English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg – Haugesund [NM]
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var banens beste mot Haugesund?
Daniel Kjell Valter Erik Örlund
0%
 0%  [ 1 ]
Jon Inge Høiland
2%
 2%  [ 3 ]
Ken Remi Stefan Strandberg
3%
 3%  [ 4 ]
Tore Reginussen
4%
 4%  [ 5 ]
Mikael Frank Dorsin
7%
 7%  [ 8 ]
Mike Lindemann Jensen
16%
 16%  [ 18 ]
Ole Kristian Selnæs
18%
 18%  [ 20 ]
Mikkel Morgenstar Pålssønn Diskerud
10%
 10%  [ 11 ]
Tobias Pilegaard Mikkelsen
14%
 14%  [ 16 ]
Nicki Niels Bille Nielsen
15%
 15%  [ 17 ]
Emmanuel John Chibuike
4%
 4%  [ 5 ]
Total Votes : 108

Author Message
tr0ndern
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 21:25    Post subject: Reply with quote

Hva er det som er så rart med Reginiussen? Greit nok, ikke det vanligste etternavnet i Norge, men læll?

Last edited by tr0ndern on 25.09.2013 21:31; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Legende

PostPosted: 25.09.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

Har ikke fulgt chatten da jeg har sett kampen hos en kamerat i kveld, men GRATULERER TIL ALLE! Dette var utrolig deilig, og fullt fortjent!

Håper jeg får ordna billett gjennom bekjentskaper, og møter noen av dere i tigerstaden.

Sjelden oppfordring, men jeg håper fler enn meg heier på LSK i morgen. Alt er bedre enn at en plastklubb avhengig av velgjørende onkler for å opprettholde normal drift får sjansen i Europa igjen.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 21:35    Post subject: Reply with quote

Gratulerer alle sammen RBK
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 21:41    Post subject: Reply with quote

Og en annen ting: RBK takler ikke å ri på en ledelse og jeg syns Perry skal la spillerne slippe å spille på resultat, for det evner de ikke da de mangler mentaliteten til det.
Gå heller for neste målet, det kler disse guttene bedre.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 22:16    Post subject: Reply with quote

Dansken scoret med en høyrebredside via Örlund, mens «Jensen Julemand» sto som lamslått og så det bli 1-1. Med Jostein Grindhaug som trener har dermed Haugesund scoret i fire av fem oppgjør på Lerkendal i serie og cup.

Hahaha,dagens...jensen julemand! Men han er veldig viktig for oss.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Zorac
Legende

PostPosted: 25.09.2013 22:28    Post subject: Reply with quote

Jeg har sjelden vært så lite redd angrep mot etablert forsvar mot oss som i kveld. Haugesund forsøkte seg mange ganger, men bortsett fra et par lomper fra langt hold og Gytkjærs mål som han fikk gratis, skapte Haugesund svært lite. I sine perioder med press mot slutten av kampen fikk de aldri kontroll over ballen i vår 16-meter, og de var i realiteten aldri nær å score et andre mål annet enn den aller siste sjansen i kampen på frispark, hvor FKH fort kunne fått straffe på overtid av overtida etter Strandbergs dytt på Bangura(?).

Dommer i dag var utrolig begredelig. Lot flere gule kort gå, blant annet han med mellomkrigstids-sveisen på Haugesund som både klippet ned Chibuike og reiv ned Mix, og unngikk å gi Chibuike frispark i mange situasjoner.

Uansett vant vi i dag fortjent. Vi er et bedre lag enn Haaugesund. Skulle dog heller sett seier i serien og uavgjort i cupen (med seier i forlengingen) enn hvordan status er per i dag. Men skitt au.
jadda
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 22:39    Post subject: Reply with quote

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor vi gir bort initiativet i hver jævla kamp når vi har tatt ledelsen. Vi slipper oss automatisk 20 meter lengre ned i banen og begynner med Drillo-poling. Det siste er kanskje ikke så rart med tanke på den elendige pasningskvaliteten vi utviser. Man er NØDT til å trykke på for ikke å bli overspilt og få brudd i mot.

Men, jeg kan jo forsåvidt drite i det. Vi er i cupfinale! RBK
Back to top
oddarild
Proff

PostPosted: 25.09.2013 22:51    Post subject: Reply with quote

Gratulerer alle mann! Deilig med cupfinale igjen!! Hadde vært fantastisk med en tur til Ullevåll, men jeg fortjener ikke billett.. Jeg unner virkelig dere i Kjernen som står og lager fantastisk stemning, og støtter laget, kamp etter kamp å få dra på den kampen! Det er ikke så mange RBK- ere som får billetter til kampen, og da burde de som kan støtte laget på en best og mest høylytt måte få billettene.. Når jeg er på Lerkendal er jeg som regel alt for nervøs til å lage en eneste lyd i løpet av kampen, og det er ikke til hjelp for laget med en gjeng stumme folk i cupfinalen.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 25.09.2013 22:57    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hva er det som er så rart med Reginiussen? Greit nok, ikke det vanligste etternavnet i Norge, men læll?

Her kan du påberope deg støtte fra SSB angående utbredelsen Razz
SSB wrote:
Det er 31 personer som har Reginiussen som etternavn

Når det gjelder hva som er rart skal jeg ikke blande meg inni diskusjonen, men bare ile til med informasjon om at ifølge SSB er det også ti kvinner i Norge som har Tore som første fornavn. Rolling Eyes

Ellers, til saken, gratulerer med cupfinaleplass. Nå starter kampen om billetter i by og land. Mann mot mann RBK
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 25.09.2013 23:18    Post subject: Reply with quote

Er vel egentlig fornøyd bare jeg får bilett til cup'en, men hvordan fungerer plasseringen i cupen, for de som har vært der før? Det er ingenting som er like gøy som å stå med en gjeng gærne rosenborgsupportere mens man synger for full hals, hvor mange biletter får egentlig kjernen, og vil disse bilettene være samlet?

Fryktelig trist om det ikke blir ordentlig allsang noen sted. Ellers regner jeg også med at alle som har sesongkort sannsynligvis ikke får mer enn én bilett hver (om de i hele tatt får den ene), hvordan blir det da med plasseringer, om man har flere kjente som også har sesongkort? Blir man sittende for alle vinder?
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 25.09.2013 23:51    Post subject: Reply with quote

Utrolig med cupfinale igjen - det er sånt vi omtrent holdt på med mest før vi hadde etablert oss som et Champions League lag. La oss enda håpe at vi slipper å vente ti nye cupfinaler før vi er tilbake i CL.

Örlund gjorde en grei jobb defensivt, men var igjen middelmådig/dårlig som igangsetter.

Dorsin er en ringrev, og gjorde veldig mye bra offensivt.
Reginiussen var solid, og raidet fremover innimellom, som må til i slike kamper.
Strandberg hadde finstemt pasningsfoten for denne kampen, heldigvis.
Høiland er, synd å si det, en langt større trussel for oss offensivt enn Gamboa er. Hadde ikke sagt mye på om Gamboa var på benken litt innimellom fremover, bortsett fra at Høiland er på utgående kontrakt.

Selnæs var igjen solid som anker, og slo gode dødballer.
Mix varierte fra det middelmådige til det brilliante, heldigvis mer av det siste enn det første, og bra innsats.
Mike Jensen gjorde mye rart i dag. Skudd fra midtbanen, mye feilpasninger, assist begge veier. Legger ned en stor innsats uansett hvordan man vrir og vender på det.

Chibbe - god innsats, og variabelt produkt. Skaper en god del.
Bille - jobber iherdig når han er involvert, men må tenke mer lagspill enn å prøve å reprodusere kanonscoringen fra Aalesund-kampen. Flott mål.
Mikkelsen - tidvis slapp defensiv jobbing, tidvis uvenn med ballen, mangler kampform? Bør ikke slå flere cornere i år. Gjør det brilliante løpet som resulterer i 1-0-scoringen, og ikke mange i RBK gjør de løpene i denne årgangen.

Dommeren - drøy venting på det første gule kortet, men ikke for mye å si på kampen når lista først lå så høyt.
Kjernen - legger ned en enorm innsats og holdt stemningen oppe.

- "Prøv å bli god " -- Nils Arne Eggen
Back to top
Chuck Bendtner
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 01:42    Post subject: Reply with quote

8000 på kamp, imponerende Tommel'n opp! Tommel'n opp!
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 04:53    Post subject: Reply with quote

Håper på lillestrøm jeg også,vedder på solskjær legger en taktisk plan i finalen så vi taper.
De trenerne der kan være så slue,og vi er ikke så gode at vi kan dominere i 90 minutt ENDA.

Men nå må vi ha full fokus på og ta mest mulig poeng i serien.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Elg
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 06:48    Post subject: Reply with quote

Vil bare gratulere alle etter gårsdagen! Skulle blitt gjort etter kampen. Men ble helt utslitt av all spenninga å måtte bare legge meg etter kampen:)

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 07:10    Post subject: Reply with quote

Gratulerer med cupfinale! En ting jeg har mislikt de siste to kampene: jeg savner litt humør i laget, og skulle ønske de ikke sutret så mye på hverandre. Synes jeg stadig vekk ser spillere slå ut med armene til hverandre for å klage på at de ikke får ballen osv, i stedet for thumbs up og gjensidig oppmuntring. Det er en uting.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 26.09.2013 07:41    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:

Sønn av Reginius. Hvor mange Reginius'er har du hørt om?
Jangusk
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 10:43    Post subject: Reply with quote

Spennende å se om de greier å bli ferdig med utbygginga på ullevaal til cupfinalen. Det vil jo si 2800 flere seter. Og jeg kan med hånden på hjertet si at alle som frekventerer kan skaffe seg cupfinalebillet om de virkelig går inn for det. På de finalene jeg har vært på har det vært skikkelig hysteriske tillstander når det gjelder billettsalg, men det har ordnet seg.

Ellers kommer vi garantert til å få sjans til å kjøpe minst 50 % av ullevaals kapasitet. Det er mange som skaffer seg billetter for så å ikke gidde å gå da de ikke heier på noen av lagene. Så opp med humøret for dette ordner seg. Ses på Ullevaal.
Back to top
KFF_RBK
Rutinert

PostPosted: 26.09.2013 10:56    Post subject: Reply with quote

Hvor kjøper jeg finalebiletter!? RBK
Back to top
Hedning
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 10:56    Post subject: Reply with quote

http://www.fotball.no/top...lene-2012/
Back to top
TomasH
Proff

PostPosted: 26.09.2013 11:00    Post subject: Rosenborg-Haugesud Reply with quote

Er stor fan av Chibbe. Også i går synest jeg han skaper mye. Men han fikk utrolig med tyn fra Tom Nordli. Nordli mener Chibbe ødelegger rytmen i Rbk angrepene. Mulig han har et poeng. Hva sier du Knerten? Men uten spillere som skaper noe, kommer vi ingen vei. Så jeg holder fortsatt på at Chibbe fortjener sin plass på laget, og at han er et stort pluss for oss.
I går var forresten også første gang jeg ble imponert over Selnæs. Så muligens vil han modnes til en stor midtbanespiller. Er slett ikke imponert over Svensson, og synest Selnæs og Berntsen har langt større potensiale. Så pr. i dag er for min del Mix-selnæs-jensen den trioen jeg vil se på midten
Lykke til på søndag mot Sarpsborg. Jeg har vært så skuffa etter Tromsø og første Haugesundskamp, at jeg har holdt meg borte fra all media om Rbk. Men nå er trua der igjen. The Double!!! (heia Sogndal i morgen)
Back to top
Nåerdetnok
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 12:29    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
tr0ndern wrote:

Sønn av Reginius. Hvor mange Reginius'er har du hørt om?
Hvor mange Ananias har du hørt om? Likevel er det 153 Ananiassen på gule sider....
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 12:57    Post subject: Reply with quote

Seier og god kjemping, men prestasjonen var ikke mer enn middels. RBK er fortsatt ikke "RBK".
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 13:25    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Spennende å se om de greier å bli ferdig med utbygginga på ullevaal til cupfinalen. Det vil jo si 2800 flere seter

2mas wrote:
Rosenborg blir regnet som bortelag ut i fra alfabetet, og supporterne blir plassert i Bendit-svingen, som er under utbygging. De 3000 nye setene blir derimot ikke tilgjengelige så tidlig som om to måneder.
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 14:43    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Seier og god kjemping, men prestasjonen var ikke mer enn middels. RBK er fortsatt ikke "RBK".

Jeg syns det former seg mer og mer. Det er kamper hvor ingenting fungerer, men det er kamper hvor jeg synes mye fungerer. Spesielt slike ting som indreløpere i boks, overlapping på kant, høyt press og spill langs bakken. Dette kommer seg!
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 26.09.2013 15:22    Post subject: Reply with quote

Litt enig med MariusV. Selv syns jeg rosenborg i år har vært veldig mye på det jevne.

Vi har hatt mange kamper hvor vi ikke har vært gode, men vi har ikke vært dårlige heller, og målene og angrepene har vært ganske tilfeldige, eller på kontringer. Jeg syns i de to siste kampene mot haugesund at vi tidvis har spilt god fotball, eller i det minste fotball som ligner på noe. Problemet er bare at istedenfor å være jevnt over middels i en hel kamp spiller vi nå enten bra eller ikke fotball i det hele tatt.

Likevel syns jeg jeg så langt flere riktige løp i går og sist fredag enn jeg har gjort tidligere i sesongen, så jeg velger å håpe at vi kanskje kan begynne å se noe som ligner på RBK før året er omme, og iallefall til neste år.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next
Page 11 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb