English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Aalesunds FK - RBK
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 23.02.2010 11:29    Post subject: Aalesunds FK - RBK Reply with quote

VS.


150 kr for superfinalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.03.2010 15:39    Post subject: Reply with quote

Mandag, tirsdag og onsdag står mye fotballspill og styrke på treningsplanen, før det blir fridag torsdag og oppkjøring til søndagens superfinale mot Aalesund fredag og lørdag.

- Nå legger vi inn mer ekplosivitet i treningene, det handler om å få inn ekstra speed og overskudd inn mot serien. Det skal ikke bli tunge og trege bein her når serien starter, sier Henriksen om treningsplanen frem mot første kamp i Molde 14.mars

Les mer: - Sesongen starter nå

Blir vel toppa lag:

Örlund

Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin

Annan - Winsnes
Skjelbred - Iversen - Moldskred

Prica
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 01.03.2010 15:46    Post subject: Reply with quote

Merker at motivasjonen er lav og at den synker ved å se den lagoppstillinga. Jeg har på en måte surna litt. Vi har mista Tettey og Sapara siden i fjor vår, inn har kommet Moldskred som er best sentralt, men skal spille kant, Iversen er tung, men skal spille, Skjelbred virrer rundt uten mål og mening, forsvaret er plutselig uorganisert, og vi har ikke klart å erstatte en trener på oppsigelse.

Ja, jeg sutrer og svartmaler. Knusing av AaFK vil hjelpe på.
Back to top
View user's profile Send private message
Roamer
Veteran


Joined: 15 Feb 2006
Posts: 1811

PostPosted: 01.03.2010 16:05    Post subject: Reply with quote

Samme her - utrolig hvor svekket stallen er i forhold til i fjor. Samtidig har vi mistet evnen til å dra ess opp av ermet i form av overganger også.

Håper entusiasmen min vil vokse når det nærmer seg seriestart.
_________________
RBK på topp tre i årets sesong.
Back to top
View user's profile Send private message
Tobb
Senior


Joined: 05 May 2006
Posts: 155

PostPosted: 01.03.2010 16:19    Post subject: Reply with quote

Det som er litt pussig er hva kjennskap til spillere gjør med supporternes begeistring for tilvekster i stallen. Totalt ukjente spillere med en over middels youtube-video tiljubles og ønskes varmt velkommen inn i klubben, uten at noen virkelig kan gå god for deres nivå. Kjente spillere derimot, som Moldskred, mottas som en bortskjemt guttunge tar imot sin 23. julegave sent på julaften. Da vet man hva man får, man kjenner deres styrker og svakheter, og det finnes ikke spennende.

Greit nok.

Det som er enda mer pussig er når denne kjente spilleren faktisk leverer det han ble kjøpt for. Kommer til sjanser, putter på flere av disse og spiller godt generelt. Fremdeles kjedelig. Ikke eksotisk. Han var ikke afrikansk nok, og heller ikke fra østeuropa. Kjipt.

For min del, som faktisk ønsket Moldskred velkommen, har Morten vært en spennende spiller å se på sammen de vi hadde fra før. Han er mer bevegelig enn flere av de, og kobber også godt hjemover. Bra har han spilt. Men nei da. Kjedelig er det. Han er jo så gammel. Mister nok farta snart. Bommer sikkert på neste sjanse. Selg sjiten. Nei foresten, vi får ikke noe for ham. Han er jo så gammel. Og treg.
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 01.03.2010 16:23    Post subject: Reply with quote

Det som ikke har forandret seg med laget, hvertfall, er at vi fortsatt ikke har en eneste spiller i elleveren som kan utfordre en motspiller 1 mot 1 og drible seg forbi denne.

Last edited by SunsetSalami on 01.03.2010 16:32; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
longines
Veteran


Joined: 03 Apr 2009
Posts: 3321

PostPosted: 01.03.2010 16:30    Post subject: Reply with quote

Tobb wrote:
Det som er litt pussig er hva kjennskap til spillere gjør med supporternes begeistring for tilvekster i stallen. Totalt ukjente spillere med en over middels youtube-video tiljubles og ønskes varmt velkommen inn i klubben, uten at noen virkelig kan gå god for deres nivå. Kjente spillere derimot, som Moldskred, mottas som en bortskjemt guttunge tar imot sin 23. julegave sent på julaften. Da vet man hva man får, man kjenner deres styrker og svakheter, og det finnes ikke spennende.

Greit nok.

Det som er enda mer pussig er når denne kjente spilleren faktisk leverer det han ble kjøpt for. Kommer til sjanser, putter på flere av disse og spiller godt generelt. Fremdeles kjedelig. Ikke eksotisk. Han var ikke afrikansk nok, og heller ikke fra østeuropa. Kjipt.

For min del, som faktisk ønsket Moldskred velkommen, har Morten vært en spennende spiller å se på sammen de vi hadde fra før. Han er mer bevegelig enn flere av de, og kobber også godt hjemover. Bra har han spilt. Men nei da. Kjedelig er det. Han er jo så gammel. Mister nok farta snart. Bommer sikkert på neste sjanse. Selg sjiten. Nei foresten, vi får ikke noe for ham. Han er jo så gammel. Og treg.


Amen Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Halvorsen87
Veteran


Joined: 16 Jan 2009
Posts: 2382
Location: Trondheim til høsten!

PostPosted: 01.03.2010 16:32    Post subject: Reply with quote

Håper heller Moldskred spiller på høyre, med Skjelbred sentralt og Olsen på venstre. Iversen kan pelle seg til England.

(men det er klart, da blir det jo værre for Hamren å pole lange baller opp fra forsvaret forbi midtbaneleddet, eller som han kaller det: "BANG! BARCELONA! BANG!")
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 01.03.2010 16:47    Post subject: Reply with quote

Tobb wrote:
Det som er litt pussig er hva kjennskap til spillere gjør med supporternes begeistring for tilvekster i stallen. Totalt ukjente spillere med en over middels youtube-video tiljubles og ønskes varmt velkommen inn i klubben, uten at noen virkelig kan gå god for deres nivå. Kjente spillere derimot, som Moldskred, mottas som en bortskjemt guttunge tar imot sin 23. julegave sent på julaften. Da vet man hva man får, man kjenner deres styrker og svakheter, og det finnes ikke spennende.

Greit nok.

Det som er enda mer pussig er når denne kjente spilleren faktisk leverer det han ble kjøpt for. Kommer til sjanser, putter på flere av disse og spiller godt generelt. Fremdeles kjedelig. Ikke eksotisk. Han var ikke afrikansk nok, og heller ikke fra østeuropa. Kjipt.

For min del, som faktisk ønsket Moldskred velkommen, har Morten vært en spennende spiller å se på sammen de vi hadde fra før. Han er mer bevegelig enn flere av de, og kobber også godt hjemover. Bra har han spilt. Men nei da. Kjedelig er det. Han er jo så gammel. Mister nok farta snart. Bommer sikkert på neste sjanse. Selg sjiten. Nei foresten, vi får ikke noe for ham. Han er jo så gammel. Og treg.


Fordi en vet at Moldskred har prestert som en middelmådighet det siste 6 månedene før han kom hit. Hvis spilleren er ukjent så er det ihvertfall et håp om at spilleren skal være på et ønsket nivå. Når det gjelder Moldskred så har han overasket meg meget positivt ,men en kan jo også minne på at Olsen var vår beste spiller sist vår uten at det gjorde han til vår beste spiller i 2009 sesongen. Jeg var for Olsen signeringen og han leverte greit nok for min del ,men jeg hadde langt større forventninger.

Legg til at spillerene er gamle og uten særlig håp om at dem skal kunne bli spillere som noengang når et nivå som er for "bra" for oss. Skal vi nå våre ambisjoner så holder det ikke med for mange spillere av Winsnes, Moldskred, Olsen osv. sitt kaliber som er helt ok tippeligaspillere ,men har for store mangler til å lykkes internasjonalt med mindre en får til et like bra system som Eggen hadde på sitt beste. Vi slet også med et generasjonskifte som vi nettop har kommet over ,men slik som klubben driftes idag så vil en få et nytt skifte allerede om tre år da våre yngre spillere er på utgående kontrakt og dem som handles inn som erstattere underveis er rundt 30 år gamle. Vi er i ferd med å gjøre som Brann og Vålerenga etter at dem vant seriegull og det er å kjøpe oss et problem om noen år.

Hoftun har i forbindelse med Eggen saken snakket om langsiktighet og langsiktighet er vel og bra ,men det er kun i trenersaken kontra Hamrèn/ Eggen at det tydeligvis gjelder for i spillemarkedet så velges det i øyeblikket utelukkende kortsiktige løsninger. Det tror jeg er fordi Hamrèn nå kun fokuserer på det neste 6 månedene og det er helt naturlig at han gjør for sin egen del ,men Rosenborg er ikke tjent med det. Jeg synes det er utrolig svakt av Hoftun som leder.

Jeg håper jeg tar feil ,men jeg har ikke noe tro på at det blir hverken seriegull eller CL i årets sesong. Jeg tror at vi kommer til å tryne på samme måte som det siste års seriemestere har gjort fordi vi gjør akkurat det samme feilene istedenfor å opprettholde den kursen som i førsteomgang har gitt sportslig suksess. Det handler ikke om Hamrèn kontra Eggen ,men mer om hvilke sportslige valg sportslige ledelse gjør som å kvitte seg med Torbjørnsen og den endrede policyen i forhold til spillerkjøp. Førstellveren vår er jeg langt ifra sikker på om er den sterkeste i tippeligaen lenger og den var soleklart best før sist sesong. Jeg frykter den kommende sesongen og er redd vi kommer til å være på et veldig ugunstig sted når sesongen er ferdig.
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 01.03.2010 17:08    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Merker at motivasjonen er lav og at den synker ved å se den lagoppstillinga. Jeg har på en måte surna litt. Vi har mista Tettey og Sapara siden i fjor vår


Roamer wrote:
Samme her - utrolig hvor svekket stallen er i forhold til i fjor. Samtidig har vi mistet evnen til å dra ess opp av ermet i form av overganger også.

Håper entusiasmen min vil vokse når det nærmer seg seriestart.


Helvetes sipping! Finn dere et engelsk lag å hold med heller.
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 01.03.2010 17:14    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke så veldig bekymra for at vi ikke skal vinne serien egentlig. Men jeg liker heller ikke helt den politikken som er blitt ført det siste året, med å selge unge og litt voksnere spillere med det lille ekstra, mens man handler inn spillere som kanskje leverer jevnere men som kanskje ikke har det samme toppnivået.

Førsteellveren vår i år ser vel ikke veldig mye svakere ut enn det laget som spilte mesteparten av fjoråret. Men jeg er enig i at det blir litt kjedligere, litt mer helt greit liksom. Ikke et lag som man virkelig gleder seg til å se sprudle av ungdommelig pågangsmot og fikse finurligheter.

I verste fall kan vi naturligvis få en 90-91-reaksjon i år, selv om jeg heller mer til en 92-94-parallell. 92-utgaven var veldig spennende, hadde profiler med ekstremferdigheter og var en skikkelig morsom utgave å se på. 1993 var den grå stabile versjonen som ikke akkurat sprudlet (litt ala i fjor), og før 1994-sesongen var det vel ikke akkurat de mest interessante nykommerne vi hentet.

Jeg skal ikke klage hvis 2010 blir 1994 og årene deretter fortsetter på samme måte, men det er ikke godt å si. Jeg har mine små tvil.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 01.03.2010 17:43    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Helvetes sipping! Finn dere et engelsk lag å hold med heller.

Hvorfor det? En må jo få være kritisk til klubben i sitt hjerte. Det som har skjedd i vinter har vært kritikkverdig. Vi har kjøpt inn tre foholdsvis gamle spillere som ikke er i nærheten av å inneha kvaliteten til de to største vi solgte i 2009/10, vi selger landets desidert beste keeper til en konkurrent, vi lar Iversen late seg hele januar og så bruke hele våren til å spille seg i form på bekostning av lagets prestasjoner og vi har enda ikke en spiller i stallen hvis beste posisjon er høyre ving.

Og ja, jeg har sesongkort på stadion (så samtlige obligatoriske RBK-kamper på Lerkendal i fjor + to bortekamper), roper og støtter laget i 90 minutter pluss tillegg tross stygge blikk og sukking fra mange (dessverre liten aksept for slik støtte til laget på Adidas-tribunen).
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 01.03.2010 19:18    Post subject: Reply with quote

Thor Arild, du gjør en glimrende jobb i å kommentere alle negative innlegg. Det er litt forutsigbart, men man har jo alle sin nisje.
Back to top
View user's profile Send private message
LarsG
Veteran


Joined: 03 Nov 2008
Posts: 1482
Location: Oslo

PostPosted: 01.03.2010 19:31    Post subject: Reply with quote

Haha, Moldskred må være tidenes dulleste fyr. Har dere sett det siste intervjuet av han på rbk.no? Virker ut som Herr Hoem nesten er irritert på han under intervjuet. "Du vet at som RBK-spiller så må du stille til intervjuer?". Vel, Moldskred begeistrer meg ikke utenfor banen, men han har jo vært strålende til tider på banen. Og det er der det er viktigst. Jeg liker at vi har en rask spiller på topp som kan score mål. Jeg tror han blir en viktig mann for oss i år og vi fikk han for en lav pris. Jeg tror vi fort glemmer hvor grå han er som person når han bøtter inn mål for oss på Lerka.

Winsnes er jo egentlig en kul spiller når han er i form. Alle de Zidane-fintene han tar f.eks. Jeg synes det er fryktelig morsomt å se på. Og han har jo en veldig god dødballfot. Ja, han er ingen fargerik Sapara og har ikke like høyt nivå, men han er en ok erstatter og vi vet hva vi får. Igjen, Winsnes sine dødballer og pasningsfot vil gi han mange assists, og da glemmer vi fort at han ikke er fra Slovakia prater artig engelsk og danser en morsom dans når han scorer mål (damn nå kjente jeg det skar seg litt i hjertet Sad).

Det som redder interessen for min del er Aasen, Wangberg, Henriksen og Bakenga. Spesielt Aasen. Han har jo vært strålende så langt i år. Tenk om han fortsetter på dette nivået! Herlig spiller med godt driv god teknikk og _den_ venstrefoten. Å ja, det er spillere som han som får meg til å se RBK spille og komme til Lerkendal.

Alle denne positiviteten til tross, jeg er skuffet over at vår venstreving som vi alle så lenge har hatt lyst på, er en ukjent 30 år gammel svenske med en mediocre karriere. Det må da finnes en haug med Ussain Bolts i nord-øst-Afrika som Torbjørnsen kunne hentet for oss? Eller en morsom øst-europeer med ring i øret, gulltelefon og som ikke kan noe særlig engelsk? Hadde liksom håpet at den siste signeringen skulle være litt mer sprudlende. Det kan godt hende Tourma innfrir som bare søren, og da har jeg sikkert glemt at han er litt grå, men for oss som elsker silly season så er han bare litt... lite spennende. Igjen, det som redder laget er unggutta våre som alle skal ta steget i år!

P.S! Selvfølgelig banker vi AaFK.
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 01.03.2010 19:47    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Thor Arild, du gjør en glimrende jobb i å kommentere alle negative innlegg. Det er litt forutsigbart, men man har jo alle sin nisje.


Du og Keenoir har deres nisje dere også. Disse alt som skjer i Rosenborg. Nei. Dere er ikke kritisk. Dere er ensporet negativ.
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,


Last edited by Moltisanti on 01.03.2010 19:50; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17342
Location: Stavanger

PostPosted: 01.03.2010 19:49    Post subject: Reply with quote

Herlig det er bare 1 år siden jeg ble beskyldt for å gå på lykkepiller her inne. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran


Joined: 16 Sep 2005
Posts: 3227

PostPosted: 01.03.2010 20:35    Post subject: Reply with quote

Kan ikke forstå at Demidov e 1.valg sammen med Stadsgaard, langt mindre at han er på landslaget..
_________________
"Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico.
Back to top
View user's profile Send private message
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 01.03.2010 21:20    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Thor Arild, du gjør en glimrende jobb i å kommentere alle negative innlegg. Det er litt forutsigbart, men man har jo alle sin nisje.

Thor Arild gör det förtjänstfullt, men han har ett helsikes jobb då uppskattningsvis 90% av inläggen är negativa. Har RBK Nordens mest missnöjda supportrar? Eller har de gnälligaste samlats på detta forum?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 01.03.2010 22:21    Post subject: Reply with quote

Jeg føler meg overhodet ikke truffet, men kan gjerne si noe positivt dersom det gleder dere sånn. I likhet med LarsG så har Åsen vært veldig god i de kampene jeg har sett, det samme har Moldskred.
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 02.03.2010 00:02    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Kan ikke forstå at Demidov e 1.valg sammen med Stadsgaard, langt mindre at han er på landslaget..


Hvis Demidov fortsetter som han gjorde i forrige kamp ser det jo bra ut.
Back to top
View user's profile Send private message
TAF
Veteran


Joined: 24 Jul 2005
Posts: 2649
Location: Eksil i Kristiansand

PostPosted: 02.03.2010 02:17    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Har RBK Nordens mest missnöjda supportrar? Eller har de gnälligaste samlats på detta forum?
Her som mange andre steder er det nok slik at det er de mest negative stemmene som sørger for å høres best.

LarsG wrote:
Det som redder interessen for min del er Aasen, Wangberg, Henriksen og Bakenga.
Amen, broder.
_________________
"En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6497
Location: Trd

PostPosted: 02.03.2010 07:16    Post subject: Reply with quote

Det er mye sutring her, ja. Vi var ikke noe bedre satt før forrige sesong ifht nå imo. Det betyr likevel ikke at vi innkasserer et like eller mer suverent seriegull automatisk. På samme tid i fjor, var det ingen her inne som klarte å se va Tettey skulle komme til å levere. Hvem slår igjennom i år? Per (i den forstand at han begynner å levere varer til riktig bransje), Åsen, Mush eller en annen? Tapet av Sapara kan bli stort, men vi har også forsterket det kreative i Winsnes, samtidig som vi har fått inn offensiv tyngde i Moldskred. Greit, Zahora var gudebenådet her inne på denne tida i fjor. I år har vi ingen slike. Spiller ingen rolle fra eller til.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 02.03.2010 09:33    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Merker at motivasjonen er lav og at den synker ved å se den lagoppstillinga. Jeg har på en måte surna litt. [...] Iversen er tung, men skal spille, Skjelbred virrer rundt uten mål og mening, forsvaret er plutselig uorganisert, og vi har ikke klart å erstatte en trener på oppsigelse.


Roamer wrote:
Samme her - utrolig hvor svekket stallen er i forhold til i fjor. Samtidig har vi mistet evnen til å dra ess opp av ermet i form av overganger også.


Ditto

TA: blæææh Razz
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 02.03.2010 10:13    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Henning wrote:
Thor Arild, du gjør en glimrende jobb i å kommentere alle negative innlegg. Det er litt forutsigbart, men man har jo alle sin nisje.

Thor Arild gör det förtjänstfullt, men han har ett helsikes jobb då uppskattningsvis 90% av inläggen är negativa. Har RBK Nordens mest missnöjda supportrar? Eller har de gnälligaste samlats på detta forum?


Med tanke på det som har skjedd i de siste åra, så har man veldig god grunn til å være særdeles kritisk.

Alle er vel enig om at siden Hamren har kommet inn har vi hatt en meget positiv utvikling. Men det er kun Hamren som har klart å endre dette. Hva skjer videre nå? Har man lært eller vil man gå i den samme fellen som før? Det er viktig å være en kritisk røst når man vet at de fleste som sitter ansatt i klubben ikke har gjort en god nok jobb.

Alle her er engie om at vi ønsker at RBK skal tilbake til det de var. For at det skal skje må man kvalitetssikre alt i klubben. Man kan ikke bare tro at alt blir gjort på best mulig måte. Det har vi sett at det ikke har vært i nærheten av.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 02.03.2010 18:53    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Kan ikke forstå at Demidov e 1.valg sammen med Stadsgaard, langt mindre at han er på landslaget..


Det kan jeg. Han er langt bedre enn ToRegg.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb