| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2011 11:56 Post subject: |
|
|
| Hadde ikke anledning sjøl i dag, men noen som har vært på trening og sett tegn til laguttak? Skal sjøl komme meg avgårde i morra. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.04.2011 17:35 Post subject: |
|
|
Den eneste grunnen til at det er morsommere å slå Vålerengen enn lag som Tromsø og Stabæk er at investorklubben er en større klubb med mer oppmerksomhet, noen spesiell rivalisering er det ikke.
Forøvrig en komisk reportasje på TV2 i går, tema var at Vålerengen kan ta over Rosenborgs hegemoni i Norge. Vi kan snakke om det dersom Vålerengen tar to-tre seriemesterskap på rappen, ikke etter sju poeng på fire kamper (ikke etter ti poeng på fem kamper heller). |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.04.2011 18:43 Post subject: |
|
|
Lustig - Lago - Larsen - Dorsin
Bjärsmyhr
Henriksen - Skjelbred - Ã…sen
Prica - Holm |
|
| Back to top |
|
 |
Drammenser Junior
|
Posted: 23.04.2011 20:06 Post subject: |
|
|
ERIK BRÃ…THEN
Lustig--Lago--Bjärsmyr--Dorsin
----------Jimbolus----------------
-Skjelbred----Winsnes------Holm
----Prisja-------------Lusa Joar--- |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 24.04.2011 13:56 Post subject: |
|
|
Nå skal vi faen meg gruse på! Slår vålerenga her og vips er det bare 3 poengs luke til de og 4 totalt for oss. Tror dette er kampen det snur, slik som Henriks: " Jeg har tro på dette er kampen hvor det snur for oss. Alle spillerne er skikkelig gira på å gå utpå og prestere, og vi merker godt at Kjernen og resten av publikum også mobiliserer til kamp." i http://www.dagbladet.no/2.../16293241/
SÃ¥ mobiliser til kamp! _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 24.04.2011 15:12 Post subject: |
|
|
| Helt krise at Lago starter denne kampen. Var helt tragisk å se han i forrige kamp, overvektig og totalt ute av form. Han var tregere enn noen gang og dette blir et skrekkeksempel på dårlig vurdering av Jønnson! |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.04.2011 15:17 Post subject: |
|
|
| Hva slags ruter kjører AtB på andre påskedag egentlig? Vanlig søndagsrute? |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 24.04.2011 15:36 Post subject: |
|
|
Huff... for en trist lagoppstilling. En Lago ute av form inn i midtforsvaret, mens arvesølvet vårt er sendt til Ranheim, en selverklært formløs Winsnes på midtbanen, mens Henriksen spiller i en posisjon hvor han åpembart ikke får vist det beste av seg selv. En Jamtfall med Adecco- nivå inn på "norges beste lag", mens Skjelbred nok en gang flyttes ut mot venstre, en posisjon han er prøvd og blitt spyttet ut i en rekke ganger.
Ungguttene blir vraket straks de har en dårlig kamp, mens garvede spillere (F.eks Winsnes) får nye sjanser. Burde kanskje vært omvendt?
Rett og slett en dårlig sammensetning av spillerne dette. Jeg ville sett følgende oppstilling, men ingen liker den formasjonen på brakka lenger:
Ørlund
Lustig Wangberg Larsen Dorsin
Henriksen Winsnes Skjelbred
Bakenga Prica Fredheim Holm
... Med Henriksen og Skjelbred som indreløpere og med offensive backer.
... men også i denne kommer det klart frem hvilke (uløselige?) problemer vi har fått når vi ikke klarte å skaffe en sentral midtbanespiller av god nok klasse etter Annan. Nei... jeg vet ikke... er vi rett og slett for dårlige? |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 24.04.2011 15:45 Post subject: |
|
|
| Frankiefourfingers wrote: | | Helt krise at Lago starter denne kampen. Var helt tragisk å se han i forrige kamp, overvektig og totalt ute av form. Han var tregere enn noen gang og dette blir et skrekkeksempel på dårlig vurdering av Jønnson! | Hvem faen skal spille der da??? Bjærsmyr? Og han var ikke så dårlig som du skulle ha det til mot FFK, han gir alt og kompenserer for sine mangler med å spille med 110% innsats hele tiden. Slutt og syt, møt opp og støtt laget ditt! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2011 15:54 Post subject: |
|
|
Må ærlig innrømme at jeg hadde feil oppstilling liggende ute i over en time på forsida. Treninga ble nemlig framskynda 50 minutter, og da jeg ankom kl. 11.50 og trodde oppvarminga akkurat var over, var nesten alt det taktiske i stedet ferdig. Bare noen defensive dødballer gjensto.
Konstaterte at Prica og Bakenga sto rolig og så på mens Winsnes og Lago begge var med på førstelaget. Begynte å taste inn forventet lag, og gikk dessverre glipp av at Jamtfall var foretrukket mens Bakenga kun var tilskuer der han sto.
Men fikk heldigvis rettet opp med æren i behold. Eller?
Skjemmes uansett! |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 24.04.2011 16:17 Post subject: |
|
|
Skandaløst, ikke holdbart! På tide at du finner deg noe annet å gjøre 2mas! _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2011 16:31 Post subject: |
|
|
Reddet meg faktisk ubevisst inn ved å snakke litt mer om balanse på midtbanen med Jönsson, så jeg har mange sitater som "passer til" formasjonsendringa liggende til bruk i en sak senere i kveld.  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.04.2011 17:02 Post subject: |
|
|
| Forstår ikke hvorfor Jamtfall skal starte, man kan si mye rart om Olsen, men han har vist mer på dette nivået enn Jamtfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.04.2011 17:11 Post subject: |
|
|
| Jamtfall er kanskje bedre ift. presisjonen i det fremre leddet, pluss at han er like rask. Han er god til å finne rom, men om RBK kommer under er ingen av de to særlig farlige. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 24.04.2011 17:13 Post subject: |
|
|
Jamtfall blir byttet ut i pausen etter å ha vært usynlig i 45 minutter. Olsen er en bedre spiller og burde ha startet isteden.
Lago er som andre har påpekt treg og utrent, igjen kan man stille spørsmålstegn ved utlånet av Wangberg. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.04.2011 18:44 Post subject: |
|
|
| Jamtfall viste vel i pre-season at han kan være et farlig angrepsvåpen? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 24.04.2011 19:08 Post subject: |
|
|
Jamtfall scoret jo da vi snudde trenden og startet høstjakta i 2006, så han er vel mannen for å snu en dårlig trend  |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 24.04.2011 19:11 Post subject: |
|
|
Fellah minner meg om de små pinglene på barneskolen. Når de ikke er halvparten så sterke som gjennomsnittet så må de hevde seg med kjeften. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 24.04.2011 19:20 Post subject: |
|
|
| Vålerenga pratet mest om hvor dårlig form RBK var i før fjorårets møte også, og etterpå pratet de ingen ting om hvorfor de tapte helt fortjent. Fint at de kjører samme opplegg i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 24.04.2011 19:58 Post subject: |
|
|
Gleder meg til kommende nyhet:
Prica sa "idiot" til Muri, mens Mikael Lustig sleiket på niplende til Andreas Nordvik. Deretter viser TV2 de mest tvilsome videobevisene gjennom tidene. Rosenborg vinner sikkert kampen 4-1 som hele Norge vil påstå var ufortjent av en eller annen oppdiktet grunn.
Overskrifter:
"Rosenborg sleiker seg til nytt seriegull". _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2011 20:01 Post subject: |
|
|
Svenske sitater, som lovet: - MÃ¥ fortjene marginene
Har fanden meg fortsatt ikke helt kommet meg over at jeg ikke så Jamtfall være med på de defensive dødballene, gitt at han faktisk var det... Kanskje også han sto sammen med Prica og Bakenga og så på, slik at jeg umulig kunne se at han var tatt ut? Svar utbedes. Må jo finne et halmstrå etter fadesen.
(Videoklippene på RBKTV er fra småbanespillet etter de taktiske øvelsene.)
VIF kom forresten til byen allerede i ettermiddag, og har altså langhelg i landets varmeste landsdel. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.04.2011 02:46 Post subject: |
|
|
Og når vi endelig bruker en ren off.midt igjen, blir PCS selvsagt skjøvet ut på kant Kom deg bort fra RBK om du vil bli noe stort, gutt! |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 25.04.2011 07:50 Post subject: |
|
|
Lago, Jamtfall og Winsnes i start oppstillingen. Det må stå dårlig til i Trondheim. Hoftun er like blid!
I taper vi desverre, med sollid margin |
|
| Back to top |
|
 |
|