| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
abjoern Veteran

|
Posted: 07.05.2012 21:41 Post subject: |
|
|
| MarcoVb wrote: | Nå er ikke du kjent for å ha alt for god greie på fotball, så at du mener det gjør han ikke mindre spennende:)
|
Tror du skal lete lenge før du finner mange andre her på forumet som har lyst på Bentley. Det han har vist i Brann-drakta er begredelig. |
|
| Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 07.05.2012 22:00 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | MarcoVb wrote: | Nå er ikke du kjent for å ha alt for god greie på fotball, så at du mener det gjør han ikke mindre spennende:)
|
Tror du skal lete lenge før du finner mange andre her på forumet som har lyst på Bentley. Det han har vist i Brann-drakta er begredelig. |
Er enig at han underpresterer for Brann, men føler meg sikker på at han har potensiale. Ønsker at vi ser mer etter typer, slik vi gjorde en gang i tiden. Har ikke noe mål å foreslå noen for å få flest mulig "likes", så at andre ikke har trua skal jeg håndtere. Finnes tusenvis av eksempler på spillere som er god i en klubb og elendig i en annen, og motsatt. Tror Bentley hadde hevet dagens RBK. Etter at Dorsin arvet farta til Winsnes, har vi ikke klart å skape noe som helst på venstresiden, dette gjør oss sykt forutsigbar. Hadde vært supert å fått en trussel på venstresiden som kunne skape mer plass til Dockal på den andre og i tillegg bidratt ned mot dødlinja selv. Sånn som det er nå kan vi bygge konferansehotell i to av hjørnene på matta uten at noen merker det. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 07.05.2012 22:42 Post subject: |
|
|
Kjøper vi Bentley legger jeg meg i dvale til han er borte igjen. Herregud for en nedtur det hadde vært. Fort, slett disse innleggene før Hoftun får noen syke ideer...
Poor man's Trond Olsen, black version. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 07.05.2012 22:46 Post subject: |
|
|
| m1chael wrote: | Det er den omtalte "wonderboy'en" på 19 som jeg nevnte tidligere i vår som kommer på prøvespill
Så får vi se om ferdighetene står til det som er blitt fortalt  |
Du har ikke en youtube-video eller noe slikt?
Hvilken klubb spiller han i? |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 07.05.2012 23:04 Post subject: |
|
|
| MarcoVb wrote: | | abjoern wrote: | | MarcoVb wrote: | Nå er ikke du kjent for å ha alt for god greie på fotball, så at du mener det gjør han ikke mindre spennende:)
|
Er enig at han underpresterer for Brann, men føler meg sikker på at han har potensiale. Ønsker at vi ser mer etter typer, slik vi gjorde en gang i tiden. Har ikke noe mål å foreslå noen for å få flest mulig "likes", så at andre ikke har trua skal jeg håndtere. Finnes tusenvis av eksempler på spillere som er god i en klubb og elendig i en annen, og motsatt. Tror Bentley hadde hevet dagens RBK. Etter at Dorsin arvet farta til Winsnes, har vi ikke klart å skape noe som helst på venstresiden, dette gjør oss sykt forutsigbar. Hadde vært supert å fått en trussel på venstresiden som kunne skape mer plass til Dockal på den andre og i tillegg bidratt ned mot dødlinja selv. Sånn som det er nå kan vi bygge konferansehotell i to av hjørnene på matta uten at noen merker det. |
Bentley var ikke noe særlig i Odd. En god fot, that's it. Litt som Ørjan Hopen egentlig, bare at Bentley er bittelitt bedre. Hopen blir trolig heller ikke noen suksess i noen større klubb enn Sogndal. Tipper en eller annen tulling i en av de norske storklubbene kjøper Hopen for 6 mill. Skal jeg tippe blir det Viking. |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.05.2012 12:37 Post subject: |
|
|
| Vi bør definitivt følge med på Hauger. Han er vel best i Selnæs-rollen, men med Hauger inn kan vi selge Issah. |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 08.05.2012 12:46 Post subject: |
|
|
| Hauger hadde vært knall. Har lurt litt på mulighetene for å hente ham, og det ser jo åpenbart ikke helt umulig ut. Men kommer an på hva Hannover tenker, selvsagt. Hauger og Selnæs defensivt i 4231 hadde gjort seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 08.05.2012 13:03 Post subject: |
|
|
Hente en trener som vil spille annen formasjon enn 4 - 4 - 1 - 1 også da? _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 08.05.2012 13:06 Post subject: |
|
|
Ingen grunn til å selge Issah, han har kanskje ikke hatt den beste vårsesongen, men leverte godt i fjor. Er overbevist om at han vil kjempes eg tilbake og bli meget god for oss.
Om vi skal forsterke på midten bør vi ha oss en hurtig venstrekant. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 08.05.2012 13:43 Post subject: |
|
|
| Ivar wrote: | | Hente en trener som vil spille annen formasjon enn 4 - 4 - 1 - 1 også da? |
JA!!!! God ide! |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 08.05.2012 14:13 Post subject: |
|
|
Genierklærer meg selv etter den uttalelsen  _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 08.05.2012 15:01 Post subject: |
|
|
Ny info om spissen ifra nigeria, skal være snakk om at han skal være med til sverige i juni : ) På prøvespill som jeg nevnte i vinter. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.05.2012 15:03 Post subject: |
|
|
Ny å ny info.
| m1chael wrote: | | Usikker på når han kommer, men mener at det ble sagt +\- 3 uker. |
Skrevet for noen dager siden. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 08.05.2012 15:06 Post subject: |
|
|
ok flere som vet om han nå da tydeligvis.. han er 19 år spiller i nigeriansk toppdivisjon _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 08.05.2012 17:18 Post subject: |
|
|
| Ifølge en bruker på GodsetUnionen sitt forum satt Hoftun m/følge på Marienlyst under Strømsgodset-Sogndal... |
|
| Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
Posted: 08.05.2012 18:56 Post subject: |
|
|
Kikket vel på Ola Kamara igjen da, veintle. I han får vi jo den bakromsspissen vi ønsker oss. _________________ It's hope in a hanging snore |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 08.05.2012 19:44 Post subject: |
|
|
| Personlig håpet jeg på at det var Abdisalam Ibrahim de så på, men ender vel opp med Storflor etter at Hoftun har lest "Hvor er de nå" tråden på forumet her... |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 08.05.2012 19:50 Post subject: |
|
|
Abdisalem spiller vel NEC....
Man kan jo håpe at Hoftun og gjengen har blitt enige med City om en overgang for Abu  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.05.2012 20:29 Post subject: |
|
|
| RBKdesi wrote: | | Personlig håpet jeg på at det var Abdisalam Ibrahim de så på, men ender vel opp med Storflor etter at Hoftun har lest "Hvor er de nå" tråden på forumet her... |
I tillegg til at han er på lån i Nederland, så eies han av City. Vi skal ikke låne folk. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 09.05.2012 08:22 Post subject: |
|
|
Tenkte selvsagt på Abu, trodde Abdisalem var hele navnet og Abu var forkortelsen..  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 09.05.2012 10:31 Post subject: |
|
|
Daniel Etor Essien,(Niger Tornadoes) Simon Innocent (Niger Tornadoes)), Sotonye Henry (Ambassador FC), Emeka Njoku (Fame Ila), Ugonna Ezenwaka (Ocean Boys F.C.), Alimi Sikiru (Union Bank F.C.), Azuka Ebinum (Warri Wolves F.C.), Junior Johnson (Sharks Feeders), Ndubuisi Ekwuibe, (Enyimba) Nzube Aniezemba (Enyimba), Abubakar Umar (Wikki Tourists), Aminu Umar (Wikki Tourists), Samson James Yohanna (Jigawa Golden Stars)
Hvem av disse kan det være? (u-20 spisser for Nigeria) |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 09.05.2012 10:39 Post subject: |
|
|
Sotonye Henry (Ambassador FC)
Hva med en Henry i RBK?  |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 09.05.2012 10:55 Post subject: |
|
|
Var ikke folk ganske sikre på at det er Jude Aneke det er snakk om? _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
|