English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 331, 332, 333 ... 484, 485, 486  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
quentez
Veteran

PostPosted: 08.11.2015 19:16    Post subject: Reply with quote

Michael Karlsen hadde æren av å ha den mest patetiske straffen på en god stund da han egenhendig sendte Hødd ut av TL-mulighetene mot Jerv tidligere i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende

PostPosted: 08.11.2015 19:40    Post subject: Reply with quote

Håpløs straffe ja, tror det blir dårlig søv på han i kveld. Aursnes hadde også forøvrig en håpløs straffe men han var griseheldig.

I Nederland så fortsetter Henriksen å herje, mål igjen i dag og assist i 2-0 seieren til AZ borte mot Vitesse.
Back to top
Danserud
Proff

PostPosted: 08.11.2015 20:24    Post subject: Reply with quote

For ikke å nevne Christoffer Aasbak som bommet på Hødds siste straffe.
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 09.11.2015 15:44    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 og quentez, med ordvalg som 'patetisk' og 'håpløs' virker dere veldig sikre på at sannsynligheten for å bomme på en Panenka-straffe er veldig mye lavere enn ved å sikte mot en av sidene. Har dere noen god statistikk på dette?
Vegard2711
Legende

PostPosted: 09.11.2015 17:44    Post subject: Reply with quote

Man kan selvfølgelig gå for Paneka straffe, men da bør man kunne klare å utføre den, slik som Pirlo eller Panenka selv. Karlsen sin var svakt uført, noe som gjorde at keeperen klarte å lese den enkelt.

Men må nevnes at jeg ikke synes spillere burde prøve på slikt i veldig viktige kamper.
Back to top
Brera
Senior

PostPosted: 10.11.2015 21:14    Post subject: Reply with quote

Perry ble ikke Levanger-trener likevel:

http://tronderfotball.no/...-levanger/

Tar vel over Stabæk Wink
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.11.2015 21:03    Post subject: Reply with quote

[Karadas] innrømmer at det gikk inn på ham da Brann-fansen harselerte som verst etter overgangen til Rosenborg.

– Jeg hadde et godt apparat rundt meg, men det er klart det gjorde inntrykk, sier Karadas.

Les mer: FOTBALLPREIK: Benket seg selv som Liverpool-manager
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 12.11.2015 21:01    Post subject: Reply with quote

Men for temmelig nøyaktig ti år siden, den 23. november 2005, gikk det fullstendig galt. Det daværende stortalentet ble kvestet av Olympiakos-spilleren Ieroklis Stoltidis.

Grekeren suste inn i unggutten med knottene først. Skjelbred brakk beinet og fikk en lang og tung vei tilbake til toppfotballen.

- Det stoppet karrieren min, men det har gjort meg sterkere. Hvor jeg ville vært uten den hendelsen, får jeg aldri svaret på, sier Ciljan Skjelbred til Dagbladet.

Les mer: Skjelbred om marerittdagen: - Visste ikke hvem Yaya Touré var
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 15.11.2015 14:42    Post subject: Reply with quote

Mini Jakobsen har fulgt Markus Henriksen tett. Helt siden han var en guttepjokk på 12 i Rosenborgs yngre lag.

– Helt ærlig. Jeg hadde aldri trodd at han skulle bli så god, sier Mini.

(...)

– Når man tenker på Markus Henriksen så er det ingenting han er ekstremt god på, sier Mini.
Mathisen slakter Høgmo: – Katastrofe at Ødegaard ikke får minutter!

– Han har god arbeidskapasitet, men det er det mange som har. Han er ikke spesielt kjapp og har ikke en spesielt god avslutningsteknikk. Når jeg sier det, så innser jeg at han høres dårlig ut, men han er veldig god.

– Hvorfor det?

– Det er klart løpskapasiteten gjør at han er litt overalt. I tillegg har han i sin nye, mer offensive rolle, brukt den til å komme seg i de riktige posisjonene. Han er flink til å komme seg inn i boks, står ikke og venter utenfor. Dermed tvinger han forsvaret til å forholde seg til flere spillere. I tillegg har han fått en ro i avslutningsøyeblikket som er gull verdt og som kommer med selvtillit. Han er ikke typen som drar av to mann og klinker den i vinkelen, men kanskje heller en som vinner duellen og så avslutter kontrollert.

Les mer: – Hadde aldri trodd at Markus Henriksen skulle bli så god
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 15.11.2015 20:42    Post subject: Reply with quote

Synes Mini har merkelige vurderinger her. Henriksen har hele tiden hatt en sublim touch og god kroppsbeherskelse.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 18.11.2015 09:50    Post subject: Reply with quote

Politiken.dk melder at Hareide blir ny dansk landslagstrener.
Quote:
Den 62-årige nordmand Åge Hareide skriver formentlig i den allernærmeste fremtid under på en kontrakt med Dansk Boldspil-Union.

Det erfarer Politiken fra kilder tæt på processen.

[ ... ] Åge Hareide har i Malmö FF en kontrakt, der har seks måneders opsigelse. Malmö-holdet har to kampe tilbage i Champions League tilbage i gruppespillet, mod Zlatan Ibrahimovic og Paris SG og mod Real Madrid, og man kan forestille sig, at han derefter stopper i klubben og kan begynde i landstrænerjobbet straks efter nytår.

Henning
Legende

PostPosted: 18.11.2015 09:56    Post subject: Reply with quote

Det kommer til å gå så jævli til helvete.
Back to top
zaphod81
Legende

PostPosted: 18.11.2015 10:53    Post subject: Reply with quote

Det der foregående viser jo hvorfor man skal ta Mini og Mathisens ekspertbidrag med en stor klype hvitt pulver. Ingen av de har vel noen gang vist at det er fantastisk fotballforståelse som har gjort dem til faste deltakere i TV2s veldig kompetanseorienterte fotballstudio.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 18.11.2015 19:19    Post subject: Reply with quote

Lørdag [08.11.] feiret Mini sin 50-årsdag med nærmere 110 gjester i Trondheim. Blant disse, Tor Arne Aga, som hadde med seg en nokså spesiell gave til jubilanten.

Plass i BHK-troppen hjemme i eliteserien med selveste Drammen på besøk.

- Som sagt. Totte har snakket litt om dette. Jeg var sikker på at Børge Lund kom til å nekte. Det gjør han visst ikke. Jeg tar utfordringen, lover Mini, som drømmer om å score mål og bidra til at Kristian Kjellings lag taper i Bodø.

Les mer: Fikk A-lagsdebut for BHK i 50-årsgave

I tillegg til at Jahn Ivar «Mini» Jakobsen i en alder av 50 år endelig får sin A-lagsdebut for BHK, stiller også Bodø paradekorps og streetjazz dansestudio opp for de blågule.

Det gjør også Runar Berg og Bodø/Glimt.

Les mer: Onsdag debuterer Mini for BHK

Mini starter kampen på høyre kant.

Les mer: Se Minis BHK-debut direkte her!
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 18.11.2015 20:55    Post subject: Reply with quote

Mini fikk 5 min og 30 i starten av kampen som BHK vant 25-22. Tipper at det var alt han tålte å spille (litt nivå forskjell og Mini som kunne vært far til store deler av de som var utpå der)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 21.11.2015 18:57    Post subject: Reply with quote

Tettey ikke med for Norwic mod Chelsea i dag. Kommentatorerne på dansk 3+ undrer sig og siger at Tettey efter sigende bliver diskuteret på pressekonferencen efter kampen

Bliver lige hængende før jeg skifter over til el clasico, for at høre om der skulle komme info
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 21.11.2015 23:57    Post subject: Reply with quote

Ømt lår ble det sagt, skal være klar til neste kamp.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.11.2015 21:05    Post subject: Reply with quote

Henderson is having a good time in Edinburgh. He has scored three times in 15 appearances as Hibs look to try and keep the pace with Celtic's bitter rivals Rangers in the promotion race.

The club are unbeaten in their last 13 games, since a 1-0 defeat to Rangers in August.

Henderson will hope to fire Hibs above Rangers in the league table and secure promotion back to the top-flight for the club before making an impact at Celtic next season.

Read more: Ronny Deila explains why Liam Henderson is on loan at Hibernian
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 25.11.2015 16:10    Post subject: Reply with quote

Nordvik til Esbjerg
quentez
Veteran

PostPosted: 25.11.2015 21:41    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Det der foregående viser jo hvorfor man skal ta Mini og Mathisens ekspertbidrag med en stor klype hvitt pulver. Ingen av de har vel noen gang vist at det er fantastisk fotballforståelse som har gjort dem til faste deltakere i TV2s veldig kompetanseorienterte fotballstudio.

Tror det var før forrige sesong at Mini selv forfattet et blogginnlegg som i beste fall holdt barneskolenivå. Lurer på om det fortsatt ligger ute...

"Rosenborg kan fort vinne serien. Men det er også stor sjanse for at de blir nummer to eller tre."

EDIT: Fant det.
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 26.11.2015 19:33    Post subject: Reply with quote

Strandberg er på benken mens Krasnodar leder 1-0 mot Dortmund med 17 minutter igjen.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 27.11.2015 03:04    Post subject: Reply with quote

Litt merkelig synes jeg, med tanke på at han har vært en gjenganger i start-11 siden han kom.
Vegard2711
Legende

PostPosted: 27.11.2015 15:54    Post subject: Reply with quote

Mulig de rullerte litt, de hadde jo brukbar kontroll på avansement (Qabala i siste kamp). Nå vant de jo i går så er de videre.

Strandberg har spilt fast som nevnt ja, 9 x 90 på rad i ligaen før han var ute av troppen 1 kamp, på benken kampen etter og startet nå sist runde. Mulig han ikke har vært helt 100% og at han kanskje ble spart i går?
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 29.11.2015 20:08    Post subject: Reply with quote

Henriksen 90 minutter i 3-0 tapet for PSV.
Chibuike utvist i 2-2 kampen mot Gençlerbirligi.
2mas
Sjef

PostPosted: 29.11.2015 21:43    Post subject: Reply with quote

Tidligere denne uka ble det klart at Hvam-gutten [Ole Kristian Langås] ikke blir tilbudt ny kontrakt i 1.-divisjonsklubben, og nå er angriperen klar på at han trenger et miljøbytte for å komme seg videre i karrieren.

- Det er helt greit for meg ikke å fortsette karrieren i Sandnes-Ulf, sier langås til Glåmdalen.

- Har det ligget i kortene en stund at du ikke skulle fortsette i klubben?

- Jeg har forholdt meg helt rolig gjennom hele høsten. For meg tror jeg det vil være positivt å prøve noe nytt nå, og så lenge Sandnes Ulf ikke ville forlenge, blir det en naturlig løsning på situasjonen, sier langås på telefon på ferie i Thailand.

Les mer: Langås på klubbjakt
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 331, 332, 333 ... 484, 485, 486  Next
Page 332 of 486

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb