English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jonas Mortensen
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 07.01.2025 13:06    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
Sliter med å se hvorfor vi skulle sende Cornic på dør når han blir erstattet av en danske fra nivå 2 etter et par mnd.
Spennende å se om han er god nok til å ta plassen fra Reitan.

Når det viser seg over tid at han ikke er god nok til å ta plassen til Reitan så er det bra for alle parter å skilles, tenker jeg.
Vi kommer ingen vei med å hente back-ups, vi må hente spillere som skal inn å ta plassen fra noen. Back-ups får være utdankede spillere og gutter fra eget akademi. Litt kynisk sagt
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran

PostPosted: 07.01.2025 13:54    Post subject: Reply with quote

Har sett et par kamper av JM nå, og jeg tror han kommer til å gi skikkelig konkuranse om høyrebackplassen i år.
Back to top
Bedreviteren
Proff

PostPosted: 07.01.2025 15:02    Post subject: Reply with quote

Flabbergast wrote:
Når det viser seg over tid at han ikke er god nok til å ta plassen til Reitan så er det bra for alle parter å skilles, tenker jeg.
Vi kommer ingen vei med å hente back-ups, vi må hente spillere som skal inn å ta plassen fra noen. Back-ups får være utdankede spillere og gutter fra eget akademi. Litt kynisk sagt

Du kan ikke avskrive noen bare fordi de kommer fra nivå 2. Vi har da flere eksempler på at det har fungert bra...

Cornic var nok dyr i drift og hadde fått sine sjanser. Da høres det smart ut å søke etter talenter som også garantert krever mindre i lønn.

Han fremstår som en moderne høyreback. Det blir så feil å avskrive spillere FØR de har prøvd seg. Tenker Alfred har visst oss at han er en dyktig trener og kan få spillere til å utvikle seg.
Back to top
nin
Rutinert

PostPosted: 07.01.2025 15:29    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:

Flopp:
Emil Frederiksen
Malte Amundsen
Emil Nielsen

Det kan definitivt virke som det er bra han ikke heter Emil. Superenkel forskning gir det en 66% sjanse for å floppe med Emil som fornavn på dansker.
Back to top
mirar
Veteran

PostPosted: 07.01.2025 15:32    Post subject: Reply with quote

Synes Fredriksen har mer og bevise, og har ikke fått frem sine styrker.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 07.01.2025 15:48    Post subject: Reply with quote

nin wrote:
Det kan definitivt virke som det er bra han ikke heter Emil. Superenkel forskning gir det en 66% sjanse for å floppe med Emil som fornavn på dansker.

Da er du heldigere om du heter Marek, da er det 100% suksessrate
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 07.01.2025 15:52    Post subject: Reply with quote

Bedreviteren wrote:
Du kan ikke avskrive noen bare fordi de kommer fra nivå 2. Vi har da flere eksempler på at det har fungert bra...

Cornic var nok dyr i drift og hadde fått sine sjanser. Da høres det smart ut å søke etter talenter som også garantert krever mindre i lønn.

Han fremstår som en moderne høyreback. Det blir så feil å avskrive spillere FØR de har prøvd seg. Tenker Alfred har visst oss at han er en dyktig trener og kan få spillere til å utvikle seg.

Jeg avskriver på ingen måte Mortensen her, da har du misforstått det jeg skriver. Tror dette kan være ei lur signering og håper han er god nok til å overta høyrebackplassen.
Jeg mener bare at det var helt riktig å kvitte seg med Cornic da han ikke var god nok for oss. (men tviler litt på at Cornic var veldig dyr i drift)
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.01.2025 17:47    Post subject: Reply with quote

– Jeg har spilte mange kamper for Esbjerg og var kaptein, men Rosenborg er en klubb jeg kjenner og det er stor klubb. Det var et riktig steg for min karriere. Det er en kjempeklubb. Fasilitetene, og som jeg sier, menneskene og lagkameratene her virker superflinke. Det virker profesjonelt satt opp, og det er en følelse av at man gjerne vil vinne, og det er en kultur jeg gjerne er en del av, sier høyrebacken som lover at supporterne kan forvente å se en pliktoppfyllende spiller.

Les mer: Flere klubber sto klare da valget var tatt. Så kom RBK på banen: – Bestefar fikk ikke sove
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 22.01.2025 17:03    Post subject: Reply with quote

- Jeg håper at jeg kan komme inn og spille noen kamper og bidra til at laget oppnår noen av de felles målene som vi har.

- Hvilken type spiller får vi se?

- Dere får se en spiller som liker å bli med framover og løper opp og ned langs linja. Jeg er en hurtig spiller, som bidrar i det offensive samtidig jeg passer mine plikter defensivt.

Les mer: - Jeg gleder meg!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb