English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2022
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
André Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 28.09.2022 13:09    Post subject: Reply with quote

Nyland er vel en klassisk norsk sprellemannkeeper som trives best med føttene på streken. Skulle vi tatt hensyn til det, først og fremst, så burde vi jo bare kalt opp Rune Jarstein, som er den desidert beste feltkeeperen av landslagsaktuelle norske keepere. Av noen norske keepere, kanskje? Jeg kommer ikke på en eneste en i norsk liga som faktisk er god i feltet og plukker innlegg som er for nær målet.

Men jeg vet da sannelig ikke om det hadde hjulpet med Hansen. Han er jo best når stopperne er gode og gjør jobben sin, slik at han får mye ut av plasseringsevnen. Hanche-Olsen og Østigård var vel kanskje ikke helt ..der?
moomoo
Veteran

PostPosted: 28.09.2022 17:21    Post subject: Reply with quote

Østigård kommer til å bli en knallstopper bare han får en fast makker å bli kjent med. Steintøff i duellene og gir alltid 200%.
Tipper Østigård/Ajer er stopperparet som blir satset på fremover og får vi igang holmgren så ser ikke forsvaret SÅ galt ut?
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 30.09.2022 22:35    Post subject: Reply with quote

Hansen vil vurdere framtida si på landslaget når sesongen nærmer seg slutten - slik han gjør hvert år. Og har også hatt spillersamtale med Kjetil Rekdal.

– Det er like kjedelig hver gang. Så kan situasjonen være ulik fra gang til gang. Nå var faktum at Ørjan (Håskjold Nyland), som fikk starte, er klubbløs. Da er det selvfølgelig tyngre å få beskjed om at man ikke spiller, sier Hansen til Adresseavisen.

(...)

Nylig hadde han en spillersamtale med Kjetil Rekdal, men kontraktsforhandlinger er nå satt på vent til nærmere sesongslutt.

– Det er riktig at vi hadde en spillersamtale. Klubben er i en fase der de går gjennom stallen og vurderer på de ulike plassene opp mot sportslig nivå og ikke minst økonomi, som er blitt nevnt som et litt tyngre område i klubben den siste perioden, sier Hansen.

Les mer: RBK-kjempen: - Tungt å få beskjeden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 26.10.2022 21:24    Post subject: Reply with quote

Mer om det samme:

– Jeg har ikke tatt noen stiling til det. Nå er det ny toårsperiode mot nytt mesterskap, så jeg må gjøre opp et nytt regnskap med alle de faktorene som ligger inne i et sånt valg, med hva man får ut av det, hva man taper på det, hva man får ut med tanke på familie og hele totaliteten. Det er ikke jeg selv som avgjør, det blir på en måte et familieråd, sier Hansen.

– Hvordan er egen motivasjon for å fortsette?

– Jeg er utrolig privilegert som får være en del av landslaget. Det sier seg selv. Jeg har vært med veldig lenge nå, men på et eller annet tidspunkt er det en tid for alt. Særlig når man etablerer med familie og sånne ting. Da blir det en prioriteringssak. Det nærmer seg det uttaket, så jeg skal få ta en vurdering på det etter hvert.

Les mer. Hansen kan gi seg på landslaget: − Må ta en vurdering
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 31.10.2022 13:52    Post subject: Reply with quote

Gir seg på landslaget igjen. https://www.tv2.no/sport/.../15229920/
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 31.10.2022 17:36    Post subject: Reply with quote

Smart valg. Han er en voksen, utdannet mann med null å bevise. Han trenger ikke kaste bort uker på å bli satt på benken bak spillere som er dårligere enn ham. Er plenty yngre keepere som kan varme benken like godt.
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 31.10.2022 18:34    Post subject: Reply with quote

Forståelig. Får jo ikke sjansen. Hadde det vært EM neste år så hadde han kanskje funnet seg i det frem til sommeren igjen men det er jo ikke noe eventuelt mesterskap før i 2024.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 02.11.2022 22:49    Post subject: Reply with quote

Nå har Hansen (...) blitt enig med sportssjef Mikael Dorsin og klubben om at de skal sette seg ned sammen etter sesongen. Det betyr at Hansen i utgangspunktet ikke vil motta noe tilbud før etter siste kamp mot Sarpsborg.

– Det er sånn det ligger an, så tar vi praten da. Vi må se litt på hva vi ønsker, hva begge parter ønsker, og så får vi se hva vi kommer fram til. Det er helt greit for min del, forteller Hansen.

(...)

Hansen har fått med seg at økonomien til Rosenborg ikke har vært rosenrød uten Europa og med to covid-sesonger.

– Jeg skjønner at Europa har noe å si. Det ligger jo litt penger i disse kvalikrundene, men du kan heller ikke garantere noe i forhold et eventuelt gruppespill, så hvor mye betydning det har i det store bildet, det er vanskelig å si, sier Hansen.

– Det har vært et par utfordrende år nå med økonomi, likviditet, covid og alt som henger med. Der man for noen år tilbake kunne være litt mer fremme i skoene, og ta beslutninger på et bedre grunnlag og også tidligere, så må man være litt mer avventende nå, sier keepere videre.

Les mer: Kun André Hansen gjenstår: Nå har han lagt en plan med klubben
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 02.11.2022 22:51    Post subject: Reply with quote

Håper vi forlenger. Bør være førstevalg neste år, men året etter bør vi ha håp om at Tangvik kan ta over.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65
Page 65 of 65

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2022 RBKweb