| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Veteran

|
Posted: 26.11.2010 21:31 Post subject: |
|
|
| abikom wrote: | Mine Start-venner mente Goodson var oppskrytt, men til gjengjeld har de stor tro paa Mathisen som de mener er den mest spillende midtstopperen Norge har sett siden Bratseth.
|
Seriøst? Ikke aaaakuratt det jeg har hørt hver helg de siste årene. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 26.11.2010 21:51 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | | abikom wrote: | Mine Start-venner mente Goodson var oppskrytt, men til gjengjeld har de stor tro paa Mathisen som de mener er den mest spillende midtstopperen Norge har sett siden Bratseth.
|
Seriøst? Ikke aaaakuratt det jeg har hørt hver helg de siste årene. |
Jepp. Foregaar en stygg mobbekampanje mot Mathisen fordi han har en far som er i klubben, men de jeg kjenner sier han er kvalitet og kan bli jaevelsk god. Goodson er god, men ifoelge mine Start-venner ikke saa god som folk skal ha det til. _________________ Frihet for Assange. In Assange we trust. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.11.2010 22:42 Post subject: |
|
|
Mathisen er vel først og fremst et "mobbeoffer" fordi han er en idiot. Han skal visstnok ha et ego helt totalt ute av alle proposjoner. Tøff i trynet mot fans og lagkamerater og generelt en forferdelig usympatisk fyr.
Talent? Ikke akkurat kjempestort.
Enig med det som er sagt om Goodson. Oppskrytt spiller. Minner om Nordvik. Altfor ofte på etterskudd og feilplassert, og må sette inn TV-taklinger i siste liten som enkelte faller lett for. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 26.11.2010 22:56 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Mathisen er vel først og fremst et "mobbeoffer" fordi han er en idiot. Han skal visstnok ha et ego helt totalt ute av alle proposjoner. Tøff i trynet mot fans og lagkamerater og generelt en forferdelig usympatisk fyr.
Talent? Ikke akkurat kjempestort. |
Han er for gammel til aa kalles et talent, men mine Start-venner her i London som jeg jobber med, som jeg foroeverig ser som meget kloke og ikke er den typiske a4-supporteren, mener Mathisen kan bli en midtstopper i landslagsklassen.
Jeg har aldri sett fyren i mer enn 3-4 kamper. Han er utrolig omdiskutert, men mobbingen mot han har etter det jeg vet vaert stygg, uansett hvilken personlighet han fremtrer som.
Minner om hva som skjedde med Bjoernebye paa samme sted: | Quote: | | Behandlingen Stig Inge Bjørnebye har fått i Kristiansand - av narraktige tiskere, sensasjonslystne renkespillere og nederdrektige intrigemakere - må være den norske fotballhistoriens sjofleste og mest skjemmende så langt. |
| Quote: | | De ondsinnede ryktene Stig Inge Bjørnebye har vært utsatt for i Kristiansand fantes der ikke våpen eller midler mot, og til slutt hadde dråpen hult ut steinen. |
http://davywathne.tv2blog...cle339.ece _________________ Frihet for Assange. In Assange we trust. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.11.2010 23:02 Post subject: |
|
|
| Kjenner du til episodene med Bjørnebye? Ta også med fremtoningen han hadde i pressen, så gjorde han virkelig en iherdig innsats i å gjøre seg upopulær i både klubb og media. Har minimalt med medfølelse for den fyren. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 26.11.2010 23:11 Post subject: |
|
|
| Var mye, men kort sagt gikk det vel paa utroskap osv osv. Gikk saa langt at noen supportere hadde med budskapet paa et stort banner. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 26.11.2010 23:12 Post subject: |
|
|
| Var det ikke Bjørnebye som holdt på med konene til noen av spillerne? Mathisen på landslaget? Hoho. Men så tror jo du at Nord Korea skal ta over verden også. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 26.11.2010 23:13 Post subject: |
|
|
| Jeg sier ikke det, men mine Start-venner, som ikke tuller med slik. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 26.11.2010 23:23 Post subject: |
|
|
| Oops ser at det gikk litt fort i svingene der. My bad. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 26.11.2010 23:59 Post subject: |
|
|
| This Is 50 wrote: | | Var det ikke Bjørnebye som holdt på med konene til noen av spillerne? Mathisen på landslaget? Hoho. Men så tror jo du at Nord Korea skal ta over verden også. |
Hehe, husker når det stod på. Var dama til Høie.
Flere av kameratene mine herfra, som er fra Kristiansand og er med i Menigheden, har samme inntrykket som Hedon om Matta jr. De ønsker både han og Morten Hæstad langt vekk fra klubben.
Goodson har derimot gudestatus her. De er glade for Madsen, "for de får aldri en som Goodson igjen". |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 27.11.2010 02:00 Post subject: |
|
|
| Fra randoms supporter-miljoer kan selv lavt utdannede og retorisk mindre begavde folk i Kjernen finne paa aa betrakte Annan som en elendig bakveisspiller. Det om M. Haestad kan kanskje stemme, men vet lite om han utenom at han skal vaere partyloeve. De er vel bestevenner, saa han gaar kanskje inn i Mathisen-fellen. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 27.11.2010 02:04 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | | This Is 50 wrote: | | Var det ikke Bjørnebye som holdt på med konene til noen av spillerne? Mathisen på landslaget? Hoho. Men så tror jo du at Nord Korea skal ta over verden også. |
Hehe, husker når det stod på. Var dama til Høie.
|
Snart er vel PFU her. _________________ Frihet for Assange. In Assange we trust. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 27.01.2011 10:32 Post subject: |
|
|
Mathisen var en av veldig faa norske spillere som spilte seg inn i mitt hjerte. En mann med humor og ekte fotballglede har gaatt bort. RIP. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 27.01.2011 20:40 Post subject: |
|
|
Trist med Matta. Har aldri opplevd han som spiller, men har alltid oppfattet han som en fin fyr. Hvil i fred. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 27.01.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Var vel aldri så nevneverdig enig i uttalelsene hans mener jeg å huske, ei eller likte jeg kommentatorparet Matta og Bredli, men dette er en trist dag for norsk fotball. Et av de aller største spillerne er det utvilsomt.
Burde være ett minutts stillhet på alle Tippeligabaner den 1.runden, om det ikke er for lenge til. Hvertfall første kamp på Sør Arena. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.01.2011 21:28 Post subject: |
|
|
På Sør Arena er det nok passende ,men synes at det kanskje blir litt vel mye med alle kampene første runden. Det er nå tross alt ander profiler som har dødd uten at de har fått det. Burde vi ha ett minutt stillhet for Svenssen også?
Hvil i fred. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 27.01.2011 23:55 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Trist med Matta. Har aldri opplevd han som spiller, men har alltid oppfattet han som en fin fyr. Hvil i fred. |
Matta var stjernen i norsk fotball da jeg begynte aa foelge med paa fotball. Matta tok aldri et defensivt loep, men hadde en gudbenaadet teknikk og utrolige dribleferdigheter. Start spilte fantastisk fotball. Har alltid hatt et godt forhold til Start, en bidragsyter til den tekniske og lekne fotballen. Skistad-fotballen paa begynnelsen av 90-tallet var Barcelona-fotball, naivt, men hinsides vakkert og teknisk lekent. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 28.01.2011 01:33 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | Burde vi ha ett minutt stillhet for Svenssen også?
Hvil i fred. |
Ja. Om det hadde vært i sesong.  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.03.2011 22:18 Post subject: |
|
|
http://www.tv2sporten.no/...21673.html
Aner selvsagt ikke om gutten kan behandle en ball, men hurtig er han avgjort! 11.24 på gress med fotballsko etter trening mens han bremser opp før målgang... Asante kommer alene med keeper ofte i år, det er jeg rimelig sikker på. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.03.2011 22:28 Post subject: |
|
|
Asante VS Dorsin  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 07.03.2011 23:02 Post subject: |
|
|
Tøft med ekstremferdigheter. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 08.03.2011 15:45 Post subject: |
|
|
Merkelig av Start å gå ut med pressemelding om at Tørum er ferdig etter 2011 sesongen nå.
En tier på at han er Branntrener ila året. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 08.03.2011 16:11 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | http://www.tv2sporten.no/...21673.html
Aner selvsagt ikke om gutten kan behandle en ball, men hurtig er han avgjort! 11.24 på gress med fotballsko etter trening mens han bremser opp før målgang... Asante kommer alene med keeper ofte i år, det er jeg rimelig sikker på. |
Viggo Sundmoen hadde vel også ned mot 11 blank, uten at det hjalp så mye.
Nesten litt mer overraskende at de skriver at han for tiden er ute med strekkskade, tenk hvor fort han vil løpe uten strekk (OK, jeg skjønner at det er et gammelt opptak). |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 22.06.2011 13:33 Post subject: |
|
|
Tørum har sagt opp snaut fem timer før cup-kampen mot Strømsgodset. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.06.2011 14:33 Post subject: |
|
|
Sagt opp og sagt opp... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|