English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FRODE bør selges!!!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 03.02.2003 19:58    Post subject: FRODE bør selges!!! Reply with quote

Frode Johnsen bør selges!!!!!
Rosenborg må komme inni den nye stilen i angreps rekka som begynner og bre seg i europa... De store og tunge spillerne skal vere i forsvar mener jeg!
Rosenborg har en spiller som passer i angrep og han heter Harald Brattbakk han er en bra spiss og for vi en ersteter for Frode så har vi jo dobbelt så mange mål som Brattbakk scorer (viss han er like god).....
Back to top
View user's profile Send private message
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 03.02.2003 20:05    Post subject: Re: FRODE bør selges!!! Reply with quote

Kim-Rune wrote:
Frode Johnsen bør selges!!!!!
Rosenborg må komme inni den nye stilen i angreps rekka som begynner og bre seg i europa... De store og tunge spillerne skal vere i forsvar mener jeg!
Rosenborg har en spiller som passer i angrep og han heter Harald Brattbakk han er en bra spiss og for vi en ersteter for Frode så har vi jo dobbelt så mange mål som Brattbakk scorer (viss han er like god).....

der det står og for vi en erstater...... skal det stå "får" i stede for "for"
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 03.02.2003 20:07    Post subject: Reply with quote

Forsåvidt enig med Kim-Rune!
Johnsen og Karadas har ikke fart og teknikk nok! Det er de lille kjappe og teknikkgode spillerne som må i angrep. Jeg stemmer for denne angrepsrekka i 2003:

Enerly - Brattbakk - George\Ludvigsen
Back to top
View user's profile Send private message
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 04.02.2003 16:25    Post subject: Reply with quote

Jeg og!!!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Kienast
Junior


Joined: 02 Nov 2002
Posts: 48
Location: Norway

PostPosted: 04.02.2003 21:05    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at Frode Johnsen kanskje ikke er så god som hans forgjengere, (Carew, Rushfeldt) men jeg er helt uenig i at han burde selges. Frode er en spiller som kjemper hardt og har gode evner, jeg vil faktisk påstå at han er en av Tippeligaens beste hodespillere. Han er heller ikke alt for gammel. En annen spiller som er gammel og kanskje heller burde selges er Brattbakk. Til tross for at han scorer masse mål er han ikke på langt nær så god som han var for noen år tilbake. Til sammenligning hadde han i fjor 16? mål, mens i 1997 27. Det eneste Brattbakk er god på er å være på rett sted til rett tid, og det var han kun 1 gang i Champions League i fjor. Jeg vil påstå at han gjorde en dårligere sesong enn Johnsen i fjor. Du må også tenke på at Johnsen gikk nesten hele vårsesongen skadet og ble aldri helt bra igjen, neste sesong tror jeg Frode Johnsen kan bli Toppscorer i Tippeligaen, og Brattbakk mister plassen sin til enten George eller Knutsen.
Back to top
View user's profile Send private message
Eirik
Junior


Joined: 15 Feb 2003
Posts: 45
Location: Andøya

PostPosted: 26.02.2003 17:29    Post subject: Reply with quote

Det er klart jeg er enig med at Frode skårer ikke så mange mål som før, men han var skadet veldi mye i fjor. Jeg tror hvis vi bare gir ham tillit så vil han skåre bøttevis med mål denne sesongen! Very Happy Very Happy
_________________
Brattigoal - En konge
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 11.03.2003 14:12    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere tenker!

Frode i form og skadefri er en av de aller beste spillerne i Tippeilgaen. I motsetning til de fleste andre aktuelle spissene i RBK jobber han hardt både framover og bakover.

Et hvert lag trenger tyngde på midten, det har ikke RBK nå. Derfor mener jeg at Frode bør settes inn på midten. Han kunne virkelig gjort en bra jobb som sentral midtbane. Han er klok, utholdene, samt at han har teknikk og overblikk som trengs... Trenger selvfølgelig litt trening, men tror han kan bli bra der!

Det siste som bør skje er at RBK selger han..!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 11.03.2003 15:00    Post subject: Reply with quote

ja han e bra i tippeligan men ikke i europa og det e dær RBK bør sette seg inni no pga. Brann og noen andre som domme sæ ut i E-cupen!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Laard
Junior


Joined: 12 Oct 2002
Posts: 76

PostPosted: 11.03.2003 15:30    Post subject: Reply with quote

Du mener altså at Brattbakk egner seg bedre enn Johnsen i Europa utifra ditt første innlegg. *rister på huet* Enig i at angrepet ikke er godt nok for CL, men Frode Johnsen er blant de siste som skal ut hvis angrepet skal forbedres. Brattbakk er den første.
Back to top
View user's profile Send private message
fjellgeit
Rutinert


Joined: 26 Jan 2003
Posts: 566
Location: Trondheim

PostPosted: 12.03.2003 09:33    Post subject: brattbakk? Reply with quote

hm, brattbakk selges ? tullball. den sesongen han scora 27 mål, var han midtspiss, i fjor var han ving. finn en ving som scorer 16 mål i tippeligaen. det er ikke mange, tror ikke det er noen. bruk battigol i midten i kamper rosenborg blir pressa, så han kan utnytte sine egenskaper.
når rosenborg vet det blir de som presser burde de satse på karadas\johnsen. som følge av høyt press kommer det ofte mange cornere, og da er det viktig å ha kjempere der inne i bokser, og som vi vet er karadas\johnsen BRA på hodet :)

hareide har jo sagt at han skal endre mye på laget slik at de fleste får spille Smile

Mvh Thomas
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 12.03.2003 10:43    Post subject: Re: FRODE bør selges!!! Reply with quote

Kim-Rune wrote:
Kim-Rune wrote:
Frode Johnsen bør selges!!!!!
Rosenborg må komme inni den nye stilen i angreps rekka som begynner og bre seg i europa... De store og tunge spillerne skal vere i forsvar mener jeg!
Rosenborg har en spiller som passer i angrep og han heter Harald Brattbakk han er en bra spiss og for vi en ersteter for Frode så har vi jo dobbelt så mange mål som Brattbakk scorer (viss han er like god).....

der det står og for vi en erstater...... skal det stå "får" i stede for "for"


Interessant rettelse. Her er teksten din med samtlige rettinger::
Rosenborg må komme inn i den nye stilen i angrepsrekka som begynner å bre seg i Europa... De store og tunge spillerne skal være i forsvar, mener jeg! Rosenborg har en spiller som passer i angrep, og han heter Harald Brattbakk. Han er en bra spiss, og får vi en erstatter for Frode, så har vi jo dobbelt så mange mål som Brattbakk scorer (hvis han er like god)....

Kunne ikke dy meg. No offense.
Back to top
View user's profile Send private message
^^NoRa^^
Junior


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 8

PostPosted: 12.03.2003 12:24    Post subject: Reply with quote

Jeg er totalt uenig med dere som sier at Frode bør selges. Han er en god, kanskje en av de beste, hodespillerne i Norge. Hvis noen skal vekk, så mener jeg at det er Brattigol. Men det er HVIS noen skal bort. Jeg mener RBK bør beholde både Brattigol og Frode, og heller rotere.
Dessuten var Frode skada i begynnelsen av sesongen i fjor, og var plaga med det en del i sesongen. Jeg er sikker på at Frode får en kjempesesong nå, hvis han holder seg skadefri.
_________________
Rosenborg for ever Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 12.03.2003 12:39    Post subject: Re: FRODE bør selges!!! Reply with quote

haavarl wrote:

Interessant rettelse. Her er teksten din med samtlige rettinger::
Rosenborg må komme inn i den nye stilen i angrepsrekka som begynner å bre seg i Europa... De store og tunge spillerne skal være i forsvar, mener jeg! Rosenborg har en spiller som passer i angrep, og han heter Harald Brattbakk. Han er en bra spiss, og får vi en erstatter for Frode, så har vi jo dobbelt så mange mål som Brattbakk scorer (hvis han er like god)....

Kunne ikke dy meg. No offense.


Interessant rettelse, men informerer deg om at det i dag er fullt mulig å skrive både hvis og viss! Ser dumt ut, men sånn er det...!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Laard
Junior


Joined: 12 Oct 2002
Posts: 76

PostPosted: 12.03.2003 17:16    Post subject: Re: brattbakk? Reply with quote

hobbus wrote:
bruk battigol i midten i kamper rosenborg blir pressa, så han kan utnytte sine egenskaper.

Hvis Rosenborg hadde hatt Battigol er jeg fullt enig i at midtspissproblemet hadde vært løst, hobbus. Grunnen til at Frode Johnsen ikke scorte mange mål ifjor er fordi han fikk lite spilletid. Husk på at han ble toppscorer i Tippeligaen for to sesonger siden, og da ble han brukt mye på midtbanen! Johnsen er kongen
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 13.03.2003 10:38    Post subject: Re: FRODE bør selges!!! Reply with quote

El_Nino wrote:

Interessant rettelse, men informerer deg om at det i dag er fullt mulig å skrive både hvis og viss! Ser dumt ut, men sånn er det...!


RBK-web - din kilde til norsk rettskriving!
Back to top
View user's profile Send private message
1961
Junior


Joined: 14 Mar 2003
Posts: 3

PostPosted: 14.03.2003 01:58    Post subject: Reply with quote

Frode har elendig teknikk og er altfor treg, og faller derfor gjennom i internasjonale kamper. Men han er likevel viktig fordi han er en lagspiller, jobber hardt og er en tøffing rent fysisk. Mot mange norske lag er dette vinneregenskaper. I CL vil et lag som gjør hjemmeleksa si normalt ha få problemer med å pakke han inn.

Jeg ønsker meg en spiller som har hans fysiske kvaliteter, men med tempo, tempo, tempo... og litt mer teknikk... men det blir vel en stund til det ennå...

Hørte jeg at Steffen har hjemlengsel... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 14.03.2003 10:38    Post subject: Reply with quote

Embarassed Tull. Frode er en farligere og mere spillende spiss en hva Harald er. Jeg kunne tenke meg Frode som en "hengende" spiss mellom Harald og Christer.

Ellers så må Rosenborg forsterke venstresiden. Spesielt bakerst. Dagens fotball krever en annen spilletype en Janne og Ståle.
Se på Bastma og lær !!!
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.04.2003 10:24    Post subject: Reply with quote

Etter Brann-kampen bør det være klart at Frode IKKE må selges :)

Glimrende i forsvar på dødballer! Jobber som en helt over hele banen! Fenomenal på hodet, god tilrettelegger, jadda jadda, ikke verdens raskeste, men det driter vi i.
Back to top
View user's profile Send private message
Kim-Rune
Junior


Joined: 23 Nov 2002
Posts: 52

PostPosted: 23.04.2003 14:47    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Etter Brann-kampen bør det være klart at Frode IKKE må selges :)

Glimrende i forsvar på dødballer! Jobber som en helt over hele banen! Fenomenal på hodet, god tilrettelegger, jadda jadda, ikke verdens raskeste, men det driter vi i.


Ja ok han var god på midt banen men i fjor var han på topp og der passet han ikke inn, men på midt banen var ha glimrende i går og håper han fortsetter i den stilen!! Smile Smile
Back to top
View user's profile Send private message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 14.05.2003 14:37    Post subject: FRODE bør selges Reply with quote

Embarassed Jeg er lei meg på dine vegne. Dette er slett analyse.
Alle må da vel snart se at Frode blir en av de nye midtbanespillerne i RBK:
Har gode kvaliteter som ballvinner og oppspillspunkt i tillegg til avluttningsegenskaper.
Se bare på dødballer........
Frode er en man for framtiden. Han kommer til å dominere midtbanen på RBK og på landslaget om et par år.
Slipp han til mellom midtbanen og spissene, det er der han vil være best.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21961

PostPosted: 19.05.2003 12:59    Post subject: Reply with quote

Minner folka på hva jeg skreiv den 9. sept i fjor... *kremt* Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb