| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 01.02.2012 13:22 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Rånny wrote: | | Når han ikke vet hva som skjer med Goa, så virker det ikke som han gjør klar en plass til Farnerud. |
Når han sier at han ikke vet hva som skjer med Goa, er det bare en pen måte å si "Fuck offs!!!" på. |
?  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 01.02.2012 13:51 Post subject: |
|
|
I fjor ble Goa signert til årsmøtet. I år blir kanskje Goa fristilt til årsmøtet. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 01.02.2012 14:01 Post subject: |
|
|
| Hva med utlån til Ranheim på Goa? Hadde frigjort en kvoteplass, sparer penger på å ikke si opp kontrakten og vi får se nivået hans. |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 01.02.2012 14:04 Post subject: |
|
|
WildRover: hadde vært genialt! _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 01.02.2012 14:05 Post subject: |
|
|
| Hva skal de låne, nakkekragen... Goa kommer neppe tilbake til Trondheim, bortsett for å hente flyttelass.. |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 01.02.2012 14:07 Post subject: |
|
|
HVIS og jeg sier HVIS han kommer tilbake så hadde en slik løsning fungert for å få plass til flere spillere på kvota... At han kommer tilbake, er mer tvilsomt for hvert minutt som går... _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.02.2012 14:16 Post subject: |
|
|
| Uansett vil han ikke være fit nok eller ha gjort seg fortjent til å bli registrert for spill i denne omgang. Nobrainer. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 01.02.2012 15:38 Post subject: |
|
|
Dette burde kanskje tas i Goa-tråden, men det er da ikke SÅ mange dagene siden jeg mente å spore litt frustrasjon fra Schwabes side, da han snakket om at opptreningen etter Goas skade hadde tatt MYE lenger tid enn forventet. Den ene skaden fulgte i hælene på den andre...
Jeg tror aldri at Goa blir å se igjen i førsteelleveren til RBK  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 01.02.2012 15:40 Post subject: |
|
|
Hva skjer med Pontus? Skal vi ikke få noen svar snart? Lev av å vente...
Noen som har inside info? |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.02.2012 15:41 Post subject: |
|
|
Det er faen meg verdt å betale en feit sluttpakke til Goa for å få inn Pontus.
Hvis Vålerenga nå bråraskt henter Pontus Farnerud etter å ha fylt opp utenlandskvota vår med Stoor så har Hoftun blitt grundig eid. Stoor presterer heller ikke noe bedre en hva Steffen Hagen ville ha gjort, og han tror jeg vi kunne fått billig. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
Last edited by Vollrik on 01.02.2012 15:43; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 01.02.2012 15:41 Post subject: |
|
|
| bli kvitt Goa så fort som mulig, hadde gjerne sett Pontus i RBK drakta. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 01.02.2012 16:15 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | | Det er faen meg verdt å betale en feit sluttpakke til Goa for å få inn Pontus. |
Sluttpakke? Kan ikke forestille meg annet enn at alt han har gjort den siste måneden kvalifiserer til oppsigelse. Han møter ikke på jobb, gir ingen beskjed og kommer (visstnok) med bisarre unnskyldninger for hvorfor han ikke har fått til å gjøre alt dette. Klarer han ikke å ta en telefon eller sende en mail fordi han har nakkekrage og har brukket en arm? Vekk med idioten! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.02.2012 16:34 Post subject: |
|
|
Så gjenstår det å se da, hvor mye prestisje gutteklubbengrei/Nav har lagt i sin årsmøtespiller. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 01.02.2012 19:58 Post subject: |
|
|
| Ingen som har sniffet fram noe mer om Farnerud? Ser at det plutselig blusser opp med folk som snakker om at han er på vei til VIF på twitter, ikke at jeg tar det for god fisk. Men mannen må da bestemme seg snart! |
|
| Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 01.02.2012 20:33 Post subject: |
|
|
| Kan ikke forstå at noen ikke vil ha Pontus Farnerud. Ville jo vært en sårt tiltrengt midtbanespiller med rutine, fotballhjerne og lederegenskaper. Har ikke mange slike akkurat... |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.02.2012 20:52 Post subject: |
|
|
Men som jag även bloggat och twittrat om tidigare så är AIK Farneruds enda alternativ om han nu väljer spel i allsvenskan. Blåvitt ska inte vara ett alternativ längre.
Samtidigt ska han vara lockad av AIK och att bo i Stockholm så att han hamnar där är inget långskott längre. Men samtidigt heller inte så nära som alla som mejlat och twittrat vill få det till.
Det vore coolt med svensken i AIK och allsvenskan. För oss som bevakar allsvenskan är det alltid kul med profiler och självklart vore mittfältare en sådan som skulle höja kvalitén på både Gnaget och allsvenskan.
Ergo bare oss og AIK igjen. IFK er altså ute av den kampen.
http://bloggar.expressen....offersson/ _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 01.02.2012 22:11 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ærlig talt ikke at han kommer til oss når kvota er sånn som den er og vi ikke har gått ut å sagt at Goa er fristilt. Lyser ikke akkurat profesjonalitet av klubben å hente inn en spiller til når kvoten er full uten at det ligger klart hvordan det skal bli fremover. De sliter voldsomt med beslutningsvegring på brakka, å det påvirker nok en spiller som jeg regner med vil ha det klart fra dag 1 at han skal spille førstelagsfotball 90% av kontraktstiden sin. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.02.2012 22:30 Post subject: |
|
|
| Herregud, dette maset om utenlandskvota er jo bare tull, Boti er selvfølgelig historie og det handler ikke om beslutningsvegring, bare om at alt skal gå riktig for seg. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 01.02.2012 22:52 Post subject: |
|
|
| Det som er greit om Farnerud kommer, er at da har vi fått inn to gratis(uten å telle med SOF). |
|
| Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 01.02.2012 22:58 Post subject: |
|
|
| men med pontus inn, blir vi nødt til å forsterke resten av laget med norske spillere- det kan ikke være lett? |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 01.02.2012 23:01 Post subject: |
|
|
Er det jeg som har lest feil, eller sa agenten til Farnerud at han skulle ta en endelig beslutning for to dager siden?
Sitter med en følelse av at det har kommet flere klubber på banen. Type enga. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 01.02.2012 23:02 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Herregud, dette maset om utenlandskvota er jo bare tull, Boti er selvfølgelig historie og det handler ikke om beslutningsvegring, bare om at alt skal gå riktig for seg. |
Tenker det samme jeg også, blir ikke akkurat overrasket om han blir løst fra kontrakten i løpet av få dager. Regner med at Hoftun & Co. har lært av tidligere vinduer og vil ha nye spillere klare så snart som mulig, uttalelsene i det siste tyder jo også på at noe vil skje snart. Håper og tror det jobbes på spreng med Farnerud, som ville vært en kjempesignering. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.02.2012 23:04 Post subject: |
|
|
Begynner å bli drit lei av at det trekker ut, vil ha et svar snart! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 01.02.2012 23:07 Post subject: |
|
|
| Enig. Er lei av å HELE tiden må henge på forumet + oppdatere addressa.... Tungt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.02.2012 23:08 Post subject: |
|
|
Begynn å heng på Twitter. Oppdaterer seg selv.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
|