English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Markus Henriksen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 147, 148, 149  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 13.10.2010 14:29    Post subject: Reply with quote

Det var ingen optimal kamp for Markus og debutere i. Den lignet etter min mening en del på kampen vi spilte i PARKEN. I begge disse kampene har svakhetene hans kommet tydeligere frem når laget hans har blitt regelrett rundspilt. Allikevel synes jeg at han klarte seg greit og ble kanskje tatt ut noe ufortjent.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.10.2010 20:29    Post subject: Reply with quote

Stilig vegg med diplomer for serie- og norgesmesterskap hos fam. Henriksen under "hjemme hos"-reportasjen på TV2 i stad. Junior får vel en egen rad han kan fylle. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eporkg
Proff

PostPosted: 25.10.2010 09:44    Post subject: Reply with quote

http://www.nrksport.no/fo.../1.7350920
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 01.11.2010 14:31    Post subject: Reply with quote

Markus (og Harmeet Singh) på det spanske fotballbladet Don Balons liste over de 100 største fotballtalentene i verden:

"Henriksen viser en modenhet på midtbanen som er sjelden for alderen, og er ikke redd for å bli med i angrep. Det er nok å si at han er i Arsene Wengers søkelys. Tippeligaen er et utappet marked, ikke bare for lokale talent som Henriksen, men også i forhold til utlendinger som søker lykken i Norge".

- Henriksen blant topp 100
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.11.2010 14:33    Post subject: Reply with quote

Rosenborg burde leie inn en spurttrener for Henriksen så de kan jobbe tett sammen gjennom hele vinteren. Herregud, tenk deg Markus med større fart. Da blir han sinnsyk!
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 01.11.2010 14:58    Post subject: Reply with quote

"Jeg ser at Henriksen kan få noe av det samme problemet, når han akkurat klarer å løse situasjonene i Tippeligaen betyr det at han vil få det travelt i e-cup eller på et høyere nivå. Det har vi jo for så vidt sett, at han i e-cup eller i landskampen slet med å holde tempoet som kreves i ballbehandlingen.. det tror jeg ikke at han vil utvikle seg nok på, og det kan bety at han blir værende i Tippeligaen på sånn ca. det nivået han har nå.. Ny bærebjelke som blir i mange år, ja takk!"

Sakset fra Eggen-tråden, hvor Olsen ble et tema med sitt dårlige balltempo.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 01.11.2010 15:11    Post subject: Reply with quote

Så lenge den italienske fotballen har tro på at fotballkamper fortsatt vinnes med hodet og "nekter" å følge den internasjonale utviklingen hva gjelder tempo, er det jo forholdsvis gode sjanser for at Henriksen kunne slått til der.

Se bare til Palermos Javier Pastore og Lazios Hernanes. Begge to ganske så temposvake spillere, men herjer Serie A fullstendig. Håper for øvrig at Pastore er smart nok til å bli i Italia ut karrieren, for har liten eller ingen tro på at han skulle lykkes i en annen europeisk liga.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 01.11.2010 16:49    Post subject: Reply with quote

Han kan ha riktige forutsetninger for den ligaen ja, blir han tøffere og lærer seg å sabotere mer kan det funke.

Har faktisk forsøkt å se litt kamper i Serie A, men jeg holder ikke ut.. er så snegletreigt og defensivt i en del av kampene at man blir gal. I alle fall om man er vant med Premier League.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 01.11.2010 16:55    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Markus (og Harmeet Singh) på det spanske fotballbladet Don Balons liste over de 100 største fotballtalentene i verden

Vil heller se han på en liste om 5 år over de 100 talentene som har slått til..

Disse listene er totalt verdiløse, de har kun verdi, ved en kontraktsforhandling, men den har Markus gjort seg ferdig med..

Barcelona og Real Madrid har nok flere talenter som er bedre enn Markus, en de som er med på denne listen..
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2010 17:15    Post subject: Reply with quote

Ã…rets fotballtalent

Vel unt, men blir større og større fallhøyde foran neste sesong. Skjelbred hadde benbruddet å skylde på, det har ikke Henriksen.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 14.12.2010 13:38    Post subject: Reply with quote

Den faktiske tildelingen, ellers har du helt rett i det du sier, Kjello.

Uvanlig å se Ivers med rullator..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 14.12.2010 14:32    Post subject: Reply with quote

Gikk et sekund før jeg forstod at det var Odd, ikke Steffen, du siktet til.
joakleis
Veteran

PostPosted: 14.12.2010 14:45    Post subject: Reply with quote

Det er vel mange som ser for seg Steffen med rullator allerede.
nastynick
Rutinert

PostPosted: 15.12.2010 14:10    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Ã…rets fotballtalent

Vel unt, men blir større og større fallhøyde foran neste sesong. Skjelbred hadde benbruddet å skylde på, det har ikke Henriksen.

Det er vel ikke i prestasjonskulturens ånd at man skal være redd for å lykkes? Det bør vel snarere være motiverende for neste sesong, samtidig som forventninger til prestasjon kan flyttes opp i samsvar med flytsonemodellen. Hvis man legger opp til stagnasjon gjennom både uttalte og ikke-uttalte forventninger får man nettopp stagnasjon. Hvis man legger opp til utvikling ved å høyne forventninger ut fra prestasjonsnivå (ikke alder), så vil prestasjonene øke over tid.

Med andre ord: Bare å peise på!
Awesome
Rutinert

PostPosted: 01.02.2011 10:22    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo...d=10013806

"RBK kometen blir igjen etter trening hver dag med pappa"

Lover godt!! Very Happy
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 01.02.2011 18:25    Post subject: Reply with quote

Basert på det jeg har sett i de to siste kampene, vil jeg si at Henriksen er bedre trent enn noen gang. Det er faktisk et merkbart større tempo over spillet hans nå, men det ser ikke ut til å ha godt utover roen. Var helt sjef i dag! Det er veldig bra å se at han ikke akter å ta noen hvileskjær, slik det nok er lett å gjøre når man har hatt en sesong som den han hadde i fjor. Lett å tro at ting kommer av seg selv da, men han trener åpenbart veldig målbevisst og med hodet! Det liker jeg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 01.02.2011 19:38    Post subject: Reply with quote

Fyren er en true professional, den klart mest seriøse i RBK, noe både vi og ham vil få nyte godt av. Fantastisk spiller som kommer til å fortsette å ta steg så lenge han fortsetter å være like seriøs.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.02.2011 19:41    Post subject: Reply with quote

Det eneste skikkelige minuset han har hatt(etter min mening) er farten sin, men han har jaggu blitt hurtigere og rapere i steget i vinter også. Henriksen kan bli vanvittig god!
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 01.02.2011 23:32    Post subject: Reply with quote

Markus Henriksen minnet litt om Bastian Schweinsteiger mot Spartak idag.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.02.2011 23:41    Post subject: Reply with quote

- Jeg føler at jeg har tatt store steg i duellspillet, og kan bruke litt av alt jeg er god på i rollen. At Janne (Jönsson) er fornøyd er bare bra. Det er positivt med skryt.

Les mer: RBK kan droppe Annan-erstatter
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 16.03.2011 11:19    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2sporten.no/...43764.html

Rosenborg-juvelen vil ikke takke nei dersom det skulle dukke opp et tilbud fra en klubb i en større liga.
- Har du noen tanker rundt når det skulle skje?
- Vi får se. Det er jo et overgangsvindu i sommer. Men jeg vil først og fremst stå på og jobbe hardt for Rosenborg, hvor jeg trives, konstaterer Tippeligaens heteste salgsobjekt.

Bare en lite gjennomtenkt kommentar, eller har Rosenborg blitt for "liten klubb" for Markus allerede? Et skittent virus som slår ut alle de unge spillerne våre tydeligvis...
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 16.03.2011 11:32    Post subject: Reply with quote

For å få ut sitt fulle potensial må han nok ut av landet og spille hver uke på et høyere nivå. Så gode spillere som Henriksen er hos oss bare på lånt tid desverre. Ikke dermed sagt at vi skal la han slippe ved første og beste tilbud, men jeg tror Henriksen kan bli en stor fotballspiller, og da er tippeligaen og rosenborg for lite desverre.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 16.03.2011 11:34    Post subject: Reply with quote

Ingeting tilsier at Rosenborg skal være for lite denne sesongen. Det er noe med å vise at man kan følge opp en god førstesesong. At han allerede nå snakker om vinduet til sommern syns jeg er jævli tåpelig.
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 16.03.2011 11:36    Post subject: Reply with quote

Tja, en spiller som dominerer så til de grader som Markus gjorde i fjor er moden for større oppgaver. Det er nok heller ingen fordel å loke rundt i tippeligaen for lenge for en spiller som har ambisjoner. Når det er sagt tror jeg han får en noe tøffere sesong i år, med et vanvittig forventningspress om at han skal bære midtbanen for oss i år.
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 16.03.2011 11:42    Post subject: Reply with quote

Men når han får spørsmål uke etter uke fra media, skjer det noe i hodet på Markus. Han føler vel at han må være interressert i en større klubb. Noe annet ville jo virke dumt, da han får spørsmålet fra alle, hele tiden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 147, 148, 149  Next
Page 21 of 149

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb