English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ã…rets spiller 2022
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller i 2022?
André Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Renzo Giampaoli
0%
 0%  [ 0 ]
Markus Henriksen
6%
 6%  [ 9 ]
Sam Rogers
0%
 0%  [ 1 ]
Erlend Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Victor Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Olaus Skarsem
0%
 0%  [ 0 ]
Tobias Børkeeiet
0%
 0%  [ 1 ]
Carlo Holse
44%
 44%  [ 67 ]
Edvard Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Adrian Pereira
0%
 0%  [ 0 ]
Ole Sæter
2%
 2%  [ 4 ]
Casper Tengstedt
45%
 45%  [ 68 ]
Leo Cornic
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 150

Author Message
Gofoten
Proff


Joined: 26 Jul 2019
Posts: 263
Location: Hent tribunen

PostPosted: 19.11.2022 22:32    Post subject: Reply with quote

Husker at Rekdal etterlyste mer fra Carlo Holse i vårsesongen da han ikke spilte spesielt godt. Beskjedne 2 målgivende på de første 10 kampene er fasit før det løsnet på de siste 18 kampene der han spilte på nivået han kan.

Tengseth har 15mål og 9 målgivende på 14 kamper der flere av målene er kandidater til årets mål. Tall jeg trur selv immobile hadde vært stolt over i Eliteserien.

Nå skal ikke alt måles i målpoeng, Carlo jobber hardt for laget begge veier men min stemme går uten tvil til Tengseth, eliteseriens desidert beste spiller Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 20.11.2022 12:31    Post subject: Reply with quote

Samtidig som Rekdal flyttet rundt på ham i alle mulige posisjoner og laget ellers var ræva i omtrent alle kampene mellom Glimt og VIF (hvor han omsider fikk spille indreløper på en midtbane uten Børkeiet og Skarsem).
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 20.11.2022 12:48    Post subject: Reply with quote

Meget enig - det har ikke været lette vilkår for en spiller, der klart er den med de bedste relationelle færdigheder i truppen. Og altså når nogen skriver han var dårlig i serieåbningen så var der omtrent 8-9 stykker på holdet der præsterede endnu dårligere i en meget dårlig periode for holdet. Uden Holse havde vi i bedste fald været et midterhold. Han har stort set en fod med i alt vi skaber fremadrettet og det samtidig med han også viser lederevner, forsvarer og tackler benhårdt. Han har faktisk udviklet sig i retning af en 2 vejs spiller. Set over hele sæsonen har han som jeg ser det været den vigtigste spiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 20.11.2022 17:58    Post subject: Reply with quote

Alle spillere vil oppleve perioder hvor de ikke får det helt til. Carlo hadde en slik periode i vår, men han tok grep og har kommet fryktelig tilbake. Han er gull verd for klubben slik han har spilt andre halvdel av sesongen. Fantastisk comeback av unge Carlo, så min stemme gikk til ham, selv om Casper har vært en åpenbaring etter at han kom.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.11.2022 00:00    Post subject: Reply with quote

Uansett er det veldig jevnt mellom Holse og Tengstedt i avstemninga så langt - førstnevnte har bare tre stemmer mer.

Ergo blir din stemme viktig. Stem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1544

PostPosted: 21.11.2022 00:36    Post subject: Reply with quote

Holse får min stemme. Utrolig gøy om vi får beholde han et år til.
Back to top
View user's profile Send private message
media
Veteran


Joined: 07 Jan 2008
Posts: 2521

PostPosted: 21.11.2022 00:47    Post subject: Reply with quote

Tengstedt, derom hersker ingen tvil. Holse best på midten, Henriksen best bak, Tengstedt best på laget.
Back to top
View user's profile Send private message
ZOOlander
Veteran


Joined: 18 Jul 2012
Posts: 1045
Location: Tig(g)erstaden

PostPosted: 23.11.2022 15:58    Post subject: Reply with quote

Har stemt på Carlo, men også Tengstedt verdig. Skulle man si noe annet er jo Kjernen en god kandidat! Makan til innsats da.. Underkommunisert hvor viktig det var for RBK å få med publikum i år!!! Klappklappklapp!
_________________
Saklig
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11717

PostPosted: 23.11.2022 17:12    Post subject: Reply with quote

Bare for de som ikke har stemt å stemme nå. 1 uke igjen og akkurat nå skiller det 1 stemme mellom Tengstedt og Holse, i favør Holse.


Jeg ga stemmen til Tengstedt pga det skyhøye nivået han viste. Holse hadde en svak start men kom seg skikkelig utover. Men han begynte jo først storspillet en måneds tid før Tengstedt kom. Derfor tenker jeg at det at Holse spilte hele sesongen vs så vidt under en halv sesong på Tengstedt ikke har så mye å si som argument for Holse. Holse vant vel også denne kåringen i fjor som også var en liten faktor i at jeg valgte Tengstedt.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 23.11.2022 17:47    Post subject: Reply with quote

Det her viser blot hvor tæt et løb vi har gang i imellem 2 rigtig dygtige spillere. Jeg har anderkender at Tengstedt har spillet en super halvsæson ,men han har også haft usynlige kampe imellem de mange gode. Jeg har uden tøven valgt at stemme Holse fordi han i min verden er, og har været vores vigtige spiller på alle andre paramentre end lige mål og så har han altså spillet hele sæsonen. Vi så især at vi uden Holse i den sidste kamp end ikke kunne slå et hold, der INTET havde at spille for. Vi manglede den ro og kloghed med bolden Holse havde givet os i de mange forudgående kampe. Han er i min verden den værdige vinder- Tengstedt må holde sit niveau og tage den næste år. Og så håber jeg bestemt at flere kommer i spil næste år når vi tager guldet.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 23.11.2022 21:24    Post subject: Reply with quote

Carlo har vært i klubben i, hva er det, 3 sesonger nå? Han har utviklet seg til å bli en av de viktigste spillerne våre.

Jeg elsker Casper, han har blitt en fantastisk spiss for oss, og mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på. I tillegg virker han som en utrolig sympatisk kar, på sammen måte som Carlo. Han kan imidlertid forsvinne allerede i vinter, og dermed stoppe på 14 kamper for RBK.

Jeg håper selvsagt at både Carlo og Casper blir hos oss, men om Casper forsvinner allerede i vinter vil jeg sitte igjen med en bedre følelse dersom Carlo vinner denne kåringen, han har tross alt bidratt over en lengre periode.
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2234
Location: Oslo

PostPosted: 23.11.2022 22:23    Post subject: Reply with quote

Selv om både Holse og Tengstedt har vært sykt gode, så har vår mest stabile spiller i år vært Markus etter min mening.
Har ikke han hatt såpass god kontroll som han har hatt der bak... ja da hadde vi fort vært flere plasser lengre ned på tabellen.

Man har satt søkelyset på de feila han har gjort, og alle gjør feil, men se på de som spiller i 3'ern/5'ern bak... sannelig ikke voldsomt mye hjelp tidvis i Rogers, Giampolo, Reitan/Cornic og Tagseth/Pereira.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59359
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.11.2022 19:14    Post subject: Reply with quote

Snart bare ett døgn igjen av avstemninga!

Tengstedt leder med tre stemmer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10638

PostPosted: 30.11.2022 23:02    Post subject: Reply with quote

To minutter for sein til å få uavgjort.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 30.11.2022 23:20    Post subject: Reply with quote

Den som stemte på Børkeiet bør bannes permanent Razz
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11717

PostPosted: 30.11.2022 23:22    Post subject: Reply with quote

Får håpe det er Børkeeiet og Rogers selv som har vært inne å stemt på seg selv Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Vakker Blomst
Proff


Joined: 15 Apr 2006
Posts: 401
Location: Østsida

PostPosted: 01.12.2022 11:33    Post subject: Reply with quote

Kunne vært interessant å sett hvor mange stemmer Sæter hadde fått om han ikke gjorde seg selv temmelig uspiselig mot slutten av sesongen. Han hadde nok ikke vunnet, til det har Carlo og Casper vært for gode.
Men som en jovial Trondheimsgutt med herlige avslutteregenskaper som definitivt har fått sitt gjennombrudd på toppnivå i Norge i år, hadde han nok fått en del flere stemmer enn de 4 han fikk, vil jeg tro..
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6733
Location: South-west coast exile

PostPosted: 01.12.2022 11:42    Post subject: Reply with quote

Hadde nok blitt en ganske klar tredjeplass, vil jeg tro. Synd det endte som det gjorde.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb