| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
tigerbart Veteran
|
Posted: 20.11.2025 15:12 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Nå må Mikkel Ceide vokse opp iallefall. Ingen unnskyldninger nå. |
Blir litt audition for MCeide nå. Skal han satses på neste år eller ikke? Vi får svaret de neste ukene |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 20.11.2025 15:20 Post subject: |
|
|
| RBK ser etter nye stoppere. Men sett sesongen under et så har Mikkel vært den mest stabile i midtforsvaret. Ingen direkte dårlige kamper, men heller ingen outstanding. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.11.2025 15:26 Post subject: |
|
|
Der er jeg uenig. Jeg skulle gjerne sett at Ceide var litt middelmådig og hadde ok kamper.
Problemet med han er han svinger mellom verdensklasse og junior fra et minutt til et annet. Han er duellsterk, rask og god med ballen. Men han mangler konsentrasjon og plasseringsevne.
Til tider virker han direkte umoden. Det skulle ikke forundre meg om det nå blir 18 år gamle Volden som må dirigere Ceide og fortelle han hvor han skal plassere seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 20.11.2025 16:05 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Han er duellsterk. |
Hva baserer du dette på?
 |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.11.2025 16:52 Post subject: |
|
|
| At han vinner dueller når han stiller seg på riktig plass. Men at problemet er at han står 5 meter unna der han skal være. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 20.11.2025 17:43 Post subject: |
|
|
Ceide er duell sterk men han vet ikke hvor duellen er
Den var ny. Men duell sterk er han nok. Synd vi ikke får se hvor god han er da.
Kanskje han finner en duell å gå i neste sesong song da, hvis han får spille _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.11.2025 18:42 Post subject: |
|
|
| Poenget mitt er at han har de fysiske og tekniske ferdighetene til å bli en god stopper. Men han mangler intelligensen. Spilletid gir deg ikke høyere IQ. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 20.11.2025 18:42 Post subject: |
|
|
| tigerbart wrote: | | robbie wrote: | | Nå må Mikkel Ceide vokse opp iallefall. Ingen unnskyldninger nå. |
Blir litt audition for MCeide nå. Skal han satses på neste år eller ikke? Vi får svaret de neste ukene |
Selg,for treig,for feig, full av feil. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2025 23:03 Post subject: |
|
|
Tirsdag ettermiddag gjennomfører han en operasjon før han vil starte på sin rehabilitering innen rimelig tid.
- Som en god venn av meg sier: "tøffe tider skaper sterke mennesker, sterke mennesker skaper lette tider. Lette tider skaper svake mennesker og svake mennesker skaper harde tider". Jeg kommer sterkt tilbake på banen snart, sier Nemcik.
Les mer: Nemcik ute med skade
Seriestarten er dermed høyst usikker for slovaken. Når treneren blir konfrontert med om åpningen på 2026-sesongen fortsatt kan være innen rekkevidde, holder han alle dører åpne.
– Så seriestarten kan være mulig?
– Den kan være mulig, men den kan også ryke. Det får vi se, avslutter RBK-treneren.
Les mer: RBK-stopperen operert og ute i måneder: Dette sier Alfred om seriestarten
Operasjonen ble gjennomført i Bergen. |
|
| Back to top |
|
 |
|