English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.02.2012 11:43    Post subject: Reply with quote

Hva i helvete er det som skjer nå? Medisinske apparatet stopper Stoor-overgang og vi taper drakampen om Farnerud til IFK?

Tipper vår kjære sportsleder svetter så det spruter nå...
Back to top
View user's profile Send private message
TomH
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 11:47    Post subject: Reply with quote

Hedon,
jeg bruker faktisk heller ikke Sarpsborg Arbeiderblad som kvalifisering til RBK.

Imidlertid ser jeg etter hvilke ferdigheter RBK-forsvaret mangler og Wembangomo har disse ferdighetene.

Du skal heller ikke se for mye på benketiden til en så ung spiller i nedrykksstrid.

Til slutt det viktigste: Det kan faktisk hende at RBK har større bruk for Wembangomos ferdigheter enn det Sarpsborg hadde. Tro det eller ei. Wembangomo vil fort kunne bli en ny Heggem for RBK.
Ferdighetene er i hvertfall like.

Ift innkjøpspris er også risikoen liten ved et slikt kjøp. Han vil til og med ikke lage bråk om RBK henter enda en back. Til det var han ikke etablert nok i fjor.
kablap
Senior

PostPosted: 03.02.2012 11:54    Post subject: Reply with quote

Kan ikke huske at en spiller som var klar for RBK strøk i den medisinske testen.
Har det skjedd før?
Anyone?
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 13:39    Post subject: Reply with quote

Tipper DFH og Chibuke vil bli brukt som "spisser" sammen med Prica.

Tarik på venstrekant + en ung lovende spiss som kan være backup for Prica hadde vært ideelt. Synd at verden er så evig langt fra det...

Stalltips:

-Hagen til backen
- Fullstendig ubeskrevet afrikansk midstopper med fart som blir presentert av Hoftun om 1 mnds tid
Back to top
practor
Senior

PostPosted: 03.02.2012 13:43    Post subject: Reply with quote

Björn Bergmann Sigurðarson har vært i søkelyset tidligere- har trua på han, men blir vel dyrt å løse han fra kontrakten nå som lsk er blitt "rike"
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 14:07    Post subject: Reply with quote

Sigurðarson er en spiss jeg alltid har likt. Minner meg om en Rooney-light. Sterk i kroppen, men samtidig hurtig og målfarlig. Men regner det som usannsynlig at LSK selger. De har jo for alvor fått opp satsingen, selv om de fleste er vrakgods fra Stabæk.
Back to top
larseg94
Proff

PostPosted: 03.02.2012 14:17    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Atta til Helsingborg. Da kan vi glemme han. Kilde: Expressen.

Expressen er vel samme avisen som skrev advarsel om å passe seg for alle "bögarna" i skogen, og fortalte om gutten som var blitt forfulgt av disse "bögarna". Venter på en annen kilde.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 03.02.2012 15:08    Post subject: Reply with quote

Jeg også frykter at alt skal løses igjennom noen afrikanske tivolikjøp like før fristen... Husker at jeg ved forrige overgangsvindu var ivrig leser på alt av nettsider som omhandlet fotball i håp om at noe RBK relatert skulle dukke opp... denne gangen er jeg mildt sagt mer avslappet i god tro at vi ikke får se signeringene som får hjertet til å slå raskere...
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:10    Post subject: Reply with quote

Hverken wiki-artikkelen om ham eller profilen om ham på Transfermarkt sier noe om signering med Helsingborg, eller noen annen klubb, og han er vel fortsatt å regne som bosmanspiller, om vi skulle kaste oss ut i det.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:19    Post subject: Reply with quote

Nå begynner jeg å lure fælt på hvilke spillere som faktisk er reelle alternativer fremover.

Mistenker at vi henter inn noen usikre kort nært deadline-day som kun presterer halvveis utover i sesongen. Så får vi den samme gamle leksa om at 'de ikke er innkjørt i systemet', og at alt blir bedre neste sesong.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:22    Post subject: Reply with quote

http://www.transfermarkt....96661.html
Leonidas Argyropoulos, '90-modell og kontrakt fram til i sommer. Relativt blankt ark, kan være spennende prosjek med tanke på videresalg. Verdsatt til ca 6-6,5 mill.
Evt hente Amin Nouri fra Start. Han er også norsk, så vil ikke ta kvoteplass. Også '90-modell.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:25    Post subject: Reply with quote

Nouri?! Da er det bedre å bruke Høiland gitt.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:26    Post subject: Reply with quote

Noen andre som synes dette er en helt SYKT uinteresant tråd? Her foreslår folk spillere de har brukt på FM, og spillere som de finner på nettet.. Uansett hvor mange spillere folk nevner her og hvor gode de er så kommer de aldri til å havne i RBK..

Håpløs tråd. Irritert meg lenge. God helg og beklager lite relaterende innlegg til tråden.

Edit: Haha, digger det!! Takk attach, harald eller 2mas.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:31    Post subject: Reply with quote

haha KÃ¥lrabi 2012 faktisk Tommel'n opp!

Me like Very Happy
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 15:38    Post subject: Reply with quote

har ikke store trua på at vi ser noen signering utover bratseth i dette vinduet, men det sier mer om min tiltro til kaffegjengen på brakka enn noe annet.
For de som vil lese noe inn i det så kan det jo si noe om meg også.

Nå får jo ikke Jönson Farnerud hvis ryktene stemmer så da kan vi jo håpe på at han har lagt fra seg planen om RBK= Nye Stabæk og vi får igjennom noen spillere som har noe mer å gjøre her enn Høiland, Anderson og Farnerud (ikke vondt ment mot Pontus).

Ser snart for meg denne back rekka:
Høiland/Jatta -- PVR/wangberg -- Larsen/wangberg -- Dorsin/Aasbak

med høiland blir det Autobahn på høyresiden og blir han skada har vi ingen reelle alternativer og må hente fra reserve og juniorlaget. Det hadde vært greit hvis vi hadde spillere som kunne dekka ved misser fra Jatta, men sånn det ser ut nå så har vi det da forsvaret vårt lukter manglende tempo.

Jeg er passe negativ nå med tanke på hvor "lenge" det er igjen av vinduet, men brakkemannskapet har desverre skuffet meg så mange ganger nå at jeg ikke lenger klarer å bli negativt overrasket lenger på dems veiene

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
practor
Senior

PostPosted: 03.02.2012 17:09    Post subject: Reply with quote

ser ut til at vi går i samme fella som i fjor med å hente spillere. drøyinga av tid har satt oss tilbake på nytt. jeg mener vi trenger minst 4 nye spillere 2 backer, 1 midtstopper som er rask og 1 ny midtspiss. spent på hvordan denne sesongen blir nå.
Back to top
Skjelbred
Rutinert

PostPosted: 03.02.2012 17:40    Post subject: Reply with quote

Johan Andersson? Pontus Farnerud? Mos? Mounir Hamoud? Adama Diomande? Sead Ramovic? Fredrik Nordkvelle? Celso Borges? Mix? Thomas Kind Bendiksen? Daniel Bamberg? Kjetil Wæhler? Joachim Jørgensen?

Samtlige av disse hadde forsterka dagens RBK-lag. Hvorfor havnet ingen av dem hos oss?
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.02.2012 17:44    Post subject: Reply with quote

Av disse du nevner er det iallefall kun Ramovic og Borges jeg ville hatt til RBK. De fleste andre der er jevngode eller dårligere enn de vi allerede har i stallen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 03.02.2012 17:44    Post subject: Reply with quote

6 spillere ut og 1 inn. Og stallen var tynn fra før av. Gir snart oppe denne dritten..

- Torgeir Børven
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 17:45    Post subject: Reply with quote

Hører rykter om at Huseklepp er på vei bort fra Portsmouth.

Noe for RBK?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.02.2012 17:46    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Av disse du nevner er det iallefall kun Ramovic og Borges jeg ville hatt til RBK. De fleste andre der er jevngode eller dårligere enn de vi allerede har i stallen.

Det er vel liten tvil om at farnerud hadde forsterket dagens midtbane betraktelig, han skulle jeg gjerne hatt. Det samme hadde nok Wæhler gjort for forsvaret, men jeg vil ikke ha han til klubben.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 03.02.2012 17:53    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Hører rykter om at Huseklepp er på vei bort fra Portsmouth.

Noe for RBK?

Leser at det er kaos i Pompey, kan han forlate dem gratis om han ikke får lønn?

Han tjente vel "ekstremt bra" der nede, så det er vel urealistisk å tro at han kommer hjem til norske lønninger? Eller?
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.02.2012 17:57    Post subject: Reply with quote

Siden han dro fra Brann så har han vel med alle pengene han hele tiden har måttet si ifra seg tjent mindre enn spillere i RBK?

Uansett hvor høy lønn du får, så blir det liksom aldri noen stor fest når klubben ikke betaler dem ut...

I dagens situasjon hadde jeg gjerne tatt imot Huseklepp, men det er vel ikke så sannsynlig at han velger oss om han skal tilbake til Norge.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 18:01    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg er naiv, men kan vi appelere til Huseklepps ønske om å spille førstelagsfotball, med garantier om lønn som joker? Han er jo tross alt kjent med lønnssystemet til lag i TL, så det skulle jo vært en trygghet for ham. Dog usikker på om han hadde kledd drakta.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 03.02.2012 18:48    Post subject: Reply with quote

Huseklepp ville vært en fantastisk signering. Han kan jo til og med spille kant! En av få norske spillere som virkelig holder høyt nivå på den posisjonen.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 303, 304, 305  Next
Page 98 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb