English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Klarer Eggen å holde seg unna?

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Tror du Eggen klarer å holde seg unna "Sjefsstolen"? ;)
Ja
66%
 66%  [ 6 ]
Nei
33%
 33%  [ 3 ]
Total Votes : 9

Author Message
SunsetSalami
Legende


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 11014

PostPosted: 03.01.2003 15:14    Post subject: Klarer Eggen Ã¥ holde seg unna? Reply with quote

Hallo!
Mitt sprøsmål er. Tror dere Nils Arne Eggen klarer og holde seg unna "Rosenborg" og ikke tar kontroll over treningene og begynner å brøle og slikt. Jeg er ikke sikker på om han klarer det jeg... Hva mener du?

[Les mer]
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59308
Location: Trondhjem

PostPosted: 03.01.2003 17:51    Post subject: Reply with quote

"Holde seg unna" - vet ikke helt hvordan du definerer ordet... Nils Arne skal fortsatt jobbe på Brakka, noe som betyr at han daglig er på Lerkendal. Som de fleste andre ansatte i RBK (i alle fall etter det jeg har sett), tar han nok gjerne en titt på treningene.

I sabbatsåret 1998 klarte han å la være å blande seg inn i Trond Sollieds arbeid, og jeg tror at det heller ikke vil bli noe problem for Åge Hareide. Imidlertid vil Eggen være til stede både fysisk og åndelig - noe som betyr at han nok gjerne vil si sin mening titt og ofte, men at han plutselig tar over treningene og kjefter på spillerne, har jeg ingen tro på!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hermsty
Senior


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 173
Location: Trondheim

PostPosted: 08.01.2003 11:02    Post subject: Reply with quote

Tror nok Eggen vet hvor grensa går ja. Om han så bestemmer seg for at han vil se en del treninger klarer han å holde munnen igjen selv om han tenker sitt Razz
Tror nok ikke det blir noe problem!
_________________
Life is good, life is fotball
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ludakris
Senior


Joined: 07 Sep 2002
Posts: 188

PostPosted: 08.01.2003 14:53    Post subject: Reply with quote

Ja, selvfølgelig klarer Nils Arne å holde seg unna - ihvertfall treningene til Åge Hareide. Men ellers er han jo på plass slik det sømmer seg. Tror ikke at Nils kommer til å forsvinne fra RBK-miljøet før han stumper røyken for godt!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb