English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2013
Goto page 1, 2, 3 ... 87, 88, 89  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 01.09.2012 02:10    Post subject: Rosenborg 2013 Reply with quote

Innleder tråden med å sakse fra Attaboy i nye spillere 2012/13-tråden.Qote:

Da er det siste overgangsvinduet i 2012 stengt. For vår del ble resultatet:

Inn:
Jaime Alas (Luis Ángel Firpo)
Tore Reginiussen (Odense)
Tarik Elyounoussi (Fredrikstad)
Alexander Lund Hansen (Start)
Mikkel Diskerud (Stabæk)
Cristian Gamboa (FC København, lån)

Ut:
Jim Larsen (Club Brugge)
Gjermund Åsen (Ranheim)
Daniel Berntsen (Bodø/Glimt, lån)
Peter Ankersen (Esbjerg)
Markus Henriksen (AZ Alkmaar)
Fredrik Midtsjø (Ranheim, lån)


Vintervinduet:


Inn:
Daniel Berntsen (Bodø/Glimt)
Stefan Strandberg (Vålerenga)
Jacob Storevik (Florø)
Steffen Iversen (Crystal Palace)
Peter Ankersen (Velje)
Ole Selnæs (Egen juniorstall)

Ut:
Fredrik Winsnes (Legger opp)
Alejandro Lago (Kontrakt utløpt)
Mikael Lustig (Celtic)
Even Barli (Ranheim)
Mushaga Bakenga (Club Brugge)
Morten Moldskred (AGF)
Gjermund Åsen (Ranheim, lån)
_________________
Henning skrev: Sier du det ja.

Last edited by Attaboy on 01.09.2012 02:07; edited 2 times in total//

Slik jeg ser det er pri 1 foran vinteroppkjøringen å skaffe minst en kraftig rask målgjører.
Deretter å fase inn Fredrik Midsjø og evnt. Daniel Berntsen.

Offensivt mønster bør drilles inn skikkelig utover vinteren med alle offensive spillere på plass så snart som mulig.
Om nødvendig ved hjelp av en gammel ringrev som konsulent.

Denne spennende høsten vil gi oss mange svar på hvor skoen trykker.

Dorsin har vært god,men en yngre utfordrer bør på plass.

Helst bør vi ha på plass en ung hurtig midtstopper på opplæring allerede i vintervinduet også.
Alas vet vi mere om etterhvert.
I verste fall må en hurtig venstrekant drilles inn.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 29.10.2012 09:29    Post subject: Reply with quote

Fortsatt skuffet etter i går, men kanskje ikke så ille som jeg hadde trodd. Før sesongen forventet jeg at avstanden mellom oss og Molde ville være større nå enn den er, det er vel det som demper skuffelsen noe. Årsaken til at avstanden er mindre enn fryktet er dessverre ikke imponerende arbeid av JJ, men selvfølgelig siste overgangsvindu. Hvis (!) vi klarer å beholde Gamboa og Mix, samt at Wiggen har den positive effekten som vi alle tror, så ser vi konturene av et lag som blir vanskelig å slå neste sesong, særlig hvis vi også treffer på Prica-erstatteren. Jeg skulle gjerne sett ny keeper og ny trener også, men det kommer rett og slett ikke til å skje.

Så folkens, selv om det er en blåmandag så er det lyspunkter også, vi har i et vesentlig bedre lag i dag enn ved sesongstart, og det er et lag med en fin alderssammensetning. Og snart drar Solskjær til Barnsley eller Coventry også!
Back to top
View user's profile Send private message
knttn
Proff


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 339
Location: Oslo

PostPosted: 29.10.2012 13:14    Post subject: Reply with quote

Blir ett veldig spennende overgangsvindu i Januar. Håper Gamboa og Mix situasjonen er avklart i god tid før da. Vil ha begge med videre. En spiss og en keeper med spenst hadde ikke gjort noe. Må vel begynne å tenke på en Dorsin erstatter også.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran


Joined: 23 Aug 2011
Posts: 9466

PostPosted: 29.10.2012 13:31    Post subject: Reply with quote

Daniel Kjell Valter Erik må vi nok «slite» med i et par år til. Kontrakten utløper ikke før 31.12.2014.
_________________
Putte-ventrilokvist.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 29.10.2012 13:42    Post subject: Reply with quote

Hadde vi ikke forlenget den avtalen for 3 måneder og 2 dager siden så kunne vi sett frem til en fristilt svenske om 2 måneder og 2 dager...
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 29.10.2012 14:27    Post subject: Reply with quote

Det er nemt at blive pessimistisk efter tabet til Molde i går, men synes ikke 2013 ser så skidt ud for Rosenborg. Har stor tiltro til at Bård Wiggen vil bidrage særdeles positivt, og tror samtidig at Solskjær drar til England.

På spillerfronten bliver den største udfordring vel at finde en stor, stærk og dygtig spiss. Det bliver sandsynligvis en stor udfordring at finde én, som ikke er for dyr, men alligevel kan indfri de høje forventninger.

Interessant at FCN formåede at slå FCK i den danske ligaen uten nogen klassisk spiss, men kun med små tekniske spillere. Men det krever en bedre træner enn Janne at spille sådan et koncept.
Back to top
View user's profile Send private message
nieuwlaat
Veteran


Joined: 13 Jul 2007
Posts: 2586

PostPosted: 29.10.2012 14:31    Post subject: Reply with quote

iconbit wrote:
tror samtidig at Solskjær drar til England.


På hvilken måte vil dette bidra til å gjøre Rosenborg til et bedre fotballag?
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 29.10.2012 14:39    Post subject: Reply with quote

Som jeg leser det sier ikke iconbit med ett ord at det vil gjøre Rosenborg til et bedre fotballag, men derimot at det ikke vil se så dårlig ut for Rosenborg i 2013.. Det blir ikke det samme, og på sett og vis er jeg enig! Går OGS faller Molde som et korthus.. Faller Mode som et korthus er sjansene for RBK-gull 2013 større! Sånn er det bare..
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 29.10.2012 14:51    Post subject: Reply with quote

Uten at jeg mener det er noe vi bør se på som det ledende spørsmålet for RBKs suksess for 2013 selvsagt!!! Viktigere å ta grep selv, uten å måtte belage seg på hva Molde eller andre gjør!
Til jul i år skal jeg be Nissen om ny trener.. Nå har jeg vel omtrent like lite tro på Nissen som at ønsket innfris, men man prøver jo desperat alle mulige og umulige alternativer.. Neste på listen er Gud..
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
iconbit
Veteran


Joined: 29 Sep 2012
Posts: 1973

PostPosted: 29.10.2012 14:54    Post subject: Reply with quote

ZOOlander wrote:
Som jeg leser det sier ikke iconbit med ett ord at det vil gjøre Rosenborg til et bedre fotballag, men derimot at det ikke vil se så dårlig ut for Rosenborg i 2013.. Det blir ikke det samme, og på sett og vis er jeg enig! Går OGS faller Molde som et korthus.. Faller Mode som et korthus er sjansene for RBK-gull 2013 større! Sånn er det bare..

Tommel'n opp! Det var poenget mitt. Skyldes nok den dansk-norske sammenblanding, hvis det er uklart.
Back to top
View user's profile Send private message
Løkkagutt
Proff


Joined: 04 Feb 2012
Posts: 311
Location: Jessheim

PostPosted: 30.10.2012 21:07    Post subject: Re: Rosenborg 2013 Reply with quote

toreinar wrote:
Slik jeg ser det er pri 1 foran vinteroppkjøringen å skaffe minst en kraftig rask målgjører.
Deretter å fase inn Fredrik Midsjø og evnt. Daniel Berntsen.

Offensivt mønster bør drilles inn skikkelig utover vinteren med alle offensive spillere på plass så snart som mulig.
Om nødvendig ved hjelp av en gammel ringrev som konsulent.

Denne spennende høsten vil gi oss mange svar på hvor skoen trykker.

Dorsin har vært god,men en yngre utfordrer bør på plass.

Helst bør vi ha på plass en ung hurtig midtstopper på opplæring allerede i vintervinduet også.
Alas vet vi mere om etterhvert.
I verste fall må en hurtig venstrekant drilles inn.

Enig i mye av det du skriver her.
I forhold til spillerlogistikk bør vi se etter en bedre keeper enn Ørlund. Han er en matchvinner på strek og en mot en, men er dårlig i feltet og det er mange skudd som går inn litt for enkelt. Jeg tror det sprer usikkerhet til resten av forsvaret også. I tillegg er han elendig med igangsettinger. Spørsmålet er om vi får solgt Ørlund og kan kjøpe en utenlandsk keeper eller ikke. Hvis ikke begrenser det seg til Adam Larsen, Grytebust, Andre Hansen eller kanskje Ørjan Hopen i Hødd.

Vi må ha en utfordrer til Dorsin med fart og en god innleggsfot. Gamboa bør selvfølgelig signeres permanent. En ung og rask midtstopper bør også inn. Avhengig av tidligere erfaring denne spilleren har, er det mulig han bør lånes ut. PVR er en glimrende backup, som heller ikke klager om han blir satt på tribunen. Vi trenger noen sånne.

Sentralt på midtbanen bør Mix signeres permanent. Berntsen bør drilles som hans backup i den litt mer offensive av de to sentrale. Det er mulig han bør ta vårsesongen i en annen TL-klubb først. Selnæs og Issah dekker mye av det samme behovet. Jeg mener man bør jobbe for å selge Issah i løpet av de to neste vinduene. Dersom man ikke klarer det i løpet av vintervinduet bør Selnæs lånes ut første halvdel av sesongen. Da de dekker samme behov, kan man derfor låne ut Selnæs til en TL-klubb hvor han får spille fast.

Man må gjøre et valg ifht Chibiuke og Tarik og hvem av de som skal ha hvilken rolle, den ene venstre kant og den andre hengende spiss. Dockal har selvfølgelig sin vante plass til høyre. Midtsjø bør i mine øyne rendyrkes som kant. Han har farten, dribleferdighetene, teknikken og gjennombruddskraften til å bli sinnsykt bra der. Midtsjø og DFH har mye av det samme, men Midtsjø er en bedre målpoeng-spiller og yngre. Av den grunn mener jeg DFH bør fases ut i løpet av sesongen slik at han ikke står i veien for Midtsjø. Det blir også spennende å se utviklingen til Alas. Jeg har fortsatt tro på at han kan bli en bra kant for oss. Jeg tror mye handler om å finne timingen ifht motstanderen for når han skal drible osv. Uten sammenligning forøvrig, brukte Ronaldo også tid på dette i starten i United. Finner han det kan han bli veldig bra.

Iversen bør få et år til som super-sub i den hengende rollen eller oppspillspunkt på slutten av kampene. Tarik eller Chibiuke tar den plassen fast.

Helt på topp, så bør vi ha inn to spisser ettersom Prica drar (sitter dog med en følelse av at det blir forlengelse). Begge disse bør ha fart, gjennombruddskraft og målteft. Bakenga er drømmen. Mos eller Marcus Pederson de norske alternativene. Men her kan vi gjerne bruke en kvotespiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 31.10.2012 09:56    Post subject: Re: Rosenborg 2013 Reply with quote

Løkkagutt wrote:
Ørjan Hopen i Hødd.


Nyland, mener du?
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Løkkagutt
Proff


Joined: 04 Feb 2012
Posts: 311
Location: Jessheim

PostPosted: 31.10.2012 21:15    Post subject: Re: Rosenborg 2013 Reply with quote

Jepp! Gikk litt fort i svingene der gitt😉
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 05.11.2012 09:47    Post subject: Reply with quote

Uansett hva treneren skal hete og ikke hete, dette kan ikke fortsette.
De korte periodene hvor vi greier å presse høyt og gjennvinne ballen er morsomme å se på.
Men de er som nevnt KORTE og ingen lag greier dette lenge nok til at en fotballkamp blir moro å se på.
Personlig synes jeg ballinnehav hvor motstanderen løper seg sliten er vakrere å se på enn korte perioder med overfall eller langpasning som fører til mål.

Vi opplever å være de som løper oss slitne mot Molde og SIF.

En Hamrensk tilnærming til spillet hvor vi har ro til å trille rundt ballen i laget i perioder er faktisk effektivt selv om det ikke går fort fremover alltid.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Dumpventil
Junior


Joined: 06 Jan 2011
Posts: 84
Location: Ila

PostPosted: 05.11.2012 15:20    Post subject: Reply with quote

Etter en sesong hvor interessen for RBK har vært på et historisk lavmål for min egen del kjente jeg at den gnisten kom sakte men sikkert tilbake i går. Ikke fordi man kjempet om seriegull, men fordi jeg visste at gullet kom til å ryke i går. Strømsgodset har gjort en fantastisk jobb med lite ressurser og fortjener gullet mer enn noen andre. Ingenting er avgjort selvsagt, men håper laget fra Drammen vinner nå som er RBK er definitivt ute.

Og grunnen til dette er en god ting at flaksen tok slutt og viste hvor dårlig laget egentlig er per dags dato. Jeg tror og håper at dette var en vekkelse for Hoftun som satt på tribunen. Det eneste man kan håpe på nå er at alle som heier på RBK går sammen for å få en endring og presser frem avgangen til JJ, og eventuelt Hoftun om han skulle se seg fornøyd med tingenes tilstand. Selv om man i mange år har forsøkt dagens ledelse fjernet og mislyktes med det, så håper jeg at det blir gått hardere til verks, være seg boikott av kamper eller demonstrasjoner i gatene. Jeg er veldig glad i RBK og ønsker mer enn noe annet å se laget tilbake på toppen av norsk fotball og en reell trussel i mesterligaen. Ser fram mot en ny sesong med forhåpentligvis en ny ledelse. Svart og hvitt gull i 2013!

Ellers ble jeg påminnet om denne artikkelen i dag:
Hoftuns selvmål

edit: endret url

Den burde henge på døra til Brakka!
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 05.11.2012 15:47    Post subject: Reply with quote

Kommer bare opp en 404 feilmelding når jeg trykker på linken din. Kan du legge den ut en gang til?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
ode
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 2285
Location: Bæste byen i lainne

PostPosted: 05.11.2012 15:50    Post subject: Reply with quote

Her
_________________
Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 05.11.2012 15:50    Post subject: Reply with quote

Han hadde slengt med noe ekstra på slutten av url-en. Den virker nå.
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 05.11.2012 17:04    Post subject: Reply with quote

"Jeg tror Rosenborg vil gå mange magre år i møte, før de kommer til samme erkjennelse."
Grøss..
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 05.11.2012 20:32    Post subject: Reply with quote

Oj... interresant artikkel. Med denne fremstillingen ser det jo ut som Hoftun er mannen som i ulike roller aller mest har bidratt, og fortsatt bidrar, til klubbens fall.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 06.11.2012 03:25    Post subject: Reply with quote

Dette er det RBK jeg vil ha:

1. Sportslig Ledelse er klokkeklar på at 4-3-3, med godfotteori, samhandling, gjennombruddshissighet og angrepsvillig spill i lengderetning som sentrale begrep.
2. Vi ønsker å hente spillere mens de ennå er rimelige tenåringer.
3. Vi ønsker at Ranheim skal spille slik som oss, og at det skal være en tre-fire av våre spillere i deres startoppstilling, helst i Tippeliga.
4. Vi har til enhver tid en fremadstormende spiller i bakhånd som kan ta over plassen på laget dersom en av våre faste blir så attraktiv at han forsvinner.
5. Utlendinger skal kun hentes dersom de tilfører oss noe ekstraordinært eller er 18 år eller yngre.

Kansje FM inspirert, men pytt sann.

Rent spesifikt så ser jeg får meg:
-Første- og andrekeeper.
-10 Spillere som er relativt faste, og med mindre det er skader eller suspensjoner på gang så vil disse alltid starte viktige/tøffe kamper. Men det skal ta hensyn til belastning, i en situasjon som Metalist på Torsdag og Molde på Fredag så bør det brukes to eller tre fra "backup-gruppa" i hver av disse kampene. Dette vil gi 7-8 faste utespillere i hver av disse kampene, og omtrent halve laget vil være fullt uthvilt. Disse skal spille i sine favorittposisjoner.
-6 Spillere som seg imellom kan dekke de 10 posisjonene på banen. I kamper som ikke er viktige/tøffe så bør vi bruke ivhertfall to av disse.
-4 Spillere med favorittroller slik at vi har to spillere for hver posisjon som har denne som sin beste. Disse bør vi søke å få lånt ut til andre klubber, helst Ranheim, men iallefall et lag som spiller rimelig likt som oss.
-Juniorlag som er slagkraftig nok til at vi kan bruke spillere derfra for å fylle hull på benken. Dette kan bety at vi er frampå med å prøve å lokke til oss det som finnes av 15-16 åringer som imponerer i 2. divisjon, og la de gå runden om videregående på Strinda.
-Kanalisere all ekstrainntekt og utgifter som er spart inn på andre områder inn i ungdomsarbeid, eget så vel som rundt om kring i Trøndelag.

Vil også blåkopiere Solskjær og reise ut i distriktene og ha trening der, helst en gang i uka. Særlig markere reviret vårt i grensen mot møre og romsdal. Kan også være hensiktsmessig å opprette samarbeid med en del klubber ute i Trøndelag, slik som KIL/Hemne, Levanger og Steinkjer, ha noen kraftsentre utenfor Trondheim. Ranheim i Tippeliga og en Nord-Trøndersk klubb i Adecco kunne jo være interessant? En heltrøndersk avdeling i andre divisjon.


Trener.
Bortsett fra å være enig i postulatene ovenfor, og ha den faglige dyktigheten som kreves til å få det til å fungere på banen, har jeg et ønske: Dønn ærlighet. Vi trenger ikke offentlig skittentøyvask a la Rekdal, og det er lov å skjerme enkeltspillere. Men hvis laget ikke spiller som vi ønsker at det skal spilles så skal det ikke legges skjul på det. Karisma og medietekke med gullkorn kreves ikke, men hvis vi mener at laget ikke har spilt bra nok så vil vi ikke høre om de ti minuttene hvor det var positivt. Ja, de ti positive minuttene er sikkert helt fine å ta med seg på spillermøtet, men til oss tilhengere så vil vi ha forsikringer om at trener også har fått med seg at de resterende åtti ikke var bra nok.

Sportslig Leder.
Skal kunne organisere alt som ikke har med å få laget til å fungere.

Jeg tviler på at Janne kan gjøre dette. Hoftun blir det veldig vanskelig å si noe om all den tid vi ikke vet hvor mye innflytelse han har, men jeg har litt vel mye tvil.

Høgmo som en overordnet klubb-bygger, Deila eller Perry som hovedtrener, en eller annen til å forhandle om kontrakter/overganger*, og en eller annen til å koordinere Trøndersatsning utenfor RBK kunne bli en bra miks.

*Denne person bør antakelig ha andre oppgaver i tillegg, godt mulig at Hoftun kan ta denne pluss holde kontakten med speiderkorps.

Vi trenger ikke nødvendigvis en supertrener, men vi trenger en med de rette tankene og som ellers er kompetent nok til å gjennomføre de i praksis. Og vi trenger folk rundt til å sørge for at han får de rette arbeidsbetingelsene.
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 06.11.2012 07:58    Post subject: Reply with quote

4231,4123 osv . med 451 eller 4411 i forsvar osv.blabla.
Tror ikke vi skriver 30 sider med den diskusjonen igjen.
Til og med NAE har hevdet at dette bare er tall.
Personlig misliker jeg 442 i tradisjonell fasong.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.11.2012 10:31    Post subject: Reply with quote

Sjelden innertier fra Krogsæther i dagens Adressa.
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 06.11.2012 10:34    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/men...618641.ece

Endelig noen i media som setter fokus på det mest tragiske: Vi mister identiteten vår som et offfensivt og angrepsvillig lag, med et tydelig og gjentagende samhandlingsmønster, og har blitt et destruktivt lag som går på banen for å ødelegge for, og tilpasse oss motstanderen.

Det rare er at Kroksæther, med bakgrunn i dette, og etter å ha bestemt seg for å stake ut en ny kurs, mener vi skal beholde Jønsson en sesong til. Spesiell løsning...

Men: Er det slik at kontrakten til Jønsson går ut etter 2013, eller 2014?
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 06.11.2012 10:40    Post subject: Reply with quote

Det er "post denne url'en så mange ganger som mulig"-dagen?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 87, 88, 89  Next
Page 1 of 89

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb