| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
abjoern Veteran

|
Posted: 04.05.2012 19:15 Post subject: |
|
|
| Hvis det er snakk om kraftig hoderystelse bør han ta det med ro mye lenger enn noen dager. Er redd vi fort snakker et betydelig antall uker ute. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 04.05.2012 21:16 Post subject: |
|
|
Han bør virkelig ta det med ro den tiden som trengs, en slik trøkk på hodet der han også svimer(etter det jeg får med meg) er veldig alvorlig. Håper det går bra med han, nå kan vi være glad vi har noen midtbanespillere å plukke fra da. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.05.2012 21:36 Post subject: |
|
|
- Vi må nok regne med at Markus blir borte fra fotballen i noen uker. Jeg tror han blir til observasjon på sykehuset i natt, og så får vi gi han godt med tid til å komme tilbake. Vi kommer ikke til å la han trene igjen før han er fullt restituert.
http://www.rbkweb.no/vis/8810 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.05.2012 22:37 Post subject: |
|
|
Flott at de er så tydelige på å la ham få ro.
Hvis det er spørsmål om å toppe laget for å ta tre poeng eller la ham få hvile enda noen dager er det enkelt: Helsa og fremtida til Henriksen er mye mer verdt enn tre poeng. Dessuten er motstanderne i Tippeligaen på et så lavt nivå at det må være overkommelig å vinne selv med MH ute.
Trondsen burde være et skrekkeksempel på hvordan det kan gå om man pusher for tidlig etter hjernerystelse. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.05.2012 23:50 Post subject: |
|
|
Avisa:

Brugge kommer nok med nytt bud. Spørs hva PSV gjør. Blir derimot svært overrasket om Bayern seriøst vil kjøpe ham. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.05.2012 00:22 Post subject: |
|
|
Off Topic: Men registrerer at Adressa som vanlig opererer med sine helt egne kriterier for hva som er en god kamp og ikke. Ikke spesielt flinke til å bruke skalaen heller. Jeg slutter likevel aldri å bli forundret.  _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 05.05.2012 09:27 Post subject: |
|
|
Brugge presidenten kom i privatjet
Artikkelen som 2mas avbildet ovenfor.
Spennende med PSV Eindhoven, de konkurerrer nok på samme linje som Brugge, og hvis de kjøper han, så er det nok for å bruke han. Bayern Munchen vil nok la han "modne" i en annen klubb på utlån, hvis de kjøper han.
2mas, noen var overasket da Erland Johnsen gikk til Byern Munchen også, at Erland gikk dit, skyldes nok Rune Bratseth sin suksess i Werder Bremen og deres sammarbeid på landslaget.
Celtic er også interessert i Markus
En budkrig er velkommen, hvis ikke Markus har bestemt seg da... Ikke at jeg tror at kjøpesummen vil stige i været, men at videresalgs-klausulene kan bli litt bedre.. |
|
| Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 05.05.2012 11:05 Post subject: |
|
|
Trur vi klarer oss fint uten Markus, men den som kommer inn bør ha egenskaper vi per dags dato ikke har på midtbanen. Litt spent på hva slags spillertype man ønsker seg.
Et anker med sterke defensive kvaliteter , eller en mer offensiv type ..?
Det siste synes jeg vi har nok av i stallen allerede (Svennson, Midtsjø, Berntsen
Eventuelt en venstre kantspiller med FART som jeg kanskje aller mest ønsker meg.. |
|
| Back to top |
|
 |
seler Senior
|
Posted: 05.05.2012 11:05 Post subject: |
|
|
Hvordan kan man være så sikre på at det er henriksen de ser på? Brugge har jo hatt en link der tidligere, så den kjøper jeg. Men vi har da spillere som må være MINST like interessante som henrik. _________________ 'In my time at Anfield we always said we had the best two teams on Merseyside - Liverpool and Liverpool reserves |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 05.05.2012 11:07 Post subject: |
|
|
Er det bare å start å gjette overgangssummen?
20.mill sist gang
Lov å håpe på høyere? |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.05.2012 11:11 Post subject: |
|
|
| Et salg av Henriksen svekker oss ikke sportslig, og får vi ca 20 mill eller høyere er det som å vinne i lotto! |
|
| Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 05.05.2012 11:13 Post subject: |
|
|
Hvem da...?
Selnæs kan det jo selvsagt tikke inn et bud på, men jeg tviler sterkt. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 05.05.2012 11:19 Post subject: |
|
|
| Sykt hvis det skal bli sånn at 17 - 19 åringer skal haste seg ut fra RBK. Men de er deres egne sjefer. 20+ mill for Henriksen er et kupp for Rosenborg, han har kun to fulle sesonger, der 2010 var bra, mens i fjor ikke var svære greier. PS: Kan noen være så snill signere Selnæs på en 5 års kontrakt? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.05.2012 11:24 Post subject: |
|
|
| Han var jo direkte dårlig i går. Tror ikke verken Brugge, PSV eller Bayern ble særlig imponert. Tipper det ikke kommer noe bud i sommer. Går som bosman. |
|
| Back to top |
|
 |
seler Senior
|
Posted: 05.05.2012 11:26 Post subject: |
|
|
Jeg tenker på Selnæs ja. Han har langt mer interessante og moderne ferdigheter enn det henriksen har. Har tatt nivået i TL med letthet, og har til tider dominert. Har også dominert på G17/G18 i lang tid, og er et av nordens klart største talenter i sin aldersklasse. Har vært bedre enn Henriksen i hele år, og i mine øyne har markus hatt en negativ kurve i utviklingen sin. Hvem sin skyld det er, kan nok diskuteres....
Så ja, Selnæs bør nok være minst like interessant for utenlandske klubber som henrix _________________ 'In my time at Anfield we always said we had the best two teams on Merseyside - Liverpool and Liverpool reserves |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 05.05.2012 11:27 Post subject: |
|
|
Hvis man tenker seg litt om så skjønner man at Brugges president ikke var der for å se Henriksen; de bød på han i vinter og vet hvem han er og hva han står for. Tror ikke brugge blir neste stopp, de har allerede kjøpt en spiller i hans posisjon.
Den de ser på er gårsdagens kaptein. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 05.05.2012 11:31 Post subject: |
|
|
| Iruretagoyena wrote: | | Han var jo direkte dårlig i går. Tror ikke verken Brugge, PSV eller Bayern ble særlig imponert. Tipper det ikke kommer noe bud i sommer. Går som bosman. |
NÃ¥ har han jo kontrakt ut 2013 da....
Last edited by acson on 05.05.2012 11:40; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.05.2012 11:35 Post subject: |
|
|
| nastynick wrote: | Hvis man tenker seg litt om så skjønner man at Brugges president ikke var der for å se Henriksen; de bød på han i vinter og vet hvem han er og hva han står for. Tror ikke brugge blir neste stopp, de har allerede kjøpt en spiller i hans posisjon.
Den de ser på er gårsdagens kaptein. |
Biffen?
Henriksen går sikkert glipp av noen kamper nå pga hodeskaden. Midtsjø inn! |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 05.05.2012 11:37 Post subject: |
|
|
Jepp, ganske overbevist om det. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 05.05.2012 11:59 Post subject: |
|
|
| Utskrevet fra sykehuset. |
|
| Back to top |
|
 |
jonæz Junior
|
Posted: 05.05.2012 12:03 Post subject: |
|
|
"ekspertene" på max tippet at Bayern var på lerkendal for å sjekke på selnæs! håper virkelig ikke det er saken og at vi selger han, han har fortsatt mange gode år i klubben foran seg.
Og de som tror at Brugge speidet på noen andre enn Henriksen så kan jeg omtrent avkrefte det. Brugge har vært i kontakt med Hoftun nesten ukentlig og pratet om en eventuell overgang for Henriksen så er nok han de er speidet på. _________________ Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 05.05.2012 12:07 Post subject: |
|
|
| Hadde jeg vært en speider med en pengesterk klubb i ryggen hadde jeg neppe kommet tilbake for å se Henriksen en gang til.... men la oss likevel håpe på en budkrig. 30+? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 05.05.2012 12:20 Post subject: |
|
|
| Iruretagoyena wrote: | | Han var jo direkte dårlig i går. Tror ikke verken Brugge, PSV eller Bayern ble særlig imponert. Tipper det ikke kommer noe bud i sommer. Går som bosman. |
Enten har du liten forståelse for fotball eller så er du direkte dum. Brugge har allerede avgitt et tilbud om kontrakt,som Markus avslo..
Har hørt rykter fra brakka om Brugge, PSV og Werder Bremen før om Markus, men Bayern Munchen er ny...
Men det er bare å ta en titt på når utenlanske storklubber kjøper talenter, det er i fra 17 år og oppover... Det er ikke dumt for spillere å ta steget ut til ut, men man må bare velge riktig klubb. Store talenter som blir for lenge i Norge, stagnerer bare, se på Per C. Skjelbred, han var best i 17/18 års alderen, siden har han ikke blitt bedre...
Utenlandske storklubber har større og bedre kontroll på talentene i Norge, enn NFF og toppklubbene i Norge.. Så de er nok klar over Midsjø,Selnæs og Svensson.. Så hvis Bayern ser på Rosenborg talentene, spesielt Selnæs, så bør ingen være overasket.. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 05.05.2012 12:40 Post subject: |
|
|
Ungutten ble kjørt til sykehus for observasjon og vil være ute av spill i to til fire uker.
=S _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
|