English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Cupfinalen 2013: Molde - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 38, 39, 40  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste i cupfinalen?
Daniel Örlund
0%
 0%  [ 0 ]
Jon Inge Høiland
2%
 2%  [ 1 ]
Stefan Strandberg
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
19%
 19%  [ 9 ]
Jørgen Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Mikkel Diskerud
15%
 15%  [ 7 ]
Mike Jensen
30%
 30%  [ 14 ]
Ole Selnæs
6%
 6%  [ 3 ]
Tobias Mikkelsen
23%
 23%  [ 11 ]
Jonas Svensson
0%
 0%  [ 0 ]
John Chibuike
2%
 2%  [ 1 ]
Total Votes : 46

Author Message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 15.10.2013 07:45    Post subject: Reply with quote

Det er for meg personlig en tragisk greie. Det vil si, det er ikke tragisk at arrangementet der fins, men det hadde vært tragisk for meg å opplevd det.

Jeg drar nedover, men kommer ikke til å sette min ben på et sånt arrangement og betale 1 krone for det. Jeg kan godt tenke meg et alternativ, en annen samlingsplass med tjukkfult av RBK'ere, noen rosenborgsanger, mange øl, men minimalt med DDE og Tysland og hele røkla der.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 15.10.2013 08:34    Post subject: Reply with quote

Forslag til alternativ:

GODS
Bromstad Billionaires
Nullskattesnylterne
Pånnivågn
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 15.10.2013 08:43    Post subject: Reply with quote

Treffer utvilsomt et mindre publikum med de der. Personlig har jeg aldri skjønt fascinasjonen for det der bromstad-greiene. Har hørt noen sanger og det høres ut som det er noen fjortiser som banner og sier stygge ting på rim i ny og ne. Trodde de var et tulleband som 13-åringer hørte på.

Men det er klart at det sikkert ville vært et fint alternativ for de som avskyr Ingebrigtsen og DDE. Men det hersker ingen tvil om hvilket show som hadde fått størst oppmøte.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 15.10.2013 09:03    Post subject: Reply with quote

Slapp av kis Wink Noe for enhver smak blant forslagene mine, så lenge man liker rap og rock da.
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 15.10.2013 09:21    Post subject: Reply with quote

Dette er fæle greier. Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt med å fri til karskfyllikene fra Steinkjer som er på én kamp hvert tiende år, men fordi dette arrangementet frir KUN til dem.

Hvorfor i svarte hente Joffa frem fra glemselen? Hvorfor DDE og SGM. Det blir for mye av det samme.

Positivt: Mini som konferansier, Tysland og Flakne&I.
Negativt:
Prisen
Ingen musikkvariasjon

Kjernen har vært i kontakt med RBK med ønske om å få til et arrangement som kunne passe for alle. Ønsket var å ha med både artister som F&I og Tysland, samt artister som GODS og Nullskatte.

Dessverre har man altså valgt å samarbeide med giga-klovnen Ole Dalen i stedet. Det er trist.
Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 2850

PostPosted: 15.10.2013 09:47    Post subject: Reply with quote

vi har ingen penger, så dsv har vi ingen mulighet til å risikere å booke nullskatte, som jo hadde vært überfett.

Men vi har en dj klar. Leter bare etter et sentrumsnært serveringsted som ikke krever en milliard for å la oss komme dit og bruke mange penger i baren nå (snodig greier, her har vi med dj selv og mange dollars til å bruke i baren, og så må man betale en leie. sært)
_________________
:/
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 15.10.2013 09:49    Post subject: Reply with quote

@Eru
Ta me 1/3 av det sinnet ditt, og omsett det synging og hopping på cupfinalen så skal du se at det blir ei artig helg allikevel. Tror nok du kan ha det vel så morsomt på en pub med likesinnede(hva angår musikksmak) som du hadde hatt det på et mer variert arrangement i regi av klubben.

Tror for øvrig det ikke bare er karskfyllikene fra Steinkjer som gladelig synger på trønderrock og rosenborganger etter en par-treogtjue pils natt til cupfinalen.
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 15.10.2013 10:07    Post subject: Reply with quote

Sinne?

Jeg tror ikke du har sett meg sint, for det ser veldig annerledes ut. Men dropp gjerne den belærende tonen.

Og når det gjelder synging og hopping så tror jeg nok du snakker til feil mann.
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 15.10.2013 10:17    Post subject: Reply with quote

Hva gjelder karskdrikking og lite oppmøte tror jeg også du snakker til feil mann. (selv om du muligens skrev det på et mer generelt grunnlag)

Poenget mitt er at det er unødvendig å skape furore over et arrangemnt som er frivillig og et flott tilbud for de som ønsker det. De har sikkert sett på hvilken målgruppe som er størst og booket artister i forhold til det. Tror nok også mange av disse "gamle kara" treffer en del av den litt eldre garde blant publikum som også gjerne er den mest pengesterke.
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 15.10.2013 10:21    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Hva gjelder karskdrikking og lite oppmøte tror jeg også du snakker til feil mann. (selv om du muligens skrev det på et mer generelt grunnlag)


Det hadde ingenting med deg å gjøre, jeg aner ikke hvem du er. Ser nå at du er fra Steinkjer.


Quote:
Poenget mitt er at det er unødvendig å skape furore over et arrangemnt som er frivillig og et flott tilbud for de som ønsker det. De har sikkert sett på hvilken målgruppe som er størst og booket artister i forhold til det. Tror nok også mange av disse "gamle kara" treffer en del av den litt eldre garde blant publikum som også gjerne er den mest pengesterke.


Ingen skaper furore. Poenget mitt er at Kjernen ønsket et arrangement som kunne passe for "alle", for å samle Rosenborg-supporterne, bidra til fellesskap og enhetsfølelse. Denne løsningen fører til det motsatte.

Det er synd.
Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 2850

PostPosted: 15.10.2013 10:23    Post subject: Reply with quote

Det kommer nok til å bli mange der. men sikkert like mye på grunn av at det er en ''offisiell'' rosenborg-greie som at det er en plattdans.

- Man drar dit andre drar for fellesskapet sin del.

Håper han feiler så det synger så det blir andre boller neste cupfinale, men jeg regner med han ikke gjør det.
_________________
:/
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 15.10.2013 10:38    Post subject: Reply with quote

shadwell wrote:
vi har ingen penger, så dsv har vi ingen mulighet til å risikere å booke nullskatte, som jo hadde vært überfett.

Men vi har en dj klar. Leter bare etter et sentrumsnært serveringsted som ikke krever en milliard for å la oss komme dit og bruke mange penger i baren nå (snodig greier, her har vi med dj selv og mange dollars til å bruke i baren, og så må man betale en leie. sært)


Er det mulig å starte en kronerulling, med eventuell tilbakebetaling hvis det ikke blir noe av? Og si feks. 50 kroner inngang. Skulle gjerne hatt gods på plass, de tar vel ikke så sjukt mye? Vet ikke hvor mange Nullskattesnyterne er, eller hvor mye de tar. Pånnivågn kanskje ikke så kjent blant Trondheimere, men de er awesome da. Bromstad stiller vel opp for gratis busstur og en pakke ritalin?
Back to top
View user's profile Send private message
LaDuden
Senior


Joined: 01 Oct 2011
Posts: 158
Location: Namdalen / Oslo

PostPosted: 15.10.2013 11:06    Post subject: Reply with quote

1550kr for helgepasset!

http://www.billettservice...ter/406859
_________________
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 15.10.2013 11:58    Post subject: Reply with quote

Jeg er i utgangspunktet positiv til et slikt arrangement, man kan fint bruke årets resterende 51 helger til å demonstrere hvor hip musikksmak man har. Dette er en trøndersk folkefest - ingen Urørt-finale. Prisnivået her er imidlertid helt horribelt, og artist-utvalget kunne gjerne ha vært mer variert. Eru oppsummerer det greit, og et opplegg som det Kjernen forsøkte å få til, ville ha vært bortimot perfekt.


Eru wrote:
Positivt: Mini som konferansier, Tysland og Flakne&I.
Negativt:
Prisen
Ingen musikkvariasjon

Kjernen har vært i kontakt med RBK med ønske om å få til et arrangement som kunne passe for alle. Ønsket var å ha med både artister som F&I og Tysland, samt artister som GODS og Nullskatte.
Back to top
View user's profile Send private message
TheKid
Proff


Joined: 01 Feb 2012
Posts: 265
Location: moss

PostPosted: 15.10.2013 12:27    Post subject: Reply with quote

Hvis man bare skal være der på lørdagen. Og ikke på fredag, søndag.

MÃ¥ man fortsatt betale 1550kr??
Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran


Joined: 20 Jul 2007
Posts: 2850

PostPosted: 15.10.2013 13:00    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:


Er det mulig å starte en kronerulling, med eventuell tilbakebetaling hvis det ikke blir noe av? Og si feks. 50 kroner inngang. Skulle gjerne hatt gods på plass, de tar vel ikke så sjukt mye? Vet ikke hvor mange Nullskattesnyterne er, eller hvor mye de tar. Pånnivågn kanskje ikke så kjent blant Trondheimere, men de er awesome da. Bromstad stiller vel opp for gratis busstur og en pakke ritalin?



De krever ikke så mye egentlig, men det drar seg på med få plasser igjen på fly, annet utstyr etc.

men nok om det. om noen vet om noen puber/klubber sentrumsnært i oslo så sleng på ei melding på pm.
_________________
:/
Back to top
View user's profile Send private message
LaDuden
Senior


Joined: 01 Oct 2011
Posts: 158
Location: Namdalen / Oslo

PostPosted: 15.10.2013 13:06    Post subject: Reply with quote

Fredag:
DDE
Terje Tysland med band
Stage Dolls

Kr 530

Lørdag (formiddag)
Thomas Brøndboi og Sex Gale menn
Terje Tysland med band
Trøndershowinistan m/Dag Ingebrigtsen og Torstein Flakne
Gjesteartister

RBK a-laget besøker teltet og synger RBK-sangen

Kr 530

Lørdag (kveld):
Thomas Brøndboi og Sex Gale menn
D.D.E.
Trøndershowinistan m/Dag Ingebrigtsen og Torstein Flakne
Gjesteartister

Kr 530

Søndag:
Dag Ingebrigtsen og Torstein Flakne
Cupfinalen på storskjerm

Kr 120

sakset ifra Billettservice
_________________
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 15.10.2013 13:18    Post subject: Reply with quote

LaDuden wrote:
1550kr for helgepasset!

http://www.billettservice...ter/406859


En feit HAHA til den for min del. Det var godt og vel 1550kr for mye.


Av interesse, er dette aktuelt for mange?
Back to top
View user's profile Send private message
TheKid
Proff


Joined: 01 Feb 2012
Posts: 265
Location: moss

PostPosted: 15.10.2013 13:23    Post subject: Reply with quote

Uaktuelt å betale 1550kr. Men kanskje 500 for lørdags kvelden
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 15.10.2013 13:37    Post subject: Reply with quote

Mulig å legge en poll i denne tråden på hvem som er interessert i dette arrangementet og hvem som er interessert i den alternative festen?
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.10.2013 14:41    Post subject: Reply with quote

Synes de priser seg voldsomt ut her. Kunne vært interessant, først og fremst for å samle "alle" med bart i samme område og fått en hyggelig sosial oppvarming. For meg som bor relativt mange steinkast fra Lerkendal er det ikke så ofte jeg får sjangsen til å menge meg med folket fra Nidaros, og slik tror jeg mange som vil på cup-finalen også føler det. I tillegg vil det potensielt kunne trekke en del folk som ikke får billetter til matchen også.

Kanskje ingen veldig god sammenligning, men billett til Roskilde-festivalen koster rundt 400 kroner mer enn denne. Prisen burde nok ikke overstige tresifret, i det minste.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Megafritz
Veteran


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 2031
Location: Stjørdal

PostPosted: 15.10.2013 14:46    Post subject: Reply with quote

Enig. Et samlingssted for alle trøndere uten at det trenger å være et så storfint program hadde vært å foretrekke. Øltelt, et par vitser fra mini og noen Rosenborglåter hadde sikkert holdt for de fleste så lenge man får menge seg med likesinnede uten at det koster skjorta.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 15.10.2013 14:55    Post subject: Reply with quote

Tenker på de som skal nedover. For hele helga blir det fort et par tusen på hotell, det samme i mat og pils, og så kommer altså eventuelt denne på toppen. Med transport og billett er man da fort oppe i 6.500-7.000 på tre dager. Skjønner at ikke alle kan være med på det.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Podgy
Senior


Joined: 02 Aug 2012
Posts: 165
Location: Trondheim sør

PostPosted: 15.10.2013 14:57    Post subject: Reply with quote

900 kroner for hele helga kunne nok ha trukket mye folk. Jeg er forsåvidt fornøyd at de skal ha mest mulig, da det opplegget der er helt uaktuelt for min del uansett. Men det er vel ikke annet å forvente med Ole Dalen. Her skal den stereotype trønder få valuta for pengene!
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 15.10.2013 14:58    Post subject: Reply with quote

Det jobbes med et rimeligere alternativ på en annen lokasjon, men økonomisk risiko må avveies. Hvis noen her inne har lyst til å stille som økonomisk garantist så si ifra :p

Hvis dette blir noe av blir det med DJ og muligens 1-2 band avhengig av billettsalg. Det vil ihvertfall bli halv pris av Ole Dalens opplegg (dagspass that is). Er det noen interesse for dette blant folk her inne?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 38, 39, 40  Next
Page 9 of 40

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb