|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erlendr Veteran
|
Posted: 30.08.2010 17:33 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Jag är inte särskilt överraskad över att detta inlägg kommer från dig och jag kan erkänna att jag har svårt ta till mig vad du säger. |
Her ligger vel hele essensen i hva mange på forumet ikke liker ved deg. Når man ytrer sine meninger så bastant som du til tider gjør så sier det seg selv at du ofte vil ta feil. Når da dette skjer så tyr du heller til usakligheter, spydigheter og personangrep istedet for å innrømme feil. Som flere påpeker, det er direkte irriterende.
Og før du benytter anledningen til å til motangrep. Jeg har tatt masse feil når det kommer til diskusjoner på dette forumet. Eksempelvis om Hamrèn og hans offensive disposisjoner som virker å komme til rette på det svenske landslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2010 18:17 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Herregud, som du sutrer. |
Jeg sutrer ikke, jeg påpeker fakta!
Så vidt jeg kan se er det egentlig bare en forskjell på deg og PS: PS kommer "utenfra" (dvs. uten fra både Kjernen og kjernen - tenk litt på den), og uten ett allerede veletablert støtteapparat av støttespillere på forumet. Derfor er han, og vil nok heller aldri bli, akseptert som annet enn ett troll.
Du, derimot, kommer "Innfra", har vært her inn helt fra starten, og har mange støttespillere - fakitsk var du vel så å si akseptert her inne allerede da forumet virkelig begynte å bli stort for 3-4 år siden, og dermed kan du i praksis tillate deg å gjøre og skrive omtrent akkurat hva faen du vil her inn, fordi både du og andre veit at du alltid vil ha ryggdekkning uansett.
Det er fakitsk den eneste forskjellen på dere - rent bortsett fra at jeg ikke syns PS er så ille som dere vil ha det til, slev om jeg også har benyttet meg av Greasemonkey ovenfor han. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2010 18:32 Post subject: |
|
|
For det første er det ikke nødvendigvis noen motsetning mellom det å sutre, og det å påpeke fakta. For det andre er det heller ikke fakta. Jeg diskuterer saklig 9 av 10 ganger jeg er innom forumet. PS sin ratio er vel omtrent motsatt. Jeg er derimot ikke redd for å påpeke idioti når det står på som verst, som for eksempel mot deg i Northug-debatten i vinter - der du i takt med å bli presset fra skanse til skanse, virkelig la innsats i å overgå deg selv på idioti-skalaen. Det var også etter denne diskusjonen du ble så sykt opphengt i at jeg er så slem og dum. Dette er en personlig agenda du har - og neppe noe som er spesielt gjengs oppfatning. Noen er det selvfølgelig, men særlig utbredt tviler jeg på at det er. Noen er rett og slett litt mer hårsåre enn andre.
For tre-fire år siden var jeg forresten aldri på dette forumet. Registrerte meg 2002, men var vel ikke særlig aktiv før i 2008. Det er mange her inne som har postet mer enn meg. Det har vel tilogmed du også. Jeg har forresten heller aldri vært medlem i Kjernen, så hva den supporterklubben har med saken å gjøre må fåglarna vite.
Når det gjelder PS så er det en type jeg alltid har likt. Han er ikke akkurat noen super debattnat, sånn rent faglig, men jeg liker humoren hans og har tatt han i forsvar flere ganger. Synes derimot at han i likhet med deg har blitt fryktelig sutrete den siste tiden, og det er ganske usjarmerende. Jeg tror uansett at jeg og han har et helt greit "forhold" til hverandre. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2010 18:53 Post subject: |
|
|
Det er forskjellen mellom der og meg, ser du. Jeg har ikke agendaer mot folk, og skulle jeg ha det, vil jeg i såfall være helt åpen omkring det. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2010 18:57 Post subject: |
|
|
| Det du åpnet denne diskusjonen med vitner om noe helt annet. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2010 19:08 Post subject: |
|
|
Fordi du liker å sette folk å bås ja, og dermed legger mer i det de skriver enn det de mener. Du liker merkelappene du også, nemlig. Akkurat som jeg jo hevdet var noe av poenget i åpeninsinnlegget mitt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.08.2010 19:31 Post subject: |
|
|
| Det er vel bare tre-fire stykker på dette forumet jeg har plassert i en spesiell bås. Du er bare sur fordi du er en av dem. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 30.08.2010 22:39 Post subject: |
|
|
Det er veldig lett for TIL å bli kalt en vinner på overgangsmarkedet når det holder at en "gratis" spiller gjør én kjempekamp for å få det stempelet. Både Winsnes og Moldskred har vel avgjort kamper til fordel for RBK denne sesongen, hvorfor er ikke RBK overgangsvinnere?
Legger forøvrig merke til at enhver diskusjon TomH velger å delta i straks tar en VELDIG usaklig retning mot personangrep.
Velger MC over TomH any day, da MC i det minste besitter kunnskaper til å bidra på et forum. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 31.08.2010 04:12 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | Legger forøvrig merke til at enhver diskusjon TomH velger å delta i straks tar en VELDIG usaklig retning mot personangrep.
Velger MC over TomH any day, da MC i det minste besitter kunnskaper til å bidra på et forum. |
Du kaster deg rett inn i nok et personangrep på TomH... Makan! Jeg er helt enig med Bakklandia, TomH og flere andre her på "denne siden" i saken som omhandler MC.
Hvis dere i gutteklubben grei her på forumet utelukkende ønsker personer som har deres meninger, så blir det et heller uspennende forum! _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.08.2010 10:07 Post subject: |
|
|
| Jeg støtter Erlendr uten tvil. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 31.08.2010 14:09 Post subject: |
|
|
Det overrasker svært lite keenoir. Jeg følger med på mange tråder her, og du er blant de som legger ut en rekke innlegg, men hvorav de samme meninger som allerede er ytret før deg kommer innpakket i nye ord. Jeg ønsker ikke å starte en krangel med deg ved å si dette. Innholdsmessig er dine innlegg greie, av og til veldig bra, og uansett milevis foran erlendr sine i leservennlighet. Poenget mitt er bare at om alle som er igjen på dette forumet skal være "enige i alt", så blir det ufattelig kjedelig å lese her. Da kommer diskusjonene bare til å dreie seg om heller uinteressante smådetaljer, f.eks. farge på keeperdrakter eller andre ting. (Unntaket ville vært kamptrådene hvor folk utfolder frie følelser underveis i en kamp).
Nei, takke seg til at man har meningsytrere som for det første har fornuftige innlegg (ja, det fullt lovlig å være uenig i innleggene), som tilfører nye momenter og nye vinklinger på saker som blir diskutert. For ikke å snakke om at vi skal være glad noen tør å ytre disse meningene, til tross for at man blir en skyteskive her på forumet når man har meninger mot hva "flertallet" har. Poenget er ikke at man nødvendigvis må være enig i alt TomH eller de få andre som tør ytre litt motstridende meninger, men uten dem blir det jo ingen spennende diskusjoner her.
Ønsker å legge til en ting til, at mange av dere faktisk gidder å henge dere opp i at TomH virker småarrogant på forumet her. Det er hans nettidentitet antar jeg, og er helt sikkert ment med et glimt i øyet.
Når det er sagt keenoir, jeg fikk ikke helt klart for meg om du faktisk ønsket MC tilbake hit, og foretrakk ham, eller om du ikke ønsket noen av dem her, men foretrakk MC. Skjønner egentlig ikke at jeg spør, antar det er rimelig opplagt det er snakk om alternativ to... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 31.08.2010 15:21 Post subject: |
|
|
Det er da ingen som sier seg uenig i dette. Hvorfor bruker du så mye spalteplass på noe alle tilsynelatende er enige i?
| ^Mirth wrote: | | Ønsker å legge til en ting til, at mange av dere faktisk gidder å henge dere opp i at TomH virker småarrogant på forumet her. Det er hans nettidentitet antar jeg, og er helt sikkert ment med et glimt i øyet. |
Først her kommer du inn på sakens kjerne. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå at det ikke først og fremst er meningene som blir kritisert, men formen for hvordan disse fremlegges. Å være uenig i andres meninger og standpunkt tror jeg de aller fleste lever fint med, men når enkelte personer over tid og åpenbart med full bevissthet oppfører seg som arrogante agitatorer uten indikasjoner til selvransakelse eller ydmykhet er det faktisk ganske naturlig at de blir oppfattet som irritasjonsmomenter. Da spiller det faktisk ingen rolle at intensjonen var god, eller at man hadde "glimt i øyet", fordi man av mange blir oppfattet som et såkalt "internett-troll", hvis intensjon er å kverulere og ødelegge debatter. Hadde jeg kjørt en slik stil, og blitt bevisstgjort på det - f.eks. ved at noen brukte "troll"-beskrivelsen på meg, hadde jeg stoppet opp et øyeblikk og tatt et seriøst blikk på egen forumatferd. For enkelte andre er det iboende reaksjonsmønsteret å i stedet avfeie enhver form for kritikk.
For min egen del holder jeg meg for tiden stort sett borte fra Sportslig avdeling fordi jeg ikke kaster bort tiden min på å delta i meningsløs prepubertal selvhevdelse. Med fare for å høres veldig pompøs ut, så er det ikke utviklende for meg som menneske. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 31.08.2010 15:42 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: |
Det er da ingen som sier seg uenig i dette. Hvorfor bruker du så mye spalteplass på noe alle tilsynelatende er enige i? |
Knallbra debatteknikk å benytte seg av "blah, blah", særlig når du kommenterer innholdet. Du finner debattanter som er uenige i det som du representerer med "blah, blah". Kan jo lese innlegg litt tidligere i tråden også, eller ihvertfall tidligere innlegg av noen av de siste representatene her.
Torbjørn, du fremstår for meg litt som Espen Eckbos figur Rhino med det siste innlegget ditt. Er du virkelig så hårsår? Sitter så mange her på forumet på en så høy hest at de tar seg nær av stilen til TomH, så må jeg nesten si at de fortjener å bli pillet på nesen. Da er det en god måte for de/dere å oppnå litt selvinnsikt på etterhvert, kanskje... Man kan jo håpe. Dessuten tror jeg svært få er på et fotballforum på nettet for å oppnå personlig vekst uansett.
Selv syns jeg det er fornøyelig å se at dere lar dere hisse opp over stilen, istedetfor å ta han på eventuelle argumenter eller diskusjoner. Men nå skal det sies at det ikke bare er TomH sin stil som er fornøyelig lesning her. Det gjelder flere. Ellers er det også svært behagelig å lese nesten alltid meget gode og informative innlegg fra brukere som Attach, Kjello, 2mas (sjefen selv) og en rekke andre... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 16:37 Post subject: |
|
|
| Jeg har enda til gode å se noen "hisse seg opp" over stilen tom TomH. Det hele fremstår jo kun pinlig, og det er ingenting å hisse seg opp over. Hans meninger innpakket på normalt vis tror jeg ikke noen har problemer med å forholde seg til, men når det er regelen fremfor unntaket at han tar denne "Jeg har rett og dere er dumme"-regla i diverse varianter, så blir det hele bare så dumt og utstudert at det ikke er verdt å diskutere seriøst. Det finnes nok av debattanter som faktisk ønsker å diskutere her, og ikke bare leke arrogant. Så er det noen som er arrogant på en betydelig mer kledelig og stilfull måte, som det også fint går an å forholde seg til. TomH fremstår rett og slett bare ekstremt infantil, og hans konstante forsøk på stikk til andre er så stingløse at det verken er morsomt eller provoserende. Bare ekstremt teit. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 31.08.2010 16:57 Post subject: |
|
|
| ^Mirth wrote: | | Torbjørn wrote: |
Det er da ingen som sier seg uenig i dette. Hvorfor bruker du så mye spalteplass på noe alle tilsynelatende er enige i? |
Knallbra debatteknikk å benytte seg av "blah, blah", særlig når du kommenterer innholdet. Du finner debattanter som er uenige i det som du representerer med "blah, blah". Kan jo lese innlegg litt tidligere i tråden også, eller ihvertfall tidligere innlegg av noen av de siste representatene her.
Torbjørn, du fremstår for meg litt som Espen Eckbos figur Rhino med det siste innlegget ditt. Er du virkelig så hårsår? Sitter så mange her på forumet på en så høy hest at de tar seg nær av stilen til TomH, så må jeg nesten si at de fortjener å bli pillet på nesen. Da er det en god måte for de/dere å oppnå litt selvinnsikt på etterhvert, kanskje... Man kan jo håpe. Dessuten tror jeg svært få er på et fotballforum på nettet for å oppnå personlig vekst uansett.
Selv syns jeg det er fornøyelig å se at dere lar dere hisse opp over stilen, istedetfor å ta han på eventuelle argumenter eller diskusjoner. Men nå skal det sies at det ikke bare er TomH sin stil som er fornøyelig lesning her. Det gjelder flere. Ellers er det også svært behagelig å lese nesten alltid meget gode og informative innlegg fra brukere som Attach, Kjello, 2mas (sjefen selv) og en rekke andre... |
Med det innlegget eksemplifiserer du strålende essensen i mitt forrige innlegg Skal vi virkelig lagefullbyrde det hele og gjøre en persondebatt ut av dette, også?
Det er mulig jeg er hårsår og har lite selvinnsikt. Jeg setter da pris på at du gjør meg bevisst på nettopp dette, slik at jeg kan forbedre meg. Samtidig er det vel kun en av oss som snakker om betydningen av ydmykhet og selv-evaluering, så noe riktig må jeg jo ha skrevet i det første innlegget mitt.
I den sammenhengen er det for øvrig interessant å se reaksjonen din på min forkortelse av dine to avsnitt, som handlet om noe jeg anså som irrelevant for saken. Noen vil kanskje se på denne reaksjonen som litt overraskende mtp. at du allerede i neste avsnitt betegner andre som hårsåre?
RBKweb-forumet vært en fin arena for å følge med og diskutere RBK og dens anliggende. Forumet har mange brukere som nok leser og deltar i debattene nettopp for å følge med klubben i vårt hjerte. Jeg vil tro at det for de fleste av disse er ødeleggende når diskusjonene domineres av gjentatte usakligheter. For min del har jeg heldigvis nok av andre gjøremål i hverdagen til å "la meg hisse opp" eller bruke mye energi på slikt. Men jeg brukte noen minutter på å markere et standpunkt. På vegne av alle dem som bruker masse av fritiden sin på å støtte RBK, blant annet gjennom dette forumet, synes jeg det er stusselig og lite konstruktivt når det frekommer holdninger som at det er "fornøyelig å se at folk lar seg hisse opp" av andre forumdebattanters vedvarende infantile oppførsel
Jeg har for øvrig ingen planer om å begi meg ut på noen videre debatt om dette med deg, av grunner forklart i mitt forrige innlegg. Det er åpenbart at vi ser på dette med helt forskjellige øyne. Jeg står for alt jeg skrev i det forrige innlegget. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.08.2010 18:05 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Jeg har enda til gode å se noen "hisse seg opp" over stilen tom TomH. Det hele fremstår jo kun pinlig, og det er ingenting å hisse seg opp over. Hans meninger innpakket på normalt vis tror jeg ikke noen har problemer med å forholde seg til, men når det er regelen fremfor unntaket at han tar denne "Jeg har rett og dere er dumme"-regla i diverse varianter, så blir det hele bare så dumt og utstudert at det ikke er verdt å diskutere seriøst. Det finnes nok av debattanter som faktisk ønsker å diskutere her, og ikke bare leke arrogant. Så er det noen som er arrogant på en betydelig mer kledelig og stilfull måte, som det også fint går an å forholde seg til. TomH fremstår rett og slett bare ekstremt infantil, og hans konstante forsøk på stikk til andre er så stingløse at det verken er morsomt eller provoserende. Bare ekstremt teit. |
Nok en gang har du altså funnet ut at debattstilen til en debattant du stort sett er uenig med er så dum/teit/idiotisk (stryk det som ikke passer) at debatanten selv ikke er verdt å ta seriøst, uavhengig av hva han faktisk skriver av innhold i innleggene sine. Det var dette med å fremstå arrogant på en stilfull måte, da.
Du regner sannsynligvis deg selv inn i den gruppa av debattanter, mens saken nok mer er at den hesten du istter på er så proppfull av veksthormoner at den har oppnøyd en slik høyde at det faktisk er ganske utrolig at du i det hele tatt har kommet deg opp på ryggens hans. Men, jeg kan jo dermed også forstå at du ikke vil stige av den - for det er sannsynligvis så langt ned til bakken under den, at ett hvert forsøk på å komme seg av garantert vil ende med nakkebrudd.
Men kanskje kunne det hvert verdt det å forsøke likevel? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 31.08.2010 18:11 Post subject: |
|
|
Kan en eller annen moderator vennligst endre navnet på denne tråden? Dette har fint lite med Tromsø IL å gjøre syns jeg...  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.08.2010 18:33 Post subject: |
|
|
Jeg har få problemer med debattanten MC som jeg synes mesteparten av tiden fremstår som saklig og når vi snakker om Tromsø sitter han på mye kunnskap og kjærlighet til klubben sin. Det jeg ikke liker med TomH og til tider også larse65 er den arrogante holdningen ovenfor dem som måtte være uenig. Det er en debatteknikk som jeg rett og slett har veldig lite til overs for. Fremstår for meg som en unge i trassalderen.
Jeg kan kanskje bli litt vel mye hakk i plata til tider og ikke alle innleggene jeg skriver er det ikke nødvendigvis blitt brukt fryktelig mye tid på. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 19:16 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Nok en gang har du altså funnet ut at debattstilen til en debattant du stort sett er uenig med er så dum/teit/idiotisk (stryk det som ikke passer) at debatanten selv ikke er verdt å ta seriøst, uavhengig av hva han faktisk skriver av innhold i innleggene sine. |
For det første er det ikke snakk om "nok en gang". Det er jo akkurat den samme som du har hengt deg opp i flere ganger tidligere. For det andre er det ikke slik at jeg ikke tar han seriøst på grunn av hva han mener, men hvordan han pakker inn sine meninger.
For å ta et eksempel, noe som dukket opp i det som var en helt normal samtale/diskusjon om Remi Johansen:
| Quote: | Hedon,
jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal svare deg. For hvis du er så dum som det kan virke som, vil det jo ikke være fint av meg å kalle deg dum - du gjør jo bare ditt beste. Ikke sant? |
Er dette på noen som helst noe man skal ta seriøst? Mulig du synes dette er råstilig og supergøy, men jeg har ikke på noen som helst måte problemer med å kalle dette sinnssykt teit. Det er nettopp det det er. Merk at dette var noe han skrev etter at jeg hadde korrigert en påstand han kom med. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.08.2010 19:38 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | For det første er det ikke snakk om "nok en gang". Det er jo akkurat den samme som du har hengt deg opp i flere ganger tidligere. For det andre er det ikke slik at jeg ikke tar han seriøst på grunn av hva han mener, men hvordan han pakker inn sine meninger. |
Hæ? Det er jo snakk om en helt ny debattant, ergo er det jo faktisk "Nok en gang", selv om jeg jo skjønner at du prøver så godt du kan å slå sammen flest mulig av fornærmeslene dine, slik at rullebaldet ditt skal se renest mulig ut. At du bruker samme betegnesle på flere ulike debattanter, betyr jo ikke at de skal regnes bare en gang, fordi det er samme ord, gjør det vel?
For å ta et eksempel, noe som dukket opp i det som var en helt normal samtale/diskusjon om Remi Johansen:
| Hedon wrote: | | Quote: | Hedon,
jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvordan jeg skal svare deg. For hvis du er så dum som det kan virke som, vil det jo ikke være fint av meg å kalle deg dum - du gjør jo bare ditt beste. Ikke sant? |
Er dette på noen som helst noe man skal ta seriøst? Mulig du synes dette er råstilig og supergøy, men jeg har ikke på noen som helst måte problemer med å kalle dette sinnssykt teit. Det er nettopp det det er. Merk at dette var noe han skrev etter at jeg hadde korrigert en påstand han kom med. |
Nei, jeg skal innrømme det, at det der fremstår som fint lite annet enn svada som det faktisk ikke er mulig å se veldig mye fornuftig innhold i - hvis man ikke vil se det. Jeg ser hvor han vil, og hvis du enten ikke ser leler ikke vil se det, så har han faktisk grunnløag for å kalle deg dum.
Men altså (la meg for øvrig bare opplsye om at jeg nå ikke har gått tilbake å lest verken hans opprinnelige påstand eller svaret ditt når jeg nå skriver dette); Er det noen som har gjort det til en kusntform å fremstå arrogant i sin fremlegging, spesielt når han kan korrigere påstander og faktaopplysnigner andre har kommet med, så er det deg. Det holder liksom ikke å bare rette opp, altså informere om hva som er feil og hvordan det faktisk egentlig er, for deg. Neida, du må, så godt som uten unntak, alltid slenge ut en eller annen påstand om at vedkommedne som beviselig tok feil enten:
A. er dum/teit/en idiot.
B. Umulig å i fremtiden ta seriøst på bakgrunn av den ene feilen.
eller, din personlige favoritt;
C. Begge deler.
Det er arrogant, Hedon, og det på en slik måte at det faktisk er omtrent plent umulig å ikke svare deg med samme mynt, rett og slett fordi en diskusjon som regel alltid flyter best når man diskutterer på likefot, og siden du legger lista der du legger den, er det rett og slett mest hensiktsmessig for alle andre å senke seg ned i stedet for å prøve å dra deg opp til sitt nivå. Hva er det Eggen pleier å si - "Spør dumt, og du får dumme svar!"
Altså: du får som regel det du ber om. Bortsett fra at det egentlig ikke er det du vil ha. For egentlig vil du ikke ha noe som helst. Først når du før det, får du det du egentlig vil ha (klarer hodet ditt å henge med på dette, forretsen, eller skal jeg ta det en gang til, tydeligere og saktere?)
Den eneste som faktisk ikke gidder å la seg selv synke ned på ditt nivå, selv om du prøver hardt for å få det til, hver gang du konfronteter han, er Kristobal. Og hvordan har du reagert på den oppførselen, egentlig? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 19:44 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Hæ? Det er jo snakk om en helt ny debattant, ergo er det jo faktisk "Nok en gang" |
Åja, så nå er plutselig TomH en ny debattant. Da må jeg ha blandet han med noen andre.
Resten av innlegget ditt orket jeg ikke å lese. Beklager.
Nå kan mod rydde opp, sånn at tråden sporer inn på tema igjen. Du Bakk kan ta dette videre med meg på pm istedet, om det er viktig for deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.08.2010 19:48 Post subject: |
|
|
Ja, det var vel MC vi i utgangspunktet begynte å diskutere rundt i tråden, var det ikke det, da?
Resten av innlegget ditt bygger jo bare oppunder poenget mitt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 19:52 Post subject: |
|
|
Det innlegget du svarte på omhandlet TomH, noe du hadde sett om du faktisk hadde lest det.
/slutt |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 31.08.2010 19:56 Post subject: |
|
|
Ja, nå ja. Men jeg/vi begynte jo strengt tatt i går kveld, og da var det MC som var tema. Du og dine har penset inn på TomH i løpet av dagen, og er på den måten "Ny".
Og dette har du strengt tatt vist hele tiden, men du elsker jo å gjøre deg dum, for å få oss andre til å fremstå som enda dummere, din arrogante ......! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 31.08.2010 20:10 Post subject: |
|
|
| rbkweb begynner virkelig å utvikle seg til å bli et kvalitetsforum........ |
|
| Back to top |