English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spillerne som aldri kom
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18493

PostPosted: 08.02.2015 21:13    Post subject: Reply with quote

Ganske kort i hodet også mao.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjetil Rekdal
Veteran


Joined: 14 Mar 2006
Posts: 6202

PostPosted: 08.02.2015 22:04    Post subject: Reply with quote



Hahahaha
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.03.2015 21:30    Post subject: Reply with quote

Bergens Tidende, 11.08.93

Lillebror Flo i Rosenborgs søkelys

Alt tyder på at Jostein Flo i morgen kommer til å signere kontrakten Sheffield United har forespeilet ham. Mer betenkelig for Sogndal er det at klubbens Flo-innslag kan bli ytterligere redusert etter inneværende sesong. Rosenborg har allerede meldt sin interesse for Tore Andre, spilleren Jostein Flo har betegnet som familiens største talent. Brann sitter foreløpig på gjerdet, men er fullstendig klar over stryningens potensial.


- Vi kjenner til at Rosenborg har lagt seg etter Tore Andre Flo, men på Stadion har vi ennå ikke diskutert å gjøre en tilsvarende henvendelse. Foreløpig er Per-Ove Ludvigsen den eneste på ønskelisten foran neste sesong, sier Anders Giske, Branns sportslige leder.

- Jeg er åpen for gode tilbud, men vil ikke ta noen avgjørelse før jeg vet hvor Sogndal spiller neste år. I fjor var jeg i kontakt med Brann og på nippet til å svare ja. Denne sesongen har jeg foreløpig ikke hørt noe fra den kanten, beretter Tore Andre selv.

Eggen interessert
Rosenborg skal forsterke stallen, og trener Nils Arne Eggen har allerede signalisert at han kommer til å ta kontakt med 20-åringen med ni seriemål og fem fulltreffere i cupen på samvittigheten.

- En spiller med mange gode egenskaper. Jeg leter etter typer som kan passe inn hos oss, og Tore Andre Flo kan være en slik. Men jeg har ikke sett ham i aksjon i år, understreker Rosenborg-treneren.

- Jeg ønsker i utgangspunktet å spille i Eliteserien og betrakter Rosenborg som et meget interessant alternativ, sier talentfulle Tore Andre.

Trondheims-lagets fargerike trener lot seg imponere av lillebror Flo i fjor. At han har fått ytterligere ett år på baken og utviklet seg som fotballspiller, har Eggen selvfølgelig fått utfyllende rapporter om.

- Tore Andre er aktuell som spiss, men foreløpig er denne saken kun på et forberedende stadium. Først må jeg snakke med ham. Og viktigst av alt: Han må ha lyst til å spille for Rosenborg, presiserer Eggen.

Rosenborg-treneren har også kontaktet Fyllingen-strategen Per-Ove Ludvigsen, Lyns altmuligmann Ronny Johnsen og Bodø/Glimts frispark-ekspert Tom Kåre Staurvik med tanke på neste sesong.

Rosenborg ribbes
Lerkendal-klubben med de mange pokalene er slett ikke kjent for å hvile på sine laurbær. Rosenborg-stjernene har hørt til proffoppkjøpernes norske favoritter, og Nils Arne Eggen er nødt til å handle inn nytt for å komplettere stallen og henge med i Eliteseriens tetsjikt.

- Vi blir rensket for våre beste kort. Av laget som tok "the double" i 1990, er bare to spillere tilbake. Keeper Ola By Rise og Trond Henriksen, som ikke er fast på laget. I tillegg har vi fått Kåre Ingebrigtsen tilbake fra Manchester City, poengterer Eggen.

Gøran Sørloth er siste skudd på proff-listen. Fra før har Mini Jacobsen, Ørjan Berg, Kåre Ingebrigtsen og Stig Inge Bjørnebye reist ut i det store Europa. Med blandet hell.

"Skift klubb"
Tore Andre Flo vil ganske sikkert lytte til storebror Jostein før han avgjør draktfarge, landsdel og klubb for 1994-sesongen. Sogndal er en hyperaktuell arbeidsgiver dersom laget returnerer til Eliteserien. Nok et år i 1. divisjon kan fort bli en nedtur for stortalentet med de lange beina og de overraskende fintene.

- Joda, Josteins råd veier tungt, bekrefter Tore Andre.

- Jeg har planer om å besøke ham i England like etter sesongslutt - dersom han blir proff i Sheffield United. Da kommer vi nok til å diskutere litt av hvert, tror stryningen på 20. Som vil få følgende råd av storebror:

- Skift klubb dersom Sogndal ikke rykker opp.

- Det er grenser for hvor lenge en spiller med ambisjoner kan holde til i 1. divisjon, slår landslagsmann Jostein fast.

28-åringen spiller høyst sannsynlig i den engelske toppdivisjonen fra høsten av. Skulle overgangen mot formodning gå i vasken, erkjenner lysluggen at norsk 1. divisjon for eget vedkommende er ett hakk for lavt.

Overgangen fra Krohnsminde og Høddvoll til landslagsspill og et eventuelt USA-VM blir rett og slett for stor.

- Drømmen er fortsatt å spille spiss sammen med Tore Andre, røper Jostein.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.04.2015 12:44    Post subject: Reply with quote

I samme pe­ri­ode de­bu­ter­te Iver Fossum for Strømsgodsets and­re­lag i 2. di­vi­sjon. Da var han fort­satt kun 14 år gam­mel, men ett av lan­dets stør­ste talen­ter.

Rosenborg til­bød ham kon­trakt, men Fossum fort­sat­te i Godset, der 16-år­in­gen ble løf­tet opp i A-stal­len. Godset-sup­por­ter­ne kjen­ner res­ten av his­to­ri­en.

I fjor løs­net det vir­ke­lig. Midt­ba­ne­spil­le­ren etab­ler­te seg på før­s­te­laget og de­bu­ter­te for U21-lands­laget.

Mye ble over­skyg­get av Martin Ødegaards se­song. Likevel var det mange som fikk opp øy­ne­ne for gut­ten med det lan­ge, blon­de hå­ret og som ble kå­ret til Årets spil­ler av Drammens Tidende. Da Strømsgodset solg­te Martin Ødegaard til Real Madrid i ja­nu­ar, øns­ket span­jo­le­ne å få vite mer om Iver Fossum.

Les mer: Strømsgodset-spiller Iver Fossum mistet faren sin som 14-åring
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gonnagetchaa
Veteran


Joined: 19 Aug 2011
Posts: 1387
Location: Son

PostPosted: 03.04.2015 20:13    Post subject: Reply with quote

Seattle Sounders cite financial considerations as reason for waiving veteran forward Kenny Cooper.

http://www.mlssoccer.com/...ran-forwar


Edit: Vet ikke om det er riktig tråd, så mod får bare flytte det til en mer passende tråd.
_________________
Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.04.2015 00:08    Post subject: Reply with quote

Liverpool, Werder Bremen, Brann og Rosenborg. Beilerne har vært mange og store. Det samme kan sies om Kevin Durés kneproblemer.

Nå må bergenseren nok en gang under kniven.

– Det er selvfølgelig utrolig kjipt Ã¥ bli skadet i første kamp etter en lang oppkjøring, sier Duré til BA.

Syv minutter ut i Åsanes comeback gikk stopperen ned for telling, og med store smerter i kneet, ble han geleidet ut av banen. Nok en gang var det venstre kne som slo seg vrang. Tirsdag ble det konstatert en skade i menisken, og nok en gang må 22-åringen operere.

Åsane-lege Ola Jøsendal belager seg på at Duré må holde seg på sidelinjen i åtte til tolv uker – avhengig av fredagens operasjon.

Dermed fortsetter skademarerittet fra den unge karen fra Fyllingsdalen. Da han i 2011 valgte å gå til det som da var eliteserieklubben Fredrikstad, var han et hett navn på det europeiske overgangsmarkedet. 18-åringen fikk tilbud fra Brann, og ble invitert på prøvespill til klubber som Werder Bremen, Freiburg, Red Bull Salzburg og Rosenborg.

Også Liverpool ønsket å knytte ham til sitt akademi.

Til slutt valgte 22-åringen – i samråd med agenter og rådgivere – å ta turen til Østfold. I debutsesongen var han uheldig og røk korsbåndet. Siden har det vært veldig stille rundt bergenseren.

Les mer: Duré må ha ny operasjon etter comeback-kampen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 11.04.2015 13:09    Post subject: Reply with quote

Avisa Sør-Trøndelag:




Trygve Eggen er det yngste barnet til RBK-legenden Nils Arne Eggen. Han vokste opp i en fotballfamilie på Fannrem i Orkdal. Som mange andre gutter på hans alder, spilte han mye fotball.

(...)

- Pappa var jo ofte opptatt med Rosenborg, men han så også en del av mine kamper. Han var engasjert, men det var aldri noe press. Jeg var også mye med på Lerkendal på treninger. Jeg hadde en periode faktisk avtale med skolen om å slutte litt tidligere for å bli med pappa på RBK-trening, sier han.

(...)

Målet var hele tida at én dag skulle også han ikle seg den svarte og hvite drakten.

(...)

En fredag hadde han time til øyelege. Da var synet så dårlig at han nesten ikke så instrumentene som skulle sjekke ham.

- Da var jeg 90 prosent blind, forteller 45-Ã¥ringen.

Da tok Nils Arne affære. De kjørte rett ned på Regionsykehuset (nåværende St. Olavs hospital) og CT-røntgen. Her ble det umiddelbart avdekket en svulst i hodet. Den var heldigvis godartet, men klemte på både synsnerven og hypofysen (styrer hormonene i kroppen).

I utgangspunktet hadde de på dette tidspunktet bedre teknologi for inngrepet som måtte gjøres i Bergen og Tyskland. Men det var ikke tid til å vente. Allerede på lørdag ble han akuttoperert i Trondheim.

Operasjonen tok 11 timer. Tenåringen var svært redusert i lang tid etter inngrepet. Operasjonen hadde blant annet forstyrret hormon- og væskebalansen.

- Jeg var konstant tørst en periode. Jeg drakk 20-25 liter vann per dag, husker Trygve.

I løpet av et par måneder gikk han opp 30 kilo. Enkelt forklart gikk han fra å være svært godt trent til å være svært redusert.

- Det var tøft for en 15-åring, innrømmer han.

(...)

- Var Trygve et større talent enn Knut Torbjørn?

- De var ulike spillertyper. Trygve var mye kjappere. Han var en typisk playmaker med et godt overblikk. Han hadde alle forutsetninger for å bli god. Trygve har også et godt blikk for spillet. Det kommer til syne når vi ser kamper sammen, svarer [Nils Arne] Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.04.2015 18:16    Post subject: Reply with quote

Saken på nett: Kreftsvulst knuste guttedrømmen

Noe søkt å linke til dette i denne tråden, men tror nok han hadde fulgt i fotsporene til far og bror om han ikke hadde blitt syk.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10638

PostPosted: 19.04.2015 18:15    Post subject: Reply with quote

Moderator får eventuelt flytte dette til en annen tråd hvis det skulle bli aktuelt om noen år.
Quote:
Mohamed «Moi» Elyounoussi var på blokka til en rekke Tippeliga-klubber da han valgte å forlate Sarpsborg 08 etter 2013-sesongen.

At stortalentet signerte for Molde, var ingen selvfølge. Faktisk var Tariks Elyounoussis fetter nær en overgang til erkerivalen AaFK.

- Hvordan visste du det? spør Moi veldig overrasket når Dagbladet tar opp temaet.

- Jeg hadde flere tilbud, men Molde fristet mest. Her får jeg en optimal arena for å utvikle meg, sier han.

Da Elyounoussi måtte velge hvilken del av Møre og Romsdal han ville bosette seg i, var det udefinert hvilken klubb som kunne kalle seg fylkets storebror.

For i den da foregående 2013-sesongen endte Jan Jönssons meget spennende AaFK-lag på 4. plass, fem poeng foran Molde på 6. plass.

Elyounoussi kunne ha fylt tomrommet etter Abderrazzak Hamed-Allah og tilført AaFK hurtigheten de trengte ved siden av Michael Barrantes og Leke James.

Men norsk-marokkanske Moi ville ikke erstatte hel-marokkanske Hamed-Allah. I stedet valgte han Molde, som svarte med å bli både serie- og cupmestere, mens AaFK endte på 7. plass i Jönssons avskjedssesong.

- For å si det slik: Jeg angrer ikke akkurat på det valget nå. Det er jeg veldig glad for, sier 20-åringen.

Mer i Dagbladet: "Holdt på å signere for erkerivalen: - Hvordan visste du det?"
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.05.2015 21:22    Post subject: Reply with quote

Trønder-Avisa i går:



Den da 21-årige [Trond Viggo] Toresen var toneangivende for Byåsen, under ledelse av Per Joar Hansen, og verdalingen var ønsket av Rosenborg. Sommeren 2000 fikk han være med klubben på treningstur til Tyskland, hvor han blant annet spilte en treningskamp mot Werder Bremen.

Alt lå til rette for at Rosenborg skulle bli neste steg.

- Jeg fikk gode signaler, og mener det var kun formaliteter som gjensto før overgangen var et faktum.

Ei knapp uke etterpå spilte Toresen seriekamp mot HamKam. Leddbåndet i kneet røyk, og verdalingen var ute i to-tre måneder. Og RBK-toget gikk.

Han fikk oppfylt proffdrømmen med flere sesonger i eliteserien i ettertid, men skaden i 2000 sitter friskt i minnet hos 36-åringen.

- Det var fryktelig dårlig timing, og det hadde selvfølgelig vært veldig artig å få spille i hvitt på Lerkendal, sier Toresen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13697
Location: Namsos

PostPosted: 01.06.2015 17:36    Post subject: Reply with quote

Sebastian Prodl klar for PL, signert en 5Ã¥rs kontrakt med Watford.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13697
Location: Namsos

PostPosted: 07.06.2015 20:32    Post subject: Reply with quote

Fellah ble matchvinner når Esbjerg slo Brøndby 0-1 på bortebane i dag.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6537
Location: Oslo

PostPosted: 08.07.2015 02:51    Post subject: Reply with quote

Arda Turan, født og oppvokst i Bayrampasa-området i Istanbul, mer eller mindre klar for Barcelona. "Tyrkias Messi" Muhammed Demirci, en gang på prøve i Barca, på vei til Bayrampasaspor i tyrkisk 2. divisjon. Ulike om enn kryssende skjebner.
_________________
No al calcio moderno
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10638

PostPosted: 05.10.2015 13:41    Post subject: Reply with quote

Gary Hogan, som var ryktet til Rosenborg sommeren 2012, er en av seks keepere i Sandefjord denne sesongen, hvorav fem har fått spilletid i årets Tippeliga.

Hvis han får kontrakt med Sandefjord også neste sesong, blir han boende i Oslo der han bor nå.
Da blir det andre som tettest følger opp keeperakademiet han er i ferd med å starte opp i Trøndelag.
Quote:
– Målet mitt er at Rosenborg aldri igjen skal trenge å gå utenfor Trøndelag for å finne en 15-16-årig keeper.
Det sier Sandefjord-keeper Gary Hogan. Den tidligere Steinkjer-spilleren viser til at trondheimsklubben de siste årene har hentet Jacob Storevik (nå LFK) og Julian Faye-Lund fra henholdsvis Førde og Oslo framfor å hente lokale sisteskanser. Det har altså Hogan store planer om å gjøre noe med.

[ ... ]
I november starter han opp keeperakademi for hele Trøndelag. Det håper han er starten på en langsiktig satsing på en gruppe fotballspillere iren mener er neglisjert i det daglige.
– Det er jevnt over altfor lite som blir gjort for keeperne. I Trøndelag har det vært en nedadgående kurve når det gjelder keeperutvikling, og jeg tror ikke det er tilfeldig, sier Hogan.


Trønder-Avisa: "Slik skal Gary Hogan få fram nye keepere"
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.10.2015 16:26    Post subject: Reply with quote

Avisa Nordland 23.10.15 wrote:
- Mange rundt meg synes jeg var sprø som ikke forlot Glimt tidligere. Jeg kunne dratt til Danmark og fransk 2. divisjon og tjent det tredobbelte av hva jeg tjener her, smiler Sané og fortsetter:

- Jeg kunne dratt til Rosenborg. Jeg valgte heller å være tålmodig.

På Lerkendal forrige helg satt tre-fire tyrkiske klubber på tribunen med argusøyne på Glimt-stopperen.

Søndag kommer Lillestrøm på besøk på Aspmyra. Det kommer flere på besøk til den kampen.

- Noen av de tyrkiske klubbene skal se meg i aksjon igjen. Jeg hører også at en spansk klubb har tenkt seg hit, smiler den etter hvert så ettertraktede, senegaleseren.

Allerede mandag etter Lillestrøm-kampen drar Vieux Sané en snartur til Belgia.

- Jeg skal besøke to klubber som er interessert. Jeg skal snakke med ledelsen, trenerne og sjekke forholdene. Så er jeg tilbake på trening i Bodø onsdag, røper 26-åringen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.01.2016 23:48    Post subject: Reply with quote

Nå venter fransk fotball på Vieux Sané (26).

"Stade Brest har inngått en seksmånederskontrakt med Sané. Avtalen innebærer opsjon på ytterligere et år", skriver klubben på sin offisielle nettside mandag.

Midtstopperens kontrakt med Bodø/Glimt utløp ved utgangen av 2015-sesongen.

Nå er han klar for laget som per tiden ligger på niendeplass på nivå to (Ligue 2) i Frankrike - i det 18 serierunder gjenstår. Det er 13 poeng bak serieleder Nancy.

Les mer: NÃ¥ har han funnet seg ny klubb

Mulig han angrer seg litt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 05.01.2016 01:26    Post subject: Reply with quote

Haha, halvtårskontrakt på nivå to. Alle er tydeligvis ikke enige i at han kan spille på hvilken som helst klubb i verden, som han vel uttalte.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
SvennO
Rutinert


Joined: 21 Feb 2012
Posts: 589
Location: Norge

PostPosted: 05.01.2016 12:04    Post subject: Reply with quote

Nivå to i frankrike og 6 mnd kontrakt med 1 års opsjon.. tja var dette beste løsningen da tro ?

http://www.sb29.bzh/04-01...enfort.php
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Rutinert


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 982

PostPosted: 05.01.2016 13:03    Post subject: Reply with quote

Selv med korttidskontrakt tjener han nok betydelig bedre på nivå to i Frankrike enn han gjorde i Glimt, og godt spill der belønnes raskt med enten forlenget kontrakt eller overgang til annen fransk klubb. Karrieremessig så er det faktisk et bra trekk, selv om hovedmotivasjonen virker å være penger.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10638

PostPosted: 05.01.2016 20:29    Post subject: Reply with quote

Saint Etienne hadde Vieux Sané på treningsopphold et par uker på slutten av fjoråret, men valgte å ikke tilby ham kontrakt. Angivelig fordi han ikke var god nok.

Han er i alle fall kommet nærmere England og Premier League-klubber nå da.

_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 05.01.2016 23:38    Post subject: Reply with quote

Under Nürnberg-prosessen (...) kom det fram at Hitler hadde hatt til hensikt å beholde en del større havnebyer som isolerte tyske baser etter krigen, deriblant Brest i Frankrike og Trondheim i Norge.

Les mer: Neu-Drontheim
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.01.2016 23:31    Post subject: Reply with quote

Brad Smith scoret sitt første Liverpool-mål mot Exeter nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ballahl
Veteran


Joined: 01 Feb 2007
Posts: 5561

PostPosted: 08.01.2016 23:40    Post subject: Reply with quote

Exeter har jo tatt ledelsen 2 ganger, det er ikke verst..
_________________
- Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 10.01.2016 11:44    Post subject: Reply with quote

Smith scoret for Liverpool i FA- cupen. At vi ikke fikk sikret oss han her kjenner jeg er veldig trist. Må være åpenbart at han holder et nivå som er bedre enn Skjelvik. Aldri i verden om Skjelvik hadde vært interessant for Liverpool. Noen som vet hva som egentlig skjedde? Var det spiller, Rosenborg eller Liverpool som satte en stopper for overgangen? Etter uttalelsene til Smith å dømme så hadde han lyst til å spille for oss en periode der.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5472

PostPosted: 10.01.2016 12:32    Post subject: Reply with quote

Spilleren ombestemte seg, og ville skrive under for Liverpool allikevel.
RBK var passive i starten, naturligvis da man ikke kan forvente at klubben hadde god nok kjennskap til spilleren før prøvespillet. Prøvespillet var godt og RBK ville skrive kontrakt, men da ville altså Shaun tilbake. Ingen grunn til å grine over spilt melk, move on.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Next
Page 5 of 17

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb