| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 26.04.2013 17:58 Post subject: |
|
|
Sten Grytebust virker som en ydmyk og sympatisk fyr. (Adressa: -Jeg har forferdelig mye å takke Rekdal for.) _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 14.05.2013 19:53 Post subject: |
|
|
Så på høydepunktene fra gårsdagens kamp at Hamedallah "stjal" straffen fra Ulvestad. Skjedde ikke dette også tidligere i år? Mener å huske at Janne skulle stramme han opp den gangen. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 15.05.2013 18:12 Post subject: |
|
|
Det er gjengitt følgende i avissamkjøringen 100% fotball: | Quote: | Den første scoringen kom på et straffespark der han selv ble felt. Hamdallah ville ta den, som mot Vålerenga, men Ulvestad var ikke interessert i å gi den fra seg. Til slutt fikk marokkaneren ta straffesparket som var starten på hans hat trick.
– Det var jeg som skaffet den, så jeg følte at det var min. Jeg har god erfaring med å ta straffespark fra tidligere, forklarer Hamdallah.
Den forklaringen kjøper ikke Jönsson.
– Det har jeg ikke hørt noen si siden jeg var guttespiller. Jeg forsvarte han etter Vålerenga-kampen, men nå vet han veldig godt at Ulvestad skulle ta den. Det ordner seg greit, men det hadde nok vært litt annerledes om vi ikke ledet så mye. |
Essensen er altså at de sikkert tok det som på Jönssonsk kalles en streng prat med ham første gang det skjedde, for å forsikre seg om at det ikke ville gjenta seg. Neste trinn på reaksjonsstigen er visst å overse den gjentatte forseelsen, fordi laget vant så klart  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.05.2013 12:08 Post subject: |
|
|
VG koker suppe, men jeg tror nok Jönsson er interessert i å få en han kjenner godt. Når de selger Barrantes må de enten satse på en scoutet og billig, men uprøvd tekniker, eller gå for noe sånt. Sikkert dyr i drift, men bare småpenger mot CL-pengene
| Quote: | Aalesund-direktør Henrik Hoff vil ikke utelukke en gjenforening mellom Jan Jönsson og Alanzinho.
- For å være ærlig, så visste jeg ikke at han er ferdig i Trabzonspor. Han er en festlig og underholdende, men han har ikke vært diskutert hos oss. Alle gode spillere kan være aktuelle, sier Hoff til VG. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 23.05.2013 17:57 Post subject: |
|
|
| Trist sak. Får håpe det går bra med han. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.05.2013 18:08 Post subject: |
|
|
Trist sak, ja. Får virkelig håpe det ordner seg! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.05.2013 20:32 Post subject: |
|
|
Får håpe han kommer tilbake i god form - som litt mindre svin på banen!  _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 23.05.2013 20:35 Post subject: |
|
|
Trist rent helsemessig, fotballmessig?
Kommer aldri til å savne den typen der på en fotballbane! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.05.2013 20:48 Post subject: |
|
|
Det er jo prinsipielt synd at folk får alvorlige sykdommer eller skader som gjør dem ute av stand til å jobbe og/eller drive med det de liker. Slike ting kan jo forringe, eller i verste fall ødelegge karrierer.
Men jeg kan betrygge deg med at ingen i RBK-leiren sover i Morrison-sengesett, Thulian, for å si det på den måten. Om man ikke er veldig Doors-fan, da, som selvsagt er fullt lovlig. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.05.2013 20:11 Post subject: |
|
|
| JÃ¥mmen,det e det... |
|
| Back to top |
|
 |
Achtung Senior
|
Posted: 24.05.2013 21:40 Post subject: |
|
|
Janne har gjort et grått og kjedelig Aafk til ligaens mest underholdende lag. For noen år siden gjorde han et middelmådig 1. divisjonslag til landets beste og mest underholdende lag.
Helt ubrukelig er han ikke. Fint å se ham lykkes. |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 24.05.2013 21:44 Post subject: |
|
|
10K spørmålet blir da: Hvorfor klarte han ikke det på 2 år i RBK når han har klart det på 2mnd i Aafk? _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 24.05.2013 21:56 Post subject: |
|
|
Fantastisk underholdende kamp i kveld mellom AaFK og SIF!
Veldig tydelige og AUTOMATISERTE (Knerten) bevegelser i SIF-laget i 1.omgang. Da kunne man se hele grunnmønsteret i utfoldelse.
Dessuten, det overrasker meg at ikke Drillo har tatt ut Storflor (Knerten) i landslagstroppen. Ingen grunn til å bryte relasjonene mellom Storflor og Vilsvik. Storflor er rett og slett meget god. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.05.2013 21:57 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | | 10K spørmålet blir da: Hvorfor klarte han ikke det på 2 år i RBK når han har klart det på 2mnd i Aafk? |
Sikkert Hoftun sin skyld. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Achtung Senior
|
Posted: 24.05.2013 21:59 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | | 10K spørmålet blir da: Hvorfor klarte han ikke det på 2 år i RBK når han har klart det på 2mnd i Aafk? |
Det er et godt spørsmål. Noe av grunnen var nok at han arvet et råttent lag. Hele ryggraden i laget ble rykket ut høst/vinter 2010. Statsgaard, Demidov, Strand, Annan, Iversen. Dessuten Skjelbred ut etter vårsesongen.
Når vi endelig hadde fått bygget opp en god stall, høsten 2012, tror jeg spillergruppa hadde mista troa på prosjekt Jönsson. Burde def fått mer utav laget vi avsluttet fjoråret med.
Som Sollied ville sagt et: dårlig timing. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 24.05.2013 22:05 Post subject: |
|
|
- Fordi Rbkspillernes ego er så stort at de trenger en sterk trener for å få ut det beste?
- Jønsson fikk ikke nok støtte av resten av støtteapparatet/ sportslig ledelse?
- Vanskelige arbeidsforhold i et Rbk med sterk fortid og mange forståsegpåere.
- Rbk hadde ikke/ fikk ikke spillerne som passet tilstrekkelig i hans system?
- Aafk har blitt kuet under et par år med Rekdal og en ny, positiv trener ville uansett gi laget en oppsving?
- Tippeligaen er, ja nettopp en tippeliga. Ikke uvanlig at et lag som har vært middels kan få en skikkelig oppsving i en periode?
- Jønsson har lært av sine feil i Rbk og kan gjøre en bedre jobb i Aafk.
- Aafk har vært et nesten-lag, men med et par nye spillere og et passende system har de klart å heve nivået det nødvendige hakket?
Et par muligheter der. Si fra om en er riktig, så sender jeg kontonummer  |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.05.2013 22:40 Post subject: |
|
|
Landets jävligaste supportrar ? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.05.2013 23:03 Post subject: |
|
|
| Du er ikke så jævlig Peter Storey. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.05.2013 23:27 Post subject: |
|
|
Nej, de som hängde upp välkomsthälsningarna till Perry är nog jävligare.
De närmast sjukliga bindingarna till Eggen-fotbollen är nog hämmande för de stakkars tränarna som provar sig i Trondheim. Det betyder inget om man vinner matcher om det inte sker på Eggensk vis i strikt 4-3-3 där bevegelserna är planerade och automatiserade sedan lång tid tillbaka. Skulle laget göra mål genom tex långbollar eller genvinning av bollen så är det bara dritt. I en sådan miljö är det svårt att lyckas. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 24.05.2013 23:29 Post subject: |
|
|
| Erik Hamren forlot Trondheim som folkehelt uten å spille strikt Eggensk 4-3-3. Det er nok mer sammensatt. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.05.2013 23:31 Post subject: |
|
|
Blir så sliten av å lese svensk. God natt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.05.2013 23:41 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Erik Hamren forlot Trondheim som folkehelt uten å spille strikt Eggensk 4-3-3. Det er nok mer sammensatt. |
Han var absolut ingen folkehelt. Han var närmast utstött på grund av sin vinnande 4-2-3-tråkfotboll och räknades som en förrädare av gigantiska mått då han blev svensk landslagstränare. Jönsson var inte vattnet värt och övriga tränare som har provat sig efter Eggen har i princip odugligförklarats. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 24.05.2013 23:45 Post subject: |
|
|
Pisspreik, mr. Storey! Hva faen mener du med dette? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|