English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Terminlista 2005

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.11.2004 16:20    Post subject: Terminlista 2005 Reply with quote

Terminlista for 2005-sesongen ble offentliggjort fredag ettermiddag. Rosenborg sparker i gang sesongen med hjemmekamp mot jojo-laget fra Sunnmøre søndag 10. april.

Viking blir motstander i neste års 16. mai-kamp, mens RBK avslutter sesongen (med å feire nok et gull) hjemme mot Tromsø 30. oktober.

Les mer: RBK-kamper 2005 / Samtlige kamper 2005

Ser bra ut, spør du meg. Håper imidlertid at Molde - RBK blir flyttet til lørdag for å bli sendt på TV, slik som sedvanen var på slutten av 90-tallet. Det har vært for lite trøndere på søndagskampene på Røkkeløkka de siste sesongene! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
langtind
Junior


Joined: 18 Apr 2004
Posts: 90
Location: Oslo

PostPosted: 26.11.2004 17:03    Post subject: Reply with quote

Ser bra ut.. Men personlig skulle jeg ønsket meg en annen motstander en Tromsø i avslutningskampen. Tror ikke de klarer å hevde seg i toppen neste år, og skulle det bli som i år (helt åpent frem til siste kampen), hadde det vært fryktelig moro å møtt nr 2 i siste kampen. Er jo ikke så lett å forutse hvem som blir den hardeste motstanderen neste år, men TIL blir det ikke... Razz

Arild

PS! Mulig jeg tar feil ang tromsø, men jeg tror det ikke... Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SkatePunk
Junior


Joined: 09 Nov 2004
Posts: 59
Location: Trondheim

PostPosted: 26.11.2004 17:35    Post subject: Reply with quote

jeg synes det er morro at start å aalesund spiller igjen Surprised
spilte ikke e johnsen for start for et par år siden?
_________________
Rosenborg ruuulllee!!! yeah!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 26.11.2004 18:45    Post subject: Reply with quote

Sytepaven Rekdal er på ferde igjen:

- En enkelt klubb får fordel med hjemmekamp både i første og siste serierunde og 16. mai, år etter år. Det er merkelig at NFF ikke klarer å fordele disse kampene likt mellom klubbene, og at ett lag alltid skal få denne fordelen. Jeg synes det er helt patetisk, sier Reka.

Les mer: Provosert over serieoppsettet

At RBK får 16. mai-kamp hvert år, synes jeg er på sin plass; det var tross alt her i Trondheim at tradisjonen ble innført og det er kun her (og i Bergen) at det blir fullt hus hver gang.

Når det gjelder hjemmekamp i første og siste serierunde, er jeg likevel litt enig med Rekdal. De tre siste sesongene har vi hatt det. Men dette varierer mye også for oss:

2001: Borte i 1. serierunde/borte i 26. runde
2000: Borte/borte
1999: Hjemme/hjemme
1998: Borte/hjemme
1997: Hjemme/hjemme
1996: Hjemme/hjemme
1995: Hjemme/borte
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oyvindh
Rutinert


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 733
Location: Barteland

PostPosted: 26.11.2004 22:04    Post subject: Reply with quote

SkatePunk wrote:
spilte ikke e johnsen for start for et par år siden?

Jo, han kommer jo fra Kristiansand. Var kjempehelt da Start rykket opp til eliteserien i '99.
Back to top
View user's profile Send private message
Svennie
Senior


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 170
Location: Oslo

PostPosted: 29.11.2004 16:03    Post subject: Reply with quote

Typisk Rekdal å klage da.Han må jo alltid klage på alt.RBK vinner jo ikke gullet fordi de spiller hjemme i første og siste runde, vi vinner fordi vi tar flest poeng gjennom hele sesongen.Alle lagene skal jo møte hvernadre hjemme og borte uansett. Hvis det ikke går så bra med enga neste sesong skal han vel skylde på at de fikk bortekamp i første runde da kanskje....
_________________
Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid.
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran


Joined: 12 May 2004
Posts: 1124
Location: Drammen

PostPosted: 02.12.2004 23:14    Post subject: Reply with quote

jeg, for min del er fornøyd, Blir østlandet rundt i mai neste år. Først LSK 1. mai, så Lyn 8. mai og deretter Odd 29 mai.

Får håpe det blir ullevaal 26 mai også, regner med at vif vinner vår RL-gruppe, og dermed får hjemmekamp i finalen. Vi blir nummer to. Finalen blir Vålerenga - Rosenborg! I`ll be there!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.12.2004 23:38    Post subject: Reply with quote

troinndern wrote:
Får håpe det blir ullevaal 26 mai også, regner med at vif vinner vår RL-gruppe, og dermed får hjemmekamp i finalen.


Øh... Tror du har misforstått litt; det er ikke Rosenborgs gruppe som alene skal avgjøre det skandinaviske klubbmesterskapet! Wink Det skal spilles nok et gruppespill på vårparten før det blir snakk om finale.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb