English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2008
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 201, 202, 203  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 02.06.2008 09:46    Post subject: Reply with quote

Det attach prøver å si, er JUST FUCKING GOOGLE IT!
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
AndreasR
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 1718
Location: Svalbard

PostPosted: 02.06.2008 10:12    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Har Mame Diouf spilt fast hele tiden i Molde og har han mange mål i årets TL? Noe som vet hvilke klubber han har spilt for tidligere, er han landslagsspiller og om han har lenge igjen av kontrakten?


Totalt uinteressant. Han skal jo ikke hit uansett.
_________________
PÃ¥meldt
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 02.06.2008 10:32    Post subject: Reply with quote

Diouf står sikkert på den lange spisslista til RBK.... De er jo ute etter en bevegelig spiss. Var lite stoff å finne om ham, men han har visst kontrakt ut 2010 eller 2011.
Back to top
View user's profile Send private message
Rabben
Junior


Joined: 17 Jan 2007
Posts: 16

PostPosted: 02.06.2008 12:54    Post subject: Perkins Reply with quote

Tydelig at VIF valgte riktig keeper!!Wink
http://www.youtube.com/wa...re=related
Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
vegviks
Veteran


Joined: 21 Sep 2007
Posts: 1109

PostPosted: 02.06.2008 13:00    Post subject: Reply with quote

Vittig

Og nei, tror ikke Diouf står på noen liste
_________________
Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
Anno
Senior


Joined: 29 Oct 2003
Posts: 196

PostPosted: 02.06.2008 15:17    Post subject: Reply with quote

Jeg syns vi burde høre med Lyn hvor mye de skal ha for Ighalo. Riktig nok varierer han mye i prestasjonene, men det toppnivået han innehar som 18-åring er helt snnsykt. Det jeg har sett av han har vært veldig bra, han er noe usynlig til tider, men når han er i siget da leker han med motstanderene. Hadde jo lekestue med Jepsen og Storbæk i går, og er et helt angrep alene. Jeg har vanskelig for å se for meg at denne spilleren vil bli noe dårligere når han får litt mer tippeligaminutter, og mener vi bør kjøpe denne spilleren før han blir både farlig god og dyr. Siden lyn også har litt økonomiske usikkerhet om dagen er vel ikke dette en dum tid å slå til på heller.
Back to top
View user's profile Send private message
John Ass
Senior


Joined: 13 Mar 2007
Posts: 202

PostPosted: 02.06.2008 19:30    Post subject: Reply with quote

De menneskehandler vel med tanke på videresalg til England eller andre store ligaer? Tviler på at vi kan gi så mye som de vil ha.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 02.06.2008 19:43    Post subject: Reply with quote

Det er sjelden jeg er veldig begeistret for spillere i tippeligaen. Det er kun seks spillere jeg har sagt noe bastant om.

Gode: Diouf, Edu, Skjelbred
DÃ¥rlige: Stoor, JAB og Austnes

Det viser seg at jeg er temmelig treffsikker når jeg sier noe bastant. Diouf på 20 år og setter sin absolutt brukbare navnebror på benken, og ikke uten grunn. Klasseforskjell på Ighalo og Diouf etter mitt syn i siste serieomgang selv om Ighalo var rimelig god. Ser at VG-børsen er enig.

Til de som tror at jeg tok feil av de to Diouffene har jeg bare å si at uttalelsen min kom i pausen, og lenge før navnebroren kom på banen. Etter pausen satte han ytterligere to baller i nettet bak Opdal samt en småpen assist.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 02.06.2008 19:53    Post subject: Reply with quote

Vil si at du bommet med Stoor som er blant tippeligaens beste høyrebacker.
Back to top
View user's profile Send private message
eksiltrøndern
Veteran


Joined: 05 May 2005
Posts: 1053
Location: Oslo

PostPosted: 02.06.2008 19:54    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at Trond Olsen imponerte meg i dagens kamp, utrolig hurtig og et veldig kraftig skudd.

Men dette er jo bare basert på en kamp, noen som har sett flere glimt kamper i år?
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 02.06.2008 20:51    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Vil si at du bommet med Stoor som er blant tippeligaens beste høyrebacker.


Tippeligaens beste høyrebacker sier ikke mye. Stoor har trefot. Foretrekker både Strand og Traore i den rollen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 02.06.2008 21:20    Post subject: Reply with quote

Ja for Traoré har jo virkelig en god høyrefot.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 02.06.2008 21:50    Post subject: Reply with quote

Det avhenger av hva man legger i begrepet trefot selvfølgelig. Jeg har derimot ikke sagt at Traore er en storspiller per dags dato. Men han er fremdeles et fenomentalt talent.
Back to top
View user's profile Send private message
trondhb
Veteran


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 1572

PostPosted: 02.06.2008 21:57    Post subject: Reply with quote

Men neppe først og fremst på høyreback...
Back to top
View user's profile Send private message
MIXMASTERTOT
Senior


Joined: 19 Dec 2006
Posts: 209

PostPosted: 02.06.2008 22:08    Post subject: Reply with quote

Gi meg navnet på bedre høyreback enn stoor i tippeligaen please... må i så fall være en skadefri strand i god medvind.

Diouf fra Molde er det bare å glemme... ikke i nærheten av å være på det nivået vi har behov for.

Ighalo derimot er kanskje den eneste spilleren i tippeligaen som vi har mulighet til å kjøpe som faktisk kan heve laget og som vi kan selge videre til en svært høy sum.

I tillegg til å vise prov om ekstreme kvaliteter nå og da så har han fotballforståelsen som svært få av alle supertalentene har. Minner meg litt om Mikel. Kommer nok til å bli ett stort navn i Europa en dag. Stort pluss for han snakker engelsk så godt som flytende og virker som en kjernekar!
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 02.06.2008 22:22    Post subject: Reply with quote

Hoppet i stolen av begeistring i 1. omgang. Etter pause skifta han navn til Thierry Henry. Perfekt akselerasjon fra startblokka. Kontroll på ballen i stor fart, og perfekte avleveringer på en-touch.

Spesielt det feilaktig avblåste målet var en liten perle med perfekt akselerasjon, glimrende touch for deretter perfekt akselerasjon, kontroll på ballen i stor fart og nettsus. Synd at linjemannen ikke henger med.
Back to top
View user's profile Send private message
MIXMASTERTOT
Senior


Joined: 19 Dec 2006
Posts: 209

PostPosted: 02.06.2008 22:46    Post subject: Reply with quote

haha... ble du fornærmet over mitt innlegg eller ditt eget!? Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Anno
Senior


Joined: 29 Oct 2003
Posts: 196

PostPosted: 03.06.2008 08:17    Post subject: Reply with quote

[quote="MIXMASTERTOT"]Gi meg navnet på bedre høyreback enn stoor i tippeligaen please... må i så fall være en skadefri strand i god medvind.
quote]

Hehe, you made my day:)

Syns denne Stoor kritiseringa her helt bak mål. Han har vært en av RBK's beste denne våren. Spesielt helt i begynnelsen. Viss man sammenligner de offensive bidragene til Stoor mot Millers er jeg ikke særlig i tvil hvem så går vinnende ut av den duellen. Kan ikke si at jeg har sett han gjøre mange feil deffensivt heller, så hvor denne kritikken har rot vet ikke jeg. Og bare for å understreke det, så er man ikke en dårlig spiller når man er i sveriges em-tropp, og i/nære start ellveren.

Jeg syns RBK skal sende antenne sine til Lyn raskt, og komme med et godt bud. Et bud som ikke Lyn kan motstå i disse tider. Er vel ikke den klubben med best økonomi om dagen.
Back to top
View user's profile Send private message
vegviks
Veteran


Joined: 21 Sep 2007
Posts: 1109

PostPosted: 03.06.2008 09:40    Post subject: Reply with quote

Ighalo har enkelte ting ved seg som få andre har, men ærlig talt tror jeg ikke dette er en spiller med fremtid i RBK. Vet ikke helt hvordan Hamrén har tenkt å spille, men Ighalo er ikke den raske bakromsspilleren vi alle ønsker oss. Han vil ha ballen i beina, greit nok, men da blir det et langt mer stillestående angrep uten altfor mye mønster. Mao det vi har kritisert RBK for nå i vår.

Dessuten har han tydeligvis enkelte uønskede ting ved seg, som feks de muskelrgreiene som er litt uforståelig, han hinker av banen etter å ha spilt 30 mins og ingen har vært borti bena på ham, allerede klar for Premier League (tydeligvis at Lyn er litt for liten for ham, dette har jeg fra en sentral Bastion-kjenning). Sier ikke at Ivers er perfekt eller lite skadet, men ønsker altså en annen spillertype enn Ighalo..som sikkert uansett er for dyr
_________________
Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
Anno
Senior


Joined: 29 Oct 2003
Posts: 196

PostPosted: 03.06.2008 09:55    Post subject: Reply with quote

vegviks wrote:

Dessuten har han tydeligvis enkelte uønskede ting ved seg, som feks de muskelrgreiene som er litt uforståelig, han hinker av banen etter å ha spilt 30 mins og ingen har vært borti bena på ham


Viss du da referer til det Henning Berg sa i intervju til TV2 etter kampen, så tar du feil. Berg sa: beina til Diego er litt rare. Han sliter med muskelsmerter, og da spiller han ikke opp mot sitt beste sånn vi veit han kan. Så spilleren Henning referer til Diego Gustavinho. Noe TV2 misoppfattet og refererte til videre som det gjald Ighalo. Ighalo kom derimot innpå når Gustavinho ble byttet ut i pausen.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 03.06.2008 10:02    Post subject: Reply with quote

Tidligere Fulham-spiller FFK-aktuell

Det begynner å røre seg rundt Runström nå, er jo en spennede spiller og siden han er "gratis" kunne han vært en bra investering.
Back to top
View user's profile Send private message
vegviks
Veteran


Joined: 21 Sep 2007
Posts: 1109

PostPosted: 03.06.2008 11:59    Post subject: Reply with quote

annekh wrote:
vegviks wrote:

Dessuten har han tydeligvis enkelte uønskede ting ved seg, som feks de muskelrgreiene som er litt uforståelig, han hinker av banen etter å ha spilt 30 mins og ingen har vært borti bena på ham


Viss du da referer til det Henning Berg sa i intervju til TV2 etter kampen, så tar du feil. Berg sa: beina til Diego er litt rare. Han sliter med muskelsmerter, og da spiller han ikke opp mot sitt beste sånn vi veit han kan. Så spilleren Henning referer til Diego Gustavinho. Noe TV2 misoppfattet og refererte til videre som det gjald Ighalo. Ighalo kom derimot innpå når Gustavinho ble byttet ut i pausen.


Jeg gjorde vel forsåvidt det, men synes uansett at det var en tanke komisk at han haltet som en skutt cowboy etter kampen. Men det har jo ikke noe med hvor god spiller han er, er dog bare i tvil om at det er rett mann for oss
_________________
Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 03.06.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Tidligere Fulham-spiller FFK-aktuell

Det begynner å røre seg rundt Runström nå, er jo en spennede spiller og siden han er "gratis" kunne han vært en bra investering.


Ja, Runstrøm burde RBK ha sjekket litt nærmere. RBK må da være mer attraktiv en FFK. Er han hurtig og teknisk god? Han var en het potet for en eller to sesonger siden, mener jeg å huske.
Back to top
View user's profile Send private message
MIXMASTERTOT
Senior


Joined: 19 Dec 2006
Posts: 209

PostPosted: 03.06.2008 21:33    Post subject: Reply with quote

Runstrøm kan vi vel nesten garantere at både ST og Hamren har kunnskaper om.... Var det han vi fikk kommentar fra ST på hadde sjekket ut og funnet for lett? (meget mulig jeg blander med en annen svenske)
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17341
Location: Stavanger

PostPosted: 03.06.2008 21:39    Post subject: Reply with quote

Det var vel Granqvist, spiller i Helsingborg nå og skal vel til EM. Det kunne vært greit å sent en ny mail til Torbjørnsen nå å hørt hva han synes om Runström?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 201, 202, 203  Next
Page 130 of 203

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb