| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 09.09.2008 11:11 Post subject: |
|
|
Jamtfall jr blir aldri aktuell for RBK igjen når han drar fra klubben.
Til det har han for dårlige holdninger. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.09.2008 11:31 Post subject: |
|
|
| Kjenner du ham, TomH? |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 09.09.2008 13:37 Post subject: |
|
|
Niks.
Derimot kjenner jeg andre som kjenner ham/ møter ham titt og ofte.
Og, disse diskusjonene omkring Jamtfall har jeg vært med på før her inne på forumet - jevnlig i sikkert over to år. Jeg har alltid hevdet at han ikke har noe i RBK å gjøre. Alltid blir man møtt med samme spørsmål; Kjenner du ham?
1) Man trenger ikke kjenne en person for å se hva en person gjør.
Det blir observert.
2) Handlinger reflekterer ofte ens tanker/ mangel på tanker.
3) Jamtfalls handlinger stemmer ikke overens med Hamrens bilde av en toppidrettsutøver. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 09.09.2008 13:42 Post subject: |
|
|
Bare et tankekors:
Om Jamtfall jr er ute på en svingom, og én person som både vet at han er RBK-spiller OG bryr seg om laget ser ham, da får mange vite det.
Om samme person ser ham stå igjen etter treningen mandagen etter og bedrive egentrening, da er det få som får vite det.
Mao, det er alltid det negative og sensasjonelle som opptar folk _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 09.09.2008 13:53 Post subject: |
|
|
Vegviks,
Det er mer enn det sensasjonelle som opptar folk.
Det håper jeg også for din del.
F.eks er mange opptatt av det de synes er interessant.
I tilfellet Jamtfall vil det være like interessant å høre om egentrening som utsvevende byliv. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.09.2008 14:58 Post subject: |
|
|
Et mer riktig resonnement er vel at flere som er interessert i rbk befinner seg på byen, enn på lerkendal etter trening  |
|
| Back to top |
|
 |
Curl Junior
|
Posted: 09.09.2008 23:25 Post subject: |
|
|
| firkl0ver wrote: | | Han (Jamtfall Jr.) er nok en av de få som går Iversen en høy gang i alkoholføring, spesielt etter at skaden inntraff, og det er ledelsen i klubben smertelig klar over. Så vi får se om han kommer sterkt (nok) tilbake. |
Kjenner til den yngre garde på rosenborg og jeg kan med en gang avkrefte at Michael drikker noe mer enn f eks per ciljan bare så det er sagt! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 10.09.2008 00:52 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Michael er faktisk på utkikk etter en ny klubb. |
Blir det en "Vegard Skjerve-løsning"?
Ny kontrakt, for så å bli leid ut? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.09.2008 10:59 Post subject: |
|
|
| Det tviler jeg personlig på. Trenerne bør ha atskillig mer oversikt over ferdighetene til Jamtfall. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.09.2008 12:47 Post subject: |
|
|
| Kanskje Jamtis blir det nye coveret for Lustig på høyrebacken neste år, da Basma har lagt opp og Strand stadig blir mer sliten i kroppen? Han spilte på backplass i siste toerkamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.09.2008 18:33 Post subject: |
|
|
Noen som har lagt merke til hvor ekstremt god Jamtfall er til å få straffe? Cupkampen mot Steinkjer i 2006 (en av hans første for seniorlaget), i den kampen sikret han to straffer, Iversen satte begge mener jeg å huske. I den viktige hjemmekampen mot Stabæk i fjor fikk han en straffe, mot Mo på mandag sikret han laget sitt en kjærkommen straffe.
Han er en vingtype som liker å ha hurtige gjennomløp og utfordringer på siden sin, og dette fører ofte til at motstanderne må ty til ulovlige midler for å stoppe ham. Så at han får massevis av straffer betyr ikke at han er en juksepave.
God spiller som desverre har vært neste sammenhengende skadet de siste to år. Forhåpentligvis vil han klare å holde seg skadefri og utvikle seg som spiller, kanskje han blir en spiller som stabiliserer seg på Adecco eller Tippeliganivå, gjerne for RBK, potensiale er der, men skader setter deg jo mye tilbake når du er så ung som han er. Skjelbred spilte jo sånn halveis gjennom mesteparten av 2006-sesongen før han igjen har kommet seg gradvis de to siste.
Jeg tror ikke han har spilt sin siste tippeligakamp for RBK, men om han er god nok til å være en spiller å regne med i årene framover er vel mer tvilsomt. Bør i alle fall gi ham en skadefri periode til, for at han skal få sjansen til å bevise sin kvalitet. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.09.2008 19:03 Post subject: |
|
|
| Jeg også mener Jamtfall er en spennende type. Han har hurtighet og kan passere spillere, og er således unorsk i spillestilen. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.09.2008 19:15 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Noen som har lagt merke til hvor ekstremt god Jamtfall er til å få straffe? |
Ja, de fosningene er noen jævla kvasi-italienere! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.09.2008 20:05 Post subject: |
|
|
| Synes det å omskolere han som back virker spennede, fremmover på banen finnes det nesten ikke behov for han i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 24.09.2008 20:20 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Ja, de fosningene er noen jævla kvasi-italienere! |
Trekk det tilbake!!!  _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 24.09.2008 22:03 Post subject: |
|
|
Psst, jeg tror nok Robbie mente det der med en god porsjon ironi  _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.09.2008 22:04 Post subject: |
|
|
| Neida. Ironi er 90-talls. Men det skal nevnes at jeg egentlig liker både italienere og fosninger. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.09.2008 12:36 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke om det var en spøk fra Mini's side, men:
Noen spurte:
Hvor er det blitt av sønnen til Jørn Jamtfall?
Har vært skadet i nesten hele år.
Havner kanskje i Glimt til neste år
Fra nettmøtet med Mini på TV2sporten.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.09.2008 12:41 Post subject: |
|
|
| Michael tror jeg kunne gjort det godt i glimt. Klassisk vingtype med stor hurtighet. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 29.09.2008 13:19 Post subject: |
|
|
Ingen tvil om at Bodø/Glimt per i dag har et spillesystem som passer hans spillertype bedre nei. Men uansett hvilket lag og hvilken formasjon han skal forholde seg til, vil han ikke lykkes med så store skadeproblemer. Får absolutt håpe at Mickey Mike får et skadefritt år, det har både han og...apparatet rundt ham...fortjent.
Dog vil det være bittert hvis både han og Soft StorFlora herjer i neste års seriespill for andre lag enn RBK, men det er vi jo blitt vant til med de spillerne vi selger unna til underpris. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.09.2008 15:59 Post subject: |
|
|
| Var nok ingen spøk, nei. Glimt er aktuelt for Michael. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.09.2008 16:10 Post subject: |
|
|
| Håper han er moden nok til å se selv at det kan være bra for han å komme seg vekk noen år, om han ser for seg en fremtid som en spiller på eliteserienivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 30.09.2008 03:35 Post subject: |
|
|
Høyreback-prosjektet er visst ikke over. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Brandy Proff
|
Posted: 30.09.2008 07:49 Post subject: |
|
|
| hvis strand ikke forlenger kan det være Jamtfall blir med oss ett år til, som høyreback-reserve(?). Avhenger også litt av lago. hvis han ikke forlenger blir det for lite med Nordvik som midtstopper/back-reserve. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 30.09.2008 14:28 Post subject: |
|
|
Nok en gang skaffer Michael straffe. Meget farlig og gjennombruddshissig spiller. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
|