| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Ranheim? |
| Daniel Örlund |
|
10% |
[ 7 ] |
| Jonas Svensson |
|
37% |
[ 25 ] |
| Stefan Strandberg |
|
7% |
[ 5 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
6% |
[ 4 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
9% |
[ 6 ] |
| Daniel Berntsen |
|
9% |
[ 6 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nicki Bille |
|
4% |
[ 3 ] |
| Riku Riski |
|
4% |
[ 3 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
6% |
[ 4 ] |
| Pål André Helland |
|
3% |
[ 2 ] |
| Alexander Søderlund |
|
1% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 66 |
|
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.06.2014 20:37 Post subject: |
|
|
| Kokeplate wrote: | | Både NRK og TV2 mener at cupbomben til Godset har større nyhetsverdi enn tapet vårt. Sier litt om hva Rosenborg er blitt redusert til. |
Det tror jeg skyldes overgangen til Deila. Det er naturlig å sende de to sakene i en sekvens.
Last edited by attach on 04.06.2014 20:37; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
|
|
De er regjerende seriemester så det bør jo strengt tatt være slik. De taper også for et dårligere lag strengt tatt _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
|
|
| oxbailla wrote: | Per Joar Hansen sier for åpent kamera at Strømsgodset-kampen for 11 dager siden var årsbeste. Slik oppsummerte han kampen på RBK-web etter kampslutt I Drammen:
- Hvordan oppsummerer du kampen?
- Det er en jevn og tøff fight. Det er en helt jevn 1. omgang med lite sjanser, og det samme med 2. omgang. Det er 3-3 i sjanser, så det er lite sjanser i kampen og tett og tøft mellom to gode lag med fart og kraft. Det er veldig små marginer: Vi kunne tatt tre poeng og Godset kunne ha tatt tre poeng, men det ender uavgjort.
Uavgjort med 3-3 i sjanser - mer skal ikke til for at det blir årsbeste i 2014. For noen ambisjoner Hansen har.[/i] |
Dette er kampen Perry mener er årsbeste:
http://m.db.no/2014/05/25.../33485264/ |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
|
|
| Det er vel fordi vi over lang tid har prestert ekstremt mye svakere enn det stallen har potensiale til, og det forstår jo så klart media. Strømsgodtset, derimot, har hatt en langt bedre sesong så langt enn oss. Da blir det ett større sjokk at de ryker for et 1ste-div-lag enn at vi ryker mot "formlaget" fra samme liga. Men, vi burde uansett fått større dekning, med tanke på at det er Rosenborg det er snakk om. |
|
| Back to top |
|
 |
lightning Junior
|
Posted: 04.06.2014 20:40 Post subject: ræva |
|
|
Totalt håpløst.
Ranheim bedre både offensivt og defensivt, i tillegg er de jo klart bedre trent. RBK skaper ting på dødball og tilfeldigheter, ellers er det tveroverpasninger og ballmist i hopetall. Ser tredjedivisjonslag med bedre struktur.
Alt som kommer ut av kjeften på Perry er pinlig, om Hoftun tør å åpne kjeften blir det sikkert på samme evneveike nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.06.2014 21:02 Post subject: |
|
|
Om jeg ikke så feil var vår midtstopper første mann nede med krampe. Dette var vel også i ordinær tid? Det sier sitt. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.06.2014 21:14 Post subject: |
|
|
Perry trenger en prat med George Curtis.
 _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 04.06.2014 21:25 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Om jeg ikke så feil var vår midtstopper første mann nede med krampe. Dette var vel også i ordinær tid? Det sier sitt. |
Ranheim hadde mye mer krefter i ekstraomgangene også. Og de spilte kamp for 4 dager siden! Det er noe galt med alt som foregår i klubben for tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.06.2014 21:32 Post subject: |
|
|
Vi visste hva Ranheim kom med sier Perry.
Hva var ideen med bakromsspissen Riski da,spør jeg. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 04.06.2014 23:24 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Vi visste hva Ranheim kom med sier Perry.
Hva var ideen med bakromsspissen Riski da,spør jeg. |
Det Perry egentlig mener er at de trente med blå kjegler som sto oppsatt i en 4-4-2 formasjon. Riski klarte seg bra mot kjeglene, så derfor var han et soleklart valg for kampen. Mikkelsen driblet seg forøvrig forbi 6 kjegler på rad, men snublet over ballen rett før han skulle avslutte. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.06.2014 23:45 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Perry trenger en prat med George Curtis.
 |
Ser mer ut som en krysning av flodhest, gris og et kosedyr fra IKEA, men ...
Sånn er vel moderne hester blitt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.06.2014 00:16 Post subject: |
|
|
Etter såpass mange fall og påstigninger på kort tid, er det ikke rart om Perrys hest blir noe deformert. Rart Peta ikke har vært ute mot Perry allerede, for dette nærmer seg dyreplageri. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Daniel Sjölund Senior
|
Posted: 05.06.2014 01:46 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Perry trenger en prat med George Curtis.
 |
No må du itj gå så fort fræm. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.06.2014 03:53 Post subject: |
|
|
Å herregud bli ferdig med de jævla hestene nå da. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 05.06.2014 04:04 Post subject: |
|
|
 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.06.2014 07:41 Post subject: |
|
|
Touché! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 05.06.2014 08:06 Post subject: |
|
|
| Chuck Bass wrote: | | Å herregud bli ferdig med de jævla hestene nå da. |
Mener du oss eller Per Joar?? |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.06.2014 08:09 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Kampen er så svak at jeg kutter ut å følge mer med. Ut for å trene min egen kondis nå! |
Jeg gjorde rett når jeg avbrøt kamptittinga etter 45 min
Når Perry blir sparka må erstatteren være på et absolutt toppnivå. Tviler på at Koteng klarer å finne noen. Naturlig å avslutte arbeidsforholdet til Hoftun i løpet av året gjennom en omorganisering av det sportslige støtteapparatet. Det kan gjøres gjennom en managermodell.
Ranheim beviste at man kan hevde seg lett med stort sett kun lokale spillere mot et middelmådig TL-lag. Perry mente det var umulig.... |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 05.06.2014 08:23 Post subject: |
|
|
At og om noen tror Rosenborg Ballklubb, med sine ansatte kommer til å bli en klubb å regne med i uskuelig framtid, er for meg en stor gåte. Hva er det som tilsier at dette skjer?
SD-Hoftun
Trenere- Per Joar/Wiggen
Styre- Det er vel nokå nevne eiendomsmogul Koteng.
Hadde det ikke vært for de trofaste tilskuere og sponsorer, hadde vi vært enda mer rævkjørte enn vi er nå.
Jeg gjentar at Hoftun selger Tarik og kjøper inn Søderlund. Alle utenom de som ikke jobber på Lerkendal så at dette var en grov miss. Og at de leier ut midtstoppere og kjøper en eldgammel Gamst gjør heller ikke saken bedre.
Og når vi ser Bille behandle en ball, kan alle se at han har to trelegger,men ingen av de som jobber på Lerkendal!
Så fortsetter de med denne avstraffelsene av spillere som ikke skriver lenger kontrakter. jf. Chibbe og Sælnes.
Disse få tingene er nok il å se at bkskuta har holdt på å synke i åresvis. Siden Sdmaktkampen faktisk! Denne dritten starta i 2007 og det om vi ikke har fru fortuna med oss, kommer ikke til å ordne seg selv!
Det er en som har skjønt noe og det er vår kjære banemester. Min bror jobba under han for noen år siden (2009), og de så at det komm til å gå akkurat som det har gjort når vi prata sammen. Morro å tenke tilbake på.
 |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
|