| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.06.2013 19:50 Post subject: |
|
|
Hvis de skal spille samtidig som midtspisser i 4-2-3-1/4-4-1-1, hva er det da som skiller spillestilen vår fra en engelsk 4-4-2 med to tunge midtspisser? Er dette "tilbake til røttene" uten håkkisveiser i bakrom? _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 16.06.2013 19:55 Post subject: |
|
|
Hva i alle dager?!!? dette kan da ikke stemme? hva er det som har overbevist Hoftun om at Søderlund vil bli en god signering? Dette var en nedtur å lese, men håper Søderlund knaller til og jeg må spise mine egne ord. Men er jeg optimistisk? Nei _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.06.2013 20:02 Post subject: |
|
|
BREAKING!
Sky Sports melder i dag at RBK trener Per Joar Hansen og Norges Landslagstrener Egil "Drollo" Olsen bytter jobber!
Vi kommer tilbake med mere litt senere. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:03 Post subject: |
|
|
| Er det ikke litt rart at Søderlund så sent som i går meldte at det ikke var noe nytt? Man kan jo håpe at det er en eller annen som driver og leker seg med avisredaksjonene her... |
|
| Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 16.06.2013 20:08 Post subject: |
|
|
Jaja , sånn går no dagan. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
Bartmainj Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:16 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | BREAKING!
Sky Sports melder i dag at RBK trener Per Joar Hansen og Norges Landslagstrener Egil "Drollo" Olsen bytter jobber!
Vi kommer tilbake med mere litt senere. |
Er du ute etter å påføre folk nervesammenbrudd gutt?? _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
lysulv Proff
|
Posted: 16.06.2013 20:25 Post subject: |
|
|
| Ikke akkurat min drømmesignering, men om dette blir gjennomført så får vi bare håpe han slår til. Ser heller ikke hvem han evt skulle ta en startplass fra. Jeg mener Bille er en klart bedre midtspiss, Tarik er udiskutabel, og selv om Mikkelsen har hatt en svakere start enn man kunne håpet så har han langt bedre ferdigheter enn en Søderlund som strengt tatt ikke er en veldig god kantspiller. Og som en reserve er det som mange har nevnt: Alt for dyrt. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 16.06.2013 20:32 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | BREAKING!
Vi kommer tilbake med mere litt senere. |
Hadde det der skjedd hadde jeg helt alvorlig meldt overgang til Ranheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:32 Post subject: |
|
|
Ã… herregud.  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:37 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Hehe opp i alt så er det litt morsomt å se hvor samstemt negative forumet er. Har det noengang skjedd at vi har kjøpt inn en landslagsspiller i en posisjon vi sårt trenger forsterkning til hvor hele forumet har vært pisse sur?  |
Se de første sidene av Stefan Strandberg-tråden... akkurat samme greia. Jeg er positiv, som en av få. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.06.2013 20:43 Post subject: |
|
|
Da kommer vi med utfyllende info angående trenerbyttet Hansen/Olsen.
Ifølge sikre kilder har tidligere storspiller Eric Hofton jobbet hard i kulissene for å oppnå sine ønsker. Planen var lenge i utvikling sammen med NFF, der begge parter kom frem til en gunstig løsning til det beste for utviklingen i norsk fotball.
Som trenere flest har "Drollo" Olsen allerede en liste med nye spillere han vil hente til RBK klar.
Vår kilde kan med sikkerhet si at den lista inneholder navn som Gashi, Grindheim, Wæhler og Bugge Pettersen.
Planen er allerede satt i sving da RBK i dag hentet den målufarlige angriperen Alexander Soderlond fra tipeligakonkurent FKH.
SkySports K.McBride
Synes dette bare høres helt rimelig ut med tanke på det som ahr kommer frem i media i dag.
Eneste som kan sjokkere meg nå er at Hoftun går av. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 16.06.2013 20:44 Post subject: |
|
|
| Jeg har vært en av de som har støttet EH i mye av det han har gjort, men jeg skjønner ikke hvordan Søderlund kan være en bedre signering enn Mohammed Elyounossi.. S08 må da ha vært villig til å selge han for mindre enn 6m? |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:44 Post subject: |
|
|
Måtte lese Strandberg- tråden nå Puckno. Det var morsom lesning  |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.06.2013 20:53 Post subject: |
|
|
Søderlund minner meg litt om Gøran Sørloth som type.
Binder opp folk og truer også noe selv.
Ok signering for meg.
Når det gjelder økonomi tror jeg den er under kontroll.
Mange kamper,karantene,skader,etc. gjør at vi må ha 2 fullverdige spisser på plass. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 16.06.2013 20:54 Post subject: |
|
|
Jeg blir ikke veldig berørt av dette, for jeg tror rett og slett ikke det skjer. Tipper det blir samme suppa som Dagbladet kokte opp.
Vi gir ikke 6 millioner (!) for en begrenset spiss som ikke scorer mål. For en sånn spiss knuser vi ikke moldes lønnsforslag. Som landslagsspiss (!??) hadde han heller ikke kommet hit for å sitte på benken, noe han hadde gjort ettersom alternativene vi har er meget mye bedre.
Det er rett og slett for mange ting som sier at dette er bare tull. Om det skulle stemme får PerO noen lange måneder forran tastaturet der han skal forsvare Hoftun.
Vi trenger en spiss, men ikke Søderlund. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 16.06.2013 21:00 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | | Om det skulle stemme får PerO noen lange måneder forran tastaturet der han skal forsvare Hoftun. |
Skjer ikke. Hvis dette er fakta fortjener hele teamet som står bak spillerkjøp all den kritikk som de kan få... |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 16.06.2013 21:03 Post subject: |
|
|
http://www.nrk.no/trondel...1.11083629
Haugesund bekrefter.
Da ser de vel rimelig klart ut.  _________________ Alfredbørs 1-10: 3
Last edited by bongo on 16.06.2013 21:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Det er greit nok at han vil være en forsterkning på benken, som et cover til Bille. Det er jo ikke det som er problemet. Problemet med denne overgangen er at i så fall bruker vil 6 millioner(!!!!) på en reserve. Det er bare uhørt.
(... og derfor tror jeg som Erik. Dette er bare tull) |
|
| Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
|
|
| Quote: | | Twitter: @emalmas: @RosenborgSupp Hoftun og Perry snakker om det på Ranheimkamp. Høres ut som han er klar. #RBK |
|
|
| Back to top |
|
 |
m1chael Senior

|
Posted: 16.06.2013 21:05 Post subject: |
|
|
Hvorfor ikke se hva AS bidrar med hvis det viser seg at han kommer til RBK før en graver skyttergraven og fyrer i vei. Så vidt det er meg bekjent er ikke RBK Haugesund, ei spiller vi som Haugesund. Jeg er ikke den med best husk men jeg erindrer at AS hadde en god sesong i fjor, og at han i år har spilt i feil posisjon. Hva landslaget angår så har ingen spilt bra det de siste 5-6 årene. Hvor bra har Tarik spilt for Norge i det siste? _________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.06.2013 21:08 Post subject: |
|
|
Fy faen sportslig ledelse av denne klubben er helt talentløst. Finnes ikke ord.
MOLDSKRED MK 2
Last edited by Keenoir on 16.06.2013 21:09; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 16.06.2013 21:09 Post subject: |
|
|
Wtf??? Drikker de på jobb på brakka?
Hvem skal benkes/selges for å gi plass til han her da? Tviler på at Tarik, bille eller Mikkelsen tåler mye benketid før de og vil bort.
Litt typisk rbk. La oss kjøpe en middels midtspiss og putte han på venstreving. Så tar vi han typiske vingen og benker han. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 16.06.2013 21:10 Post subject: |
|
|
Fanken.
Satser på at den medisinske testen hindrer en overgang. Det har skjedd før i forbindelse med en viss svenske...
Stygt sagt men. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.06.2013 21:12 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | Wtf??? Drikker de på jobb på brakka?
Hvem skal benkes/selges for å gi plass til han her da? Tviler på at Tarik, bille eller Mikkelsen tåler mye benketid før de og vil bort.
Litt typisk rbk. La oss kjøpe en middels midtspiss og putte han på venstreving. Så tar vi han typiske vingen og benker han. |
Litt typisk RBK Web sine debattanter å bekymre seg over at vi får for mange spillere,de koster for mye, holder andre på benken,etc.
Min største bekymring er at han ikke er spilleklar før 1.august,det er vel slik? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
|