| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ingeman Veteran

|
Posted: 19.03.2012 23:43 Post subject: |
|
|
Du mener svensk fotball og IFK er bedre enn VIF og du mener i tillegg at OB er mye bedre enn VIF.... Hmmm. Stusser litt for meg der.
Drillo kommer i tillegg ikke til å følge så jævla mye med IFK og OB. Det gjør han derimot med VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Rutinert
|
Posted: 19.03.2012 23:46 Post subject: |
|
|
| Flytt alle Demidov innleggene til tråden i hans navn.... Utrolig at dere skriver om han i "ny spiller 2012" , da han ikke er ny og ikke ønsker seg til Rosenborg.. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Veteran
|
Posted: 19.03.2012 23:47 Post subject: |
|
|
hehe ja det er heelt utrolig  |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 19.03.2012 23:50 Post subject: |
|
|
| Ikke f... om en ung ambisiøs demi går til vif. Det nekter jeg å tro. Han legger bare inn aksjer for når han skal avslutte karrieren. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Proff
|
Posted: 19.03.2012 23:52 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Flytt alle Demidov innleggene til tråden i hans navn.... Utrolig at dere skriver om han i "ny spiller 2012" , da han ikke er ny og ikke ønsker seg til Rosenborg.. |
Han da i hvert fall ikke linket til Rosenborg, så det blir helt feil, Messi.
Kanskje innleggene kunne vært flyttet til "hvor er de nå", men etter hva jeg har forstått, har man ganske fritt spillerom i denne (tulle)tråden, so why bother? |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 19.03.2012 23:58 Post subject: |
|
|
dama er jo på reise hele sommeren..om vinteren kan hun trene i idrettshallen på Ranheim.
Kom til oss Demi
Og Iver: ta en telefon og få Demi hjem t oss.  |
|
| Back to top |
|
 |
Dew Veteran

|
Posted: 19.03.2012 23:59 Post subject: |
|
|
| Ertsaas wrote: |
Det du sier, er altså at han har bevist at han er dårligere enn disse to spillerne? |
Nei. Demidov har vært mye ut og inn av laget grunnet skader, og spilte senest igår fra start. |
|
| Back to top |
|
 |
jacsonø Veteran

|
Posted: 20.03.2012 00:06 Post subject: |
|
|
Var og tulla litt rundt på nettet her om dagen. Lette etter stoff om spillere til RBK. Da kom jeg over en spansk artikkel om Demi. Der var det kun nevnt Russiske klubber. VIF eller andre norske klubber var ikke nevnt med et ord. Ble ikke at jeg linka til artikkelen da oversettelsen ble lite lesbar.  |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Veteran
|
Posted: 20.03.2012 00:11 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Flytt alle Demidov innleggene til tråden i hans navn.... Utrolig at dere skriver om han i "ny spiller 2012" , da han ikke er ny og ikke ønsker seg til Rosenborg.. |
Du har snart vært her i 1 år og vet fortsatt ikke hvordan du skal gjøre det. Gratulerer  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Proff
|
Posted: 20.03.2012 00:12 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Ertsaas wrote: |
Det du sier, er altså at han har bevist at han er dårligere enn disse to spillerne? |
Nei. Demidov har vært mye ut og inn av laget grunnet skader, og spilte senest igår fra start. |
Statsn på transfermarkt er tydeligvis ikke helt oppdatert, så jeg så ikke at han spilte mot Getafe. Mye skader der bak da, eller? |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Proff
|
Posted: 20.03.2012 00:15 Post subject: |
|
|
| Du klarte ikke dy deg, Messi? Les forumreglene:) |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran

|
Posted: 20.03.2012 00:17 Post subject: |
|
|
Dette er åpenbart ( ) et taktisk spill av Demidov! Går ut i media og sier at VIF er interessant bare for å få RBK til å gi et bedre tilbud så han kan komme til oss og litj-Ivers
Men går han til VIF... Nedturen da kan sammenlignes med Plzen-kampen.. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Rutinert

|
Posted: 20.03.2012 02:56 Post subject: |
|
|
| Demidov gjør selvsagt ikke comeback i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Lerka Senior

|
Posted: 20.03.2012 08:20 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg blir kvalm av å tenke på han i VIF drakt:/ _________________ svart og kvitt GULL! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Veteran

|
Posted: 20.03.2012 09:23 Post subject: |
|
|
Om han er seriøs med denne Norge-returen skal man vel ikke utelukke noe som helst. Lønn og eventuell sof kommer nok å spille en vesentlig rolle når han skal velge klubb. _________________ Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Veteran

|
Posted: 20.03.2012 09:31 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner at jeg blir kvalm av at søppelklubben vif har blitt the big fish på det norske overgangsmarkedet. _________________ Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.03.2012 09:40 Post subject: |
|
|
De har ikke blitt noen "big fish", de bare kaster penger. Det er svært midlertidig.
Ellers: Det er nå 5 dager igjen til seriestart, vinduet har vært åpent i 80(!!) dager og vi har fortsatt ikke noen høyreback.
Det ser faktisk ut til at Hoftun mener det er ok å starte sesongen og la vinduet lukke med 1 back i troppen til å bekle 2 plasser. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Rutinert
|
Posted: 20.03.2012 09:44 Post subject: |
|
|
| Hva sa jeg? |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.03.2012 09:47 Post subject: |
|
|
Du sa at RBK ikke prøvde, hvilket er feil. Sportslig avdeling er derimot udugelig, noe vi har sett siden Hoftun ble ansatt.
Men helt ærlig tipper jeg fortsatt det kommer en eller annen inn. Det er klassisk Hoftun at det dundrer et panikkjøp inn dørene like før stengetid. Skjer garantert i år igjen.
Så får vi 5 mnd med tullprat i media der Hoftun erkjenner at troppen er altfor tynn, før vi selger litt fler enn vi kjøper i august. |
|
| Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 20.03.2012 09:53 Post subject: |
|
|
enig.
det ser ikke bra ut for rbk i år og årene framover... |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.03.2012 10:07 Post subject: |
|
|
Viss ikke Hoftun klarer å hente inn en etablert back innen ca en uke, er det vel duket for et kjøp eller lån av Jørgen OØ. Det er for få sidebacker i klubben. Jeg mener å huske at Høiland såvidt har vært innom venstrebacken hos Drillos....?
Er ellers spent på hvordan våre stoppere vil opptre i vårsesongen. Skal slett ikke se bort fra at det også må forsterkes i denne posisjonen i sommer. Får håpe at Larsen og Strandberg får et løft og overbeviser de kommende par mnd. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Viseth Proff

|
Posted: 20.03.2012 10:16 Post subject: |
|
|
Skal personlig inrømme at jeg kanskje har vært litt vell negativ til signeringen av Strandberg. Det har flere andre her også.
Men ser i flere artikler at både trenere og eksperter i TL har satt Strandberg overgangen som ett av de beste kjøpene i vinter.
Bør jo være noe bak det. Er vi for kravstore? Jeg skal hvertfall gi han en sjanse! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.03.2012 10:17 Post subject: |
|
|
| jacsonø wrote: | Var og tulla litt rundt på nettet her om dagen. Lette etter stoff om spillere til RBK. Da kom jeg over en spansk artikkel om Demi. Der var det kun nevnt Russiske klubber. VIF eller andre norske klubber var ikke nevnt med et ord. Ble ikke at jeg linka til artikkelen da oversettelsen ble lite lesbar.  |
Et opphold i en Moskava-klubb kan jo være veldig ok sportslig, økonomisk og språklig for Demi. Hekkeløperen hans kan jo bo der store deler av året og trene sammen med russiske friidrettsutøvere, noe som sikkert kan gi et sportslig løft for vår mest sexy toppidrettsutøver  |
|
| Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 20.03.2012 10:23 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | Skal personlig inrømme at jeg kanskje har vært litt vell negativ til signeringen av Strandberg. Det har flere andre her også.
Men ser i flere artikler at både trenere og eksperter i TL har satt Strandberg overgangen som ett av de beste kjøpene i vinter.
Bør jo være noe bak det. Er vi for kravstore? Jeg skal hvertfall gi han en sjanse! |
jeg tror strandberg er en god stopper jeg, i hvertfall om man tar med at han er veldig ung og har en god del rutine.
problemet vårt er jo at strandberg og larsen blir for like og at de begge mangler fart. noe som vi mangler i hele laget. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.03.2012 10:26 Post subject: |
|
|
Hele problemet med kjøpene som gjøres er ikke at alt bare er dårlige spillere. Problemet er at det ikke er noen som helst plan for hvilke spillertyper som hentes inn.
Det er tydelig at 1.pri når man skulle hente en ny stopper var at han var god med ball i beina, og det er Stranberg. Så langt kan det se ut som man har en plan.
MEN: Problemet i forsvaret vårt er at vi har null fart, det vil si at den nye midtstoppere skulle vært rask. Dette er en langt viktigere egenskap å ha for et lag som står høyt enn spillende. Backene kan ta mer ansvar på ballfronten, og mistbanen kan hente. Men ingen i laget vårt er raske, så vi kan aldri løpe opp brudd eller overganger imot.
Stranberg og Larsen er ok midtstoppere, men utgjør ikke noe komplementært stopperpar.
Om sportslig avdeling nå ser dette, blir det enda vanskeligere å finne en god høyreback. For i tillegg til lettbent, teknisk, god offensiv og defensivt, så må han også være svært rask. |
|
| Back to top |
|
 |
|