English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2019
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lyn - Rosenborg

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Lyn - Rosenborg
Hjemmeseier
0%
 0%  [ 0 ]
Uavgjort
10%
 10%  [ 1 ]
Borteseier
90%
 90%  [ 9 ]
Total Votes : 10

Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 25.04.2003 16:37    Post subject: Lyn - Rosenborg Reply with quote

Lyn - Rosenborg i fjor sommer ble en virkelig thriller. Ullevaal stadion var fylt til randen, og Odd Inge Olsen sikret 3-2-seier i favør RBK i siste minutt etter en dramatisk kamp. Åge Hareide har tro på en bra fotballkamp også på søndag, men mener at fotballforbundet ødelegger rammen rundt kampen ved å legge den til et meget sent avsparkstidspunkt: Etter ønske fra NRK, som vil vise nest siste episode av dramaserien "Presidenten" før de setter over til landslagsarenaen, har avspark blitt satt til klokka 21.00.

- Altfor sent på kvelden! Det er temmelig meningsløst å legge kampen til dette tidspunktet i Oslo. Små barn skal jo i seng da, og det blir problemer med å trekke tilskuere til Ullevaal. Jeg synes dette er underlig, og det kan virke som TV-kanalene styrer mye av kampoppsettet, sier Hareide. [mer]

Rosenborg stiller for øvrig med samme mannskap som mot Brann:

Espen Johnsen

Christer Basma - Vidar Riseth - Erik Hoftun - Ståle Stensaas

Ørjan Berg - Fredrik Winsnes
Frode Johnsen

Christer George - Azar Karadas - Harald Brattbakk

Les mer: Johnsen fortsetter på midten

Hvordan tror du det går på søndag mot Lyn? Stem og skriv begrunnelse!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 26.04.2003 22:06    Post subject: RBK vinn!!! Reply with quote

Jeg må si at jeg har stor tru på rosenborg, når det gjelder å vinne kamper nå i denne tiden... De er i go form, trygge defensivt, og såpass effektive at de nok scorer 1-2 mål, og når de da har sluppet inn så lite mål fra før av så er det jo ikke mulig å tro noe annet enn på seier! Men rosenborg får en tøff match!!! Ingentvil om det, men lyn er et helt annet lag i år en i fjor! Desverre må jeg nok si at jeg er skuffet over måten rosenborg spiller på for tiden, alt for defansivt etter min smak! kjedelig fotball! Hareide har ikke holdt det han lovet når han sa at de fremdeles skulle spille offansift! Men laget spiller foreløpig like bra resultatmessig under Hareide som under Eggen! så rosenborg vinn 3-0 i morn i en jevnspilt match! Confused
Back to top
Magnus S
Junior

PostPosted: 26.04.2003 23:18    Post subject: Reply with quote

Ser gjerne at du har satt inn RBK logoen ved siden av Lyn logoen, det så ikke pent ut ;P

Over til kampen: Jeg har, som de andre som har stemt, tro på Rosenborg i dag. Pengene er allerede satset på borteseier. Åpningen på denne sesongen har vært veldig bra for Rosenborg, mens den har vært hakkene dårligere for Lyn. Fint å se at Vidar Riseth er klar til kamp også, han er viktig der bak.
Mitt tips: 0-2

mvh

Magnus
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef

PostPosted: 27.04.2003 01:07    Post subject: Reply with quote

Magnus S wrote:
Pengene er allerede satset på borteseier.

Apropos oddsen; her er Dagbladets tippetips:

Lyn har skuffet. Heldige med poeng hjemme mot Brann i serieåpningen, og tamme i Bodø 2. påskedag. Teitur kjenner presset, og har neppe noen forhåpninger om poeng i kveld. RBK kjørte over Brann i målprotokollen, men resultatet lyver noe. Stiller med de samme elleve i kveld, og det betyr at Roar Strand fortsatt er ute for trønderne. Skal være klasseforskjell.

:D
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.04.2003 10:01    Post subject: Reply with quote

Lyn - Rosenborg 0-3

Rosenborg rundspilte Lyn i 90 minutter og det kunne gjerne ha vært 8-0! :)

Les mer: Lyn - Rosenborg 0-3

Ser meget lovende ut dette, Hareide!

Truls Dæhli i VG er også imponert:

Å se nye Rosenborg en bitende sur aprilkveld på Ullevaal stadion, bare fem dager etter enda et Real Madrid-show i beste sendetid, er slett ingen lidelse. Snarere bare en nytelse. Jeg skal ikke trekke sammenligningen for langt, men vil i det minste påstå følgende: Avstanden mellom Europas beste og Norges beste har aldri vært mindre på denne tiden av året.

Les mer: Real Madrid på norsk

PS! Kjernen skal ha skryt for synginga på Ullevaal i går! Bastionen til Lyn hørtes jo knapt under kampen, mens trønderrøstene ljomet! Smile
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 28.04.2003 15:02    Post subject: Reply with quote

Hva sa jeg???? 3-0!!!! Very Happy De spillte glimrende! Bare det fortsetter sånn Hareide!!!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.04.2003 15:16    Post subject: Reply with quote

Ja, du skulle ha satset penger på 3-0 Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2019 RBKweb