English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2013
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
NYTTIG INFORMASJON
 BILLETTER
 VEIBESKRIVELSE
 BORTESUPPORTER
 INNMELDING I KJERNEN
SAMLING I BUNN
 MULTIMEDIA
 BOKHANDEL
 SPILL
 ANDRE I SVART-HVITT
 AUTOGRAFER
 LINKER
RBKweb
 RSS-KANAL
 ARKIV
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 TA KONTAKT
 BRUK SOM STARTSIDE
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ingeman
Veteran

PostPosted: 19.03.2012 23:43    Post subject: Reply with quote

Du mener svensk fotball og IFK er bedre enn VIF og du mener i tillegg at OB er mye bedre enn VIF.... Hmmm. Stusser litt for meg der.

Drillo kommer i tillegg ikke til å følge så jævla mye med IFK og OB. Det gjør han derimot med VIF.
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Rutinert

PostPosted: 19.03.2012 23:46    Post subject: Reply with quote

Flytt alle Demidov innleggene til tråden i hans navn.... Utrolig at dere skriver om han i "ny spiller 2012" , da han ikke er ny og ikke ønsker seg til Rosenborg..
Back to top
1972 Miami Dolphins
Veteran

PostPosted: 19.03.2012 23:47    Post subject: Reply with quote

hehe ja det er heelt utrolig Razz
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 19.03.2012 23:50    Post subject: Reply with quote

Ikke f... om en ung ambisiøs demi går til vif. Det nekter jeg å tro. Han legger bare inn aksjer for når han skal avslutte karrieren.
Back to top
Ertsaas
Proff

PostPosted: 19.03.2012 23:52    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Flytt alle Demidov innleggene til tråden i hans navn.... Utrolig at dere skriver om han i "ny spiller 2012" , da han ikke er ny og ikke ønsker seg til Rosenborg..

Han da i hvert fall ikke linket til Rosenborg, så det blir helt feil, Messi.
Kanskje innleggene kunne vært flyttet til "hvor er de nå", men etter hva jeg har forstått, har man ganske fritt spillerom i denne (tulle)tråden, so why bother?
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 19.03.2012 23:58    Post subject: Reply with quote

dama er jo på reise hele sommeren..om vinteren kan hun trene i idrettshallen på Ranheim.
Kom til oss Demi
Og Iver: ta en telefon og få Demi hjem t oss. RBK
Back to top
Dew
Veteran

PostPosted: 19.03.2012 23:59    Post subject: Reply with quote

Ertsaas wrote:

Det du sier, er altså at han har bevist at han er dårligere enn disse to spillerne?

Nei. Demidov har vært mye ut og inn av laget grunnet skader, og spilte senest igår fra start.
Back to top
jacsonø
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 00:06    Post subject: Reply with quote

Var og tulla litt rundt på nettet her om dagen. Lette etter stoff om spillere til RBK. Da kom jeg over en spansk artikkel om Demi. Der var det kun nevnt Russiske klubber. VIF eller andre norske klubber var ikke nevnt med et ord. Ble ikke at jeg linka til artikkelen da oversettelsen ble lite lesbar. Sad
Back to top
Rånny
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 00:11    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:

Du har snart vært her i 1 år og vet fortsatt ikke hvordan du skal gjøre det. Gratulerer Smile

- Torgeir Børven
Back to top
Ertsaas
Proff

PostPosted: 20.03.2012 00:12    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Ertsaas wrote:

Det du sier, er altså at han har bevist at han er dårligere enn disse to spillerne?

Nei. Demidov har vært mye ut og inn av laget grunnet skader, og spilte senest igår fra start.

Statsn på transfermarkt er tydeligvis ikke helt oppdatert, så jeg så ikke at han spilte mot Getafe. Mye skader der bak da, eller?Wink
Back to top
Ertsaas
Proff

PostPosted: 20.03.2012 00:15    Post subject: Reply with quote

Du klarte ikke dy deg, Messi? Les forumreglene:)
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 00:17    Post subject: Reply with quote

Dette er åpenbart ( RBK ) et taktisk spill av Demidov! Går ut i media og sier at VIF er interessant bare for å få RBK til å gi et bedre tilbud så han kan komme til oss og litj-Ivers Very Happy

Men går han til VIF... Tommel'n ned Nedturen da kan sammenlignes med Plzen-kampen..
Back to top
Sola
Rutinert

PostPosted: 20.03.2012 02:56    Post subject: Reply with quote

Demidov gjør selvsagt ikke comeback i Rosenborg.
Back to top
Lerka
Senior

PostPosted: 20.03.2012 08:20    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg blir kvalm av å tenke på han i VIF drakt:/
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 09:23    Post subject: Reply with quote

Om han er seriøs med denne Norge-returen skal man vel ikke utelukke noe som helst. Lønn og eventuell sof kommer nok å spille en vesentlig rolle når han skal velge klubb.
Mustrum Ridcully
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 09:31    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner at jeg blir kvalm av at søppelklubben vif har blitt the big fish på det norske overgangsmarkedet.
1972 Miami Dolphins
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 09:40    Post subject: Reply with quote

De har ikke blitt noen "big fish", de bare kaster penger. Det er svært midlertidig.

Ellers: Det er nå 5 dager igjen til seriestart, vinduet har vært åpent i 80(!!) dager og vi har fortsatt ikke noen høyreback.

Det ser faktisk ut til at Hoftun mener det er ok å starte sesongen og la vinduet lukke med 1 back i troppen til å bekle 2 plasser.
Back to top
Brego
Rutinert

PostPosted: 20.03.2012 09:44    Post subject: Reply with quote

Hva sa jeg?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 09:47    Post subject: Reply with quote

Du sa at RBK ikke prøvde, hvilket er feil. Sportslig avdeling er derimot udugelig, noe vi har sett siden Hoftun ble ansatt.

Men helt ærlig tipper jeg fortsatt det kommer en eller annen inn. Det er klassisk Hoftun at det dundrer et panikkjøp inn dørene like før stengetid. Skjer garantert i år igjen.

Så får vi 5 mnd med tullprat i media der Hoftun erkjenner at troppen er altfor tynn, før vi selger litt fler enn vi kjøper i august.
Back to top
practor
Senior

PostPosted: 20.03.2012 09:53    Post subject: Reply with quote

enig.
det ser ikke bra ut for rbk i år og årene framover...
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 10:07    Post subject: Reply with quote

Viss ikke Hoftun klarer å hente inn en etablert back innen ca en uke, er det vel duket for et kjøp eller lån av Jørgen OØ. Det er for få sidebacker i klubben. Jeg mener å huske at Høiland såvidt har vært innom venstrebacken hos Drillos....?

Er ellers spent på hvordan våre stoppere vil opptre i vårsesongen. Skal slett ikke se bort fra at det også må forsterkes i denne posisjonen i sommer. Får håpe at Larsen og Strandberg får et løft og overbeviser de kommende par mnd.
Back to top
Sjt. Viseth
Proff

PostPosted: 20.03.2012 10:16    Post subject: Reply with quote

Skal personlig inrømme at jeg kanskje har vært litt vell negativ til signeringen av Strandberg. Det har flere andre her også.

Men ser i flere artikler at både trenere og eksperter i TL har satt Strandberg overgangen som ett av de beste kjøpene i vinter.

Bør jo være noe bak det. Er vi for kravstore? Jeg skal hvertfall gi han en sjanse!
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 10:17    Post subject: Reply with quote

jacsonø wrote:
Var og tulla litt rundt på nettet her om dagen. Lette etter stoff om spillere til RBK. Da kom jeg over en spansk artikkel om Demi. Der var det kun nevnt Russiske klubber. VIF eller andre norske klubber var ikke nevnt med et ord. Ble ikke at jeg linka til artikkelen da oversettelsen ble lite lesbar. Sad

Et opphold i en Moskava-klubb kan jo være veldig ok sportslig, økonomisk og språklig for Demi. Hekkeløperen hans kan jo bo der store deler av året og trene sammen med russiske friidrettsutøvere, noe som sikkert kan gi et sportslig løft for vår mest sexy toppidrettsutøver Idea
Back to top
practor
Senior

PostPosted: 20.03.2012 10:23    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Skal personlig inrømme at jeg kanskje har vært litt vell negativ til signeringen av Strandberg. Det har flere andre her også.

Men ser i flere artikler at både trenere og eksperter i TL har satt Strandberg overgangen som ett av de beste kjøpene i vinter.

Bør jo være noe bak det. Er vi for kravstore? Jeg skal hvertfall gi han en sjanse!

jeg tror strandberg er en god stopper jeg, i hvertfall om man tar med at han er veldig ung og har en god del rutine.
problemet vårt er jo at strandberg og larsen blir for like og at de begge mangler fart. noe som vi mangler i hele laget.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Veteran

PostPosted: 20.03.2012 10:26    Post subject: Reply with quote

Hele problemet med kjøpene som gjøres er ikke at alt bare er dårlige spillere. Problemet er at det ikke er noen som helst plan for hvilke spillertyper som hentes inn.

Det er tydelig at 1.pri når man skulle hente en ny stopper var at han var god med ball i beina, og det er Stranberg. Så langt kan det se ut som man har en plan.
MEN: Problemet i forsvaret vårt er at vi har null fart, det vil si at den nye midtstoppere skulle vært rask. Dette er en langt viktigere egenskap å ha for et lag som står høyt enn spillende. Backene kan ta mer ansvar på ballfronten, og mistbanen kan hente. Men ingen i laget vårt er raske, så vi kan aldri løpe opp brudd eller overganger imot.

Stranberg og Larsen er ok midtstoppere, men utgjør ikke noe komplementært stopperpar.

Om sportslig avdeling nå ser dette, blir det enda vanskeligere å finne en god høyreback. For i tillegg til lettbent, teknisk, god offensiv og defensivt, så må han også være svært rask.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 303, 304, 305  Next
Page 189 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2013 RBKweb