| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 12.02.2008 00:45 Post subject: |
|
|
Jeg er for så vidt enig i at det er dumt å prøve ut Traore som defensiv midtbane i denne kampen. Men jeg synes også Strand er et dårlig alternativ! De kampene Strand klarte seg bra som sentral (rbk - brann 3-0) hadde han Tettey som indreløper som tok mange tunge løp hjem når det gikk galt, det har vi ikke mot Fiorentina. Den beste løsningen er kanksje Demidov, men det er jo trist å måtte dytte inn Basma/Lago/Nordvik i forsvaret.
Det finnes faktisk ingen god løsning på dette problemet, vi har rett og slett en sårbar stall om dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.02.2008 01:36 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Ikke noe dårlig forslag, WegHard. Satser på en litt mindre kontroversiell ellever:
Jarstein
Stoor- Kvarme-Lago-Traore
Sapara-Demidov-PCS
Konan
Kone-Ivers
Tror vi alt i alt blir litt tryggere defensivt med mine valg, litt avhengig av hvordan Demidov blir liggende. Altså om han blir liggende som en slags tredje midtstopper eller ikke. |
Jeg støtter Roamers lagoppstilling.
Demidov som fremre midtstopper vil fungere perfekt, i den posisjonen vil han kunne gå opp i kroppen på Montolivo & co.
Det er et lite tankekors at vi har blitt såpass avhengig av Tettey. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.02.2008 04:58 Post subject: |
|
|
Min oppstilling:
Jarstein, Stoor, Kvarme, Demidov, Nordvik - Traore, Sapara, Skjelbred - Konan - Iversen, Kone.
Jeg synes dette er den beste bruken av materialet vi har tilgjengelig. Traore vil jeg ikke ha på defensiv midtbane, jeg føler at han mister oversikten litt for ofte og det kan gi farlige overganger i mot. Jeg vraker Strand fordi jeg er lei av å se han hinke etter 30 min, han får heller komme innpå mot slutten. Sapara er ikke ideel, men helt ok, og jeg ønsker ikke å splitte Kvarme og Demidov. Konan får prøve seg i det jeg antar er favorittrollen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.02.2008 07:40 Post subject: |
|
|
HÃ¥per for din del at du jobber nattskift henning?
Er forsåvidt enig med deg i den lagoppstillinga.. Syns vi må begynne å kaste nordvik til ulvene nå! Når nordtveit skal debutere i PL straks så syns jeg vår stopper-jr kan få spille. Gjør heller ingenting at det er en såpass viktig kamp, for ut ryker vi like fort som røyken! Helt enig i at Traoré ikke har noe i skammels-rollen å gjøre. Det han absolutt er best på er når han kan utfordre en mot en, ikke stå der å rydde opp/ spille opp. Håper dessuten vi kan få inn konan i OMS! Har virkelig trua på den gutten. Får ikke sagt det nok. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior
|
Posted: 12.02.2008 10:40 Post subject: |
|
|
Hva med:
Jarstein
Stoor- Kvarme-Demidov-Traore
Strand-Konan-PCS
Sapara
Kone-Ivers
Hvorfor ikke plassere Konan i defansiv midtbanepossisjon? Han er robust i kroppen, god defansiv, presise langpasninger og god på en-touch. Tror Sapara og Konan samlet sett kommer mer til sin rett slik. Problemet ligger vel i å drille Konan i rollen. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.02.2008 11:08 Post subject: |
|
|
| Synes Nordvik har klart seg greit de kampene han har spilt. la unggutten få sjansen. Basma er vel over the top og hvorfor satse på han i stedet for en comming man? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 12.02.2008 12:29 Post subject: |
|
|
| takk og lov for at google bruker enorme beløp og har høy prioritet på å gjøre oversettelsene bedre... |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 12.02.2008 13:14 Post subject: |
|
|
Leste på adressa.no, nærmere bestemt url; http://fotball.adressa.no...00109.ece, at storflor mest sannsynligvis starter på kant, og strand skyves inn som sentral midtbane
Jeg fatter ikke at storflor starter framfor konan.
Mitt forslag;
jarstein
stoor kvarme demidov traore
marek
strand per ciljan
Konan
Ivers Kone |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.02.2008 13:29 Post subject: |
|
|
Jeg fatter ikke at man prøver Strand som sentral igjen. Han aner ikke hva han driver med der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 12.02.2008 13:59 Post subject: |
|
|
Strand blir sentral og da kommer Storflor inn ut ifra det jeg leste i Adressa.no.
Kan ikke fatte hva Storflor skal gjøre på det laget. Han ødelegger mere enn han gjør gangn av seg. Han driter seg stort sett ut hver eneste gang han er på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 12.02.2008 14:15 Post subject: |
|
|
Sannsynlig lag mot Fiorentina:
Rune A. Jarstein
Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Andreas Nordvik/Abi Traoré
Per Ciljan Skjelbred - Roar Strand - Abi Traoré/Øyvind Storflor
Marek Sapara
Steffen Iversen - Yssuof Koné
Greit nok, men synd at ikke Konan starter. Får håpe det betyr at både Yssouf og Steffen har vist tegn på at formen er i anmarsj.
Edit: Lurer på hva som er planen hvis/når Roar må ut. Basma? Sapi ned og Konan inn?
Edit: Sapara hadde falt ut, takk VerneTroyer
Last edited by Golden Monkey on 12.02.2008 18:22; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 12.02.2008 14:23 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke bare det at Strand med all sannsynlighet vil gjøre en dårlig jobb sentralt, men han holder jo ikke mer en 60 minutter. Da er man jo like langt! Hvem skal ta over da?
Og at mannen som, med vilje, kommer for sent inn i en takling slik at han slipper nærkontakt, skal spille synes jeg er en katastrofe.
Hva er det Trond Henriksen ser i Stroflor som INGEN i dette forumet er enig med han i?
Synes det skjer mye rart med laguttak om dagen. Bare en ting å si: Jeg gleder meg til 1. juni. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 12.02.2008 14:33 Post subject: |
|
|
Det er skandale at Konan ikke starter, dersom dette stemmer. Han har vært den beste spilleren til RBK etter ferien, alle kampene sett under ett. Jeg har sett alle kampene unntatt Shaktar, og det forundrer meg at de ikke starter med å drille inn Konan i offensiv midtbane/hengende spiss.
Håper på noe slikt:
Jarstein
Stoor, Kvarme, Demidov, Nordvik
Skjelbred
Sapara, Traore
Konan
Iversen, Kone
Kast inn Strand etter 60 min for Traore eller Sapara, evt Nordvik. Ikke rokker for mye underveis.
Jeg synes afrikanerne våre spiller best når de er plassert i nærheten av hverandre, det skyldes vel at de har en slags "felles forståelse" av hvordan de skal spille.
Ellers er jeg enig i det som blir sagt tidligere her: Kast Nordvik inn til Ulvene NÅ, han råtner på rot! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.02.2008 14:34 Post subject: |
|
|
Heller Nordvik enn Storflor. Valget av Strand er heller ikke bra han er ikke ballsikker nok under press. Et skuffende lagutak av Henriksen.
Last edited by Keenoir on 12.02.2008 14:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.02.2008 14:43 Post subject: |
|
|
Trist å se at Henriksen er like vinglete på denne posisjonen som alle før han. Han burde tatt et valg før Shaktar-kampen og stått på det.
| RBKfan100% wrote: | HÃ¥per for din del at du jobber nattskift henning? |
Hehe, nei, jeg er i USA for tida, ligger 6 timer etter dere. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.02.2008 15:06 Post subject: |
|
|
| Golden Monkey wrote: | Sannsynlig lag mot Fiorentina:
Rune A. Jarstein
Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Andreas Nordvik/Abi Traoré
Per Ciljan Skjelbred - Roar Strand - Abi Traoré/Øyvind Storflor
Steffen Iversen - Yssuof Koné |
Jeg teller forøvrig ikke mer enn ti mann i dette laget. Jeg regner med at det bare er en forglemmelse, og at Sapi skal være på midtbanen i tillegg _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 12.02.2008 15:14 Post subject: |
|
|
Hvis det der laget er korrekt så er det en liten skandale.
Strand har absolutt ingenting å gjøre på sentral midtbane, rett og slett horribelt.
Og det at Konan ikke starter, som har vært vår klart beste offensive spiller etter jul, og i tillegg blir erstattet av en iversen som har spilt 20 minutter de siste 3 ukene, viser bare hvor liten sjanse den mannen har til å tilegne seg en fast plass på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 12.02.2008 15:16 Post subject: |
|
|
Rett og slett skandale. Spark hele den sportslige ledelsen! _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 12.02.2008 15:18 Post subject: |
|
|
Å bruke Storflor istedet for Konan er en hån mot fotballen! _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 12.02.2008 15:21 Post subject: |
|
|
Kjenner at jeg raskt mister troen på at Rosenborg kommer til å prestere som forventet under Henriksen. Storflor foran Konan?! Ærlig talt.
Mulig det bare er meg, men det er alltid minst èn spiller jeg irriterer meg grenseløst over at får tillit på Rosenborg. Enten det er Odd Inge Olsen, Bent Inge Johnsen, Christer Basma, Frode Johnsen, Espen Johnsen, Jan Gunnar Solli eller Øyvind Storflor osv. Noen burde veket for bedre alternativer på benken, andre burde holdt seg unna fotball full stopp. Uansett er det alltid en eller annen spiller jeg helst ville sett i motstandertrøya på banen, en helt forferdelig følelse.
Håper Hamrèn er kuren på dette syndromet mitt... _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 12.02.2008 15:22 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: |
Håper Hamrèn er kuren på dette syndromet mitt... |
AMEN! _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 12.02.2008 15:23 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Uansett er det alltid en eller annen spiller jeg helst ville sett i motstandertrøya på banen, en helt forferdelig følelse. |
Kanskje på tide å gå i seg selv? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 12.02.2008 15:54 Post subject: |
|
|
Roar Strand som sentral midtbane. Da slipper vi inn minst 1mål mot Fiorentina.
Han er livsfarlig i den rollen. Feil på feil på feil. Det går ikke mot lag på dette nivået. |
|
| Back to top |
|
 |
|