English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 772, 773, 774  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 24.07.2012 17:07    Post subject: Reply with quote

Sorry, har vært gira på Deila jeg og, men er redd fora at han er alt for lik Janne. Han har samme bakgrunnen, fått jobbe med et opprykkslag i ro og mak i flere år.
Så skal han komme hit å snu skuta på en vinter, med masse press? Han er vant til å håndtere meningssvake mennesker som storflor, så skal han hit å prøve å kontrollere en gjeng sta party svensker, en kebabkonge, en pakke kjeks og sleveste prinsessa til ex-trener jønnson?

Naaaah, tror nok han detter igjennom, filosofien har han i orden, men virker ikke autoritær nokk. Få inn en god gammen utenlandsk trener som er fra den gamle skolen. Som ikke er redd for å snu alt på hode, kaste folk på dør og kjefte folk huden full!

Og for guds skyld, latt den nye treneren få velge staben sin selv! Schwabe er fredet.
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 24.07.2012 17:11    Post subject: Reply with quote

Prica ryker vel. Steffen får vel aldri i verden fornyet kontrakt.
Bare at de to forsvinner vil vel gjøre det litt lettere å komme i gang for en ny trener? Kanskje om man er kjapp, så kan den nye treneren selv peke ut hvem han vil ha som erstattere.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 24.07.2012 17:13    Post subject: Reply with quote

Det var ikke det inntrykket jeg hadde av Stabæk i 2008. Jeg kan heller ikke huske at det var så mange rundt omkring som kalte dem et typisk kontringslag den gangen. Jeg tror det er en mening som oppstår nå fordi det er slik RBK har framstått under Jönsson.

I 2008 syntes jeg at Stabæk var utrolig flotte å se på, og jeg syntes de hadde grep både mot lag som la seg lavt og som presset høyt.

Godset er ikke en storklubb, og man må ikke glemme at Deila har fått bruke flere sesonger på å finne en balansegang som gjør at klubben er mer enn et godt hjemmelag.

De har fått masse skryt i flere år, og har knapt havnet på øvre halvdel. Å tro at Deila som har fått bygge i lang tid i en småklubb bare skal gå rett inn i en storklubb og få til det samme på 1-2-3 er optimistisk.

For all del, det er mulig, men det er stor risiko i mine øyne. Jeg klarer ikke å se den enorme forskjellen på å gå fra et Stabæk som spilte den beste fotballen i norsk eliteserie de siste årene eller et Godset som etter mange års arbeid endelig har blitt noe mer enn et godt hjemmelag på kunstgress.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 24.07.2012 17:15    Post subject: Reply with quote

Syns alle de som nevner gamle rbkére og trenere i tippeligaen skyter seg selv i foten. Er jo de samme som nevner at RBK er en kompis bedrift. Tippeligaen er jo en av verdens svakeste ligaer. Da må jo trenerne være det samme. Vil ikke ha en trener fra TL, og vil hvertfall ikke ha en trener som har hatt noe med RBK å gjøre.
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
solbakken13
Proff


Joined: 20 Mar 2011
Posts: 286

PostPosted: 24.07.2012 17:19    Post subject: Reply with quote

enig med at vi må ha inn en ny trener med en klar og fin fotball filosofi som som har resultater han kan vise til over lengre tid, ikke en ny JJ. Ser mange kjente navn som har vært i RBK før blir nevnt som sollied, Nils Arne og Ola By, men jeg er lei nok å hente gamle helter tilbake, man ser hvordan det har gått.. Joda Nils Arne er en fantastisk trener med en klar filosofi MEN er ikke en særlig langsiktig løsning når man tenker på alder. Jeg vil ha inn en ny mann som har gjort det bra utenfor Norge, en ala Hamren. Greit nå vet ikke jeg hvor mange sånne det finnes som vi har tilgang og økonomi til men det hadde vært det beste.

Ronny Deila blir nevnt og selvom han ikke har noen særlige mange titler på CV'en så er det en mann som jeg kunne sett for meg som ny trener. Han er ikke en som jeg beskriver i avsnittet ovenfor, men siden han er en trener med en fin og klar filosofi og en vi har økonomi til så er han det beste alternativet om ikke vi finner en ala Hamren. Deila er ung, har en klar filosofi, en langsiktigløsning, flinke med spillerne, har skapt SIF til et topplag av ingenting og er derfor min favoritt foreløpig
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 24.07.2012 17:21    Post subject: Reply with quote

Er det noen som har vært i systemet før så er jo Trond Sollied og Nils Arne Eggen kanditater som er akutelle, de eneste jeg kan se. Å rope kompiskultur om noen av de blir vår nye trener er vel bare tull, ettersom man også snakker om at Hoftun ikke tørr å signere de her. Ergo - de er ikke særlig venner.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
Frodo
Rutinert


Joined: 18 Feb 2006
Posts: 859

PostPosted: 24.07.2012 17:54    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Tippeligaen er jo en av verdens svakeste ligaer.


Den norske ligaen er i følge UEFAs rangering på øvre halvdel blant europeiske ligaer.

Skal vi inkludere alle verdens ligaer, vil Norge relativt sett ligge enda bedre an.

Med andre ord: du tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 24.07.2012 18:05    Post subject: Reply with quote

Er vi nå egentlig det? mente vi var rangert på nedre halvdel på siste oppdatering?

Uansett, blir ikke den regnet utifra hvordan lagene i den ligaen har gjort det i CL/EL de siste 5 årene? Altså har RBK takket være et par gode år for flere år siden trukket opp snittet veldig. Eller tar jeg feil nå?
Back to top
View user's profile Send private message
Frodo
Rutinert


Joined: 18 Feb 2006
Posts: 859

PostPosted: 24.07.2012 18:16    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Er vi nå egentlig det? mente vi var rangert på nedre halvdel på siste oppdatering?


Du har rett, 28 av 53, jeg så nok på landslag.

Poenget er likevel fremdeles gyldig Cool

Norge ligger på 27. plass i Europa når det gjelder folketall, så plasseringen står dermed i stil med det.

Er usikker på hvor mange av verdens 206 stater som har egen liga. Storbritannia har jo 4 . Uansett tror jeg nok at i verden ligger Norge på øvre halvdel, og altså ikke har blant verdens dårligste ligaer.
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 24.07.2012 18:23    Post subject: Reply with quote

Hvis man ser bort fra at han er en merkelig fyr... med en sykelig sans for timing... så er det vel ingen tvil om hvilken trener, av de som har en viss realistisk tilgjengelighet, som vil komme med mest kompetanse, erfaring, faglighet og tyngde:

Trond Sollied.

Ingen kandidater som er litt realistiske å få tak i kan vel måle seg med han. Deila kan bli god, men når ikke nå Sollied opp til anklene en gang.

Men så var det akkurat dette med timingen hans da...
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran


Joined: 09 Sep 2005
Posts: 2618

PostPosted: 24.07.2012 18:41    Post subject: Reply with quote

Johnny Mølby har hvertfall gjort det finfint med et tilsynelatende svakt lag i AC Horsens de siste sesongene. Aner dog ikke hva slags filosofi han står for.

Og Lars Olsen hadde flere sterke sesonger på rad i OB, da de var den nærmeste utfordreren til FCK. Nå trener han vel Færøyene sitt landslag.
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran


Joined: 29 Jan 2011
Posts: 3536
Location: Trondheim

PostPosted: 24.07.2012 18:45    Post subject: Reply with quote

Jørn Andersen er vel ledig på markedet?
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1868
Location: Oslo

PostPosted: 24.07.2012 18:57    Post subject: Reply with quote

Det er det vel også en grunn til... Halve troppen blir vel tvangsinnlagt på mentalsykehus hvis de går fra å ha Jan "Frihet under ansvar" Jönsson som sjef til Jørn "Arbeit macht frei" Andersen...



Forøvrig veldig enig med puckno. NAE + ny hjelpetrener som kan lære av mesteren i noen år før han sjøl tar over skuta.
Eventuelt en dyktig trener fra utlandet (Nederland/Spania etc), hvem det aner ikke jeg... Her må brakka lete i et sjikte jeg tviler veldig sterkt på at de har noe som helst oversikt, så det virker jo veldig urealistisk, men... Lov å drømme Smile
Back to top
View user's profile Send private message
ace
Veteran


Joined: 05 Apr 2005
Posts: 4271
Location: Stiftstaden

PostPosted: 24.07.2012 19:21    Post subject: Reply with quote

Jørn Andersen er ingen "mini capo" hvis dere tror det. Han er en meget jordnær type med klare visjoner for hvordan han vil at det laget han trener skal spille fotball. Men stiller beinharde krav til spillerne og det trenger vi og han måtte nok tilpasset seg norsk lynne igjen. I Mainz ble det endel kontroverser etter opprykket med noen spillere og sportsdirektøren syntes han tok vekk noe av glansen som han egentlig skulle hatt og spilte renkespillet som desverre gjennomsyrer mange tyske klubber.
Han vil komme med impulser uten i fra, fra en av de beste fotballnasjonene i verden og han har et nettverk som mange i Norge kan være misunnelig på. Tror det kunne vært en av flere gode kandidater. Ser ingen i Norge som har det vi trenger.
_________________
Svart og hvit for alltid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 24.07.2012 19:43    Post subject: Reply with quote

Nå må vi lære litt av historien før vi ser framover. Knut Tørum, Per Joar, Ola By var ikke fremtiden, og Deila er heller ikke fremtid etter min mening. Han bør i det minste få prøve seg i en litt større klubb, og gjerne feile før han kommer hit. Min påstand er følgende; du er naiv hvis du tror at Ronny skal komme hit og få umiddelbar suksess. En bør huske at Deila fortsatt ikke har en topp plassering med Godset, og han har som mange allerede har påpekt her inne fått gode arbeidsvilkår i form av ro og lave forventninger. Sesongen er enda ikke over, så dermed er det for tidlig å konkludere med at Godset er et topp lag enda. Tidligere sesonger er ikke noe jeg blir kjempe imponert over. Dog må jeg innrømme at han er en spennende type.

Trond Sollied er nr.1 på min 'shortlist'. Så var det temaet timing som en må ta hensyn til når man diskuterer Ranværingen. Når han takket nei til Olympiakos for istedenfor å lede Gent ut 2012/2013 sesongen. Jeg har liten tro på at han stiller opp på pressekonferanse for RBK neste Mandag, vel å merke hvis vi taper mot Ordabasy.

Intervjuet med Sollied finner du her: (for den som enda ikke har fått det med seg)

http://www.vg.no/sport/fo...d=10058361


Last edited by JanneB on 24.07.2012 19:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6470
Location: Heaven

PostPosted: 24.07.2012 19:49    Post subject: Reply with quote

Enig,Trond sollied er førstevalget mitt også,om ikke eggen tar over!: )
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6672

PostPosted: 24.07.2012 20:52    Post subject: Reply with quote

ja FAEN, jørn andersen!!!
Uten tvil en kandidat vi bør vurdere. Hadde glemt han oppi alt samme Very Happy

Ellers så driter jeg i hvem det er så lenge vi kan få se offensiv god fotball på vårt kjære lerkendal!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 24.07.2012 22:23    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Det var ikke det inntrykket jeg hadde av Stabæk i 2008. Jeg kan heller ikke huske at det var så mange rundt omkring som kalte dem et typisk kontringslag den gangen. Jeg tror det er en mening som oppstår nå fordi det er slik RBK har framstått under Jönsson.


Jeg fant iallfall denne fra Stabæk-tråden 30.08.2008:

Øystein wrote:
Ja, jeg hører alle sier dette. Så hvert fall ikke så mye til den gode fotballen når de var på Lerkendal. De har en attraktiv og dødelig effektiv kontringsfotball ja, men i store deler av kampene er de kjedelige å se på. Det er kontringene og evnene til å avgjøre kampene som ligger på vippen som gjør dem til et stabilt topplag.


Så var du selv faktisk en av de mest skeptiske til Stabæk-suksessen, Kristobal. Det er iallfall ingenting som tilser at de var noe spesielt utenom at de vant serien ut fra det du skrev. Spådommene fikk du rett i.

Fra Stabæk-tråden 01.09.2008:

kristobal wrote:
Nå er det ikke sikkert Stabæk gjør det all verden neste sesong heller da. Det er jo stort sett ingen andre klubber enn RBK som har vært stabile over tid her i landet de siste 20 årene.


Fra Stabæk-tråden 29.09.2008:

kristobal wrote:


Men må si jeg er meget spent på hva laget vil prestere neste sesong. Erfaringsmessig sliter seriemesteren året etter, og jeg er redd veien nedover på tabellen er kort dersom laget skulle miste et par av profilene sine.

En skal ikke glemme at også Stabæk har en overvekt av høyst middelmådige spillere som har fått et løft gjennom den enorme medgangen de har hatt i år.


Fra Stabæk-tråden 30.09.2008:

kristobal wrote:
Det finnes ingen garantier for at de vil bite godt fra seg neste sesong, selv om de skulle beholde størstedelen av troppen. Som tidligere nevnt er det ørsmå nyanser som skiller lagene i eliteserien, og det skal utrolig lite til før et topplag neste sesong er middelhavsfarer eller sågar enda dårligere.

Jeg ser dessverre ikke at Stabæk har noe fundament som gjør dem til et sikkert topplag i flere år framover.


Fra Stabæk-tråden 21.10.2008:

kristobal wrote:

Stabæk er på ingen måte suverene i år, de er ikke stort bedre enn de andre. Egentlig. Derfor skal det så utrolig lite til før de er et lag rundt nummer 6-8 neste sesong. Kanskje ikke mer enn at Nannskog forsvinner.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 24.07.2012 22:41    Post subject: Reply with quote

Se der ja. Dette liker jeg. Når man kan forholde seg til hva som faktisk er sagt/skrevet og kan svare på det.

Det kan tyde på at jeg for ettertiden har blitt litt preget av omkvedet om at Stabæk var så fantastiske. Selv om jeg ikke sier i klartekst så mye om hvordan de spiller, så fastslår jeg jo at de ikke er spesielt imponerende og at det ikke er noe i spillet deres som tilsier at de har et spesielt fundament i det.

SÃ¥ den tar jeg.

Hva angår RBKs Jönsson kontra Stabæks Jönsson så må vel vi være mer direkte og mer upresise mot etablert enn det Stabæk var? Det er klart problem i RBK i dag at det går alt for fort rett fram mot førstebevegelsen og at laget knapt rekker å komme etter (selv om de ikke spurter etter heller da).

Det var vel antakelig en del slik i Stabæk også at det ble slått en del direkte opp mot Nannskog som løp ut mot cornerflaggene og plukket opp disse pasningene. Men han var betydelig kjappere enn alt vi har av angrepsspillere, og dermed fikk han kanskje tak i flere av de ballene som Chibuike, Iversen etc løper etter som enten går utover linjene eller hvor forsvarerne enkelt kommer seg foran og får klarert unna.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sjt. Wiseth
Veteran


Joined: 07 Feb 2012
Posts: 1005

PostPosted: 25.07.2012 00:21    Post subject: Reply with quote

Frodo wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Tippeligaen er jo en av verdens svakeste ligaer.


Den norske ligaen er i følge UEFAs rangering på øvre halvdel blant europeiske ligaer.

Skal vi inkludere alle verdens ligaer, vil Norge relativt sett ligge enda bedre an.

Med andre ord: du tar feil.


Liker at du setter grunnlag i ranking. Kan nevne at Norges landslag var på 12 plass i fjor sommer, Brasil var på 13. osv. i ranking over landslag. Du mener vi skal se på det også som en fasit? Uefas ranking baserer seg på et poengsystem som går over 7 sessonger.

Du kan overhode ikke sette grobunn i den rankingen. Det er de samme som mener dette er klubbrankingen i Europa.

91Rosenborg BKRosenborg BK NOR 9.080 6.500 0.920 2.475 1.960 20.935
92FK Austria WienFK Austria Wien AUT 4.640 2.450 3.875 2.375 7.425 20.765
93sc Heerenveensc Heerenveen NED 3.000 4.266 7.883 2.233 2.720 20.103
94US Città di PalermoUS Città di Palermo ITA 4.050 2.275 3.085 7.314 3.271 19.996
95Stade Rennais FCStade Rennais FC FRA 5.385 4.200 3.000 2.150 5.100 19.835
96Toulouse FCToulouse FC FRA 5.385 2.200 8.000 2.150 2.100 19.835
97Trabzonspor AŞTrabzonspor AŞ TUR 1.950 1.400 3.020 2.420 11.020 19.810
98SK Slavia PrahaSK Slavia Praha CZE 9.025 4.475 3.820 0.700 1.050 19.070
99Blackburn Rovers FCBlackburn Rovers FC ENG 5.575 3.000 3.585 3.671 3.050 18.882
100Real ZaragozaReal Zaragoza ESP 4.775 2.662 3.585 3.642 4.171 18.837
101CFR 1907 ClujCFR 1907 Cluj ROU 0.520 6.528 3.216 7.633 0.866 18.764
102AS Nancy-LorraineAS Nancy-Lorraine FRA 1.385 9.200 3.000 2.150 2.100 17.835
103Anorthosis Famagusta FCAnorthosis Famagusta FC CYP 1.533 9.266 1.350 2.125 2.825 17.099
104Genoa CFCGenoa CFC ITA 2.050 2.275 8.085 2.314 2.271 16.996
105BSC Young BoysBSC Young Boys SUI 1.250 1.580 2.150 9.180 2.700 16.860
106AJ AuxerreAJ Auxerre

Den dagen vi slår disse lagene... Du må nokk komme opp med noe bedre.
_________________
Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Back to top
View user's profile Send private message
Ivar
Veteran


Joined: 21 Jan 2011
Posts: 1586
Location: Trondheim

PostPosted: 25.07.2012 00:53    Post subject: Reply with quote

Diskusjon om hvor tippeligaen ligger er vel litt off topic når det kommer til hvilke land sine ligaer vi er dårligere enn?

Gjorde en opptelling av land i Europa som vi har dårligere liga enn. Har tatt utgangspunkt i lagene som er der, et lag som pisser på all motstand gjør ikke ligaen noe bedre.

16 mener jeg er klart bedre, 6 lag er jeg usikre på(Serbia, Skottland, Kroatia, Sveits og Østerrike har alle 1/2 lag som er på topp, de under kjenner jeg ikke til nivået på - og Sverige, kanskje like dårlige som den norske ligaen?) også er det 27 land vi er bedre enn - inkludert Kazaktstan, Aserbadjan, og land med lag vi likevel taper mot.
Mulig det er pluss/minus en eller to her, tar høyde for at tallene ikke er helt med meg på denne tiden av døgnet.

Monaco, Liechtenstein og Vatikanstaten spiller ikke alt for mye fotball. Og Kosovo er ikke en del av FIFA fordi det er ikke anerkjent som egen stat av mange nok land, om jeg husker rett.

EDIT: Og nei, listen over alle verdens land vil heller ikke gjøre listen mer overbevisende i favør "Tippeligaen er verst" selv om sikkert den kinesiske ligaen er bedre enn vår.
_________________
@Ivaraal
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 25.07.2012 02:43    Post subject: Reply with quote

Tippeligaen er faktisk ikke så dårlig som mange skal ha det til. Den ser dårligere ut enn den er fordi tempoet er vanvittig høyt (alt for høyt ift. ferdighetsnivået teknisk) og alle lag er så forbanna oppjaga og ikke skal la motstander spille noe som helst ball.
Back to top
View user's profile Send private message
Slaves
Junior


Joined: 22 Aug 2011
Posts: 27
Location: Fredrikstad

PostPosted: 25.07.2012 11:37    Post subject: Reply with quote

Ser at noen lanserer Jørn Andersen som trener for RBK. En trener med klokketro på seg selv, og med kraftige divanykker. Janne er i en helt annen divisjon enn Jørn Andersen. Jørn Andersen har vel aldri oppnådd noe som helst som trener(har som regel fått sparken etter alt fra tre til seks mnd). Styr unna.

En positiv ting, han bruker vanligvis 4-2-3-1 systemet, og det passer bedre til RBK nå med tanke på spillere RBK har til rådighet.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 25.07.2012 12:20    Post subject: Reply with quote

Divanykker du liksom. Som Ace skriver lengre oppe i denne tråden så er Jørn Andersen en jordnær type som krever mye av spillerne. Jeg hadde ikke blitt lei meg om han hadde fått en toårskontrakt på Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message
Jonaldo
Junior


Joined: 15 Feb 2012
Posts: 68
Location: Kodal i Vestfold

PostPosted: 25.07.2012 12:31    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Divanykker du liksom. Som Ace skriver lengre oppe i denne tråden så er Jørn Andersen en jordnær type som krever mye av spillerne. Jeg hadde ikke blitt lei meg om han hadde fått en toårskontrakt på Lerkendal.
enig der, men det bør isåfall skje etter sesongen. Mener å ha hørt at han ikke er alt for godt oppdatert når det gjelder norsk fotball, og derfor hadde han mest sannsynlig hadd gått av å kjøre seg inn fra desember til mars. Mannen rykket tross alt opp med Mainz, så kvaliteter må han ha!
_________________
Jeg kødda vist med feil fam.....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 772, 773, 774  Next
Page 3 of 774

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb