| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
AndreasR Veteran

|
Posted: 17.02.2011 11:35 Post subject: |
|
|
| Moltisanti wrote: | | Personlige feil kommer som kjent av dårlig organisering... Iallefall når det gjelder et forsvar som var potte tett før Eggen tok over. Derfor synes jeg at kritikken er på sin plass. At Bjärsmyr ikke er god nok for Rosenborg, er vi vel alle enig i. |
Men personlige feil kommer jo også av vurderingsevne til den som faktisk gjør tabben... _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 17.02.2011 13:00 Post subject: |
|
|
Forsvarsfeil kan skyldes en eller flere av følgende faktorer (ofte et sammensatt årsaksforhold).
1. Uklar/uhensiktsmessig organisering og/eller forsvarstaktikk
2. Personlige taktiske feilvalg
3. manglende tekniske ferdigheter hos forsvarsspilleren
Når det gjelder MB så er det vel litt av hvert, men det gjelder også de øvrige bak der. Forsvaret bør få spesialtrening på forsvarsspill i tiden fremover- det gjelder både kollektive og individuelle ferdighter. Hardt arbeid for å komme tilbake på rimelig nivå i forsvarsspillet trengs. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.03.2011 23:38 Post subject: |
|
|
25-åringen er leid inn fra Panathinaikos fram til 1. august, men Jönsson mener ikke at den korte tidshorisonten nødvendigvis påvirker laguttaket.
- Låneavtalen er med i bildet, men behøver ikke påvirke situasjonen. Vi er bevisste på at det bare er et lån, men så får vi se og vurdere lenger fram hva vi og Mattias tenker og syns, kommenterer Jönsson.
Bjärsmyr skal være skeptisk til permanent overgang - blant annet av øknomiske hensyn, men RBK vil gjøre et forsøk på å få ham med videre.
- Ja. Vi får komme i gang med serien, og så får vi sette ned og høre på hvordan Mattias sjøl ser på det og hvordan hans greske klubb ser på det. Da tror jeg at vi er en bit lenger på veien, forteller Jan Jönsson.
Les mer: Bjärsmyr vinner drakampen? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 08.03.2011 23:40 Post subject: |
|
|
| Quote: | - Hvem tror du blir makker til Wangberg?
- Har du tatt ut laget? Det var et dumt spørsmål, svarer svensken. |
Hva var greia med den? For en type. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 08.03.2011 23:51 Post subject: |
|
|
Etter alt jeg har lest og hørt så er det lite sannsynlig at Bjärsmyr er med videre etter vårsesongen.
Jeg er helt imot å spille inn Bjärsmyr på laget i en slik situasjon.
Ønsker meg derfor mye heller Høyland eller Lago som makker til Wangberg allerede fra starten av. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 08.03.2011 23:54 Post subject: |
|
|
| Nå har faktisk Bjärsmyr levert brukbart i de to treningskampene og Lago eller Høiland er strengt tatt noe spesielt mer langsiktig. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.03.2011 00:07 Post subject: |
|
|
Antar du mangler "ikke"?
Som den årvåkne leser kan forstå, har jeg ikke fått konfrontert Bjärsmyr med uttalelsene til Jönsson vedr. permanent overgang, så det er grunnen til at jeg toner ned dette punktet, som vel egentlig er det mest interessante i saken. På en mer tabloid dag ville jeg naturligvis ha brukt overskrifta "Vil forlenge med Bjärsmyr".
Men som sagt tror jeg inntil videre at spilleren sjøl er skeptisk - om han ikke allerede har bestemt seg for å dra tilbake til Aten. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 09.03.2011 00:13 Post subject: |
|
|
Kunne nok blitt den spilleren vi trenger til tross for en dårlig start.
Ser ut som om han forsvinner og da viser det hvor elendig vi er stelt hvis vi bruker ham ut vårsesongen.
Begynner å likne på en tidligere nevnt pakt om at han skal spille... _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 09.03.2011 01:37 Post subject: |
|
|
| Chuck Bass wrote: | | Quote: | - Hvem tror du blir makker til Wangberg?
- Har du tatt ut laget? Det var et dumt spørsmål, svarer svensken. |
Hva var greia med den? For en type. |
Jeg også lurer på det samme. Jeg liker ham ikke. Like ufyselig som Balotelli, like ræva som Werner. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.03.2011 09:24 Post subject: |
|
|
Send røkla hjem nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.03.2011 10:19 Post subject: |
|
|
| Helt utrolig hvor mange uheldige kommentarer Bjärsmyr kommer med, han skal spille bra leeeenge før jeg vil at vi skal beholde han. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 09.03.2011 12:53 Post subject: |
|
|
Oi, litt av en douchebag denne karen her. Gjør meg lite om han reiser tilbake til Athen i sommer. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.03.2011 14:04 Post subject: |
|
|
Kødder ikke med 2mas, ass.
Men seriøst; man gjør faktisk ikke det.
Han har overhodet ingen grunn til å være kaxig og frekk når supporternes nettsted vil ha en kommentar. Han er en noldus av dimensjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 09.03.2011 14:08 Post subject: |
|
|
| Han svarte ikke godt på det spørsmålet, nei. Han blir ikke mere populær nå.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jack L. Junior
|
Posted: 09.03.2011 16:37 Post subject: |
|
|
Spørsmålet hadde som forutsetning at Wangberg allerede var inne på laget. Var nok det han reagerte på.
Når det er sagt så hadde han neppe reagert sånn om han var trygg på egen posisjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.03.2011 18:15 Post subject: |
|
|
Latterlig fyr med skyhøye tanker om seg selv. For øvrig overrasket over at savnet av det så mye bedre været nede i Hellas for en gangs skyld ikke ble nevnt. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 09.03.2011 18:59 Post subject: |
|
|
Er vel rimelig dårlig der nede nå og, akkurat nå!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 12.03.2011 12:33 Post subject: |
|
|
Må forøvrig være kjipt for Bjärsmyr å dra til RBK for å spille seg i form, men for å så bli benket i RBK også. Tror nok grekerne forstår at han ikke er en å satse videre på etter dette. _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 12.03.2011 12:48 Post subject: |
|
|
| han har vel ei fettkjærring av ei bloggerbitch som sitter og syter der nede. trenger ikke slike partysvensker i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
wims Junior
|
Posted: 12.03.2011 12:56 Post subject: |
|
|
Bjärsmyr har langt fra imponert i RBK-trøya, men jeg har ikke sett noe som tyder på at han er upopulær i stallen, eller ikke respekterer avtalen med klubben.
I motsetning til flertallet her, tror jeg også at frustrasjonen som kommer til overflaten, like gjerne kan være et tegn på skuffelse, som arroganse.
Faktum er uansett at Bjärsmyr spiller her frem til sommeren, og vi har ikke en så bred tropp at det nytter å avskrive ham. Det virker nesten som om kombinasjonen langt hår og selvbevisste svensker gir folk her blod på tann. Makan til bitching.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 12.03.2011 13:00 Post subject: |
|
|
| Når Larsen er i boks, kan det ikke være tvil: Send fyren tilbake til "kulden" i Panathinaikos. Han trodde nok at løperen var rullet ut for han på brakka, og at han skulle få utnytte klubben for å få en god form til videre spill i Hellas... og mange sjanser har han fått... alt for mange... for han er rett og slett ikke god nok. Send han tilbake på det første flyet som går etter at LArsen har satt blekk på kontrakten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 12.03.2011 13:02 Post subject: |
|
|
| Bjärsmyr har ikke bevist noen ting for Rosenborg, så er veldig glad for at vi evt. får en forsterkning i forsvaret. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 12.03.2011 13:35 Post subject: |
|
|
| Han har ikke bare vært dårlig, men han har også en dårlig holdning. Virker ikke som om han liker å spille for oss. Hadde han prestert godt så kunne han tillatt seg litt av det han driver med, men han er jo elendig. Hade bra Bjärsmyr! |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 12.03.2011 13:41 Post subject: |
|
|
Meg og Recon skal sende Bjarsmyr i konsentrasjonsleir.  _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 12.03.2011 14:08 Post subject: |
|
|
| Ja, send han til Tromsø. |
|
| Back to top |