English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stig Inge Bjørnebye
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 102, 103, 104  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 06.03.2015 18:38    Post subject: Reply with quote

Jeg synes også disse uttalelsene er konstruktive fra Kjernen. Nå har Kjernen arbeidet (med rette) aktivt for å fjerne både Perry og Hoftun, og har lykkes med dette (selv om Hoftun fortsetter i klubben annen rolle). Det er en tid for alt, og i denne prosessen har Kjernen strukket kritikk- strikken så langt at de ikke fremstår som en positiv faktor for klubben dersom de fortsetter langs den linjen lengre nå. Slik jeg tolker uttalelsene gis Bjørnebye en fair sjanse til å gjøre en god jobb, og dette velger de å gjøre ved å fremheve de positive elementene ved Bjørnebye. Konstruktivt.

Dette utgangspunktet synes jeg også supporterne bør ta nå. Det har vært nødvendig å innta en annen enn den støttende posisjon som er tradisjonell for en supporter, men nå er det tid for å tre tilbake til rollen som støttespiller for klubbens ansatte, så får man heller innta en annen rolle dersom dette viser seg nødvendig dersom de ansatte åpenbart og over tid ikke fyller sin rolle, og det går utover resultatene ute på gressmatta.

Det er nok også viktig å ta innover seg at rollen som sportslig leder ha endret seg etter at KI kom inn. Det fremstår som at trener og trenerapparat nå har mer makt i den daglige sportslige driften, kanskje spesielt over kjøp og salg av spillere, og at sportslig leder mer har ansvar over de langsiktige sportslige linjene i klubben, slik som talentutvikling etc. Det er også viktig å tolke ansettelsen i dette lyset.
Back to top
View user's profile Send private message
Goran
Proff


Joined: 17 Jul 2008
Posts: 456

PostPosted: 06.03.2015 18:45    Post subject: Reply with quote

Kloke ord Hjelde!
_________________
Stopp forfølgelsen av de paranoide!
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.03.2015 18:58    Post subject: Reply with quote

TKK > Bjørnebye > Ulseth. Jeg er sånn midt på treet fornøyd. Slett ikke altfor lei meg for valget. Han har ingen erfaring som sportsdirektør, men hvor mange har egentlig det?

I fremtiden må vi bli enda flinkere til å utvikle talenter i Trøndelag, og få frem best mulige lokale spillere til Rosenborgs A-lag. Sånn trygges økonomien. På det området tror jeg SIB har mye å bidra med.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 06.03.2015 19:02    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Han har ingen erfaring som sportsdirektør, men hvor mange har egentlig det?

Godt spørsmål. En oppfølging kunne kanskje vært: Hvorfor appellerte ikke denne tilsynelatende hastverksutlyste stillingen til (flere/bedre) søkere med den bakgrunnen?
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."


Last edited by gisp! on 06.03.2015 19:04; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.03.2015 19:03    Post subject: Reply with quote

Gode sportsdirektører er i gode klubber og blir gjerne der. Er de gode nok, headhuntes de kanskje til bedre klubber. Det er ikke mange klubber dårligere enn oss vi kan hente fra.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 06.03.2015 19:04    Post subject: Reply with quote

Du verden, skulle tro man hadde ansatt Roald Bruun Hansen og ikke NFF's tidligere spillerutvikler og nå spillerutviklingssjef.

Det er så mye bambus og negativitet her så det er egentlig fint lite å kommentere i så måte. Er fullt på høyde med kjernens talsmann her.

Rosenborg var vel på utkikk etter en som kunne ta tak i utviklinga av klubben og ta tak i holdninger, treningskultur, spillerutvikling og utvikle den sportslige delen langt bedre enn det som har vært gjort de siste årene under Hoftun.

SIB har alltid hatt ekstremt gode holdninger og har vært en ener på trening. Han var aldri noe gudebenådet talent som barn og ungdom, snarere tvert i mot, men en ekstrem treningsvilje tok han hele veien til en av toppklubbene i England. Tror neppe man vil få se så presise langpasninger igjen av noen norsk spiller. Og alt dette pga tusenvis av treningstimer der han terpet på små detaljer og viste en ekstrem treningsvilje og meget gode holdninger. Og det er noen av disse egenskapene og viljen jeg håper han er i stand til å overføre til dagens lag i samarbeid med Kåre og resten av gjengen.

Her var man livredd for at man skulle ansette en sykkeltrener eller andre, men når man da ansetter en som har 72 landskamper og erfaring fra toppnivå i Europa hyler man over seg. De siste årene har han utelukkende jobbet med spillerutvikling og i min verden er det nettopp det stillingen som SD i Rosenborg handler om. Nils Arne Eggen var heller ikke verdensmester på spillerlogistikk, men på spillerutvikling. Og det er her nøkkelen til suksess ligger.

Vi er blakke om dagen og er avhengig av å jobbe frem talenter like mye som vi kan handle oss gode. Og er det noe jeg er 100 % sikker på, så er det at SIB faktisk har full kontroll på hvilke talenter som finnes i Norge siden han ikke har jobbet med andre ting enn akkurat den biten opp mot alle toppklubbene i Norge de siste årene.

Jeg ønsket meg TKK som de fleste andre, men jeg er ganske sikker på at den kunnskapen SIB innehar over hva som rører seg i Norge på spillerfronten er langt bedre enn det TKK har. Og at vi neppe hverken har penger eller ressurser til å sloss om de talentene TKK har kontroll over utenlands.

Jeg så ikke denne komme, og det ser det ikke ut til at noen andre her inne gjorde heller, men etter å ha tenkt meg om så er jeg enn så lenge veldig positiv til det her. Vi har ikke ansatt SIB som trener men som en som skal utvikle laget og legge langsiktige utviklingsstrategier og da er jeg sikker på at RBK har gjort en bra jobb her. SIB har følelser og engasjement for klubben og det teller mye.

Han har god oversikt over hva som rører seg av talenter og han har kontakter i NFF og jeg er helt sikker på at det ikke er så dumt. Har vi innsigelser eller problemer med NFF er det greit å ha noen som kjenner miljøet fra innsiden og kan få sagt i fra. Og jeg kan nesten garantere at vi på sikt vil få flere landslagsspillere heller enn færre, og det vil igjen slå positivt ut på både sportslig utvikling og videresalgspotensiale. Jeg håper at vi kan se til klubber som Liverpool og Ajax og forsøke å utvikle stjerner i stedet for å handle dyrt og dårlig som vi har gjort de siste årene under Hoftun.

Med andre ord så håper og tror jeg at RBK faktisk har fått tak i noe av det beste vi kunne håpe på, så får det være at mange her inne er uenige i det. Det vil nok garantert ta litt tid før man få se de helt store resultatene da utvikling tar tid, men på sikt er jeg helt sikker på at det her vil vise seg å bli en viktig signering. Jeg er positiv til Kåre og jeg er positiv til Stig Inge. Og jeg er jammen også positiv til assistenttrenern vår, så lenge han forblir nettopp det. Og håper og tror at Stig Inge, Kåre og Erik kan jobbe veldig bra sammen. Så får det så være at jeg er i overkant positiv på en fredag ettermiddag her.
RBK
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 06.03.2015 19:06    Post subject: Reply with quote

Gænser wrote:
JanneB wrote:


At Kjernen talsmannen hyller valget er skandaløst IMO.


Hva skal man gjøre da? Mannen er ansatt, enten man liker det eller ikke. Ville vært dumt å gå ut mot han i media allerede fra dag én. Med denne uttalelsen sørger man for arbeidsro, og ikke minst en viss grad av positiv blest, noe som må sies å ha vært mangelvare de siste årene.

Så tenker man nok sitt privat.

Alternativet ville vært å gå ut og spre usikkerhet, og det hadde ikke gagnet noen.


Totalt uenig. Han er ikke kvalifisert for jobben. Hva hadde folk sagt om du plutselig fikk jobb som adm.dir i DNO? Folk hadde løpt fra kontorene og selgt alt de eide.

Men siden dette er RBK så skal alle få en sjanse, har ingen problem med å si på neste medlemsmøte at dette er skuffende og stille spørsmål hvordan i all verden TKK ble vurdert ned for Stig Inge.

Hvorfor lyve? Hvorfor denne fasade? Kan man ikke vvære ærlig i media? Eller er media kun en plass hvor man skal fremstå som snill å grei?

Fakta faen er at Bjørneby har ikke fortjent jobben, og han har om mulig mindre, ja mindre erfaring enn Hoftun. Akkurat det motsatte av det supporterne ønsket. Helt sykt, vi ba om en mer erfaren enn Hoftun og vi fikk det motsatte.

You couldn't make it up. Og talsmannen taler medlemmene midt i mot.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 06.03.2015 19:09    Post subject: Reply with quote

Hva er kriteriene for å bli SL i RBK? Tidligere jobb i klubben, minst mulig, om ingen track record å vise til i den stillingen du ansettes i.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 06.03.2015 19:25    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Jeg synes også disse uttalelsene er konstruktive fra Kjernen. Nå har Kjernen arbeidet (med rette) aktivt for å fjerne både Perry og Hoftun, og har lykkes med dette (selv om Hoftun fortsetter i klubben annen rolle). Det er en tid for alt, og i denne prosessen har Kjernen strukket kritikk- strikken så langt at de ikke fremstår som en positiv faktor for klubben dersom de fortsetter langs den linjen lengre nå.


For noe tøys. Vi som supportere har ingen plikt til å være positive nå fordi vi var negative til forgjengeren. Så lenge Koteng og co fortsetter å ansette folk som overhodet ikke har en CV som tilsier at de bør få stillingen så må vi fortsette å være like negative som før. Og når Koteng svarer som han gjør så er det enda viktigere å være kritisk. Men nå må mer av misnøyen rettes mot Koteng.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 06.03.2015 19:27    Post subject: Reply with quote

JanneB wrote:
Hva er kriteriene for å bli SL i RBK? Tidligere jobb i klubben, minst mulig, om ingen track record å vise til i den stillingen du ansettes i.

Du kan jo opplyse resten av oss om hva kriteriene bør være siden du er så glassklar her.

Det at han har bakgrunn som utviklingssjef i NFF, har spilt på toppnivå i Europa og har ørten landskamper og har vært i RBK tidligere er altså ting som teller mot Bjørnebye her? Er det en ulempe at han kjenner klubben og kulturen fra før?
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 06.03.2015 19:32    Post subject: Reply with quote

Wiseblood, man skulle tro at i det minste noe erfaring i en tilsvarende stilling var et minstekrav for å få et toppstilling i en toppklubb.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 06.03.2015 19:40    Post subject: Reply with quote

Edit: Dette var til haavarl, men jeg lot kommentarboksen stå åpen lenge før jeg skrev ferdig pga kampen.

Åpenbart et godt poeng, men det fantes/finnes også folk med den bakgrunnen som er nevnt, tildels hyppig, i supporternes debatt, men som ikke søkte. (TKK, JJ2).

For øvrig ser også jeg flere tegn til et skjerpet fokus på utvikling av egne spillere fra enda yngre alder. Koteng var for eksempel også inne på det samme i et medlemsmøte i høst, på direkte spørsmål fra meg om det ikke ville være nyttig å bruke bittelitt ressurser på å øke kvaliteten i det lokale tilfanget.
Tror dog de/man må fokusere mye mer på treningsholdninger og oppofrelse i tillegg til ferdigheter. Ellers risikerer de fortsatt å sitte igjen i stor grad med "bortskjemte" 18-19 åringer som faller fra. Gutter som i stor grad kan ha surfet oppover årsklassene på tidlig utvikling, gode ressurser rundt seg og for lite oppofrelse (mm).

Først og fremst har den satsingen økonomiske og lokalt forankringsmessige fordeler. Smoltproduksjon/oppdrett har vi imidlertid ekspertise på før Bjørnebye ble ansatt, men man skal alltid utfordre seg selv på om man kan forbedre kompetansen, selv om man tror/mener man er god til noe. (Mener i alle fall jeg.)
Usikker på om han styrker eller bidrar med komplementær kunnskap på den biten eller bare blir enda et par øyne med samme syn/skolering som ser, sier og mener det samme som tre andre på lønningslista og kanskje en håndfull i fotballkretsen.

Spørsmålet er hvordan klubben er rustet for å holde seg løpende orientert til å finne/hente internasjonalt krydder og garnityr som kompletterer måltidet (laget) og tilfører noe vi ikke har. (Ikke har nok av).
Samt det å utvikle en tropp kollektivt/komplementært.

Dog selvfølgelig, velkommen og lykke til!
Måtte det bli et godt valg der skepsis og spørsmål blir gjort til skamme.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."


Last edited by gisp! on 06.03.2015 19:58; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 06.03.2015 19:40    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Wiseblood, man skulle tro at i det minste noe erfaring i en tilsvarende stilling var et minstekrav for å få et toppstilling i en toppklubb.


Nå har han hatt en lignende stilling i NFF der han har jobbet med utvikling (og het utviklingssjef) og de lange linjer på nasjonalt plan.

Nei, han har ikke hatt en SD-stilling i klubb før, men jeg vet ikke om jeg heller ville hatt f.eks. Flo. SIB har bred erfaring og han har jobbet med fotball hele livet og han har en helt annen og bredere bakgrunn enn f.eks Hoftun har og hadde.

Det er greit at man har forskjellige meninger, men å si at Bjørnebye er helt uten erfaring mener jeg objektivt sett er feil med tanke på bakgrunnen og jobben han har hatt de siste årene.
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne


Last edited by Wiseblood on 06.03.2015 19:44; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Spartacus
Veteran


Joined: 27 Jun 2012
Posts: 1499

PostPosted: 06.03.2015 19:44    Post subject: Reply with quote

Det er riktig at Bjørneby har spilt fotball på det høyeste nivået, og det er en av mange variabler som kan slå ut positivt, men det er en av flere.

Hans periode i Start var delt, men han fikk sparken, blant annet for noe som ikke er totalt positiv. Det forventes av en leder at man skal klare å beherske seg, og ikke utnytte den posisjonen man har.

Han har vært utviklingssjef, noe som kan telle positivt, men er hans arbeidsoppgaver i dag relevant? Kanskje, kanskje ikke.
_________________
“A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”

Zeman
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 06.03.2015 19:48    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Nei, han har ikke hatt en SD-stilling i klubb før, men jeg vet ikke om jeg heller ville hatt f.eks. Flo.


Nettopp. Han har ikke erfaring. Hvorfor skal han da få jobben? Han burde starta i Ranheim eller Heimdal. Hvorfor du trekker inn Flo må Gudene vite.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.03.2015 19:50    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Han har ingen erfaring som sportsdirektør, men hvor mange har egentlig det?


Vanskelig å si, men kanskje 5-10 av 21, sånn statistisk sett? Cool
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 06.03.2015 19:58    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hjelde wrote:
Jeg synes også disse uttalelsene er konstruktive fra Kjernen. Nå har Kjernen arbeidet (med rette) aktivt for å fjerne både Perry og Hoftun, og har lykkes med dette (selv om Hoftun fortsetter i klubben annen rolle). Det er en tid for alt, og i denne prosessen har Kjernen strukket kritikk- strikken så langt at de ikke fremstår som en positiv faktor for klubben dersom de fortsetter langs den linjen lengre nå.


For noe tøys. Vi som supportere har ingen plikt til å være positive nå fordi vi var negative til forgjengeren. Så lenge Koteng og co fortsetter å ansette folk som overhodet ikke har en CV som tilsier at de bør få stillingen så må vi fortsette å være like negative som før. Og når Koteng svarer som han gjør så er det enda viktigere å være kritisk. Men nå må mer av misnøyen rettes mot Koteng.


Vi er ikke pliktige til noe som helst som supportere, men det betyr ikke at det kan være greit å utvise en viss porsjonering av de kritiske synsvinkler, og heller støtte opp under og bygge opp en kar som skal bidra til klubbens beste i lang tid fremover. Bjørnebye er ansatt, han HAR relevant erfaring for stillingsbeskrivelsen, og nå bør hele klubben ønske han velkommen og med støtte sette han i stand til å gjøre jobben på en best mulig måte. Det er jo det vi alle ønsker, og da må vi gjøre det vi kan for å bidra til det. Som sagt, det er en tid for alt.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 06.03.2015 20:02    Post subject: Reply with quote

Greit nok. Det er ikke SIBs skyld at han fikk jobben. Koteng bør være skyteskiva nå. Klubben trenger en ny styreleder.
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 06.03.2015 20:05    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Wiseblood wrote:
Nei, han har ikke hatt en SD-stilling i klubb før, men jeg vet ikke om jeg heller ville hatt f.eks. Flo.


Nettopp. Han har ikke erfaring. Hvorfor skal han da få jobben? Han burde starta i Ranheim eller Heimdal. Hvorfor du trekker inn Flo må Gudene vite.

Nei vel, han har ikke hett SD før (som jeg poengterte) og dermed har han altså ingen erfaring med utvikling og sportslig ansvar som er det han har jobbet med de siste årene. Fint å få en avklaring.

Det med Flo var vel at han har hett SD i noen år og har vært den mest suksessfulle SD'en i Norge. Så klart det var dumt å trekke inn Flo som et eksempel på en MED erfaring som SD da. Du så vel muligens for deg at Mathias Sammer skulle forlate Bayern og ta turen oppover til Trøndelag?
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 06.03.2015 20:05    Post subject: Reply with quote

Koteng eier jo ikke peiling på fotball. Det er et grunnleggende problem
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 06.03.2015 20:06    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke behovet ditt for å ha ei skyteskive?
Er det ingen verdi å følge RBK? Må du ha en hakkekylling for at dagen din skal bli bra?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 06.03.2015 20:07    Post subject: Reply with quote

Du har i allefall funnet ytterpunktene nå Wiseblood Smile
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 06.03.2015 20:07    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Du så vel muligens for deg at Mathias Sammer skulle forlate Bayern og ta turen oppover til Trøndelag?


Nei.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.03.2015 20:10    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Greit nok. Det er ikke SIBs skyld at han fikk jobben. Koteng bør være skyteskiva nå. Klubben trenger en ny styreleder.


Forsåvidt riktig det. Men et drøyt halvår etter at oppryddinga begynte er vi tilbake der at nesten alle bør byttes ut. Mye sånn det var på slutten med forrige styre, altså.

Koteng bør være første som byttes, men hans ansettelser blir værende om bare han går.

Opprydding 2.0 bør settes igang, men skjer jo ikke før vi er i ei ny og dypere hengemyr.
_________________
Influencer™
Back to top
View user's profile Send private message
Wiseblood
Veteran


Joined: 30 Oct 2002
Posts: 1188

PostPosted: 06.03.2015 20:11    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Wiseblood wrote:
Du så vel muligens for deg at Mathias Sammer skulle forlate Bayern og ta turen oppover til Trøndelag?


Nei.

Så hvem så du for deg i jobben da, er bare nyskjerrig på å høre hva du så for deg (ut over TKK som vel de fleste her inne hadde håpet på).
_________________
Quote:
https://chrome.google.com...fdhbejfeha RUSK - for deg som ikke gidder spam her inne
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 102, 103, 104  Next
Page 3 of 104

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb