| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 11.03.2010 18:41 Post subject: |
|
|
| This Is 50 wrote: | | Og....? Han har fortsatt spilt bra i de kampene han har spilt, uansett hvem som har vært borte. |
Ja, han har spillt bra. Men det jeg mener er at man ikke må hause opp Åsen, for å så glemme de andre talentene.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.03.2010 19:05 Post subject: |
|
|
| Da skjønner jeg hva du mener. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 12.03.2010 01:33 Post subject: |
|
|
Har Åsen seriøst stått med Kjernen flere ganger? Var han aktiv med synging og slikt?
I så fall ny folkefavoritt han herre Åsen! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.03.2010 01:34 Post subject: |
|
|
Ikke nok med det:
| 2mas tidligere i dag wrote: | Hører at Åsen også var med Kjernen til Molde her et år og sto og sang.  |
|
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 12.03.2010 01:49 Post subject: |
|
|
Med andre ord en sterk underdrivelse da han sa "det er på en måte en liten drøm som har kommet i oppfyllelse".  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.03.2010 02:30 Post subject: |
|
|
| Vel, i dette intervjuet med VG så virker ikke hans RBK-interesse å være så altfor stor. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.03.2010 04:58 Post subject: |
|
|
Bare litt beskjeden tenker jeg, hjerte er nok langt mer tydeligere.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.03.2010 10:10 Post subject: |
|
|
| Han er nok ingen fast tribunesjel, men har muligens blitt dratt med av kamerater? Uansett tror jeg han er ganske unik i spillergruppa med hensyn på tribuneplassering i tidlige tenår. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.03.2010 15:14 Post subject: |
|
|
Han var aktuell for Molde for et par år siden, men det ble aldri noe av. Det er 18-åringen glad for nå.
- Jeg trente med Molde et par ganger, men det kom aldri til noe konkret. Da Rosenborg kom på banen, var det drømmen, smiler han.
Les mer: Garanterer toppspillere |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.03.2010 14:00 Post subject: |
|
|
Var litt usikker på når Åsen var med og sang i Molde, men det var faktisk i fjor:
- Vi hadde spilt kamp i Kristiansund samme helga og så kjørte vi til Molde hvor Pål, en ivrig kamerat hadde ordnet billetter. Da vi kom til Molde slengte vi oss med på RBK-toget og ble med i Kjernen. Der var det så mye liv at jeg sang for full hals gjennom kampen, smiler Åsen.
- Og nå er du med i troppen, og er kanskje en av de som skal bidra på banen?
- Da jeg sto med Kjernen mot Molde i fjor var det en helt fjern tanke at jeg skulle være med i troppen til Rosenborg i år. Det våget jeg ikke engang å drømme om.
Åsen innrømmer at det har gått fort.
- Jeg tenkte da jeg kom hit at jeg skulle være med og kanskje få trene med A-laget et par ganger i uka, men nå er jeg med i troppen. Det er enormt motiverende og ikke minst lærerikt når jeg får trene med Rosenborg hver dag. Jeg lærer noe nytt hver eneste dag, sier 18-åringen som tror at morgendagens motstander også i år kan kjempe i toppen.
Les mer: I Kjernen i fjor - på laget i år? |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 13.03.2010 15:16 Post subject: |
|
|
| Liten tvil om at RBK.no leser litt på rbkweb for å finne ut hva interesserer oss. Men jeg takker og bukker for det! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.03.2010 15:23 Post subject: |
|
|
Kom meg altså ikke på treninga for evt. å gjøre et forsøk på å komme dem noen minutter i forkjøpet med egen sak. Og jeg hadde jo allerede omtalt det hele på forum tidlig samt i bildeserien på torsdag.
Uansett har nok aldri RBK hatt en syngende supporter på laget før. Et hyggelig og tydelig tegn på tribunekulturen begynner å få tak i trøndersjela. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 14.03.2010 19:32 Post subject: |
|
|
Fra å synge med Kjernen mot Røkkerøkla til å være i A-troppen mot dem fem måneder senere.
Og i tillegg trente han med Molde for to år siden
Terrorsjefen bare må få slippe til he he. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 14.03.2010 19:51 Post subject: |
|
|
Starter kampen  |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 14.03.2010 20:16 Post subject: |
|
|
For en terrorsjef må snøballkamp mot Røkkerøkla være en grei oppvarming  |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 14.03.2010 20:20 Post subject: |
|
|
| Blir spennende å se hva han kan få til på vingen. Jeg har tidligere fått inntrykk av at han passer bedre sentralt, men vi får nå se. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 14.03.2010 20:25 Post subject: |
|
|
| Har han ikke spilt mest på kanten tidligere? Han får i hvert fall brukt den glimrende innleggsfoten bedre der ute. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 15.03.2010 02:44 Post subject: |
|
|
Ikke nervøs..
Skryter av Kjernen! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.03.2010 10:55 Post subject: |
|
|
Bussene fra Molde kom endelig fram kl. 08, og etter en frokost har jeg fått lagt til noen sitater fra Hamrén:
- Jeg funderte litt på hvordan kampbildet ville se ut. Valget sto mellom Trond (Olsen) og Gjermund, og med tanke på hvordan jeg forventet meg at det skulle bli, så syntes jeg at Gjermund ville bli det beste valget. Trond er bra når han får større bakrom, slik at vi kan utnytte ham der. Men jeg forventet meg at det skulle bli tett, slik som det ble, så derfor valgte vi Gjermund. Han er en litt mer spillende spiller enn Trond, resonnerer treneren.
Les mer: Ã…sen er supporternes mann
Utrolig artig at han fikk være på banen da seiersmålet kom. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 15.03.2010 18:03 Post subject: |
|
|
Sakset fra kommentarfeltet til db.no
| Quote: | "Til og med gårsdagens motstander Molde har hatt stortalentet på besøk ved et par anledninger. Her ble han veid og funnet for lett"
At han ble "veid og funnet for lett" lurer jeg på hvor du har i fra? Molde siklet etter han og var svært villig til å gi han en lukrativ kontrakt. Men som du har hørt på intervjuer av han, så sier han at stemning er en stor motivasjonsfaktor for han, og da havner Molde og tornekrattet nederst på lista. Han liker også å omgås med hyggelige mennesker, og der havner også molde langt ned på lista. Han havnet til slutt i rett klubb, klubben han er oppvokst med, klubben som har de beste supporterne i landet og klubben som har den beste talentutviklinga her i landet. |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.03.2010 13:52 Post subject: |
|
|
Glenn Hysén har motsatt "formkurve" når det gjelder supporterinnsats: Numera er han med Änglarna på borteturer og står i klacken.
Må vel begynne å reservere seter på bussen til Strand m.fl. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.04.2010 11:45 Post subject: |
|
|
Portrettintervju: Gjermunds gjennombrudd
Herlig hvordan han vrir seg mellom å være supporterpolitisk korrekt og guttedrøm ang. femårsplanlegging.  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.04.2010 15:30 Post subject: |
|
|
Kjempeflott Portrett intervju!
Flott å se spillere man kan identifisere seg med og som tenker fornuftig. Minner meg litt om Solskjær faktisk i holdningene...
Milan?
Gjerne Lykket til Germund! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 27.07.2010 22:04 Post subject: |
|
|
| Hva har egentlig skjedd med Åsen i det siste? Han har vel ikke hatt noen skade vi ikke har fått høre om? Han var virkelig god i vinterens treningskamper, har han bare hatt en formkurve som har dalt og dalt? |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 27.07.2010 22:10 Post subject: |
|
|
Det er vel det vanlige som har skjedd, lovnader og opphhaussing først, utstøtt uten svar etterpå........ vanlig RBK "talentutvikligsstrategi"fra Nordstein og co...
Gjermund, kom deg fortest mulig tilbake til SIL der du kan fortsette utviklingen sammen med andre unggutter som har fokus og som får tillit.
Last edited by julegrisen on 27.07.2010 22:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|