| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 01.04.2013 00:28 Post subject: |
|
|
Noen ganger kan det være en tynn linje som skiller mellom suksess og fiasko. Her virket ikke linjen spesielt synlig
Edit: Synlig _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 30.04.2013 13:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 02.04.2013 21:44 Post subject: |
|
|
| Det skal han ha, han melker karrieren sin så det holder. Tviler på at han har noe å falle tilbake på. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.04.2013 21:59 Post subject: |
|
|
Ifølge Partizan Beograd-boss Zarko Zecevic er den tidligere nigerianske landsholdspiller Taribo West 12 år ældre end han har udgivet sig for at være.
Den tidligere nigerianske forsvarsspiller Taribo West var 23 år, da han i 1997 skrev med Inter. Han var 24 år, da han året efter var med til at tabe 4-1 til Danmark ved VM. Og West var 28 år, da han i 2002 skrev med Partizan Beograd og blot 32 år, da han i 2006 spillede sin sidste kamp i Europa - for engelske Plymouth.
Det er i hvert fald, hvad han selv har hævdet. Nu siger Partizan-boss Zarko Zecevic, at man skal lægge hele 12 år oven i.
- Han sagde, han var 28 år, da han ankom hos os. Vi fandt senere ud af, han var 40 år. Men han spillede godt, så jeg fortryder ikke noget, siger Zecevic ifølge Daily Mail.
http://www.bold.dk/nyt/Pa...aar-aeldre
Haha. Kan vel ikke si at jeg er overrasket. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.04.2013 18:00 Post subject: |
|
|
| Det der er helt ekstremt. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.04.2013 19:15 Post subject: |
|
|
Aiaiai:
"[Dommeren] skal ha blitt overfalt av spillere og lagledere fra laget Sparki Youth.
Wekesa hevder at han ble sparket og slått av Sparki-spillere etter å delt ut et kontroversielt rødt kort, før Sparkis trener Daudi Kajembe kom inn på banen og involverte seg i krangelen.
– Han dro i testiklene mine. Han klemte de faktisk og jeg hang på han mens han dro i meg." TV2. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.04.2013 12:35 Post subject: |
|
|
Fansen murte igjen klubbhuset
Rapid Wien har vist sviktende form den siste tiden og har kun vunnet én av sine 12 siste seriekamper i den østerrikske Bundesligaen.
Etter helgens 1-3-tap hjemme for Håvard Nielsen- og Valon Berishas Red Bull Salzburg, hadde en gruppe fans fått nok.
De bestemte seg nemlig for å mure igjen hovedinngangen til klubbens hovedkvarter i Wien. På muren hang de opp et bilde av daglig leder Werner Kuhn, med påskriften «Jeg er ikke velkommen her».
Nettavisen _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 30.04.2013 12:44 Post subject: |
|
|
| "Bære mur igjen heile byn, æ bryr mæ itj" |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 29.05.2013 23:57 Post subject: |
|
|
"Då skiltet skulle hengjast opp på Jotun stadion, kom dei ekte kjenslene i styret til overflata med dunder og brak.
To av styremedlemmene, som til alt overmål var kalla inn for å montere skiltet, gjekk umiddelbart ut i streik.
– Eg nekta plent å skru opp skiltet. Eg snudde det med baksida fram, og eg hadde gode hanskar på meg slik at eg ikkje tok på det med berre hender, seier Åge Hestetun, styremedlem i Årdal FK, og ihuga Manchester United-supporter." NRK. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 30.05.2013 00:17 Post subject: |
|
|
Alt er feil når en norsk fanclub (merk dere skrivemåten) til et engelsk lag får ha noe sånt på en stadion i Norge.  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.05.2013 16:37 Post subject: |
|
|
Helt helt på trynet! Jeg gremmes!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.05.2013 17:35 Post subject: |
|
|
Hadde det nå enda vært snakk om et skikkelig fotball-lag... _________________ De som tror de vet best er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 31.05.2013 19:41 Post subject: |
|
|
| Trodde styremedlemmet var fornærmet på egen klubbs vegne helt til jeg leste slutten. Tragikomisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 01.06.2013 20:16 Post subject: |
|
|
Lurer på hva dette får å si for boligprisene i gata ... unnskyld: Elland Road i Nærøy. Kanskje de senere års årsmøtedirigent i RBK, Leedssupporter og fylkesordfører Tore Onshuus Sandvik, vil flytte dit om nettkapasiteten er bra nok
"Med sin kjæres og alle naboenes velsignelse sendte Mortensen søknad til Nærøy kommune om å få døpe vegen med fire husstander, etter sin favorittfotballklubbs hjemmebane. Den ene naboen Paul André Bergene Holm, er riktignok ihuga Liverpool-fan, men bøyde seg for Halvors sterke interesse for Leeds og aksepterte forslaget.
En annen nabo er mest opptatt av norsk fotball og holder med Viking. Men siden rogalendinger er romslige folk, blei det ja derfra også. Are Østebø sa ok i bytte mot Mortensens signatur på et nabovarsel han trengte underskrift på.
Så var det til slutt nabolagets lokale Kristelig Folkeparti-politiker, tidligere fylkesråd Johannes Sandstad, som syntes fotballinteressen til naboen var så interessant at han også bifalt forslaget.
Fylkestoppen falt inn i Leeds-folden etter å ha fått høre Mortensen spille av Leeds supportersang, "Marching together". Den likna litt på en salme, syntes Sandstad." _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 01.06.2013 20:50 Post subject: |
|
|
Morsomt!
Leeds var mitt første favorittlag i England, men aldri i verden om Nærøy får båndbredde god nok til å tilfredsstille Tore O. Sandvik!!!  |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 02.06.2013 14:28 Post subject: |
|
|
Misunnelig!! Fikk nesten lyst til å flytte til Nærøy!
 |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.06.2013 13:35 Post subject: |
|
|
Celticspiller banket opp Elvis-imitator på nattklubb. "Anthony Stokes kastet ut etter å ha brukket nese og flere tenner på pubsanger," melder TV2, som også skriver i billedteksten at spilleren hater Elvis.
Det var avisen med det treffende navnet Daily Record som publiserte saken først. De forteller også at fotballspilleren nå er reist på ferie til Karibbien. The place to be når blåhårede tanter swinger seg til "Love me tender", "Are you lonesome" tonight" og andre svisker fra the King.
Anthony Stokes har kanskje lest diskografien til Elvis og følt seg truffet av titler som: "The Fool", "Fool", "Fool, Fool, Fool", "A Fool such as I", "Poor boy" eller "Hard Knocks". _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 07.07.2013 01:45 Post subject: |
|
|
Og nå over til brasiliansk amatørfotball:
"Dommer halshugget av fans etter å ha drept fotballspiller". TV2. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
krist2 Rutinert
|
Posted: 07.07.2013 07:38 Post subject: |
|
|
Fy f...
| Quote: | | Ifølge rapportene skal dommeren ha blitt bundet fast, slått, steinet og partert, før tilskuerne deretter satte hodet hans på en stake og plantet det midt på banen. |
helt utrolig at noe slikt kan skje, og det i en amatørkamp... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.07.2013 10:36 Post subject: |
|
|
Grei oppklaring i slutten av artikkelen:
"Handlinger som dette er ikke i samsvar med statlig lov, sier Valter Costa, som er talsmann for kommunene Santa Inês."
I tilfelle noen var i tvil er det nettopp slike ting talsmenn bør uttale seg om. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 09.08.2013 02:25 Post subject: |
|
|
Det er vel ingen egen Kroatisk fotball tråd så jeg skriver det her
Jeg så tabellen i den Kroatiske ligaen i dag og der er det nå 10 lag med, i 2011/2012 så kuttet de fra 16 lag til 12 og sesongen etter (forrige sesong) så kuttet de fra 12 til 10.
Divisjonen under har også kuttet men der har de bare kuttet fra 16 til 12 lag og hele 7(!) lag rykket ned i fjor, de 5 nederste og 2 andre lag av diverse årsaker.
De spiller nå 36 kamper i øverste divisjon som vil si at alle møter hverandre 4 ganger, de bytter til samme system som vel brukes i både Sveits og Østerrike.
Sånt system hadde vel aldri fungert i Norge, hvordan skal de få plass til 6 kamper til i løpet av en allerede "full" terminliste som gjør at man må starte sesongen før den svenske serien og avslutte den etter at den svenske sesongen er ferdig selv om de spiller like mange kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 10.08.2013 04:29 Post subject: |
|
|
Har jo vært skrevet om amatør fotball her før så kan jo nevne at tidligere amatør fotballspiller og nå kicker Håvard Rugland har debutert i NFL preseason for Detroit Lions og scoret på to av to field goals fra 49 og 50 yrds. Han prøver å kjempe seg inn på laget til NFL sesongen starter. Ganske utrolig historie, la ut video på Youtube i fjor for så å ende opp med en kontrakt på 3 år verdt 8,6 mill hvis han kommer med på NFL laget.
Last edited by Vegard2711 on 10.08.2013 04:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.08.2013 04:31 Post subject: |
|
|
Sjekk tråden "Andre idretter" i garderoben, diskuteres der. Amerikanerne har tatt helt av på Twitter nå. Jeg også.  |
|
| Back to top |
|
 |
|