| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.05.2012 17:13 Post subject: |
|
|
Adressa tror på det her:
Antatt lag: Örlund - Høiland, Larsen, Strandberg, Dorsin - Dockal, Henriksen*, Selnæs, Svensson - Fredheim Holm, Iversen.
Faen heller, DFH skal da ikke spille når vi har Midtsjø og Chibbe tilgjengelig!
http://fotball.adressa.no...236771.ece _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.05.2012 17:22 Post subject: |
|
|
Chibuike har vel bare selv friskmeldt seg hundre prosent. Kanskje greit å begynne på benk. Midtsjø var vel ikke noen åpenbaring sist, så det virker som et naturlig laguttak.
Kan ikke Henriksen spille, bør dog Svensson inn i midten, DFH ut på kanten og Midtsjø spille hengende. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 15.05.2012 17:29 Post subject: |
|
|
Får assosiasjoner til Konan, når man snakker om at Midtsjø skal ut fordi han ikke var noen åpenbaring i kampen mot Sandnes. Laget hang ikke sammen, matta og været var ufyselig.. Følger man den logikken, skal jo de fleste ut etter den kampen.
Enkelte spillere kan være svake i 15 kamper på rad uten å miste plassen, mens andre som har vært helt overlegne de få minuttene de har fått på banen, blir degradert etter 60 minutter som startende.
Det er en dynamikk jeg sliter med å forstå.
Hvorfor skal Svensson prioriteres før Midtsjø? |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 15.05.2012 17:33 Post subject: |
|
|
Daniel Fredheim var jo et friskt pust i Sandnes. Viste god teknikk og tempo. Håper vi får se mer av det i morgen
 |
|
| Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
Posted: 15.05.2012 17:38 Post subject: |
|
|
Meget enig. Også enig i at Midtsjø ikke fikk den letteste oppgaven med å bevise at han fortjener fast plass i Sandnes, og at han dermed bør få muligheten her.
Likevel så tenker jeg at det kanskje kan være lurt å starte med Chibuike, og heller la han gå av dersom det viser seg at han fremdeles har plager, enn å bytte han inn, og så må ta ham av igjen. Know what I'm saying? _________________ It's hope in a hanging snore |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.05.2012 17:49 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Hvorfor skal Svensson prioriteres før Midtsjø? |
Nå brukes Svensson først og fremst som kantspiller da, og det er jo en plass ikke Midtsjø er noe bedre valg på.
Naturligvis kan man fortsette med Midtsjø som hengende og DFH ut på venstrekanten. Jeg raser ikke om det blir valget, men personlig vil jeg gjerne ha det laget som Adressa skisserer.
Konan Ya fikk dessuten tillit nok. Om han ble brukt riktig er mer et spørsmål, men vi slet med å få det beste ut av ham selv om han spilte en god del spiss i tospann slik han vel også har gjort i Tyskland. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 15.05.2012 17:57 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | Får assosiasjoner til Konan, når man snakker om at Midtsjø skal ut fordi han ikke var noen åpenbaring i kampen mot Sandnes. Laget hang ikke sammen, matta og været var ufyselig.. Følger man den logikken, skal jo de fleste ut etter den kampen.
|
Hvis Midtsjø hadde hatt et par gode kamper fra start før Sandnes-kampen, ville jeg vært enig med deg. Men siden Midtsjø enda har til gode å spille gode kamper fra start, kan det være veldig godt for han mentalt, å heller få ett eller flere gode innhopp mot forsvar som har 60 min i beina, enn å risikere å få enda en middels/dårlig kamp fra start.
Så kan han heller få neste kamp fra start senere når han ikke har 20.000 kravstore trøndere i ryggen  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.05.2012 18:04 Post subject: |
|
|
Som et lite apropos kan nevnes at Svensson fikk sin første kamp fra start på 16. mai i fjor etter noen gode innhopp, og var helt fraværende.
Det som er sikkert på 16. mai er at Iversen scorer, og da vinner vi også. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 15.05.2012 19:33 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Konan Ya fikk dessuten tillit nok. Om han ble brukt riktig er mer et spørsmål, men vi slet med å få det beste ut av ham selv om han spilte en god del spiss i tospann slik han vel også har gjort i Tyskland. |
"en god del" er vel å overdrive ganske voldsomt. Jeg er ganske sikker på at han nesten aldri fikk sjansen som hengende spiss/offensiv midt, det gikk stort sett i ving/kant og toppspiss. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.05.2012 19:35 Post subject: |
|
|
| Lite offensiv midt ja. Men en del spiss i 4-4-2 - og det er vel det han har spilt i Hannover også? |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 15.05.2012 19:40 Post subject: |
|
|
| Ja, eller 4-2-3-1. Da spilte han toppspiss, ikke hengende spiss som han gjorde veldig bra før og etter Rosenborg-perioden. Han ble brukt som Nannskog og ikke Pall Gunnarsson, for å si det slik. Noe som jo var helt feil, resulterte stort sett bare i masse offside og et par spektakulære scoringer, men lite typisk goalgetter-preg over det hele. |
|
| Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 15.05.2012 20:02 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Adressa tror på det her:
Antatt lag: Örlund - Høiland, Larsen, Strandberg, Dorsin - Dockal, Henriksen*, Selnæs, Svensson - Fredheim Holm, Iversen.
Faen heller, DFH skal da ikke spille når vi har Midtsjø og Chibbe tilgjengelig!
http://fotball.adressa.no...236771.ece |
Med tanke på at Chibiuke har vært skadet lenge og Henriksen akkurat er tilbake, ville jeg startet med de på benken. Kan være lurt å ikke kaste de innpå fra start med en gang.
Svensson og Selnæs sentralt, Holm til venstre og Midtsjø bak Iversen. Svensson og Midtsjø kommer da til å gi jernet da de får sjansen i sine favorittposisjoner, som jeg tror vil være positivt i denne kampen. I tillegg er Chibiuke og Henriksen spillere som kan komme inn å gi laget et løft. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.05.2012 20:24 Post subject: |
|
|
Ikke vanskelig å være uenig med deg, Løkkagutt. Hadde dog vært fett og sett Chibiuke & Henriksen fra start, også. Øh... Jeg gir blaffen. Gleder meg til kampen og er glad ansvaret ligger på JJ. Han får evnt piskes i ettertid.
Håper uansett at alle sammen får spille. Om de starter eller ei. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.05.2012 21:13 Post subject: |
|
|
Prognosen ser bra ut foreløpig. Håper alikevel på enda bedre vær!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.05.2012 00:57 Post subject: |
|
|
| Synd hvis ikke Øzil starter denne! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.05.2012 02:39 Post subject: |
|
|
Om Trøndere er kjent for å være trege fra før av, så er det hvertfall bevist nå.
På de 12 timene siden kl 14.30 til kl 2.30, så har det blitt solgt 1 386 billetter på de åpne feltene. 1 193 ledige billetter på de åpne feltene.
Dersom det faktisk er slik at Russefeltet er utsolgt så kan jeg umulig forstå at man ender under 20 000. Da må det være langt flere ledige billetter på VIP og Kjernenfeltet enn det jeg går utfra.
Faktisk er jeg i ferd med å tro at man runder 21 000. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.05.2012 02:52 Post subject: |
|
|
Mi laiki! Mi laiki a lot! «Elskerslikeopplysningersolbrillesmilefjes» _________________ Putte-ventrilokvist.
Last edited by Attaboy on 16.05.2012 12:09; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 16.05.2012 07:21 Post subject: |
|
|
| Tja. Når jeg prøver å gå inn på siden hvor de liksom selger russebilletter, så får jeg bare feilmelding... Så kanskje de bare har problemer med siden... |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 16.05.2012 09:16 Post subject: |
|
|
| Må jeg printe ut billetten eller kan jeg bruke pdf fila på mobilen for å komme inn ? |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 16.05.2012 09:18 Post subject: |
|
|
| Håper Holm starter. Synes han virker ekstremt på hugget om dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 16.05.2012 09:40 Post subject: |
|
|
Dette blir 16. mai.
Jeg tipper 10-0, at det blir annonsert at hotell-og-dill-dall planene blir skrinlagt, og at diverse er blitt siktet i Gunnarsson-saken.
Kryss i taket. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.05.2012 10:06 Post subject: |
|
|
RBK har god tro på nesten fullt hus i kveld. Supert for klubben og for spillerne.
http://fotball.adressa.no...236820.ece _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 16.05.2012 10:15 Post subject: |
|
|
Jeg sjekket kartene på billettservice, og det ser ut til at det er bare et felt på adidas hvor det er en del ledige plasser. Ellers er det "en her og et par der", på de resterende feltene.
Det at maibilletten til russen ikke har kampen i pakken i år, gjør at jeg er usikker på hvor mange russ som kommer.
Håper dem har fått til en eller annen avtale med rbk om redusert pris.
Håper på 21k og kanonstemning i kveld! |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 16.05.2012 10:39 Post subject: |
|
|
Den som ennå ikke har skaffet seg billetter, har fortsatt en mulighet. Familie-feltene er stort sett fulle, men det er en del ledige billetter andre steder.
- Spesielt de dyreste plassene midt på langsidene, og i tillegg noen her og der, sier Moe Dyrhaug.
Dette er vel et tegn på at prisene overgår hva man får igjen for det. Å betale 395,- for å gå på en tippeligakamp er drøyt. Ingen rabatt for barn eller studenter på de plassene heller. Noen bør tenke gjennom om det kanskje kan være vært å sette ned prisene for å klare å fylle opp stadion oftere.
Blei litt feil tråd dette her men. Gleder meg til i kveld og tror på en festaften!  _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
| Back to top |
|
 |
|