English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 30, 31, 32  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste mot molde?
André Hansen
2%
 2%  [ 3 ]
Jonas Svensson
1%
 1%  [ 2 ]
Stefan Strandberg
49%
 49%  [ 55 ]
Jørgen Skjelvik
10%
 10%  [ 12 ]
Micke Dorsin
0%
 0%  [ 1 ]
Mike Jensen
5%
 5%  [ 6 ]
Ole Selnæs
11%
 11%  [ 13 ]
Fredrik Midtsjø
5%
 5%  [ 6 ]
Pål Andre Helland
0%
 0%  [ 1 ]
Alexander Søderlund
4%
 4%  [ 5 ]
Tobias Mikkelsen
5%
 5%  [ 6 ]
Riku Riski
0%
 0%  [ 1 ]
Total Votes : 111

Author Message
kibsgaard
Junior

PostPosted: 25.06.2015 19:36    Post subject: Reply with quote

Vi pleier å være en god gjeng på O'Reillys. Har hørt at det er en del Rosenborgsupportere på Pokalen også.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 20:29    Post subject: Reply with quote

Bare vi ikke begynner å undervurdere Molde nå. Vi må huske på at vi har et dårlig midtstopperpar til denne kampen. Det kan fort hende vi ligger under 0-2 ved slurv og personlige feil av Holmar og Skjelvik.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 20:31    Post subject: Reply with quote

Får håpe Holmars eventuelle feil fra tribuneplass ikke blir utslagsgivende i målprotokollen...
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 20:32    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Bare vi ikke begynner å undervurdere Molde nå. Vi må huske på at vi har et dårlig midtstopperpar til denne kampen. Det kan fort hende vi ligger under 0-2 ved slurv og personlige feil av Holmar og Skjelvik.

Nå må du følge med, senador!
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 20:37    Post subject: Reply with quote

Blogginnlegget har i vertfall satt fyr på kamptråden på VGD Cool
Back to top
senador
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 20:46    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
senador wrote:

Nå må du følge med, senador!

Les Strandberg, gikk litt fort der.
Back to top
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 21:49    Post subject: Reply with quote

Herlig Øystein Tommel'n opp!
Øystein
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 21:57    Post subject: Reply with quote

LarsG wrote:
Om du er her inne: kudos til deg.

Jo, takk. Til deg og andre med fine ord.

Zorac wrote:
Som alltid kos å se løgner, missforståelser og grunnløse påstander spre seg som koldbrann i kommentarfeltet. Tommel'n opp!

Nå har jeg ikke lest alt, og har ingen plan om å registrere meg og logge inn på VGD/facebook for å ta en kamp der. Det har fristet noen ganger både nå og under tidligere innlegg, men det er ikke verdt det. Men jeg regner med minst en av disse MFK-erne på VGD leser her inne, så de får registrere svaret om de ønsker.

Jeg synes det er merkelig at de som reagerer så hardt hovedsaklig reagerer på et par punkter, noe som viser at de enten ikke har lest hele saken eller leser den som fanden leser Bibelen. Det er enten:

* Slik at jeg lever i fortiden
* At jeg fokuserer kun på Molde
* At det kastes stein i glasshus

Likevel står det svart på hvitt i innlegget:

Quote:
Molde Fotballklubb står, for meg, på mange måter for det motsatte av det jeg har lært å bli glad i når det gjelder Rosenborg. De setter penger over kompetanse, kortvarig suksess over langvarig, poeng for enhver pris over vakkert spill, det å kjøpe navn over roller og system.

Så kan noen lett finne noe å ta meg på i forhold til de påstandene, men da må dere i så fall lese hva jeg sier lenger oppe. Storebror har ligget nede med brukket rygg, og glemt hvor han kom fra. Rosenborg har også feilet på de punktene som er nevnt i forrige avsnitt, men som Rosenborg-supportere liker vi det ikke og vi forsvarer det ikke.

Vi er glade for at vi har våknet og funnet tilbake til oss selv, så får det bare være at det har tatt litt tid og at vi har måttet oppleve deres suksess på veien. For det finnes da flere veier til Rom, og mye er også blitt gjort bra i rosenes by de siste årene.

(......)

For ja, du kan bruke penger du ikke har, og skape suksess ut av det. Men hva da hvis du bommer på målet? Hvem skal plukke opp regningen? Er det alle de flotte etablerte navnene uten lojalitet til klubben, byen og systemet? For navnene som er kjøpt inn er flotte, de, mye bra spillere, slik det var i Trondheim for fem år siden.

Men de gidder faktisk ikke å bli værende i en klubb som satser alt på kortvarig glede og ikke skaper suksess mer. Mye vil ha mer. Så de fornyer ikke kontrakten lengre. Og ryktene vil vel ha det til at det er en del hoder i Moldes A-stall på utgående kontrakt eller på lån.

Den siterte teksten her passer overhodet ikke inn med argumentene deres og fungerer som et svar til dem. Hvordan kan det kastes stein i glasshus når det nevnes eksplisitt at RBK har gjort de samme feilene, brukt opp penger på kortsiktig gevinst, blitt straffet med spillerflukt på grunn av utløpte kontrakter etc.? Også litt spesielt at den skal "fokusere på fortiden" når den faktisk kritiserer de siste års RBK og trekker frem endringen i fokus i 2015 som noe positivt.

Poenget står også når de reagerer så hårsårt. For hadde noen kommet med et lignende innlegg om RBK for tre år siden, eller ett år siden for den del, hadde folk her inne sagt seg enige, ikke gått i totalforsvar.

Menmen, nok seriøst svar. Poenget var også å fyre opp til kamp selvfølgelig, jeg visste jo de var hårsåre. Aftenposten sensurerte for øvrig et stikk mot den hårsårheten litt Smile Dere skal nok ikke se bort fra at det kommer mer bensin på bålet fra vår side før kampen heller Wink

(For øvrig ser jeg at den ble kjørt både på forsiden av aftenposten + på rbnett med tittelen "RBK-supporter fyrer opp MFK", ikke rart det ble en del respons Smile )
Back to top
Zorac
Legende

PostPosted: 25.06.2015 22:28    Post subject: Reply with quote

Nesten litt skuffet over manglende slagkraft hos Molde-fansen. De evner rett og slett ikke å se poenget i det som skrives. Det virker ikke som noen av dem har satt seg inn i hvordan RBK-fansen forholder seg til det siste tiåret, og leser knapt gjennom sakene før de går i forsvar.

Det kosteligste er når de drar argumenter ut av ræva, som han på VGD som mener at RBK har fått så mye hjelp av REMA og lokale banker at det bare er rett og rimelig at Røkke "utjevner forskjellen".

Det "se på dere selv"-argumentet er også komplett meningsløst, både i forhold til din artikkel og RBKere generelt. Du skal ikke ha snakket mye med en RBK-supporter med nogen lunde greie på hva som skjer i klubben for å finne kritikk i forhold til hva vi har bedrevet de siste årene hva gjelder trener- (ogleder)ansettelser, spillerkjøp, tomtesalg osv.

Kom i hvertfall med noe som treffer, MFKere!
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 22:30    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:

Aiai. Harveys var vel sist gang jeg gikk dit frivillig, så spørs om jeg holder meg unna. Men fylles stedet med rbksupportere så blir det vel gøy Wink

de to siste gangene vi har hatt opplegg der med billige drikke har det bare vært folk som har vært på kamp iallefall

(9kr shotten, 39 for dahls, 40 for romogcola og 199 for prosecco, ingenting å tenke på)
Øystein
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 22:56    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Nesten litt skuffet over manglende slagkraft hos Molde-fansen. De evner rett og slett ikke å se poenget i det som skrives. Det virker ikke som noen av dem har satt seg inn i hvordan RBK-fansen forholder seg til det siste tiåret, og leser knapt gjennom sakene før de går i forsvar.

Det er ufattelig mange som kommenterer alle disse sakene uten å lese dem, og ikke bare Molde-fans heller. Aftenposten deler dem på fb-sida si også, og det er alltid veldig mange som kommenterer kun basert på overskrifta/ingressen (som Aftenposten "for the record" ofte gjør om selv for å få den mer interessant for klikk), og mange ganger bommer ift innholdet i saken. Ispedd mange "Ære være Enga, jævla trøndere" etc selvfølgelig Smile
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 23:05    Post subject: Reply with quote

jeg føler meg tryggere på stefan - jørgen, enn på holmar - jørgen. Bedre match det.

Har trua!
BanensVerste
Proff

PostPosted: 25.06.2015 23:49    Post subject: Reply with quote

om ti minutter er det kamp i morgen!
media
Veteran

PostPosted: 25.06.2015 23:51    Post subject: Reply with quote

Enig. De står brukbart til hverandre, så lenge de holder i 90 + er det ikke noen krise. Og Skjelvik har vokst i rollen, blir bare bedre og bedre. Syns han jevnt over posisjonerer seg klokere. Blir potensielt vanskeligere hvis Molde klarer å holde tempo på kula.
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 26.06.2015 00:13    Post subject: Reply with quote

BanensVerste wrote:
om ti minutter er det kamp i morgen!

Herregud, jeg gleder meg. De siste dagene har jeg bare forsøkt å få tiden til å gå så fort som mulig. Er nesten som et barn som venter på julaften.

Last edited by Zeno on 26.06.2015 01:25; edited 1 time in total
Back to top
Ahakrim
Rutinert

PostPosted: 26.06.2015 01:19    Post subject: Reply with quote

Trur alle her inne har samme feelingen Zeno RBK
Back to top
Numsk
Rutinert

PostPosted: 26.06.2015 01:22    Post subject: Reply with quote

De siste årene har jeg gruet meg til Molde-kampene. I år gleder jeg meg som bare faen!
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 26.06.2015 06:22    Post subject: Reply with quote

Drømte vi vant 6-0 og Høiland brakk foten, mens Lerkendal ble evakuert pga oversvømmelse. Det viste seg at Skullerud var en terrorist som hadde lagt en dødelig plan. Nils Arne Eggen hadde vært rådgiver. Idet Erik Hoftun skulle byttes inn for Molde ble det annonsert at Røkke hadde kjøpt Nidarosdomen for å utvikle studentboliger. Røkke trente Rosenborg fra 1988-2002 ifølge drømmen. Kampen endte som sagt 6-0, men tre av målene ble gjenstand for et tre timer langt analyseprogram på tv2, da alle var tvilsomme. Drømmen endte med at Pål Andre Helland annonserte at han ønsket seg bort fra klubben. Røkke hentet ham deretter i sitt privathelikopter som landet på Lerkendal. Så våknet jeg.....
Back to top
krist2
Rutinert

PostPosted: 26.06.2015 08:53    Post subject: Reply with quote

Haha, for en drøm!
Faren min er psykiater, så bare si i fra hvis du trenger hjelp Very Happy
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.06.2015 09:11    Post subject: Reply with quote

Quote:
RBK - Molde helt utsolgt!
26.06.2015 - 08:11
RBK-Molde er nå helt utsolgt, både på ordinær og VIP tribune.

Herlig! Tommel'n opp!
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 26.06.2015 09:16    Post subject: Reply with quote

Helt konge!

Automaten sier i dette øyeblikk:

Code:

Sold                          12931
SeasonTicket                   8066
Unknown                         393
Reserved                        255
-----------------------------------
Tilskuere                     20997
Totale seter                  21645

Får se om det endrer seg noe videre frem til kamp - isåfall en indikator på at enkelte ting ikke blir lagt inn umiddelbart av klubben.
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 26.06.2015 09:28    Post subject: Reply with quote

rbk.no melder nå om at absolutt alle billetter er solgt. Inkl VIP.

Edit : ser nå at jeg var for sent ute Smile

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
BanensVerste
Proff

PostPosted: 26.06.2015 10:07    Post subject: Reply with quote

Får bare håpe at folk som er eier av sesongkort og som ikke skal på kamp har vett nok til å låne de ut til kjentfolk. Denne kampen skal det ikke være mange hull!
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 26.06.2015 10:31    Post subject: Reply with quote

krist2 wrote:
Haha, for en drøm!
Faren min er psykiater, så bare si i fra hvis du trenger hjelp Very Happy

He he, mulig jeg tar kontakt Very Happy
Back to top
mortenlj77
Rutinert

PostPosted: 26.06.2015 10:56    Post subject: Reply with quote

Beklager hvis jeg har oversett noe nå, men kan ikke finne resultattipstråd for RBK-molde.
Kan hvem som helst bare opprette? Eller er det noen moderatorer e.l. som må gjøre det?

Gleder meg sinnsykt til kampen i morgen og en av de tingene jeg pleier å gjøre dagen/kvelden før kamp er å sitte å lese i kamp- og resultattipstrådene om hva folk mener, hva de tipper osv.

RBK

Ivar Hoff
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 30, 31, 32  Next
Page 14 of 32

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb