haraldseid er aktuell for Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 31.03.2016 13:54    Post subject: Reply with quote

Nei altså jeg er klar over Transfermarkd ikek er VEILEDENDE, men det var nå det eneste som var oppgitt som utgangspunkt....

Hadde ikke koll på kontraktslengde og regnet med han hadde lang kontrakt siden han er en av FKH få store prospekter.

for 1-2 mill er jeg positiv, men kommer vi mye over 3 skjønner jeg fremdeles intet av denne overgangen.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Bartmainj
Senior


Joined: 01 Aug 2008
Posts: 175
Location: Haugesund

PostPosted: 31.03.2016 15:10    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Er han god?


Nei. Han hadde vært god for et adeccolag (husker ikke hva adeccodassen heter lenger). Han er ikke - slik som jeg ser det - særlig god for FKH. Det er en grunn til at folk kun husker han vagt...hverken forferdelig god eller dårlig til noe som helst...

Jeg er glad for at det ikke blir noe av denne overgangen. Tommel'n opp!
_________________
"TrønderShop" - Tøffe T-skjorter o.l. med trønderske motiv!
Back to top
View user's profile Send private message
trøndergutten
Rutinert


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 562

PostPosted: 31.03.2016 16:28    Post subject: Reply with quote

Tja. Startet begge kampene for u21 nå mot Spania og Nederland. Begge som høyreback. Ikke at det trenger å bety alt for mye, men en liten pekepinn på at han er ok er det.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 31.03.2016 16:31    Post subject: Reply with quote

Det er Smerud som er trener. SÃ¥ det gir ingen pekepinn whatsoever.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 31.03.2016 18:53    Post subject: Reply with quote

Etter det Haugesunds Avis forstår har Rosenborg vist konkret interesse for FKHs Kristoffer Haraldseid før vinduet stenger.

- Jeg ønsker ikke å kommentere dette. Kristoffer blir hos oss, slår leder A- lag i FKH, Jostein Grindhaug, fast.

Heller ikke sportssjef i Rosenborg, Stig Inge Bjørnebye, ønsker å kommentere saken.

- Vi har som policy å ikke kommentere spillerlogistikk. Generelt kan jeg si at det er naturlig at vi følger Kristoffer Haraldseid, akkurat som vi føler (sic) alle andre spillere på det norske U21-landslaget. Hvis ikke, gjør vi ikke jobben vår, sier Bjørnebye.

Haraldseid har kun kontrakt med FKH ut 2016. Det skal trolig mye til for at han ønsker å forlenge den. Vatsbuen, som de siste årene har vært fast inventar som høyreback på U21-landslaget, er trolig klar for nye utfordringer.

- Det er ingen tvil om at Kristoffer er en attraktiv spiller og det er stadig interesse rundt ham. Men vi har en god dialog med Kristoffer og hans agent Jim Solbakken. Håpet er at han ønsker å forlenge kontrakten med oss, sier Grindhaug.

Les mer: Haraldseid ønsket i Rosenborg

Før det norske overgangsvinduet stenger torsdag kveld, har Rosenborg vist interesse for Kristoffer Haraldseid.

- Det ønsker jeg ikke å kommentere. Jeg blir i FKH og er fornøyd med det, sier Haraldseid da Haugesunds Avis snakker med ham etter torsdagens treningsøkt i Haugesund Idrettspark.

Ifølge Jostein Grindhaug har klubber meldt sin interesse i høyrebacken.

- Jeg er kjent med at det er interesse. Det er smigrende og motiverende, slår 22-åringen fast.

Les mer: - Kjent med interesse

[Dempsey] valgte å bruke Vegard Skjerve som høyre vingback. Det betød at Kristoffer Haraldseid måtte slite benken fra start.

- Det var egentlig et ganske enkelt valg. Kristoffer har vært skadet og mistet en del av oppkjøringen, sier Dempsey som er sikker på at Haraldseid snart melder seg på for alvor.

- Det blir en tøff kamp mellom Kristoffer, Vegard og Anthony om to plasser. Det er tre svært gode spillere, sier FKH-treneren.

Les mer: Dempseys tøffe laguttak
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb