| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
bolgebah Veteran
|
Posted: 30.09.2009 22:06 Post subject: |
|
|
| Cessna wrote: | | Vi har visstnok vært på kamper før så vi visste hvordan det var å stå med Kjernen. |
Dere har visstnok vært på kamper før? Men du er ikke riktig sikker, er det så? |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 30.09.2009 22:16 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | 630% enig med Keenoir på den. Strand har ingenting å gjøre i elleveren.
All ære for alle år, men nå frykter jeg egentlig mest at han fader ut sportslig på samme uber-pinlige måte som Hoftun. |
At Strand ønsker å spille videre selv er en ting(les penger), at han får fornyet kontrakten er en annen ting. Synes at Bratseth lot det skinne igjennom på RBKtv at han var motstander av den beslutningen. Synes det ligner en vennetjeneste fra Hoftun sin side til en gammel lagkamerat. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 30.09.2009 22:28 Post subject: |
|
|
| Tviler på at Strand hadde fått et nytt tilbud om ikke Hamrén hadde ønsket ham. Og nå er ikke Strands primære oppgave det han gjør på banen lengre, men det han gjør utenfor. Og slikt er vel så viktig for å få en gruppe til å prestere godt. På samme måte som at Iversen som humørspreder utenfor banen er meget viktig for det som skjer på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 30.09.2009 23:43 Post subject: |
|
|
Hvis hovedoppgavene til Strand og Iversen ligger utenfor banen, i det å henholdsvis fostre gode holdninger og å spre godt humør, burde kontraktene deres avspeile dette. Tviler på at hverken Strand eller Iversen går ned i lønn når kontraktene forlenges.
Gleder meg ihvertfall til kamp, med eller uten de ovennevnte på banen. Håper å se noen nye ansikt få en skikkelig sjanse, tenker da spesielt på Bakenga. Håper også Savolainen får en ny sjanse da han viste gode takter mot Molde, spesielt i andre omgang. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 01.10.2009 01:43 Post subject: |
|
|
| Nå sa jeg ikke at Iversens viktigste oppgave lå utenfor banen, men at han har en viktig rolle der. På samme måte som at Strand har en viktig rolle utenfor banen selv om han ikke er så viktig på banen lengre. Iversen er fremdeles viktig på banen også. |
|
| Back to top |
|
 |
P Senior
|
Posted: 01.10.2009 11:18 Post subject: |
|
|
| Cessna wrote: | | Hos Kjernen står vi oppreist hele kampen, og gjerne synger og klapper for å støtte laget. |
Takk for informasjonen  |
|
| Back to top |
|
 |
larsish Junior
Joined: 12 Sep 2004 Posts: 65 Location: Sør for Dovre (dessverre)
|
Posted: 01.10.2009 11:24 Post subject: |
|
|
| Juchmako2 wrote: | Jeg tipper denne startelleveren:
Jarstein
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Annan - Demidov
Traoré - Iversen - Olsen
Prica
Både Bakenga og Henriksen får lange innhopp, og enten Wangberg eller Karlsen får et kort et. |
Denne støtter jeg. Selv om jeg gjerne ser 1 av de 4 nevnte under fra start også.
Det er viktig å unngå tap. Men å la uerfarne offensive spillere spille er ihvertfall mindre risikofylt enn tilsvarende defensivt.
HÃ¥per Bakenga starter jeg. Han virker sprelsk. |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 03.10.2009 12:02 Post subject: |
|
|
| hvor mange tilskuere tror vi kommer da? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.10.2009 12:04 Post subject: |
|
|
Usikker. Bra at denne "mellomkampen" kom før landskampspausen i det minste, tror jeg.
RBK byr i alle fall på intern feiring:
- For de ansatte og spillerne blir det en fest i morgen. Det er første gangen etter gullet at vi får sjansen til å feire sammen, smiler Hamrén, som tilbrakte gullnatta i bil hjem fra Molde.
Pokal og medaljer til seriemesterne blir derimot først utdelt etter Aalesund-kampen 25. oktober.
- Jeg vet ikke om det blir fest da også. Jeg er ikke sjef for festene, jeg bare kommer når det er fest. Men det blir seremoni med pokal og medaljer. Jeg håper det blir en herlig avslutning med disse to hjemmekampene, og vi skal forsøke å gjøre alt for å gi publikum gode opplevelser. Jeg forventer meg at Kjernen også kommer til å være like bra som de har vært hele sesongen. De har vært strålende, skryter Rosenborg-treneren.
Les mer: Vil forlenge rekka uten tap
Forresten ingen overraskelser i laguttaket:
Rune Jarstein
Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Mikael Dorsin
Anthony Annan - Vadim Demidov
Per Ciljan Skjelbred - Steffen Iversen - Trond Olsen
Rade Prica |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 03.10.2009 12:50 Post subject: |
|
|
provoserende dersom Skjelbred bare kan spasere seg inn i start-elleveren i en rolle han aldri har imponert i. Spesielt provoserende er det når vi har vunnet 2 kamper uten ham og Traore har imponert i høyrekantrollen i de kampene.
Hamren har gjort mye bra men det blir litt vel mye "klippekort"-mentalitet når det gjelder start-elleveren _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 03.10.2009 12:54 Post subject: |
|
|
| Nåja, den mest suksessrike perioden vi noen sinne har hatt var jo i høyeste grad preget av klippekortmentalitet. Var man på laget i februar, var man også på laget i september. Uten at jeg dermed konkluderer med noen kausalitet her. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 03.10.2009 16:45 Post subject: |
|
|
Leier Prica fortsatt av Tørum?
Ikke at det spiller noen rolle, for jeg tror Prica har så lyst til å bli toppscorer og ubeseiret i serien at han heller sover i et grantre om nødvendig enn å leie Tørums hus.
Ellers håper jeg Hulsker ikke skader noen av våre.
Og at det blir en trivelig gullfeiring på hjemmebane. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.10.2009 09:11 Post subject: |
|
|
Troppen mot Start:
Rune Almenning Jarstein, Alexander Lund Hansen, Mikael Lustig, Mikael Dorsin, Kris Stadsgaard, Alejandro Lago, Simen Wangberg, Roar Strand, Per Ciljan Skjelbred, Vadim Demidov, Anthony Annan, Trond Olsen, Markus Henriksen, Abdou Razack Traoré, Steffen Iversen, Rade Prica, Mushaga Bakenga og Kjell Rune Sellin. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 04.10.2009 15:46 Post subject: |
|
|
Rart at Savolainen ikke er med i troppen. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.10.2009 15:54 Post subject: |
|
|
| Jeg regner med de har sett gjennom siste kamp på video, og da forstår jeg godt at Henriksen og Traoré er tatt ut i stedet for Savolainen, fordi han spilte en fryktelig dårlig kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
hristo Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.10.2009 17:20 Post subject: |
|
|
| Pussig det med Savolainen. Hamrén regnet nok med en viss skuffelse fordi han ville faktisk ikke offentliggjøre troppen ute på treningsfeltet - verken til spillerne eller rbk.no. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 04.10.2009 18:30 Post subject: |
|
|
| Juska Savolainen har slitt litt med kneet og ble ikke klar til kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 04.10.2009 19:18 Post subject: |
|
|
"er ikke bare Rosenborg som har gjort en fantastisk sessong, Kjernen har også vært en sterk bidragsgiver i år! Har aldri opplevd dem så gode før!"
Petter Myhre. |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 04.10.2009 19:28 Post subject: |
|
|
| Høres ut som om kommentatorene har fått øynene opp for Annans betydning for laget. |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 04.10.2009 19:32 Post subject: |
|
|
| Virker som spillerne ikke er helt fokusert. Har ikke imponert noe særlig, bortsett fra Skjelbred, Olsen og Annan. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 04.10.2009 19:35 Post subject: |
|
|
Teh Olzinator strikes again! _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 04.10.2009 19:35 Post subject: |
|
|
| HERLIG Trond!! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.10.2009 19:36 Post subject: |
|
|
og DERFOR vil jeg ha Skjelbred som OMS! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2156 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 04.10.2009 19:36 Post subject: |
|
|
Fantastisk pasning av Skjelbred, herlig at Olsen får et mål. Han trenger all den selvtillit han kan få. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
|