English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK's talent ødeleggelse

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Chrisaks
Junior


Joined: 02 Apr 2003
Posts: 4

PostPosted: 02.04.2003 15:11    Post subject: RBK's talent ødeleggelse Reply with quote

Nå er jeg kraftig lei av at RBK skal overkjøre alle i norsk fotball. Da Morten Knutsen ble kjøpt fra Start, fik RBK presset gjennom en meget ugunstig avtale for Start, klubben som trente ham til det han var da, RBk betalte ikke et fullt beløp, men knyttet det opp mot kamp deltagelse. Frekt som få! Spør du meg så var det ren utnyttelse av en skakkjørt klubb økonomi. En utenlandsk klubb vil jeg nesten med hundre prosent sikkerhet hevde, betalt et større beløp og med en gang. Og nå ser vi hvordan det har endt. Og trenger jeg nevne Espen Johnsen? Norges beste keeper, på benken, i flere år... Møkkaklubb! Nei skaff dere deres egne guttelag og prøv å få gjennom noen av deres egne spillere, for hvor mange snakker egentlig trøndersk på RBK treningene?

Hilsen frustrert sørlending
Back to top
View user's profile Send private message
Laard
Junior


Joined: 12 Oct 2002
Posts: 76

PostPosted: 02.04.2003 16:03    Post subject: Reply with quote

Dust. Tviler sterkt på at noen andre klubber hadde måttet eller villet betale 12 mill for Morten Knutsen. Utenlandske klubber er ikke like dumsnille som Rosenborg. De fleste norske spillere RBK er interessert i, blir overpriset fordi klubbene har et eller annet imot Rosenborg, og fordi de vet at Rosenborg er villige til å betale store summer for middels spillere. En annen ting; to skrivefeil i overskriften er ikke særlig imponerende vel, furtegutt?

Last edited by Laard on 03.04.2003 12:33; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.04.2003 18:16    Post subject: Reply with quote

Ja, dette er det største tullet jeg har hørt! Evil

Tviler svært på at en utenlandsk klubb ville ha betalt mer enn de ti (seks + fire) millionene RBK hittil har betalt for Knutsen!

Så får det heller være at Start sannsynligvis ikke får ytterligere to millioner kroner for 60 spilte kamper...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Magnus S
Junior


Joined: 07 Feb 2003
Posts: 20

PostPosted: 02.04.2003 22:44    Post subject: Re: RBK's talent ødeleggelse Reply with quote

Chrisaks wrote:

for hvor mange snakker egentlig trøndersk på RBK treningene?


Nå skal vel ikke en person fra Sørlandet, nærmere bestemt Kristiansand, uttale seg så mye om utlendinger? Nå har visstnok de fleste floppene fra fjoråret med utenlandsk pass dratt fra klubben, men hva er det dere sitter igjen med? En gjeng med unggutter fra nabolaget, en flopp fra Viking og et par avdankede spillere. Joda, vi får vel se *****-Frank dra på seg trøyen og gjøre comeback etterhvert som tapene begynner å renne på.



Magnus
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Chrisaks
Junior


Joined: 02 Apr 2003
Posts: 4

PostPosted: 08.04.2003 14:24    Post subject: Reply with quote

Til den første som svarte på mitt standpunkt: Skjønner at du er norsk lærer og ikke fotball supporter ja! Drit i skrivefeilene, det er skrevet i sinne over denne forbaskade møkkaklubben deres! Og det vitner om modenhet når du begynner setningen med "Dust"!
Så til den tredje som svarte: Fjorsesongen gikk til hundene så det sang etter for Start, og det takket være de udugelige utlendingene mr Soler fant til oss, møkkamannen! Men nå er det nesten bare sørlendinger der, untaket er en mr Winsnes fra Bartebyen, som jeg har hørt mye bra om!, og to briter. Ben Wright har fått det til i Start, han har scoret 8 mål på 11 kamper sålangt, det er bra! Og ikke kødd med feitefrank, han vil komme å sette på seg hvis vi finner ut hvem du er!!
Og jeg spør nok en gang, hvem snakker trøndersk på trening? Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 08.04.2003 14:30    Post subject: Reply with quote

Og jeg spør deg, hvordan i helvete kan du innbille deg at noen var villige til å betale over 10 mill for Knutsen? Fyren er jo dønn lat, han har potensiale som få, men har ikke jobbet hart nok for å få ut dette...
Back to top
View user's profile Send private message
Chrisaks
Junior


Joined: 02 Apr 2003
Posts: 4

PostPosted: 08.04.2003 14:38    Post subject: Reply with quote

Da MK dro fra Start var han en av landets beste venstre vinger, og hadde han dratt til en annen klubb, eller som vi alle håpet på da -at han ble i klubben, så ville han i dag ha vært landslagsspiller, RBK var feil klubb! Og det har jo gått dritt med hele fyren ETTER at han dro til Barteklubben!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.04.2003 14:47    Post subject: Reply with quote

Har du ennå ikke innsett at de ti millionene Start hittil har fått for Knutsen er jævlig bra betalt?

Hvis ikke, så lever du i en Championship Manager-verden... Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb