| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:33 Post subject: |
|
|
Ser ganske annerledes ut. De vil vel fremstille han som en robust forsvarskjempe da? og ikke en kjekkas. _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.03.2011 23:34 Post subject: |
|
|
| Han har faktisk helskjegg nå da, så det Adressa-bildet er nok ferskere enn de andre kjekkasbildene vi har sett. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:36 Post subject: |
|
|
aha, men dersom han skulle fått et personlig råd fra meg ville det vært å droppe det... Potensiell kvinnefavoritt, og kan trekke kvinner til stadion.
Før
Etter
Dette kan umulig være samme kar? Negativ versjon av Før Etter... _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 09.03.2011 23:40 Post subject: |
|
|
Jøss.. Forandret seg ja  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 09.03.2011 23:41 Post subject: |
|
|
| andost4 wrote: | | Potensiell kvinnefavoritt, og kan trekke kvinner til stadion. |
Vi har allerede Ciljan <3
Likte han bedre med skjegg. Sier expect no mercy lang vei. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:42 Post subject: |
|
|
Ja, Ciljan har vi ja! Glemte jeg helt i farten. Men han forsvinner vel om ikke alt for mange mnd? (antaglig?)
Men ja, han er jo forsvarskjempe, og han spiller mot menn og ikke småjenter, så å skremme motstandere er jo bare bra! på banen burde han hatt den stilen der, men privat er jeg ikke i tvil. _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 09.03.2011 23:50 Post subject: |
|
|
| andost4 wrote: | | Hvordan vet du? (Tilbud på bunnpris..) hehe, neida men med Hoftun.. |
Fordi jeg jogget forbi han i det han var opptatt med å fylle bagasjerommet med dagens tilbud tidligere i dag. Hvordan han kan ta seg tid til slikt når Rosenborg hyler etter forsterkninger er for meg en gåte. Håper i hvert fall han dropper den litt for trange treningsdressen når han er i forhandlinger... 
Last edited by Iziba Jaja on 10.03.2011 00:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:54 Post subject: |
|
|
HAHA!! Så da vet vi hvor Hoftun handler.. Bunnpris.. Skral økonomi? Ja. Her sparer vi inn det som spares kan. Men han får vel komme seg til Danmark, så får vi håpe det er dejlig å være norsk i danmark denne gang. _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2011 23:59 Post subject: |
|
|
Fjernet det jeg skrev rett før du kommenterte, Hedon. Ble så dårlig formulert. Tatt i fra løse luften er det ihvertfall ikke.
Men tilbake til håret; på Silkeborg-forumet står følgende:
| Quote: | | Jeg må sige, at jeg ikke er overrasket over interessen for vores stærke, omend svagt behårede stopper. |
Må være ironisk ment. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.03.2011 00:00 Post subject: |
|
|
Hehe, han må vel få lov til å spise da.
Denne Jimbo ser fantastisk ut med skjegg, så håper han beholder det i så fall. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 10.03.2011 00:10 Post subject: |
|
|
Jimmi Larsen. Spennende prospekt. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 10.03.2011 00:15 Post subject: |
|
|
| andost4 wrote: | aha, men dersom han skulle fått et personlig råd fra meg ville det vært å droppe det... Potensiell kvinnefavoritt, og kan trekke kvinner til stadion.
Før
Etter
Dette kan umulig være samme kar? Negativ versjon av Før Etter... |
Dette er også samme kar:
Før
Etter
 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.03.2011 00:17 Post subject: |
|
|
Bare for å feie all tvil til side:
Nu er det SKÆGT for SIF-profil
| Quote: | | . - Det er en aftale mellem Thorbjørn Holst og mig. Skægget har groet, siden vi startede træningen, og det er meningen, at det først skal af, når vi taber, lyder det fra Jim Larsen, der meget gerne beholder skægget hele foråret… for så har det været rigtig skægt for SIF. |
Med en lignende deal i Rosenborg, kunne han blitt et underlig skue etterhvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 10.03.2011 00:17 Post subject: |
|
|
hehe... Ja, signert da han så ut som en q-tips, ble faktisk ganske kjekk etter å ha kommet til oss, kanskje det samme skjer med denne "jimbo" også? Her kan det trekkes mye ungjenter til stadion. Men samtidig som det blir nevnt over så skremmer han jo motspillerne litt, og det er bra for en midtstopper.
SYKE frisyrer folk har..
Edit: Hedon, den var fin! Hadde jo blitt det Charlie Sheen ville kalt for Troll. _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Patriot Senior
|
Posted: 10.03.2011 00:19 Post subject: |
|
|
| Har vi forsikret oss mot at vi ikke kjøper kopier fra kopimaskina til Team Antonsen? |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 10.03.2011 02:25 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | Nå tror jeg du undervurderer merkevaren Tromsø IL Benoni. I tillegg er jo Tromsø en metropol, "Nordens Paris" som den også kalles. |
Når dét er sagt kan jeg legges til i gjengen som er komfortabel med å få inn denne mannen, om så ene og alene på grunn av rapportene om at han er stabilt god i dansk liga og en éner i lufta.
Til recons forsvar vil jeg si at det ikke er gitt at alle skadeforfulgte spillere vil blomstre i Rosenborg som f.eks Stadsgaard og Iversen.
Ellers vil jeg si at vi trenger flere menn med skjegg. Barbering er symbolsk kastrering. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 10.03.2011 08:30 Post subject: |
|
|
- RBK bød 5 millioner
| Quote: | I dag skriver danske Ekstra Bladet at RBK har budt ca 5 millioner norske kroner for spilleren, men at danskene ikke er helt fornøyde.
Samtidig ventes det et nytt og noe forbedret bud, noe som gjør at stopperen uansett kan havne i Trondheim innen kort tid.
Utfordringen skal imidlertid være at Silkeborg kun vil stå igjen med to rene midtstoppere i stallen dersom man slipper Larsen, og derfor må ha inn en ny spiller. |
Lago andre veien ? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.03.2011 08:31 Post subject: |
|
|
| Lurer på hvor mange timer det tar før FCK dukker opp... |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 10.03.2011 08:40 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Lago andre veien ? |
Hjelper vel Silkeborg lite siden det danske transfervinduet er stengt. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 10.03.2011 08:46 Post subject: |
|
|
| Jedidalen wrote: | http://www.bold.dk/nyt/Avis-Silkeborg-har-afvist-Rosenborg
Fem millioner ja, er ikke det litt voldsomt? Det blir vel slik når man venter til langt uti mars med å by på spillere... |
5 mill er vel ok, men spørs hvor mye vi må øke da. Synes heller vi bør gå for Jim's stopperkollega Thorbjørn Holst Rasmussen, som blir beskrevet som rask, god mann mot mann, sterk i lufta og kraftig. |
|
| Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 10.03.2011 08:52 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Quote: | | . - Det er en aftale mellem Thorbjørn Holst og mig. Skægget har groet, siden vi startede træningen, og det er meningen, at det først skal af, når vi taber, lyder det fra Jim Larsen, der meget gerne beholder skægget hele foråret… for så har det været rigtig skægt for SIF. |
Med en lignende deal i Rosenborg, kunne han blitt et underlig skue etterhvert. |
Ville vel tape til slutt her også, når den ene midtstopperen stadig snubler i skjegget sitt. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2156 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 10.03.2011 09:03 Post subject: |
|
|
Vollrik? Har du sett din egen avatar? Er det mulig at Bud Spencer faktisk er faren til Jim?
Uansett liker jeg denne overgangen. Vi trenger menn med skjegg som er beinharde og kan gå foran å kjempe sammen med ungguttene. Så får heller Nordberg og Lago finne nye klubber. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 10.03.2011 09:08 Post subject: |
|
|
| Spent på hvor mye vi må øke, men tror vi blir enige her. |
|
| Back to top |