English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Europacup 2008/09
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 72, 73, 74  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 14:50    Post subject: Reply with quote

Forfriskende med kommentatorer som konsentrer seg om spillet istedet for å lete dommerkontroverser og så for å gjennta dem igjennom hele kampen. Det ble påpekt etter en stund og grundig diskutert i pausen og etter kampen, det får holde etter min mening. Slik som det var med John Pelu og Tv2 ifjor er ihvertfall ikke ønskelig.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 15:20    Post subject: Reply with quote

Jeg finner ikke noe forfriskende i kommentatorer som ikke ser detaljene i det som skjer. At de ikke nevner det etter så mange repriser, men fortsetter skamrosen av Liverpool-spillerne er bare tragisk.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 15:23    Post subject: Reply with quote

Mente de nevnte at de hadde problemer med monitoren men at de var klar over situasjonen. Men er enig i at de ikke er allverden. Men de er liksom blitt litt CL.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 16:18    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Jeg finner ikke noe forfriskende i kommentatorer som ikke ser detaljene i det som skjer. At de ikke nevner det etter så mange repriser, men fortsetter skamrosen av Liverpool-spillerne er bare tragisk.

Den første situasjonen er høyst diskuterbart og det ble nevnt av kommentatoren etter noen repriser og det ble påpekt at det kanskje burde vært annuert og det ble påpekt at kollegaene deres fra andre land hadde delte meninger.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 16:31    Post subject: Reply with quote

Nå skal det sies at jeg så kampen i opptak og drev og spolte en del, men jeg så situasjonen gang på gang uten en eneste kommentar om at Pepe usportslig ble dratt i trøya.

At denne situasjonen skal være høyst diskuterbar er jeg totalt uenig i. For meg er det en soleklar annullering, frispark til Real Madrid og gult kort til Torres. Det gule kortet kan dog sikkert diskuteres.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 16:34    Post subject: Reply with quote

Jeg gjenntar bare diskusjonen som kommentatorene referererte til og du kan være uenig og det kan absolutt diskuteres om det skal annuleres, men til slutt hadde det ingenting å si fordi det var i prinsippet bare et lag på banen og Real Madrid kan takke Casillas for at det ikke nærmet seg to siffret.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 16:34    Post subject: Reply with quote

Der er ikke jeg enig. Holder ikke med noen av laga, men han var da knapt nær han. Ser ut som Pepe prøver å skli bort ballen men misser.

Den spanske storavisa Marca mener også at det var et greit mål, omdiskutert ja, men ikke noe å annulere for. Straffen derimot var feil

edit: svar til Brady
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 16:37    Post subject: Reply with quote

Det er en veldig lignende situasjon som den Gamsten etter min mening kastet seg i mot Manchester United for noen uker siden og da kallte en det filming. Er det forskjell på om angrepspiller eller forsvarspiller gjør det?
Back to top
Chuck Horneland
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 16:46    Post subject: Reply with quote

Fint å se andre enn meg som ikke syns mål #1 skulle vært annulert. Det må da være lov å ta på en spiller uten at det skal bli frispark.
Back to top
Slartibartfast
Proff

PostPosted: 11.03.2009 17:05    Post subject: Reply with quote

Mener begge de to første målene skulle vært amnulert, men Liverpool hadde nok vunnet uansett.
Men fy faen å irriterende det var å høre på Stokke og Davidsen. Kommenteringa var jo en sammenhengende hyllest av Liverpool. De klarer ikke for fem øre å skjule Liverpool-kjærligheten sin. Hver gang Torres foretok seg noe fikk de jo orgasme, og det blir for dumt at de halveis ut i 2. omgangen sier: "Ja for oss nøytrale hadde det vært bra med et Madrid-mål nå". Skammelig!
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 17:27    Post subject: Reply with quote

Det eneste negative med kampen igår er at jeg frykter litt at Real Madrid kan finne på å gå for Benitez i sommer og Real Madrid i sammen med Ac Milan er det eneste klubbene som jeg tror kan klare å lokke Benitez vekk ifra Anfield.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 17:55    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som får en trener til å ønske å overta Real Madrid. Greit nok at det er en stor klubb, og at man rår over en av verdens til enhver tid beste spillerstaller, men man må jo gi avkall på hele sitt behov for anerkjennelse for jobben man gjør. Klubbens supportere er vant til at reglene for fotballklubber ikke gjelder for dem, at klubben deres får lov til å drive med underskudd i milliardklassen med myndighetenes velsignelse og at de får de spillerne de peker på. De ikke bare venter, men forlanger at klubbens trener skal vinne alle turneringer klubben deltar i.

Der man i konkurrerende storklubber (Barcelona, Inter, Milan, Liverpool med flere) kan ha flere suksessrike år med fortjent hyllest fra supporterne, blir et opphold i Real alltid kortvarig og i beste fall honorert med et likegyldig skuldertrekk fra klubbledelse og fans. Selv har jeg bare forakt til overs for Real. En sjelløs plastikklubb er det de er.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 11.03.2009 18:01    Post subject: Reply with quote

Rafa Benitez har et meget spesielt forhold til Real Madrid siden han har vært både spiller og trener (juniortrener) i klubben tidligere. Når det gjelder Ac Milan så har aldri Benitez lagt skjul på at han er en beundrer av Sacchi og hans filosofi og mener å ha lest at han har vært i Milan for å lære tidligere. Rafa Benitez kan også italiensk av den grunn hvis jeg husker riktig.
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 18:36    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Den første situasjonen er høyst diskuterbart og det ble nevnt av kommentatoren etter noen repriser

Så vidt jeg fikk med meg kun etter at det ble diskutert i studio. Å få Bratseth inn i den suppa der må være det minst ufornuftige produksjonen har gjort på årevis.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 11.03.2009 19:10    Post subject: Reply with quote

Du skal være voldsomt opphengt i engelsk fotball om du ikke hører den overdrevne partiske kommenteringen av Liverpool og andre engelske lag. Til tider er det så overdrevent at det ødelegger mye av opplevelsen av en god champions league kamp for oss som er nøytrale.
Back to top
Hercules
Proff

PostPosted: 11.03.2009 19:54    Post subject: Reply with quote

Takk, Iziba Jaja. Jeg kan ikke være mere enig, jeg har nesten sluttet å følge med på CL etter at RBK også sluttet å delta Wink
Når jeg først ser CL, har jeg heldigvis muligheten til å velge bort de norske (anglofile) komentatorene og "ekspertpanelet" i studio, for meg andre, STORE kamper.....
Jeg kan ikke benekte at PL har de beste toppklubbene i verden, men engelsk fotball er jo ikke som den har vært. Noe også som gjenspeiler det engelske landslaget.

Forza Ragazzi Tommel'n opp!
Back to top
Troilonge
Forumsjef

PostPosted: 11.03.2009 20:49    Post subject: Reply with quote

This Is Anfield wrote:
Fint å se andre enn meg som ikke syns mål #1 skulle vært annulert. Det må da være lov å ta på en spiller uten at det skal bli frispark.

Hehe, du må vel ha Anfield gravert inn i nicket for å mene noe annet enn at førstemålet burde vært annulert. Hadde det vært Rooney som hadde voldtatt Carragher på den måten hadde meningen din vært totalt snudd på hodet. Men du er ikke den første Liverpool/Utd-supporteren som er sånn så det er ikke noe nytt Razz

Selv om mål preger kamper greier jeg uansett ikke syntes synd på Real Madrid selv om straffen også kanskje var litt billig. Liverpool kjørte på fra start til mål og kampbildet hadde nok ikke vært annerledes om de ikke hadde fått uttelling. Nummer tre og fire er pure klasse, enkelt og greit. Sier vel sitt når Casillas er banens beste i en 4-0 seier for Liverpool.

Gratulerer også til Sporting med ny CL-rekord. 1-12 burde gitt utestengelse fra Europa i tre år. Er det mulig!? Åssen greide de å komme seg til åttendelsfinalen?
Back to top
doris
Veteran

PostPosted: 12.03.2009 00:05    Post subject: Reply with quote

Lurer på hvor mye Arsenal har gitt Baptista for sin opptreden i kveld, herregud for en talentløs fyr.
Back to top
Snorkel
Rutinert

PostPosted: 12.03.2009 00:10    Post subject: Reply with quote

Har bare sett ekstraomgangen. Hvordan har kampen vært?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
doris
Veteran

PostPosted: 12.03.2009 00:51    Post subject: Reply with quote

Den var vel ganske jevn, ikke så mange sjanser. Skuffende at Arsenal karret seg gjennom...
Back to top
Flaav
Veteran

PostPosted: 12.03.2009 01:00    Post subject: Reply with quote

dritbra at gunners&barca er videre! Very Happy
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.03.2009 01:17    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er det så bra at Arsenal er videre?
Back to top
Troilonge
Forumsjef

PostPosted: 12.03.2009 10:47    Post subject: Reply with quote

Nervepirrende straffekonk, ja. Veldig imponerende straffer av begge lag og spesiellt Riise sjokkerte da presset var som størst.

Kanskje kan Gunners redde sesongen med et lite eventyr i CL. Statistikken er klar. Hver gang Villareal er i kvarten går Arsenal til finalen. Wink
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 22:11    Post subject: Reply with quote

Får vi forsøke å kvalifisere oss til europa i år?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Juch
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 23:12    Post subject: Reply with quote

Ja, om Norge kommer blant de tre beste på fair play-rankingen. Og det kan vi vel være 100% sikre på at skjer.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 72, 73, 74  Next
Page 64 of 74

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb