English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nazi-Hauge
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
brattigoal
Junior


Joined: 25 Aug 2004
Posts: 50

PostPosted: 07.08.2005 22:24    Post subject: Nazi-Hauge Reply with quote

Det er jo ikke noe nytt at Lerkendal hater Hau.. unnskyld, han-hvis-navn-må-være-usagt. Det er heller ikke noe nytt at flere andre lags supportere hater denne dommeren. Makan til arrogant drittsekk skal du lete lenge etter.

I dag var det den samme historien som nok engang gjentok seg. Flere mildt sagt snodige avgjørelser. To klare RBK straffespark i tillegg til det de fikk (ikke at det ser ut til at straffespark ville gjort noe med resultatet), men værst av alt. Nå går det også på sikkerheten løs for spillerne.
(Dette er egentlig ikke første gangen. Gå f.eks tilbake til 2004 og sjekk hva Oliver Occean fikk da han sendte Ørjan Berg ut på et flere måneder langt skadeavbrekk).

Det som virkelig irriterer er at han-hvis-navn-må-være-usagt, til tross for stadige påpekelser fra spillerne demonstrativt nekter å benytte storskjermene på stadion som viser at dette slettes ikke er mål, men frispark til keeper. Mer arrogant holdning har jeg ikke sett siden Hitler stod på talerstolen i 1939.

HVORDAN KAN NFF LA EN SLIK MANN DØMME!?

Selv måtte jeg simpelthen ta ett femminutt bak tribunene. Der ble jeg møtt av en ca ti år gammel gutt som var der av samme årsak. Hva er egentlig dette for noe? Det har blitt sagt at røyking og alkohol ikke kan tillates på stadion fordi de ikke skaper den riktige stemningen for de som ønsker å ta med barna på kamp.
Viser ikke denne episoden at det kanskje heller en en bestemt dommer som burde forbys på norske fotballbaner!

Neste gang dette dyret skal dømme kamp på lerkendal vil jeg oppfordre alle til å ta med råtne egg, tomater og hva annet de måtte ha på lur. Det er lite som tyder på at NFF vil gjøre noe med saken. NRK og TV2 nevner ikke situasjonen med ett eneste ord. Det er i slike tilfeller folket må ta til flertallets makt. Det er dessverre mye som tyder på at vi publikumere må "ta en Anders Frisk" for å bli kvitt dette søppelet som hører bedre hjemme seks fot under gressmatta enn midt i flomlyset.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 07.08.2005 22:32    Post subject: Re: Nazi-Hauge Reply with quote

brattigoal wrote:

Neste gang dette dyret skal dømme kamp på lerkendal vil jeg oppfordre alle til å ta med råtne egg, tomater og hva annet de måtte ha på lur. Det er lite som tyder på at NFF vil gjøre noe med saken. NRK og TV2 nevner ikke situasjonen med ett eneste ord. Det er i slike tilfeller folket må ta til flertallets makt. Det er dessverre mye som tyder på at vi publikumere må "ta en Anders Frisk" for å bli kvitt dette søppelet som hører bedre hjemme seks fot under gressmatta enn midt i flomlyset.


Den var vel kanskje "litt" drøy. Ja, han er en skikkelig kuk, men det får da være grenser.
(Burde vel kanskje ikke gitt deg denne oppmerksomheten heller, når jeg tenker meg om...)


Last edited by jadda on 07.08.2005 22:34; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pelun
Proff


Joined: 09 Aug 2004
Posts: 292
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 22:33    Post subject: Reply with quote

Patetisk...
1-2 burde vært annulert, men ellers kan vi takke oss selv...
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 22:34    Post subject: Re: Nazi-Hauge Reply with quote

jadda wrote:
brattigoal wrote:

Neste gang dette dyret skal dømme kamp på lerkendal vil jeg oppfordre alle til å ta med råtne egg, tomater og hva annet de måtte ha på lur. Det er lite som tyder på at NFF vil gjøre noe med saken. NRK og TV2 nevner ikke situasjonen med ett eneste ord. Det er i slike tilfeller folket må ta til flertallets makt. Det er dessverre mye som tyder på at vi publikumere må "ta en Anders Frisk" for å bli kvitt dette søppelet som hører bedre hjemme seks fot under gressmatta enn midt i flomlyset.


Den var vel kanskje "litt" drøy. Ja, han er en skikkelig kuk, men det får da være grenser.
(Burde vel kanskje ikke gitt deg denne oppmerksomheten heller, når jeg tenker meg om...)


Hvorfor må man alltid være så "politisk korrekt"? Synes det er bedre å kalle en spade for en spade, Og Hauge for et forbanna SVIN!!
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 07.08.2005 22:37    Post subject: Reply with quote

Forbanna svin ville jeg nok ikke reagert på heller. Det kan jeg vel sagtens skrive under på, til og med.

Ver vel ikke bare det som stod i det innlegget, var det vel?
...og var ikke tapet fortjent?
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 22:43    Post subject: Reply with quote

jadda wrote:
Forbanna svin ville jeg nok ikke reagert på heller. Det kan jeg vel sagtens skrive under på, til og med.

Ver vel ikke bare det som stod i det innlegget, var det vel?
...og var ikke tapet fortjent?


Synes Hauge opptrer som en arrogant tulling på banen i dag. men nazisvin... greit nok for å understreke hvor frustrerende det er når en dommer ødelegger kampen totalt. Gjør en trener arbeidsledig. Og haler ut tiden ved å ha flere samtaler med 4. dommer.

Synes det var en bra betegnelse jeg Smile

Om tapet var fortjent... Synes vi viser fremgang. skulle holdt ut i 2 omganger, men var ikke så forbanna etter denne kampen som etter de 3 siste. Vi spil.te mye dårligere mot B/G enn mot lillestrøm.
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
brattigoal
Junior


Joined: 25 Aug 2004
Posts: 50

PostPosted: 07.08.2005 22:50    Post subject: Reply with quote

Det er drøyt og sammenligne fyren med ja.. den andre fyren. Det er selvfølgelig mest for å provosere leser, men bare at tanken på sammenligning faller meg inn er jo noe å tenke over. Kan ikke fatte og begripe hvordan en dommer kan være såååå arrogant.

Så nettopp nyhetssendingen på NRK. Der beskrev de de målene til Lillestrøm som "to vakre Lillestrøm-mål" , men visste aldri nr.2. Snedig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1321
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 07.08.2005 22:51    Post subject: Reply with quote

thorarildv wrote:
jadda wrote:
Forbanna svin ville jeg nok ikke reagert på heller. Det kan jeg vel sagtens skrive under på, til og med.

Ver vel ikke bare det som stod i det innlegget, var det vel?
...og var ikke tapet fortjent?


Synes Hauge opptrer som en arrogant tulling på banen i dag. men nazisvin... greit nok for å understreke hvor frustrerende det er når en dommer ødelegger kampen totalt. Gjør en trener arbeidsledig. Og haler ut tiden ved å ha flere samtaler med 4. dommer.

Synes det var en bra betegnelse jeg Smile

Om tapet var fortjent... Synes vi viser fremgang. skulle holdt ut i 2 omganger, men var ikke så forbanna etter denne kampen som etter de 3 siste. Vi spil.te mye dårligere mot B/G enn mot lillestrøm.


Nazi-svin er vel forsåvidt også noe jeg kan leve med. Tror ikke du har lest hele innlegget, jeg.

Quote:
Det er i slike tilfeller folket må ta til flertallets makt. Det er dessverre mye som tyder på at vi publikumere må "ta en Anders Frisk" for å bli kvitt dette søppelet som hører bedre hjemme seks fot under gressmatta enn midt i flomlyset.


Beklager, men dette synes jeg rett og slett ikke er morsomt!
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 22:56    Post subject: Reply with quote

Har lest hele innlegget. Tar ikke alt som står på forumet bokstavelig. Her uttrykker folk frustrasjon og sinne.
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 07.08.2005 23:00    Post subject: Reply with quote

Er enig i at alt som blir skrevet her er overhodet ikke morsomt. Folk må skjerpe seg litt, og respektere dommerne litt mer. Gi de litt mer kredit. Jeg syns også kampen idag var helt på trynet for dommerens del, men å synke så lavt med slike innlegg finner jeg usmakelig. Selv om jeg mener at RBK hvertfall skulle hatt et straffespark til (men det burde ikke blitt dømt straffe på den situasjonen der det ble blåst) og Lillestrøm skulle hatt et annulert, gidder jeg ikke la alt gå utover dommeren. RBK hadde flere sjanser i 1.omgang til å kunne avgjøre kampen på egenhånd!!
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 23:03    Post subject: Reply with quote

KenMan wrote:
Er enig i at alt som blir skrevet her er overhodet ikke morsomt. Folk må skjerpe seg litt, og respektere dommerne litt mer. Gi de litt mer kredit. Jeg syns også kampen idag var helt på trynet for dommerens del, men å synke så lavt med slike innlegg finner jeg usmakelig. Selv om jeg mener at RBK hvertfall skulle hatt et straffespark til (men det burde ikke blitt dømt straffe på den situasjonen der det ble blåst) og Lillestrøm skulle hatt et annulert, gidder jeg ikke la alt gå utover dommeren. RBK hadde flere sjanser i 1.omgang til å kunne avgjøre kampen på egenhånd!!


Har du flere gode eksempler på at Hauge ødela kampen? Hvorfor i faen skal ikke vi ha lov å skylde på en dommer som kun er ute etter å ødelegge kampen. Synes dommerstanden i norge må tåle kritikk. Spesielt når de er fredet av media, så må iallefall vi supportere ha lov å si det vi mener
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 07.08.2005 23:08    Post subject: Reply with quote

thorarildv;
Hehe... Det er lov å mene at dommeren gjorde en haug med feil i dag, og det mener jeg også. Men jeg synes bare at man kan holde seg for god til å kalle ham for nazisvin... Det blir liksom så usaklig.... Kan man holde seg til saken, så er det ok...

Det skal sies at dommeren idag gjorde en helt "på-trynet-jobb" og at jeg absolutt ikke støtter ham. Det var han som i bunn og grunn var skylden i poengtap i dag. Så misforstå meg rett, thorarildv! Wink Razz
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
petko
Rutinert


Joined: 12 Jan 2005
Posts: 654
Location: Kowloon, Hong Kong

PostPosted: 07.08.2005 23:09    Post subject: Reply with quote

Jeg syns at Hauge dømte en brukbar kamp jeg. Greit at 2. målet til LSK ikke skulle vært godkjent, men så fikk vi en billig straffe, så alt i alt var det greit.

For tapet idag kan vi kun skylde på oss selv!
_________________
Veni, vidi, vici!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 07.08.2005 23:10    Post subject: Reply with quote

må bare kverrulere litt Smile
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 07.08.2005 23:12    Post subject: Reply with quote

mono wrote:
Jeg syns at Hauge dømte en brukbar kamp jeg. Greit at 2. målet til LSK ikke skulle vært godkjent, men så fikk vi en billig straffe, så alt i alt var det greit.

For tapet idag kan vi kun skylde på oss selv!


Skjønner ikke at du kan si han gjorde en ok jobb... Den må du begrunne litt mer, hvertfall... Jeg syns det var tragisk...
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 07.08.2005 23:12    Post subject: Reply with quote

thorarildv wrote:
må bare kverrulere litt Smile


Jeg er en kverulant selv, så jeg syns det bare er morro Razz

Fortsett slik Wink
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
Rbker
Junior


Joined: 15 Oct 2004
Posts: 27

PostPosted: 07.08.2005 23:17    Post subject: Reply with quote

Håper 2mas tar ansvar og stenger denne tråden. Syns ikke den tar seg ut på en slik flott side med et veldig bra forum. Slike søppelmeldinger hører hjemme hos www.rbk.no hvor det florerer med drapstrusler, sammenligninger med en viss folkemorder og andre håpløse synspunkt. Terje Hauge dømte ELENDIG, og som dommer kan jeg gjerne si at han er udugelig. Men å komme med slike personangrep finner jeg uakseptabelt. Idiotisk er hva jeg vil kalle det.
_________________
Renere drakt 2005! Renere stadion med tette hjørner og svarte seter!
Back to top
View user's profile Send private message
KenMan
Veteran


Joined: 07 Aug 2005
Posts: 1232
Location: Bergen

PostPosted: 07.08.2005 23:18    Post subject: Reply with quote

Kunne ikke sagt det bedre selv... Very Happy
_________________
"Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Back to top
View user's profile Send private message
petko
Rutinert


Joined: 12 Jan 2005
Posts: 654
Location: Kowloon, Hong Kong

PostPosted: 07.08.2005 23:31    Post subject: Reply with quote

KenMan wrote:
mono wrote:
Jeg syns at Hauge dømte en brukbar kamp jeg. Greit at 2. målet til LSK ikke skulle vært godkjent, men så fikk vi en billig straffe, så alt i alt var det greit.

For tapet idag kan vi kun skylde på oss selv!


Skjønner ikke at du kan si han gjorde en ok jobb... Den må du begrunne litt mer, hvertfall... Jeg syns det var tragisk...


Jeg føler ikke at Rune Hauge gjorde noe dårlig jobb, utover den nevnte situasjonen. Han dømte etter min mening helt greit. Kan du utdype litt mer hva du syns som Hauge gjorde feil idag da? Ærlig talt så har jeg vært vitne til mye verre dømming enn det som foregikk idag. Hvis dette her var så dårlig, så setter man lista temmelig høyt.
_________________
Veni, vidi, vici!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 07.08.2005 23:34    Post subject: Reply with quote

mono wrote:
Kan du utdype litt mer hva du syns som Hauge gjorde feil idag da?


Jeg vil da gerne uddybe, copy+paster fra en anden tråd hvor du har "glem"t/ikke har svaret endnu:

GOD KAMP? Hvordan kan du sige at det var en god kamp. Han skiftedes til at dømme frispark enten til Frode Johnsen eller Frode Kippe, istedet for at give dem en tilsnak, så vi konstant fik ophold i spillet. Han har muligvis snyt os for to straffespark i kampen. Riseth bliver direkte skubbet overende af Powell, men nej han dømmer hands. Powell skyder bolden væk for at trække tiden, og får ikke gultkort. På Lillestrøms andet mål kan der såes tvivl om angreb på målmanden. Her tæller jeg for det meste de fejldømninger han havde mod os, har slet ikke inkluderet dem han har mod Lillestrøm. Er det din defination af en god kamp?
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
petko
Rutinert


Joined: 12 Jan 2005
Posts: 654
Location: Kowloon, Hong Kong

PostPosted: 07.08.2005 23:47    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
mono wrote:
Kan du utdype litt mer hva du syns som Hauge gjorde feil idag da?


Jeg vil da gerne uddybe, copy+paster fra en anden tråd hvor du har "glem"t/ikke har svaret endnu:

GOD KAMP? Hvordan kan du sige at det var en god kamp. Han skiftedes til at dømme frispark enten til Frode Johnsen eller Frode Kippe, istedet for at give dem en tilsnak, så vi konstant fik ophold i spillet. Han har muligvis snyt os for to straffespark i kampen. Riseth bliver direkte skubbet overende af Powell, men nej han dømmer hands. Powell skyder bolden væk for at trække tiden, og får ikke gultkort. På Lillestrøms andet mål kan der såes tvivl om angreb på målmanden. Her tæller jeg for det meste de fejldømninger han havde mod os, har slet ikke inkluderet dem han har mod Lillestrøm. Er det din defination af en god kamp?


Det er klart at han ikke dømte perfekt, men med tanke på dommerstanden i Norge (og resten av verden forøvrig) så var dette slettes ikke så verst.

Vi hadde allerede fått et billig straffespark, og det skulle bare mangle at han begynte å dele ut straffer i hytt og pine.

Powell skulle utvilsomt ha fått et gult kort, spesielt ettersom Eguren fikk det for den samme forseelsen tidligere i kampen.

Han kunne nok ha gitt tilsnakk til Frode og Kippe, men kanskje han gjorde det mens det var stopp i spillet?

Det jeg vil frem til er at dommeren ikke var så dårlig som folk skal ha det til! Mange av spillerne idag var mye verre enn dommeren.
_________________
Veni, vidi, vici!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 07.08.2005 23:52    Post subject: Reply with quote

mono wrote:

Det er klart at han ikke dømte perfekt, men med tanke på dommerstanden i Norge (og resten av verden forøvrig) så var dette slettes ikke så verst.

Vi hadde allerede fått et billig straffespark, og det skulle bare mangle at han begynte å dele ut straffer i hytt og pine.

Powell skulle utvilsomt ha fått et gult kort, spesielt ettersom Eguren fikk det for den samme forseelsen tidligere i kampen.

Han kunne nok ha gitt tilsnakk til Frode og Kippe, men kanskje han gjorde det mens det var stopp i spillet?

Det jeg vil frem til er at dommeren ikke var så dårlig som folk skal ha det til! Mange av spillerne idag var mye verre enn dommeren.


Hvis der er straffespark, så SKAL det dømmes, ligemeget om der er 20stykker i en kamp.
Hvis Frode Johnsen og Kippe fortsætter ETFER(hvis han gjorde) gav dem en tilsnak skal en, eller begge, have gult kort. At niveauet på dommerne i Norge ikke er specielt højt, skal ikke bruges som argument for at gøre dårlig dømning acceptabel, tværtimod.
Jeg mener at mange af disse problemer kan løses ved at gøre dommerne proffesionelle. Måske en mulighed efter den nye fede TV-aftale er kommet på plads.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 08.08.2005 07:40    Post subject: Reply with quote

Synes Hauge gjør det greit helt til 1-2. Derfra og ut er det et sørgelig kapittel. Fellingen på Ødegaard begynte utenfor og skulle vært frispark. Utover det gjør han det greit i 1.omg.
Den på Roar som ikke ble dømt kunne vært, men neppe kan vel neppe sies å være en skandale.
Kortet til Eguren er greit, men som flere sier burde Powell m.fl. på Lillestrøm burde fått det. Årsaken til kortet er vel usportslig opptreden, og det er vel så usportslig å stille seg foran ballen når RBK skal ta et frispark som å sparke bort ballen.
Dette er direkte feil som Hauge velger å overse. For å være et snev objektiv så har Basma ei brutal takling på Koren var det vel som burde vært både frispark og kort. Der var han i tillegg meget godt plassert.
Det kan en ikke si om målet, og sånn sett kan en si at Hauge kan forsvare å gjøre en feil der. DERSOM han hadde lagt seg flat etterpå.
Når en ser TV-bildene bør en TOPPdommer kunne innrømme: Jeg gjorde feil, beklager.....
Når det er sagt så er RBK fryktelig dårlig i 2.omg.
Back to top
View user's profile Send private message
rbk_v.i.p
Junior


Joined: 21 Jul 2005
Posts: 4

PostPosted: 08.08.2005 07:57    Post subject: Reply with quote

terje hauge e en for pult homo f**n!!! en så jævla Twisted Evil arogante jævel ska du leit leng etter ass!! Mad hate terje hauge!!!!!!! Mad perrry!! bra du dra!! RBK Neutral litt domt da:P
Back to top
View user's profile Send private message
tvins
Junior


Joined: 31 Jan 2005
Posts: 50
Location: Heimdal

PostPosted: 08.08.2005 08:10    Post subject: Reply with quote

Vi får kall det for en arbeidsulykke så får vi bare glem hele dritten å se fremover med ny trener og ny glød kanskje?Smile PS: Va godt å hør at det var dommern som fikk piping og ikke RBK... Fy SKAM!!!! RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb