English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
GI SOLLI TILLIT!!!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Merete88
Junior


Joined: 14 Oct 2003
Posts: 40

PostPosted: 09.11.2003 22:02    Post subject: GI SOLLI TILLIT!!! Reply with quote

først, vil jeg gjerne benytte anledningen til å gratulere ALLE med seiern!!!!!!!!!!!!11 vår 9.!!!!!!!!!!!!
så, tilbake til Solli... Han har jo prestert bra, og bevist flere ganger at han duger til å ha fast plass på laget!! noen som er enige, eller uenige FÅ DET UT HER!! Wink
_________________
hoinner å sæksti, sjøh
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
g_gamst
Junior


Joined: 14 Feb 2003
Posts: 46
Location: Hasvik

PostPosted: 10.11.2003 08:23    Post subject: Reply with quote

Ikke i tvil, Solli må få fast plass på førsteellvern. Og det bør være på bekostning av en spiss som æ syns ikke har spilt særlig bra på lenge.
Brattbakk, kor lenge skal han være førstevalget bare på navnet? Litt lenger bak har vi Frode Johnsen, som heller ikke har direkte storspillt.
Men seiern over Glimt smakte, spesielt etter å ha sittet alene RBK suporter sammen med bare Glimt fan. Ørjan og Hoftun spesielt, synes æ spillte en kjempe kamp. Det var artig å se Hoftun så "sjef" nesten over alt på banen. Very Happy Ørjan hadde kontroll på broren og mittbanen. Hele laget spillte bedre enn på lenge, unntatt de to forannevnte. Så kom Solli, og vi vant med 3-1. Very Happy Very Happy
_________________
Laget mitt??? D e Rosenborg d.
Back to top
View user's profile Send private message
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 10.11.2003 10:37    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt enig, så lenge han spiller bedre enn de to andre så bør han få tillitt. Er ikke vits i å bruke rutinerte spillere om de ikke gjør jobben sin.
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 10.11.2003 15:53    Post subject: Reply with quote

Solli bør spille fast men hvem skal ut? Berg, Strand og Winsnes... Ikke lett å sette ut en av dem... må heller sette ut spiss da..
Back to top
View user's profile Send private message
Merete88
Junior


Joined: 14 Oct 2003
Posts: 40

PostPosted: 10.11.2003 18:37    Post subject: Bra at mange er enige, MEN..... Reply with quote

Bra at mange er enige, mange har visst samme tanker her... MEN, jeg synes ikke dette skal gå utover Brattbakk, ærlig talt.. aner dere ikke hvor mye Brattbakk har gjort for oss? det blir for dumt å anklage brattbakk her.... Frode Johnsen derimot, er jeg mer enig i.. Crying or Very sad
no hard feelings...... Very Happy
_________________
hoinner å sæksti, sjøh
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
linn
Junior


Joined: 10 Nov 2003
Posts: 3
Location: Trondheim

PostPosted: 10.11.2003 22:52    Post subject: Reply with quote

Jeg syns at Jan Gunnar Solli er mer enn god nok til å være med i første11. Han har noen utrolige rykk og god ballkontroll.. Bare sykt at han ikke får tillit av trenerne! Bare se hva han presterte i cupfinalen.. Han avgjorde det hele helt alene! han er en utrolig spiller! Så få opp øynene for denne gutten!! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Zbegra
Rutinert


Joined: 25 Oct 2003
Posts: 500
Location: Trondheim

PostPosted: 11.11.2003 12:06    Post subject: Reply with quote

linn wrote:
Han avgjorde det hele helt alene! han er en utrolig spiller! Så få opp øynene for denne gutten!! Very Happy


Vell, glem nå for all del IKKE det flotte forarbeidet til Hoftun på den andre skåringa, og på den første var det Stensaas som gjorde forarbeidet. Greit nok at han satte ballen i mål begge gangene, men jeg føler det er feil å gi Solli HELE æren. Selv om han gjorde MYE bra på banen, og det hadde nok gått mot straffekonk om han ikke kom inn.
_________________
Kvit og Svart, Alltid!
Back to top
View user's profile Send private message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 13.11.2003 08:07    Post subject: Reply with quote

Men hvem skal ut når Solli kommer inn ?
Er det Ørjan Fredrik eller Roar? Kansje det er ment at Storflor må vike plassen ?
Jeg tror at Solli har så mye mellom ørene at han ser at hans tur kommer senere. Han kommer til å spille fast på midten om 1 år sammen Frode Johnsen og Fredrik W. Frode da som sentral midt og Solli som høyre indreløper. Dette kommer til å bli en super midtbane.
I tillegg har vi Storflor som høyre "spiss" Azar som midtspiss og en ny venstre "spiss" ( Gashi eller Bråthen ???) Laughing Laughing
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
Merete88
Junior


Joined: 14 Oct 2003
Posts: 40

PostPosted: 13.11.2003 16:40    Post subject: Reply with quote

Jeg synes at Roar og Solli skal bytte på. Klart Roar er god, men vi får vel innse at han har hatt sin storhetstid.. Sad
_________________
hoinner å sæksti, sjøh
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JonasJHH
Senior


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 106

PostPosted: 13.11.2003 19:02    Post subject: Reply with quote

Ørjan holder minst en sessong til. Roar holder skjelden en hel kamp og bør vike, samtidig er han den som likner mest på Solli i spillestil. Frode er ikke god nok til å dirigere midtbanen, og er for sen til å spille indreløper. Øyvind bør få spille fast på vingen til neste år, men Azar er rett og slett for dårlig. Han har hodespillet og viljen, men desverre ikke teknikken eller farten. Hans ferdigheter holder kanskje i Norge, men ikke med tanke på Europa-cup. Tror nok det blir vanskelig å sette ut Brattbakk også, han kommer til å henge med i noen sessonger til.
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 3629
Location: Trondheim

PostPosted: 13.11.2003 20:36    Post subject: Reply with quote

Roar????
Nei, nå må vi slutte å tulle her. Jeg synes ihvertfall ikke Roar har spilt seg ut, og tror nok vi må gi Gunda vinteren til å spille seg inn.
Dette er et vanskelig dilemma, men jeg tror nok det at en god løsning å prøvd å latt Gunda å Roar spille litt halvt om halvt. Når Roar er i form er han utrolig god. Vi trenger løpsstyrken hans. Solli er lik han, men han er også veldig god med ball, og tror han kan bli en slags ny Brandhaug, om noen år. Vi kan ikke bare sette ut Ørjan heller, og langt fra Fredrik. Vi har et luksusproblem på midtbanen, og det tror jeg vi skal være utrolig glade for, og bare ta det litt som det kommer. Jeg vil ihvertfall ikke dele ut noen plass i neste sesongs førsteellever ennå.
_________________
Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb