View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller i 2024? |
Tangvik |
|
6% |
[ 12 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
M. Ceide |
|
1% |
[ 2 ] |
Nemcik |
|
26% |
[ 47 ] |
Jenssen |
|
5% |
[ 10 ] |
Pereira |
|
8% |
[ 16 ] |
Henriksen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Tagseth |
|
4% |
[ 8 ] |
Selnæs |
|
7% |
[ 14 ] |
Nypan |
|
5% |
[ 10 ] |
Broholm |
|
32% |
[ 57 ] |
Sæter |
|
0% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
0% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 178 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef
|
Posted: 12.12.2024 22:00 Post subject: Årets spiller 2024 |
|
|
Som vanlig er nominasjonskravet 900 spilte minutter i serien, men prestasjonene i alle turneringer bør telle når du gjør ditt valg.
Stemmefrist er torsdag 19. desember klokka 22.
15 spillere maktet kravet. Zeidan (692) var nærmest.
Stem - og kom gjerne med begrunnelsen din! |
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 12.12.2024 22:20 Post subject: |
|
|
Broholm |
|
Back to top |
|
|
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 6972 Location: South-west coast exile
|
Posted: 12.12.2024 22:34 Post subject: |
|
|
Nemcik er fasit. |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 12.12.2024 22:49 Post subject: |
|
|
Føler det der er interessant diskusjon: Kan det være forskjell på å være best og viktigst? |
|
Back to top |
|
|
stalet Senior
|
Posted: 12.12.2024 23:27 Post subject: |
|
|
Tangviks reise fra å få et stempel som "ligaens dårligste keeper", til å gjøre kanskje århundrets målvaktskamp i eliteserien mot Sandefjord, og så den redningen bort mot B/G, er for meg årets mest herlige historie. Derfor får han bli årets spiller også. Det hadde ikke blitt europacupspill uten de to borteseirene. |
|
Back to top |
|
|
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.12.2024 23:34 Post subject: |
|
|
For meg er det Sælnes null tvil. Selv om han har vært fraværende i store deler av den gode høsten vår. |
|
Back to top |
|
|
O-Rex Veteran
Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2115 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 13.12.2024 07:33 Post subject: |
|
|
Synes spiller nr 30, Selnæs Tagseth burde fått den. Måten de to har løst den sentrale midtbanen på i år er terningkast 7. må jeg velge en er det Ole Selnæs. Utrolig viktig for laget. Kanskje viktigere enn folk forstår.
Synes også at historiene til Tangvik og Yttergård Jensen fortjener oppmerksomhet og honnør. Hakkekylling Yttergård Jensen hadde klubben før sesongen kunnet gitt bort med gratis frakt uten at veldig mange hadde reagert.
Så er det kyllingrekka med Nypan, Jesper RS og Broholm. De har gitt fremtidsoptimisme og fornyet engasjementet
Så er det Nemcik som har vært en åpenbaring. Hvorfor ikke han? Eller Pereira? Han har blitt voksen.
Lenge siden jeg synes det har vært så vanskelig å velge. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
|
Mortenlj77 Rutinert
|
Posted: 13.12.2024 09:35 Post subject: |
|
|
Nemcik. Synes han alltid har vært god når han har spilt. Også i de periodene resten av laget har slitt. |
|
Back to top |
|
|
Vakker Blomst Proff
|
Posted: 13.12.2024 12:13 Post subject: |
|
|
Sto mellom Nemcik og Broholm for min del. Broholm er nok det største gjennombruddet, men Nemcik har vært stabilt god og utrolig viktig for laget. Så ble Nemcik i år fra meg. |
|
Back to top |
|
|
JER Senior
|
Posted: 13.12.2024 12:22 Post subject: |
|
|
Jeg går for Tangvik, makan til progresjon i år. Nå et åpenbart førstevalg og kommer til å bli en gigaeksport hvis dette fortsetter. |
|
Back to top |
|
|
Yv89 Rutinert
|
Posted: 13.12.2024 12:35 Post subject: |
|
|
Må bli Pereira for min del. Alltid hatt troa på han, men i år (store deler) har han virkelig fått ut sitt potensiale både offensivt og defensivt. Virkelig en klassespiller! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
Back to top |
|
|
Hedon Forumsjef
|
Posted: 13.12.2024 13:32 Post subject: |
|
|
Sesongen sett under ett har Nypan for meg vært den beste. Kombinasjonen av stabilitet og jevnt bra nivå. Selnæs, Pereira, Tangvik og Nemcik har alle vært bedre i korte perioder - men de har også hatt dårlige perioder eller lange skadeavbrekk. Nypan skiller seg ut ved å nesten alltid være blant våre 3 beste. |
|
Back to top |
|
|
robbie Veteran
|
Posted: 13.12.2024 13:57 Post subject: |
|
|
For meg var det ingen tvil i det hele tatt. De eneste som kom nærme var Nemcik. Selnæs, Nypan og Perreira har vært klasse i perioder. Men sessongen sett under ett er Broholm den som har preget Rosenborg mest i positiv forstand i 2024.
Før Broholm ble satset på som høyreving var vi utrolig steile og fantasiløse i angrep. Spillet vårt handlet i stor grad om passiv dominans. Broholm tilførte laget en kraftig dose med kreativitet og vi har knapt sett oss tilbake. Han flyter rundt på banen som om han er vektløs. Han finner rom, medspillere og målet uansett hvor på banen han er.
Etter at Selnæs ble syk har så og si alt av kreativt ansvar handlet om Broholm. Brohom har vært vår beste spiller i år. |
|
Back to top |
|
|
kevinpieter Veteran
|
Posted: 13.12.2024 14:12 Post subject: |
|
|
Broholm her og. Selnæs var ofte den dominerende spilleren når han spilte, men var stort sett ikke med på høstoppturen. Broholm har jeg ventet på i mange år, og endelig fikk han sitt fortjente gjennombrudd. Hjelper så klart at han er Tiller-gutt
Nærmest for min del var Yttergård Jenssen. Startet _alle_ kamper han ikke var suspendert til. Enorm måte å slå tilbake på etter fjoråret, og er blitt en trussel fremover. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
|
digre Proff
|
Posted: 13.12.2024 17:20 Post subject: |
|
|
For meg er det Ulrik Yttergård Jensen som er årets soleklare åpenbaring. Ikke best, men for en vansindig utvikling. I fjor var han halvannen meter unna hvert baklengsmål. I år takler han i begge femmetrene i løpet av sekunder. I tillegg har han en gøts som smitter på banen. Derfor er han for meg årets spiller. |
|
Back to top |
|
|
eksilbaill Junior
|
Posted: 14.12.2024 10:21 Post subject: |
|
|
For meg ble det Broholm. Mange gode kandidater bakover på banen. Nemcik uten tvil. Begge venstrebackene har hatt en fantastisk utvikling. Og Tangvik har vært essensiell og veldig imponerende utover høsten. Og de to ankerne våre har vært veldig viktige og.
Men laget er avhengig av noen som går foran i det offensive spillet også. Ellers blir det ikke mange poeng. Broholm har vært god hele sesongen. Han har ledet an med sin uredde og kreative stil. Krysser fingrene for at han ikke hopper på første og beste mulighet, men heller blir her en stund til. Så kan han heller dra til en storfisk. |
|
Back to top |
|
|
Rallepus Veteran
|
Posted: 14.12.2024 19:48 Post subject: |
|
|
Nemčík. Fantastisk og sjelden kombinasjon av defensiv tøffhet og spisskompetanse når laget har ballen. Løper opp og takler inn det meste, samtidig som har er i toppen i de nordiske ligaene hva gjelder progressive aksjoner blant spillere U23. Poengsnittet med/uten taler for seg selv. Har vi sett en bedre og viktigere spiller siden ... Mike Jensen? _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
|
vegran Veteran
|
Posted: 14.12.2024 20:44 Post subject: |
|
|
Ja, Tengstedt. |
|
Back to top |
|
|
marco83 Senior
|
Posted: 15.12.2024 12:15 Post subject: |
|
|
Nemcik |
|
Back to top |
|
|
tigerbart Veteran
|
Posted: 15.12.2024 16:23 Post subject: |
|
|
Falt ned på Tangvik. Progresjonen er enorm. Prestasjonene i kamper i høst har vært fabelaktige. Andre svært kvalifiserte kandidater er særlig Broholm, men flere andre har vært gode, som Selnæs, Pereira, Nemcik osv.
og så er jo Alfred selv en vi ikke må glemme i alt dette, det er han som har snudd Titanic i tide, og som har trodd på disse unge spillerne og bygd opp selvtilliten deres |
|
Back to top |
|
|
Kai88 Veteran
|
Posted: 15.12.2024 16:45 Post subject: |
|
|
Falt på Broholm for min del. En av flere formspillere i høst, og helt konge med ball. Ingen som kommer i nærheten i eliteserien. |
|
Back to top |
|
|
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 15.12.2024 19:16 Post subject: |
|
|
Vanskelig å kåre en spiller som årets spiller dette året. Hvor var Broholm i vårsesongen? Så det blir mest å stemme på en stemingsbølge i så fall. Både Pereira, Nypan, Selnæs, Nemcick og tildels Jensen har bidratt mye. Så om jeg skulle stemme på kun en spiller så blir det Alfred. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
|
|