| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.04.2011 23:01 Post subject: |
|
|
Jojo, jeg veit at det ikke var "spill" i 112 minutter, men likevel... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.04.2011 23:14 Post subject: |
|
|
| Carragher lå lenge nede og utenom det har en situasjoner som tilsvarer en tilleggstid på ca 4 minutter. Dere må da være fornøyd da vi senket Arsenal sin gulljakt. Får håpe de tar hevn over Tottenham på onsdag. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 17.04.2011 23:17 Post subject: |
|
|
Jeg driter i om dere tror dere stoppet Arsenals mulighet til å ta gull - den var borte før denne kampen uansett. Du mener bare det ikke er bemerkelsesverdig med 12 minutter fordi det da betydde at dere fikk tid til å utligne! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.04.2011 23:29 Post subject: |
|
|
| Det gjekk vel kun 30 - 40 sekunder med fotball fra Arsenal skorte til Kuyt skulle ta straffespark. Arsenal har rotet det til for selv med å ikke klare å avgjøre kamper til sin fordel og viser en totalt mangel på vinnervilje så jeg tror ikke dagens kamp hadde noe å si for hvem som vinner seriegullet. Jeg har egentlig innfunnet meg selv med at United kommer til å vinne årets seriegull og det i hovedsak fordi rivalene ikke har vært gode nok mer enn at United har vært så fantastisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.04.2011 23:52 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.04.2011 09:37 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Pinlig oppførsel av Daglish i dag etter kampen, Wenger sier vel egentlig ingen før Daglish sier " det var straffe "
Wenger rister på hode og Daglish klikker tulling og sier akkurat det samme som Rooney, vil han få noe straff? Neppe.. |
Hvorfor skal han få straff for å bannes til en annen manager? Han går jo ikke bort til noe kamera og bannes inn i det. Syns reaksjonen til Dalglish var herlig jeg. Det viser en vinnervilje og entusiasme som ethvert lag trenger av sin manager. Wenger viste tydelig hva han mente først gjennom at han gikk mot Dalglish og kroppsspråket sitt. Jeg tror ikke han tålte å se at Dalglish & Co jubla på benken, akkurat som da han kom i håndgemeng med Alan Pardew den gang han jubla for West Ham-mål helt mot slutten av en kamp.
Jeg har holdt en knapp på Arsenal eller Tottenham som vinner i hele år, fordi jeg syns de for øyeblikket spiller den beste fotballen. Når det gjelder Arsenal har jeg sagt det før og sier igjen at de helt klart mangler en lederskikkelse som kan ta tak i laget. Fabregas har ikke disse kvalitetene.
Samtidig viser alle kvalitetsspillerne laget har at de pr. nå er veldig ustabile. En spiller som Fabregas gjør f.eks. veldig mange feil i løpet av en kamp, og sammenlignet med Xavi er det for tiden stor kvalitetsforskjell. I glimt får man se Arsenal-spillerne gjøre fremragende ting, men spesielt i det siste har det blitt lengre mellom disse glimtene. Det flyter bare ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.04.2011 16:18 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | [sammenlignet med Xavi er det for tiden stor kvalitetsforskjell |
Enig i innlegget ditt, Arsenal har manglet energien og spruten i det siste i angrepsspillet, og glimtene har kommet sjeldnere. Når det gjelder Xavi-sammenligningen på antall feil per kamp så må du, selv om jeg mener Xavi er verdens beste spiller, ikke glemme at Cesc spiller på mye høyere risiko enn spanjolen. Cesc prøver på mange flere gjennombruddspasninger, chipper osv, og er generelt mer direkte og mer involvert i de "avgjørende" fasene av angrepsspillet, noe mål og assisttallene til de to viser ganske klart:
Siden 06/07: (liga)
Xavi: 155 kamper, 22 mål, 48 assist
Cesc: 141 kamper, 30 mål, 68 assist |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 20.04.2011 10:38 Post subject: |
|
|
| Biter allerede negler foran kveldens oppgjør mot Tottenham... Arsenals siste sjanse til å henge med i gullkampen... Blir sykt. Come on, Gunners! |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 20.04.2011 10:49 Post subject: |
|
|
| Heja Spurs ! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 20.04.2011 11:52 Post subject: |
|
|
| sau1 wrote: | Fra og med i dag er Diouf min absolutte helt:
|
Seriøst?
Fyren må være den største idioten som har satt sine bein på en gressmatte noen gang. Hvor spiller og bor han: Skottland. Hvem har ansvaret for Lockerbie-bomben: Gaddafi.
Håper Rangers-ledelsen tar ansvar og sier opp kontrakten med ham omgående, og at han aldri får spille profesjonell fotball igjen gjennom at andre klubber tar et moralsk standpunkt og ikke signerer ham. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.04.2011 14:43 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Biter allerede negler foran kveldens oppgjør mot Tottenham... Arsenals siste sjanse til å henge med i gullkampen... Blir sykt. Come on, Gunners! |
Njas, med u i dag så er dere 6 poeng bak. Dere skal møte oss på hjemmebane, og vinner dere den, så er det 3 poeng. United skal også møte Chelsea hjemme, tap der, og det er ekstremt farlig igjen.. Tar ingenting forgitt jeg nei.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.04.2011 21:58 Post subject: |
|
|
| Herregud, Spurs-Arsenal var en sinnsyk kamp. Vanvittig tempo og to lag som fossa i angrep i 90 minutter. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 21.04.2011 00:10 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | sau1 wrote: | Fra og med i dag er Diouf min absolutte helt:
|
Seriøst?
|
Ja, jeg er blodserioes. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 21.04.2011 00:43 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Herregud, Spurs-Arsenal var en sinnsyk kamp. Vanvittig tempo og to lag som fossa i angrep i 90 minutter. |
Var på White Hart Lane, noe det sykeste jeg har opplevd! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.04.2011 00:44 Post subject: |
|
|
| Gøy da. Ikke helt misfornøyd med resultatet, men Tottenham avga 2 poeng og det er fremdeles mulig å ta dem igjen. Hadde det ikke vært for Hodgson kunne denne sesongen vært bra. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.04.2011 01:55 Post subject: |
|
|
| Flott kamp. Bittert at RvP på 3-2 får en scoring fra soleklar onside-posisjon annulert. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 21.04.2011 10:42 Post subject: |
|
|
| Det virker som du (og mange andre her inne) hadde passet fint som ekspert i TV2, Knerten. Det er stort sett dommerens feil når resultatet ikke blir slik man ønsker, er det ikke? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.04.2011 10:53 Post subject: |
|
|
Ikke når jeg er nøytral, nei Og det skal jo en ekspert være? Når RBK og Arsenal taper (ufortjent) så går skylda ofte mot dommeren. Fotball er jo følelser og subjektivitet  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.04.2011 11:09 Post subject: |
|
|
| Vanskelig å si om Gomes visste at det var vinka da Van Persie scora, det ser litt rart ut, men Gomes er jo ingen stabil keeper akkurat. Forøvrig kunne jo Spurs godt tatt alle poengene etter 3-3, både Modric og Sandro burde scoret. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.04.2011 11:27 Post subject: |
|
|
| Sant nok, og 3-3 er et fint bilde på kampen. Håper flere og flere ser hvilket fotballgeni RvPersie er. Går ALDRI i offside, og har et geniuint blikk for spillet (folk så vel hvordan han sendte Walcott alene med keeper i 1. omgang?). Virker som om han har 120 % syn eller noe (vet om folk som har det), og på en eller annen utrolig måte klarer å beregne vinkler på en annen måte en normale folk. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.04.2011 00:55 Post subject: |
|
|
Arsene Wenger's 60 Best Quotes - for en fantastisk fyr - intelligens og humor på sitt aller beste. Denne mannen som manager i RBK hadde ført oss til Europa-toppen. Han tenker faen meg foball 24/7 og på alle, alle, alle detaljer som er mulig å tenke på.
"We try to go a different way that, for me, is respectable. Briefly, these are the basics. I thought: "We are building a stadium, so I will get young players in early so I do not find myself exposed on the transfer market without the money to compete with the others. I build a team, and we compensate by creating a style of play, by creating a culture at the club because the boy comes in at 16 or 17 and when they go out they have a supplement of soul, of love for the club, because they have been educated together. The people you meet at college from 16 to 20, often those are the relationships in life that keep going. That, I think, will give us strength that other clubs will not have." |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.04.2011 17:05 Post subject: |
|
|
| For en dag så langt eneste skuffelsen var at United klarte å avgjør mot Everton, men 5 - 0 mot Birmingham var helt topp. Jeg vil også takke Roy Hodgson og West Bromwich for å ta ett poeng bort mot Tottenham. Hodgson har gjort en meget god jobb i WBA og det er hyggelig for Liverpool var han helt klart feil mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.04.2011 17:27 Post subject: |
|
|
| Ironisk at Redknapp, som ikke er kjent for å være redd for å bruke de midlene han har tilgjengelig, sølte bort Spurs muligheter for Champ League gjennom et elendig januarvindu. Greit nok at både Pav og Defoe scora i dag, men laget skriker etter kvalitetsspisser. Helt utrolig at en så dårlig spiller som Pav har scora så mange mål i PL som han tross alt har, en begredelig spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
|