View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pappabrun Proff
|
Posted: 22.12.2024 11:16 Post subject: |
|
|
Sørloth matchvinner mot Barcelona 90+6
Her snakker vi bilde du henger opp på veggen etter karrieren er over
https://imgur.com/a/b6uk6oj |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.12.2024 12:57 Post subject: |
|
|
Jakob Tromsdal er klar for Sandnes Ulf. Midtbanespilleren med over 150 kamper for Ranheim ser frem til å bli med på neste års prosjekt på Øster Hus Arena.
- Først og fremst er jeg veldig glad over å bli en del av Sandnes Ulf. Jeg kommer hit fordi jeg mener det er en klubb hvor jeg kan fortsette å utvikle meg som fotballspiller. I tillegg er det naturligvis en stor klubb med et stort potensiale og et spennende prosjekt på gang som jeg er veldig interessert i å ta del av. Sammen kan vi få til store ting og jeg gleder meg til å angripe 2025, sier Tromsdal.
Les mer: Jakob Tromsdal (27) blir lyseblå! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.12.2024 15:13 Post subject: |
|
|
Steinar Lein:
I 2024 tok jeg UEFA prolisens, den høyeste offisielle trenerutdanningen i Europa. Her er hovedpunktene metodikk, ledelse og spillet.
(...)
Som trener er jeg veldig dedikert. Jeg har stort fokus på utvikling av enkeltspillere og av laget. Flere har kommentert at jeg står for en moderne fotball; å beherske alle faser av spillet, en ballbesittende stil. Det handler om å ha ballen mest mulig. Slik utvikles også den enkeltes spillforståelse.
Les mer: Bli bedre kjent med Steinar Lein |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.12.2024 21:12 Post subject: |
|
|
– Dette var fjerde året på rad hvor jeg fikk skuldra ut av ledd, og nå var jeg fast bestemt på at jeg skulle opereres uansett.
Det sier Solbakken når han møter Adresseavisen med venstrearmen i fatle.
(...)
Angrepsspilleren forventer å være ute i omtrent tre måneder, slik at han er spilleklar rundt de første vårmånedene.
– Om en drøy måned skal jeg klare å løpe, så med en gang den tåler fysisk kontakt skal jeg egentlig være klar.
Les mer: Ute i flere måneder etter operasjon |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 29.12.2024 20:45 Post subject: |
|
|
Både El-Fakiri og Andrea Loberto har dratt til Frankrike med Horneland.
RBK-trio der altså. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 30.12.2024 09:27 Post subject: |
|
|
Tipper Kåre driver og stirrer på mobilen konstant akkurat nå |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 02.01.2025 12:42 Post subject: |
|
|
Noen som har hørt rykter om nye klubber for Markus Henriksen, Jonathan Augustinsson og Adam Andersson? |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.01.2025 17:04 Post subject: |
|
|
Enligt uppgift till Fotbollskanalen har tyska Eintracht Braunschweig lagt ett bud på Trondsen.
Braunschweig ligger efter halva säsongen näst sist i 2. Bundesliga och har ett poäng upp till kval och tre till säker mark.
Läs mera: Trondsen kan lämna IFK Göteborg- tysk klubb har lagt bud |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2025 19:57 Post subject: |
|
|
Inför IFK Göteborgs premiärträning under måndagskvällen förklarar klubbens tillförordnade sportsligt ansvarige, Hannes Stiller, varför Trondsen inte finns med på planen.
- Anders är iväg och besöker en annan klubb. Mer än så vill jag inte säga om det, sa Stiller.
Läs mera: Blåvitt bekräftar - Trondsen "besöker annan klubb"
Enligt uppgifter till Expressen är IFK Göteborg och Eintracht Braunschweig i 2.Bundesliga detaljer från att ro affären i hamn, där man jobbar hårt på att få det sista på plats.
Läs mera: IFK Göteborg på väg att sälja Anders Trondsen
Besimu Šerbečiću je istekla jendogodišnja pozajmica u Radničkom iz Kragujevca, tako da se vraća u FK Sarajevo, sa kojim ima ugovor do 31.maja 2025. godine.
(...)
Za Radnički iz Kragujevca je u ovoj sezoni upisao 11 nastupa i postigao jedan gol.
Gdje će Besim Šerbečić nastaviti karijeru?
Google-oversetteren wrote: | Besim Šerbečić's one-year loan at Radnički Kragujevac has expired, so he is returning to FK Sarajevo, with whom he has a contract until May 31, 2025.
(...)
He made 11 appearances for Radnički Kragujevac this season and scored one goal. |
|
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 06.01.2025 20:31 Post subject: |
|
|
Zachariassen har fått ny trener:
Robbie Keane _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.01.2025 19:22 Post subject: |
|
|
AGF styrker direktionen med ny fodbolddirektør. Samtidig stopper Stig Inge Bjørnebye.
(...)
- Jeg har haft fire meget gode år i AGF, hvor jeg har været en del af en stærk og målrettet organisation. Det har været hårdt arbejde og budt på masser af værdifulde erfaringer i min tid i AGF. Jeg respekterer, at klubben har søgt en anden profil til det nye job som fodbolddirektør. Jeg vil naturligvis følge klubben videre med de varmeste følelser og de bedste minder, lyder det fra Stig Inge Bjørnebye.
Læs mere: CARSTEN V. JENSEN BLIVER FODBOLDDIREKTØR I AGF |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.01.2025 20:15 Post subject: |
|
|
Tagseth:
– Jeg er stolt over at jeg har fått 140 kamper, og føler jeg har bidratt både på og utenfor banen. At jeg ikke har vunnet Eliteserien eller cupen med A-laget, det er ikke noe jeg verken er skuffet eller lei meg for. Hadde vi tapt på målstreken et år eller to, så hadde det vært litt ekkelt, men vi var liksom litt for langt unna de årene jeg var her.
Samtidig mener han det er overraskende at RBK ikke har tatt en tittel de seks siste sesongene.
– Hadde du spurt da jeg kom sommeren 2019, om det blir noen titler på de fem neste årene, så hadde jeg sagt ja. Det tror jeg alle hadde sagt, Rosenborg hadde jo vunnet fire år på rad. Å ikke vinne har vært en skuffelse, men det er en skuffelse jeg har lagt bak meg.
Les mer: – En skuffelse jeg har lagt bak meg |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Rutinert
|
Posted: 08.01.2025 21:16 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | – At jeg ikke har vunnet Eliteserien eller cupen med A-laget, det er ikke noe jeg verken er skuffet eller lei meg for.
– Å ikke vinne har vært en skuffelse, men det er en skuffelse jeg har lagt bak meg. |
Liten selvmotsigelse av Tagseth der  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.01.2025 14:17 Post subject: |
|
|
Mush til TV2
Håper han kun skal jobbe med PL. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.01.2025 22:14 Post subject: |
|
|
All den tid Viaplay fortsatt har rettighetene er nok det usannsynlig.
Jevtovic ferdig i Velez, mens Robin Lorentzen har lagt opp:
Drømmedebuten var et faktum da han skåret i debuten på HILs A-lag i 2.-divisjon som 15-åring tilbake i 2014. Året etter ble han hentet til Rosenborg og deres Salmar-akademi, hvor kamphverdagen på klubbens andrelag i nasjonal 2.-divisjon.
Etter tre år i klubben ble spill på 1.-divisjonsnivå i Tromsdalen neste erfaring i 2019-sesongen. Så ble han etter hvert hentet hjem til spill med HIL. Da fikk han utlevert kapteinsbindet, og var krumtappen i midtforsvaret i sesong etter sesong. Men det var også en tilværelse som han holdt i tre sesonger.
Men nå er fotballkarrieren over. Lorentzen har satt karrierestrek. HILs stall i 2025-sesongen vil ikke inneholde den velkjente forsvarsspillerens navn. Men at fotballkarrieren er over, er ikke slik som Lorentzen selv så for seg at det skulle ende.
– Jeg pådro meg en nakkeskade i fjorårssesongen. Den kjenner jeg fortsatt så godt at det gjør det vanskelig for meg å komme tilbake til fotballbanen. Dette er kjedelig, og ikke mitt eget valg, sier Lorentzen.
Les mer: Robin må sette karrierestopp: – Dette var ikke mitt ønske |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.01.2025 15:10 Post subject: |
|
|
Magnus Powell:
– Vi er glade for at Robert blir en del av det beste laget. Knappe 25 år gammel har han mye erfaring på høyt nivå. Vi får en dynamisk aluminiumsrygg(?), som også er utmerket i en en-mot-en defensiv situasjon. Vi fans håper og forventer at han kan vokse enda mer i fotballmiljøet vårt.
Robert Williams:
– Valget mitt falt på KÍ, som jeg vet er en god og spennende klubb. Jeg har hørt at KÍ er en av de mest historisk aktive foreningene under forskjellige omstendigheter for å trene fotballaget til et enda høyere nivå. Motvillig både til å ta del i landskapsmaleriet og generelt sett går jeg fremover med spenning. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.01.2025 20:03 Post subject: |
|
|
IFK Göteborgs Anders Trondsen har rapporterats vara i princip klar för Eintracht Braunschweig i Zweite Bundesliga.
Norrmannen var heller inte med när IFK Göteborg premiärtränade i måndags för att vara stand by för att resa och besöka eventuella klubbar.
Men något besök hos någon klubb blev inte av och nu kommer han att stanna i IFK Göteborg.
Spelaren har under julledigheten haft ett antal klubbar som velat ha honom och som också varit villiga att betala det IFK Göteborg ska ha krävt.
Men spelaren har nu alltså valt att stanna i Blåvitt.
– Efter en tids funderingar har jag bestämt mig för att stanna i IFK Göteborg. Jag måste lita på magkänslan och det som jag tror är bäst för mig.
Läs mera: Anders Trondsen stannar i IFK Göteborg |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2025 21:16 Post subject: |
|
|
I snart tio månader har Stefano Vecchia inte kunnat träna med Malmö FF. Nu bryter han tystnaden om frånvaron.
(...)
Det var aldrig något som smällde till i ryggen, snarare en värk som kom smygande och sen blev värre.
– Ryggen är ju med i det mesta; när du sitter, går och står. Det var en smärta i flera olika situationer som jag behövde bli av med.
– Jag kunde inte göra min grej fullt ut på planen och då måste man göra något. Jag förstod att det skulle kunna ta tid. Det var så pass dåligt.
Men att hela säsongen var förstörd förstod nog ingen under våren. Länge gick saker också åt rätt håll. Men under sommaren kom ett bakslag, som tog Stefano Vecchia tillbaka till ruta ett igen.
(...)
Stefano Vecchia vill inte sätta upp några mål för när en comeback kan ske. Men han är hoppfull att det inte ska dröja så länge till.
– Jag känner att det börjat hända saker de sista veckorna. Jag är riktigt glad för det. Jag hoppas att det ska fortsätta så.
Läs mera: Vecchia bryter tystnaden: ”Jag är förhoppningsfull nu” |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.01.2025 21:35 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: |
Magnus Powell:
– Vi er glade for at Robert blir en del av det beste laget. Knappe 25 år gammel har han mye erfaring på høyt nivå. Vi får en dynamisk aluminiumsrygg(?), som også er utmerket i en en-mot-en defensiv situasjon. Vi fans håper og forventer at han kan vokse enda mer i fotballmiljøet vårt.
Robert Williams:
– Valget mitt falt på KÍ, som jeg vet er en god og spennende klubb. Jeg har hørt at KÍ er en av de mest historisk aktive foreningene under forskjellige omstendigheter for å trene fotballaget til et enda høyere nivå. Motvillig både til å ta del i landskapsmaleriet og generelt sett går jeg fremover med spenning. |
Spark oversetteren. Alternativ oversettelse:
Quote: | Om den nye spilleren sier trener Magnus Powell: "Vi er glade for at Robert blir en del av vårt beste herrelag. Selv om han bare er snart 25 år gammel, har han omfattende erfaring på høyt nivå. Vi får en rask, offensiv vingback som også er utmerket i en-mot-en forsvarssituasjoner. Vi trenere håper og forventer at han kan utvikle seg enda mer i vårt fotballmiljø."
Til ki.fo sier Robert Williams: "Mitt valg falt på KÍ, som jeg vet er en god og spennende klubb. Jeg har hørt at KÍ er en historisk velfungerende organisasjon med utmerkede forhold for å utvikle fotballferdighetene til et enda høyere nivå. Jeg ser frem til utfordringen med å delta både i ligaen og på internasjonalt nivå med spenning."
Den nye venstrebacken kommer etter planen på onsdag og vil delta i treningen senere i uken. Vi ønsker Robert hjertelig velkommen i den kongeblå trøyen |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 14.01.2025 00:44 Post subject: |
|
|
Sam Rogers på vei til MLS _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 6994 Location: South-west coast exile
|
Posted: 14.01.2025 07:35 Post subject: |
|
|
Er vel bekrefta av LSK og. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2025 23:19 Post subject: |
|
|
I fjor spilte Alexander Søderlund (37) for Vard, men slik blir det ikke i år.
Han er nemlig ferdig, noe han bekrefter overfor Haugesunds Avis.
– Tiden er kommet for å trekke seg tilbake og bruke mer tid med familien, sier Søderlund.
– Betyr dette at du legger opp?
– Ja, i utgangspunktet, sier han og legger til:
– Men du vet aldri hva som skjer.
Les mer: Søderlund legger opp: – Litt spesielt |
|
Back to top |
|
 |
£irik Senior

|
Posted: 15.01.2025 17:40 Post subject: |
|