English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Brann
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 15:59    Post subject: Reply with quote

Så lenge Brann ikke får anledning til å komme til innlegg så vil ikke Karadas bli et stort problem. Skulle det skje at det blir dueller i feltet så er Lago en såpass god duellspiller at han nok vil ta ut Karadas 9 av 10 ganger, og den 10'ende gangen redder Lunna et evt forsøk.

Når det er sagt, så skal ikke denne kampen spilles på RBK's banehalvdel i det hele tatt, så dette blir en surrealistisk diskusjon all den tid RBK skal eie ballen og vinne kampen greit.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 16:04    Post subject: Reply with quote

Hvis du så Brann-kampen i fjor (1-1), så kunne du se hvordan langpasningen skal gjennomføres. Da brukte de Hanstveit til å slå opp på Karadas helt bakfra. Karadas stusset og flere bevegelser i rommet bak gjorde at Helstad fikk nok tid til å putte 1-1. Det er det de sikkert kommer til å kjøre på i morgen og, bare at Huseklepp skal score da. Er ikke redd for det.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 16:08    Post subject: Reply with quote

Kkakk,
det er vel det som kalles å ro.
kkakk
Rutinert

PostPosted: 04.04.2009 16:11    Post subject: Reply with quote

Hvordan er det å ro? Jeg sier jo at han ikke er rask, ja han har gode testresultater på 40 meter. Men det betyr ikke at han er rask. Som jeg skrev så ble han løpt fra av Magnus Powel!! i LSK. Da er man ikke rask.

Men dette er uaktuelt samma hva, for han kommer ikke til å spille mot RBK. Tipper Cato Hansen står forran i køen på benken.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 16:12    Post subject: Reply with quote

RBKfan100,
det har skjedd et trenerbytte i Brann siden den kampen du snakker om og Hanstveit har vel ikke akkurat vært blant Branns beste i år.

Kkakk,
jeg klarer ikke la være, beklager. Hvis det å ha en meget god tid på 40 meters testen ikke betyr å være rask, hva betyr det da?
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 16:16    Post subject: Reply with quote

Han spiller vel gjerne ikke i Brann lenger (Gent), men langpasningen kan vel komme..
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 17:16    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
OT: Hvorfor nickbytte?

Grunnen til at jeg har laget ny account er at jeg hadde problemer med at forumet sendte meg en mail hver eneste gang noen skrev i en tråd jeg var aktiv i. Har forsøkt på mange forskjellige måter å skru av dette, uten at jeg har lykkes. Mitt siste forsøk på å stoppe dette var å bytte mail i profilen. Jeg valgte å bare skrive en tilfeldig fiktiv mail i profilen, det jeg ikke var klar over, var at jeg måtte klikke på en aktiverings link for å kunne bruke accounten igjen. Da jeg ikke skrev inn en reel mail, så var det umulig å få aktivert brukeren igjen.

Jordi Cruyff 18.08.2011
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 04.04.2009 17:33    Post subject: Reply with quote

Det er bare du som får til noe sånt Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
longines
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 17:37    Post subject: Reply with quote

Hehe, det kan du godt si Smile

Men når jeg hadde flere tusen mail fra rbkweb i innboksen min, så var det på tide å gjøre noe. Det var selvsagt idiotisk å skrive noe tilfeldig i mail kategorien, men at jeg måtte aktivere accounten på nytt hadde ikke falt meg inn.

Jordi Cruyff 18.08.2011

Last edited by longines on 04.04.2009 17:41; edited 1 time in total
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 17:41    Post subject: Reply with quote

Kunne du inte ha ändrat nick till joke istället?
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 17:42    Post subject: Reply with quote

he_he_he

Jordi Cruyff 18.08.2011
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 17:47    Post subject: Reply with quote

Som noen andre har gjort, så måtte jeg også innom Brannforumet. Dette er den første posten som er der. Visste ikke at andre lag så slik på oss
Quote:

Jeg vet det er lenge til denne kampen, men synes det er verdt å påpeke at vi i neste serierunde møter et lag som synes det ok å drive med juks og holding for å vinne.
Back to top
stjørdaling
Senior

PostPosted: 04.04.2009 17:55    Post subject: Reply with quote

Ut ifra analysen på rbk.no ser det ut som om Rosenborg starter med en 4-4-2 (diamant) på søndag.

Var det noen som var på formasjontreninga, eller var den stengt for presse og publikum? Er uansett svært skeptisk til å forandre på et system som faktisk fungerer svært bra. Vi så jo hvordan 4-4-2 gikk siste 30 minuttene mot Tromsø.

EDIT: LINK: http://www.rbk.no/incomin...134048.ece
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 04.04.2009 18:02    Post subject: Reply with quote

Tror nok ikke det blir 4-4-2, nei...
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.04.2009 18:05    Post subject: Reply with quote

Var det ikke en som skrev at Prica og Iversen spilte sammen på topp på treninga han overvar i går eller i forgårs?
Back to top
kkakk
Rutinert

PostPosted: 04.04.2009 18:12    Post subject: Reply with quote

Ble vell skrevet at de byttet på å spille på topp..
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 18:18    Post subject: Reply with quote

Var egenetlig ikke noen skikkelig formasjonstrening. Mange som deltok i angrep, og stopperne samt lunna fikk øvd seg mot hodesterke spillere (Rade og Steffen).
Stadsgaard var blant annet med som innleggslegger og både tettey,annan,olsen,sapi,mickex2,ivers,prica,strand var med på det offensive laget. Umulig for meg å si om det blir 442 eller 4231 hvertfall.

EDIT: Det var dagens økt ja.. Embarassed
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.04.2009 18:22    Post subject: Reply with quote

Da er det godt gjort å innbille seg at det var i forgårs. Razz

Det vil overraske meg om det blir et annet system enn 4-2-3-1 nå. 4-2-2 vil vel heller være et system man legger om til underveis i en kamp, som mot Tromsø.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 18:27    Post subject: Reply with quote

Ser det også på som svært usannsynlig at det plutselig skulle bli 442. Det må en skade/vraking av Olsen til for at det skal kunne forsvares.
Back to top
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 19:44    Post subject: Reply with quote

Jeg registrerer at verken Traore eller Konan er i troppen mot Brann. Mye kan tyde på at RBKs sportslige ledelse er i ferd med å innse at deres "afrikaprosjekt" har kosta mer enn det har smakt. Jeg tror det blir lenge til vi ser en ny ivorianer eller maliser (hvis det heter det?) i RBK.
Back to top
kkakk
Rutinert

PostPosted: 04.04.2009 20:06    Post subject: Reply with quote

Konan skulle jeg gjerne sett i troppen når han er en spiller som kan komme inn å endre et kamp bilde.. Ser fortsatt ikke noen grunn til at Sellin sitter på benken. Hadde vært bedre å evt ta med noen av de andre juniorne som wandberg eller helland
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 20:20    Post subject: Reply with quote

spællåtmæ wrote:
Jeg registrerer at verken Traore eller Konan er i troppen mot Brann. Mye kan tyde på at RBKs sportslige ledelse er i ferd med å innse at deres "afrikaprosjekt" har kosta mer enn det har smakt. Jeg tror det blir lenge til vi ser en ny ivorianer eller maliser (hvis det heter det?) i RBK.

Men ghanesern Annan är i högsta grad med i laget och "smaker" väldigt gott för tiden - räknas inte han till "afrikaprojektet"?
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 20:25    Post subject: Reply with quote

"Afrikaprosjektet" er vel først og fremst de tre vi hentet fra løkka i afrika gjennom Stig T. Kone, Traoré og Konan Ya. Annan var et mye, mye sikrere kort. Syns ikke det er så forferdelig at Konan ikke er med i troppen, men skulle gjerne hatt Traoré der. Og at Sellin er med, er mere signaleffekt enn det er taktisk klokskap, spør du meg.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 20:37    Post subject: Reply with quote

Konan hade utmärkt sig i Afrikas motsvarighet till championsleague och kom på inget sätt rätt från lökka. Han är också fotbollsmässigt mer än god nog för truppen. Kone gjorde bra ifrån sig i RBK. Traoré är en stor talang som dock har stagnerat, antagligen pga av för lite speltid. Torbjörnsens projekt är det inget fel på.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2009 20:40    Post subject: Reply with quote

Syns alle de tre har utmerket seg. Alle tre positivt, konan også negativt. Holdningene hans er vel ikke helt der de bør være for å spille i en klubb som Rosenborg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Next
Page 9 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb